Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παρατήρηση : Στην σελίδα των δρομολογίων προς Ανκόνα, το ZEUS PALACE αναφέρεται ακόμα ως ΕΒ: EUROSTAR BARCELONA - GRIMALDI LINES. :rolleyes:

Όταν έκανε δρομολόγια στη γραμμή Αγκώνας το Ζευς Παλλας ονομαζόταν Eurostar Barcelona, οπότε σωστά το έχουν γραμμένο με το πρωην όνομα του

Link to comment
Share on other sites

Σωστό. :)

Αλλά οι ιστοσελίδες πρέπει κάποια στιγμή να ανανεώνονται και να ενημερώνονται, έτσι δεν είναι ??? Δεν μπορείς να παρουσιάζεις ως πλοίο του στόλου σου κάποιο που πλέον δεν υφίσταται (τουλάχιστον με αυτό το όνομα). ;)

Link to comment
Share on other sites

μα δεν παρουσιαζεται σαν πλοιο του στολου της μινοαν το ζευς πουθενα στο site,ασχετα πως συντομα θα ειναι και επισημα μερος του..ασε που οπως ειπε και ο Π100 τοτε που ηταν στην αγκωνα ειχε το παλιο του ονομα..

και στο κατω κατω σιγα μην τον ενδιαφερει τον απλο επιβατη πως λεγεται το καθε πλοιο και τι ονοματα αλλαζει καθε τοσο και σε ποιον ανηκει...;)

οταν αναφερομαι στον''απλο επιβατη''αναφερομαι στον επιβατη που επισκεπτεται το site της μινοαν,για να κλεισει το εισητηριο του..θελω να πω πως ειτε δει π.χ να γραφει eurostar barcelona,ειτε ζευς παλας,ειτε προμηθεας γι αυτον δεν θα εχει καμια διαφορα καθως ουσιαστικα προκειται για το ιδιο πλοιο!επισης φανταζομαι οτι οι μη καραβολατρες δεν γνωριζουν καν πως ειναι το ζευς παλας,πως λεγοταν παλια,ποιος ειναι ο γκριμαλντι,ποσες μετοχες εχει στις μινωικες και απο που κραταει η σκουφια του..;)το ταξιδι του ενδιαφερεται να κανει..

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το τρίτο “Palace” των Μινωικών Γραμμών στο δρόμο για το Αιγαίο

Πηγη: CAPITAL.GR

Η ένταξη της ιταλικής ναυαρχίδας Cruise Europe στο στόλο των Μινωικών Γραμμών και η δρομολόγηση της στην Αδριατική, φέρνει στο προσκήνιο το «εκρηκτικό» σενάριο της έλευσης τρίτου Palace στο Αιγαίο.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του Capital.gr η κρητική εταιρεία εξετάζει για πρώτη φορά το ενδεχόμενο να «μετακομίσει» και τρίτο Palace στο Αιγαίο, χωρίς μάλιστα αυτό να συνεπάγεται κατ΄ ανάγκην ενίσχυση της παρουσίας της στην Κρήτη.

Μπορεί μέχρι σήμερα οι Μινωικές Γραμμές να συνδύαζαν την έλευση του νέου πλοίου που χτίζεται στα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri, με την αποχώρηση του “Zeus Palace” το οποίο σήμερα είναι μισθωμένο στη γραμμή της Βενετίας, ωστόσο η διοίκηση της εταιρείας έκρινε σκόπιμο να επανεξετάσει το επιχειρησιακό της πλάνο προσθέτοντας μια ακόμη επιλογή που φαίνεται μάλιστα να κερδίζει έδαφος.

Το επιβλητικό Cruise Europe που στην παρούσα φάση δεν θα αγοραστεί αλλά θα ναυλωθεί από τις Μινωικές Γραμμές, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ του Capital.gr, θα δρομολογηθεί σύντομα στη γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα αποτελώντας το διάδοχο του Europa Palace.

Είναι μάλιστα παρόμοιο με αυτά που ήδη επιχειρούν στις γραμμές μεταξύ της ιταλικής Σιβιταβέκια και της Βαρκελώνης και κατέχουν τον τίτλο των μεγαλύτερων επιβατηγών πλοίων στη Μεσόγειο, με χωρητικότητα άνω των 3.000 γραμμικών μέτρων και 2.300 επιβάτες.

Το πρώτο σενάριο που μέχρι πρότινος αποτελούσε μοναδική επιλογή της εταιρείας, προβλέπει την δρομολόγηση του στη Βενετία και το μισθωμένο Zeus Palace που επιχειρεί εκεί, επιστρέφει στον όμιλο Γκριμάλντι όπου και ανήκει.

Το «εκρηκτικό» σενάριο για το Αιγαίο

Το δεύτερο όμως σενάριο που υπό ορισμένες συνθήκες θα μπορούσε να θεωρηθεί και το επικρατέστερο, προβλέπει την έλευση ενός εκ των Europa ή Olympia Palace στο Αιγαίο την ερχόμενη Άνοιξη. Εκείνη άλλωστε την περίοδο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί και το αδελφό πλοίο Cruise Olympia, το οποίο θα δρομολογηθεί και αυτό στη γραμμή της Ανκόνα.

Εφόσον η διοίκηση της εταιρείας προκρίνει το σενάριο αυτό, το σχέδιο προβλέπει την δρομολόγηση ενός Palace για πρώτη φορά εκτός Κρήτης, σε κάποια από τις γραμμές-φιλέτα του Αιγαίου.

Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι η ενδεχόμενη απόφαση ενίσχυσης των Μινωικών Γραμμών με ένα τρίτο πλοίο στο Αιγαίο θα αποτελεί στροφή 180 μοιρών για τον Ναπολιτάνο εφοπλιστή Εμμάνουελ Γκριμάλντι, που μέχρι σήμερα υπογράμμιζε ότι το Αιγαίο είναι μια αγορά που δεν τον ενδιαφέρει.

Link to comment
Share on other sites

έλα μου ντε!!!:confused:

Και για να κάνω μία θεωρία συνομωσίας: Αν υπάρχει έστω μια μικρή δόση αλήθειας στο δημοσίευμα, πως συνδέεται αυτό με τις "ευκολίες πληρωμής" του ποσοστού της hsw στη Sea Star?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη για να καταλαβω, ο γκριμαλντι εχει εγκαταλειψει τη θεση "δε μας ενδιαφερει η εσωτερικη ακτοπλοϊα της ελλαδας, αλλα μονο οι διεθνεις γραμμες";;:confused:
Μήπως αυτή η εξέλιξη έχει σχέση με αυτό? Μήπως είναι μια έμμεση πίεση του Grimaldi στην ΑΤΤΙΚΑ για να παραλάβει το SFII?
Link to comment
Share on other sites

Αυτος που εχει παραγγειλει τα τυπου Forza-Tenacia κλπ στα ναυπηγεια της Carrara,ειναι ο Aldo,ο οποιος πρεπει να ειναι θειος του Εμανουελε.Ομως,αν εχω καταλαβει καλα,δεν σχετιζονται 'ακτοπλοικα' οι εταιριες τους(grimaldi holding ο πρωτος,grimaldi lines o δευτερος).Μαλιστα ο θειος μεχρι προσφατα,συμμετειχε ενεργα στην Grandi Navi Veloci.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μέσα Οκτώβρη και οι Μινωικές γραμμές, μιμούμενες άψογα τον καπτα Μάκη, δεν έχουν ανοίξει πλάνα πλάνα από 31/10 και μετά, σε αντίθεση με Attica και ANEK που βλέπεις τα δρομολόγιά τους κανονικότατα και για το 2010. Στην Αγκώνα το CRUISE EUROPA δεν φαίνεται πουθενά και στη Βενετία μία από τα ίδια. Μόνο για το Ηράκλειο υπάρχουν πλάνα.

Τα δρομολόγια θα μου πείτε ίσως να είναι μία λεπτομέρεια, αλλά γενικότερα το μαγαζί δείχνει λίγο δείγματα διάλυσης και αυτό δεν είναι καθόλου καλό. :(

Link to comment
Share on other sites

Το σχόλιο σου μου φαίνεται λίγο αστοχο, να με συγχωρείς και μπορώ να πω ότι εκνευρίστηκα κιόλας!

Είναι δυνατόν να λες ότι μιμούνται άψογα τον κάπταν Μάκη; Ο χαρακτηρισμός για το σχόλιο σου μπορεί να είναι βαρύς αλλά όχι και υπερβολικός, ίσα ίσα! Το λιγότερο που θα έλεγα ατυχής και κακοπροαίρετος! Είδαμε άλλωστε τι έγινε και με την καθυστερημένη παραλαβή του ΣΦ2 που οδήγησε σε αναγκαστικά λάθη στα πλάνα, γεγονός που είναι άλλωστε αρκετά συνηθισμένο σε τέτοιες περιπτώσεις!

Πάντως μη "στενοχωριέσαι" τόσο για τα "δείγματα διάλυσης"! Έλεος δηλαδή!

(sorry για το ύφος, αλλά...)

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

Χαλάρωσε βρε αδερδέ! Ο Grimaldiς είσαι και το πήρες τόσο πατριωτικά; :confused::eek: Ήμαρτον!

Κουβέντα κάνουμε. Και στην τελική, θα σε παρακαλούσα να ρίξεις ένα βλέφαρο σε παλιά μου ποστ για να δεις την πραγματική γνώμη που έχω τόσο για την εταιρεία όσο και για τα βαπόρια της πριν βιαστείς να γράψεις αυτά που έγραψες και ίσως τότε τα αναθεωρήσεις.

Εξηγούμαι πριν μου την πέσει και κανας άλλος: Μου φάνηκε μυστήριο που μια εταιρεία, πρότυπο σε όλα της, που άνοιγε πλάνα συνήθως για έναν χρόνο μπροστά, τώρα δεν έχει παρά μόνο για δύο εβδομάδες. Εκεί πήγαινε και το υπερβολικό σχόλιο περί καπτα Μάκη. Τώρα γιατί τα πήρες όλα τόσο τοις μετρητοίς, ειλικρινά δυσκολεύομαι να κατανοήσω.

Υ.Γ.: Όσο για το πραγματικά ατυχές σχόλιο περί SF2, στην προκειμένη περίπτωση δεν βλέπω κάποια καθυστερημένη παραλαβή ή κάποιο άλλο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

You can find the timetable for the winter period on:

http://www.exposa.de/faehrpreislisten/minoan-winterfahrplan-09-10.pdf

it is from a german website. Minoan will use from 01.11 - 06.01 only one ship on the venice line.

It is said that Cruise Europa will not offer Camping on Board, which mean not an advantage for Minoan Lines. Many people from Germany or Austria (traveling with a caravan) will probably book Anek or Superfast.

Link to comment
Share on other sites

Συμπληρώθηκαν 100.000 μέλη στο πρόγραμμα “Μinoan Lines Bonus Club” των Μινωϊκων Γραμμων

Συμπληρώνοντας 4,5 χρόνια λειτουργίας του, το πρόγραμμα “Μinoan Lines Bonus Club” της εταιρείας μας έφτασε τα 100.000 μέλη, αποδεικνύοντας την τεράστια απήχησή του στο επιβατικό κοινό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. H επιβάτης κα Χρυσουλάκη Τασούλα ήταν το πρώτο μέλος του Minoan Lines Bonus Club και η εταιρεία της προσέφερε ένα δωρεάν ταξίδι 2 ατόμων σε δίκλινη εξωτερική καμπίνα διακεκριμένης θέσης (κατηγορίας Α2) & 1 Ι.Χ. αυτοκινήτου στη διαδρομή Πάτρα - Βενετία - Πάτρα. Ο επιβάτης κ. Τζανάκης Ανδρέας ήταν το τυχερό μέλος Minoan Lines Bonus Club με αριθμό εγγραφής 100.000 και η εταιρεία του προσέφερε ένα δωρεάν ταξίδι 2 ατόμων σε δίκλινη εξωτερική καμπίνα διακεκριμένης θέσης (κατηγορίας Α2) & 1 Ι.Χ. αυτοκινήτου στη διαδρομή Πάτρα - Βενετία - Πάτρα.

Παράλληλα, η Minoan Lines θέλοντας να ευχαριστήσει όλα τα μέλη του προγράμματος Minoan Lines Bonus Club προσφέρει διπλάσιους πόντους για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν με το νεότευκτο πλοίο Cruise Europa στη γραμμή Πάτρα – Αγκώνα – Πάτρα μέχρι τις 30.03.2010.

Οι επιβάτες της Minoan Lines μπορούν εύκολα και γρήγορα να γίνουν μέλη του Minoan Lines Bonus Club . Αρκεί να επισκεφτούν την ιστοσελίδα www.minoan.gr, να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να κερδίσουν αυτόματα τους πρώτους 50 πόντους. Η εγγραφή είναι δωρεάν και τα μέλη συγκεντρώνουν πόντους από το πρώτο τους ταξίδι, με αναλογία 1€ = 1 πόντος.

Τα μέλη επιβραβεύονται και επωφελούνται από εκπτώσεις στα εισιτήρια, στις αγορές από τα καταστήματα και στις καταναλώσεις στα εστιατόρια και τα μπαρ των πλοίων.

Το πρόγραμμα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα, λειτουργικά και ευέλικτα που υπάρχουν στον χώρο του, με πρωταρχικό στόχο να παρέχει ιδιαίτερα οφέλη στους πιστούς επιβάτες της Minoan Lines.

Link to comment
Share on other sites

Παραλειπόμενα από τη συνέντευξης τύπου του μεγαλομέτοχος των Μινωϊκών Γραμμών Εμανουέλ Γκριμάλντι που έδωσε πριν από λίγο με την ευκαιρία των εγκαινίων του νεότευκτου Cruise Europa.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ομως με βαση την ελληνικη 'θαλασσια' νομοθεσια θα επρεπε να αλλαξουν καποια πραγματα στο πλοιο,απο πλευρας σωστικων,ωστε να γινονταν αυτη η αλλαγη της σημαιας.
Σαν γενικη λεξη εγραψα τα σωστικα,το ολο ζητημα δεν αφορα μονο τις 4 βαρκες και τα MES αλλα γενικοτερα τα θεματα ασφαλειας
Κατ'αρχήν, δεν κατάλαβα εάν αυτά τα είπε ο Grimaldi ή είναι υποθέσεις τρίτων. Και στη μια και στην άλλη περίπτωση,προσωπικά δεν με πείθουν τα περί σωστικών.
συμφωνα με το link που εβαλε ο π100 δεν υπαρχει θεμα να πουληθουν ποτε τα 2 cruise στις μινωικες. στον τελευταιο Εφοπλιστη αναφερεται οτι ο Grimaldi δηλωσε (αναμεσα σε αλλα) στα εγκαινια του Cruise Europa, οτι σκοπος ειναι τα πλοια των μινωικων να εχουν ελληνικη σημαια, οτι σεβεται τους ελληνες ναυτικους και υπαρχουν τετοιοι (σαν μουσειακο εκθεμα προφανωςB)) στο Cruise. εκεινο που εχει ενδιαφερον ειναι η αναφορα στα Cruise. λεει οτι δεν αγοραστηκαν απο τις μινωικες και δεν εβαλαν ελληνικη σημαια, γιατι οι ελληνικες τραπεζες αρνηθηκαν να χρηματοδοτησουν την εταιρεια για να αγορασει τα αδερφα. αν στο μελλον τα αποτελεσματα και η κεφαλαιακη επαρκεια της εταιρειας το επιτρεψουν, τοτε μπορει να αγοραστουν απο τις μινωικες. καμια αναφορα σε σωστικα. απο την αλλη λεει οτι θα ενισχυθει η εταιρεια για να παραμεινει πρωτη στο ηρακλειο

προσωπικα πιστευω (το εχω ξαναπει και παλιοτερα), οτι απο την αρχη στοχος ηταν στην αδριατικη να ταξιδευει ως Grimaldi απλα με καπελο Minoan. ειναι αξιοσημειωτο, οτι στο πρακτορειο της πατρας, υπαρχει μεγαλο poster, Grimaldi με τα cruise roma/barcelona καθως και ενα poster του Cruise Europa απο το δοκιμαστικο (και εδω με το G στη μια ακρη του ποστερ)

Link to comment
Share on other sites

Η κάθε εφημερίδα και η κάθε ιστοσελίδα λέει περίπου τι είπε o grimaldi στην συνέντευξή του.

Την διάβασα αρκετές φορές αλλά κάθε φορά είναι τροποποιημένη ανάλογα την εφημερίδα το site κλπ.

Δεν ξέρω τι ακριβώς είπε κ ποιός έκανε την μεταφορά στα μέσα επικοινωνίας, αλλά κάθε φορά διαβάζω άλλο κείμενο!

Σε φωτογραφίες που έχουν ανέβει στο shipfriends στα ναυπηγεία της ιταλίας όσο ήταν εκεί το cruise, πρύμα γράφει ΚΡΟΥΙΖ ΕΥΡΩΠΗ.

Άρα έτσι ήθελαν να έρθει! Στην πορεία έγινε Cruise Europa / Palermo.

Άρα πάλι κάτι έγινε στην πορεία της ναυπήγησης/καθέλκυσης/τελικής κυκλοφορίας.

Το τί ακριβώς έγινε δεν βλέπω εύκολο να το μάθουμε έστω και για την ώρα μιας και κανείς (ακόμα κ από το ελληνικό ΔΣ) δεν ξέρει σίγουρα τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυτό είναι πλάνο εταιρείας...

Ναυπηγείς ένα πλοίο χωρίς να ξέρεις τι θα το κάνεις (άντε να ήξερε ο συγχωρεμένος ο Σφηνιάς που το παράγγειλε)

Μετά το πουλάς στην μελλοντική σου ιδιοκτήτρια, αλλά το επινοικιάζεις γιατί δεν έχεις να κάνεις δρομολόγια και τώρα σκέφτεσαι να το ξαναγοράσεις!

Ανέκδοτο θυμίζει :eek:

υγ. φαντάζομαι αν έχουν κρατήσει ακόμα σχέδια και χάρτες με το παλιό όνομα, θα το ξαναπούν Προμηθέας!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω μαζί σου! Πώς μπορούμε να μιλάμε για πλάνα όταν έχουν αλλάξει τα πάντα;;!!

Πάντως προφανώς και είναι λίγο "αστεία" η ιστορία με το βαπόρι..

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβως εννοεις με τον ορο "αστεια":confused:

Διοτι οταν κανουν γενικη συνελευση με θεμα την αγορα του πλοιου μονο αστεια δεν μπορω να χαρακτηρισω την ιστορια.

Συγγνωμη αν καταλαβαινω κατι λαθος

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Εννοώ αστεία το πάρε-δώσε του πλοίου.

Οι Μινωικές το είχαν, το πούλησαν στον Γκριμάλντι (ο οποίος και το άλλαξε λίγο), στη συνέχεια ο Γκριμάλντι αγόρασε όλες τις Μινωικές, οι Μινωικές ναύλωσαν το παλιό τους πλοίο από το νέο αφεντικό και τώρα το αγοράζουν ξανά! :P

Edited by proud_ionian
QUOTE
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...