Jump to content
Shipfriends
polmyt

Άγιος Γεώργιος | Παναγία Εκατονταπυλιανή (ΙΜΟ 7205063)

Recommended Posts


Agios Georgios Main Particulars / Άγιος Γεώργιος Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Panagia Tinou
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Hengist(1972-1991) Stena Hengist(1991-1992) Romilda(1992-1993) Apollo Express 2(1993-1996) Panagia Ekatontapiliani(1996-2000 & 2001-2004) Express Artemis (2000-2001), Agios Georgios 2004-2014
IMO Number: 7205063
LOA / Μέγιστο Μήκος: 118,09 m
Breadth / Πλάτος: 19,84 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 5596 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1972
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Arsenal de la Marine National, France
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 11030 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1993, 1996, 2000, 2004
Operator/Διαχειριστής: Ventouris Sea Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Sealink British Rail, Stena Sealink, GA Ferries, Hellas Ferries
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Kythnos-Serifos-Sifnos-Kimolos-Milos
Other information / Άλλες πληροφορίες:

 

 

Hengist, Stena Hengist, Romilda, Apollo Express 2, Panagia Ekatontapiliani, Express Artemis, Panagia Ekatontapiliani, Agios Georgios, Panagia Tinou

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Edited by Nick the Greek
tag/names

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hengist, Stena Hengist, Romilda, Apollo Express 2, Panagia Ekatontapiliani, Express Artemis, Panagia Ekatontapiliani, Agios Georgios, Panagia Tinou

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

http://www.faktaomfartyg.com/hengist_1972_ex.htm

 

post-1817-0-69934400-1420897794_thumb.jp

Αβοήθητο! Σε πλήρη αντίθεση με το ολόφωτο βαπόρι που είδα χθες βράδυ στον Πειραιά! (αυτό ήταν ή είδα κανένα αδελφό και μπερδέυτηκα ;)

Edited by proud_ionian
tag/names

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια εκει πανω εχει παλιρροιες. εκατσε στην πλημμυριδα και με την αμπωτη εμεινε ετσι high and dry at low tide οπως λενε εκει. με τραβηγμενα νερα εσκαψαν γυρω γυρω και μολις ξαναννεβηκαν το τραβηξαν με ρυμουλκα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάθατε ποσά λεφτά θα οικονομάει ο Βεντούρης, από τις επιδοτήσεις!!

11.608€ ανά δρομολόγιο για Κύθνο – Σέριφο – Σίφνο – Κίμωλο – Μήλο –Ιό - Σίκινο – Φολέγανδρο – Θήρα!!! 6.250€ ανά δρομολόγιο για Πάρο- Νάξο- Ιό –Θηρασια – Θήρα – Ανάφη!!! Περίπου το χρόνο 1.067.912€!!!! Συν τα έσοδα από το κόσμο που θα διακινεί!! Που προβλέπεται να είναι πολύ θετικά τα αποτελέσματα!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kατά τα άλλα ήταν ένα πλοίο ζημιογόνο και μη προσοδοφόρο για την προηγούμενη πλοιοκτησιακή του στέγη. ;)

Ο Βεντούρης καλά κάνει και τα οικονομάει.Μάγκας είναι.Οι άλλοι πότε θα βάλουν μυαλό και θα σοβαρευτούν?Πούλησαν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ γεμάτο ανεβοκατεβαίνει πούλησαν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ τα ίδια και τώρα το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ εκτός του ότι έχει κερδίσει την επιβατική κίνηση των δυτικών κυκλάδων πέρνει και επιδοτήσεις και με τα νέα δεδομένα πιστεύω ότι γίνεται ένα από τα πιο κερδοφόρα βαπόρια των κυκλάδων.

Γιατί απλά έχει αφεντικό το βαπόρι.Το ΟΛΥΜΠΙΑ και τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ γιατί δεν τα πουλάνε στο εσωτερικό όπου υπάρχει έκδηλο ενδιαφέρον? :D

Για να μην πάθουν τα ίδια με τα άλλα 3? Αρα δεν είναι σίγουροι για την ορθότητα της απόφασης να τα αποσύρουν. ;)

Μπράβο στον Βεντούρη καλά κάνει και μακάρι να εξελιχθεί και να φέρει κι άλλα πλοία.Το βαπόρι αυτό είχε καταντήσει να πηγαίνει 17 μίλια με το ζόρι λίγο πριν αλλάξει πλοιοκτησία και τώρα χτυπάει και πάλι 19,3 μίλια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η προιστορια του Βεντουρη προσωπικα μου αφηνει αμφιβολιες για την τελικη εκβαση του εγχειρηματος αλλα βεβαια και εγω ειμαι χαρουμενος που τα πηγαινει καλα το πλοιο και γιατι μου αρεσει σαν πλοιο αλλα και γιατι οτιδηποτε αντιτιθεται στα μονοπωλια που δημιουργηθηκαν η πανε να δημιουργηθουν πρεπει να στηριζεται. Μπορει να ακουγεται λιγο σα την Παπαρρηγα αυτο, αλλα αν τελικα γινει εντελως μονοπωλιο το Αιγαιο, τοτε θα ειναι αργα για να γυρισουμε πισω και θα υποστουμε τις συνεπειες σαν επιβατες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σάββατο βλέποντας να μπαίνει στο λιμάνι του Πειραιά, χωρίς ίχνος σκουριάς ακόμα και στο καταπέλτη!! Χάρηκα ιδιαίτερα (για προφανείς λόγους!!!) σε αντίθεση στη κατάντια που το είχε η τότε HFD!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οντως το βαπορι λαμπει και η σημαντικη λεπτομερεια ειναι ο ασπρος καταπελτης. Οχι μπλε και μα..#@$...ες... Ασπρος και βαψιμο καθε βδομαδα B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα κατα τις 6 επιτελους αναχωρω για τις Πασχαλινες μου διακοπες με τον Αγιο Γεωργιο. Αν προλαβω και δε με τσακωσει κανενας συγγενης αναμενεται να ταξιδεψω στην καλυτερη θεση του βαποριου (βαρδιολα) και θα εχω μαζι μου τον απαραιτητο εξοπλισμο ενος shipfriend (φωτογραφικη, GPS, κτλ.) Οποτε αυριο θα εχουμε ανταποκριση απο το ταξιδι με συμπεριφορα πλοιου, πληρωματος, μανουβρες, σχολια οπως παντα. Δυστυχως δεν εχουμε ταυτοχρονη αναχωρηση με Αφροδιτη να γελασουμε και λιγο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον χθες αναχωρηση αντι για 6 στις 7. 1300 ατομα γεματο γκαραζ και πολλα μηχανακια. Το βαπορι μεχρι την Κυθνο ταξιδευε με 18,2 μετα λιγο ποιο ξεφορτωτο εκανε 18,7. Πολυ καλο το κλιμα αναμεσα στο πληρωμα με κορυφαιο τον καπτα-Νικο. Πολυ καλα και γρηγορα ρεμετζα (βοηθαει και το πλοιο) σε ολα τα λιμανια Ασχημο η παρουσια μονο 2 ανθυποπλοιαρχων. Κατα τα αλλα το βαπορι πεντακαθαρο μεσα και εξω χωρις καμια γκρινια απο τον κοσμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε συζήτηση που είχα με άτομα από την εταιρεία της HSW για το νυν Άγιος Γεώργιος (ex Παναγία Εκατονταπυλιανή!!!!!!!!) κλαίνε που το σκότωσαν για τσάμπα λεφτά, επειδή μπορούσα να ταξιδεύει για αυτούς με ικανοποιητικά αποτελέσματα αλλά και επειδή τους ανταγωνίζεται και τους κλείσει το σπίτι στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες επιστροφη με Αγιος Γεωργιος ο οποιος ερχοταν απο ολη την αγονη. Το πλοιο ειχε περιπου 1600 ατομα μεσα και ταξιδευε με περιπου 18,5 κομβους. Φοβερες οι χθεσινες μανουβρες του καπτα-Νικου που μετα την αδεια του παει το βαπορι πολυ ωραια. Γυρισμα στη Σιφνο στα 8 μετρα στη Σεριφο στα 10 και στην Κυθνο στα 5. Ειδικα η μανουβρα στην Κυθνο εγινε και με μεγαλη ταχυτητα. Κανενα παραπονο απο τους επιβατες οι οποιοι ολο και καπου βολευτηκαν Το Αφροδιτη ερχομενο μονο απο Μηλο αν και μας προλαβε στη Σιφνο δεν εδεσε μαζι μας και ετσι εμεινε πισω μαζευοντας καθυστερησεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο κόσμος βολεύτηκε στις πλαστικές καρέκλες που κουβαλούσαν στο βαπόρι την Μ. Πέμπτη!!! Ο μεγάλος χαμένος ήταν το Αφροδίτη στη φετινή κίνηση του Πάσχα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα το ελεγα. Το Αφροδιτη εχασε τις εντυπωσεις αλλα απο κοσμο ειχε αρκετο. Το πλεονεκτημα του Γεωργιος εναντι του Αφροδιτη ειναι πρωτον οτι δε μυριζει τοσο εντονα και δευτερον οτι εχει αρκετες θεσεις πουλμαν. Βαπορι χωρις πουλμαν στις Δυτικες ειναι χαμενο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι προκειται για προγραμματισμενη επισκευη. Και θα παει και παλι δεξαμενη αν και πηγε το Μαρτη για καθαρισμα ισως και βαψιμο. Τελευταια ειχε πεσει η αποδοση του μιας και ουσιαστικα δεν ειχε σταματησει καθολου. Και εν οψει καλοκαιρινου κυνηγητου με Αφροδιτη επιβαλετε μισο μιλι παραπανω για παν ενδεχομενο

Share this post


Link to post
Share on other sites

χτες βραδυ μετα τις 12 εβγαινε απο το λιμανι προς περαμα κλπ (δεξια) μετα ειδα τα posts σας)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρελές περεποιησεις έχουν δεκτή φέτος το δυο από τα τρία κράνη του πυροσβέστη δηλαδή το Άγιος Γεώργιος και το Πηνελόπη Α!!! Δεξαμενισμούς, μηχανικές συντηρήσεις, και στο ξενοδοχειακό τομέα. Σε αντίθεση με το τρίτο, το κακόμοιρο Απόλλωνα που έχει την ατυχία να ανήκει ακόμα στην HELLENIC SEAWAYS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τερμα τα αντιολισθητικα σιδερα στον καταπελτη. Αποκτησαμε αντιολισθητικο ταπητα σαν τα Μπλου Σταρ... Ισως βαφτει και γκρι ο καταπελτης. Μεσα γενικη ανακαινηση στο σαλονακι Γ θεσης και καθαρισμος ολων των χωρων. Πηγαμε και δεξαμενη μηπως κερδισουμε μισο μιλακι ακομα αντε να τη βγαλουμε και φετος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουμε και λεμε... Χθες αναχωρηση 7.35 με 800 επιβατες 15 φορτηγα 68 μηχανακια και τα υπολοιπα σε αυτοκινητα :(B):D

Απο το ξεκινημα του ταξιδιου κατι δεν πηγαινε καλα. Ο ηχος που εβγαινε απο το φουγαρο θυμιζε Μυρτιδιωτισσα και στη γεφυρα πολυ εντονοι κραδασμοι.

Ενω ξεκινησε εξω απο τον Πειραια με 18,6 η ταχυτητα επεφτε σταθερα μεχρι που στη Σιφνο πηγαινε 17,7... Λιγο πριν τον Πειραια που επεστρεψε για να κανει το δρομολογιο μεχρι Σαντορινη εκανε 15,5... Ερχεται απο επισκευη ζοριστηκε λιγο και την Παρασκευη μην εχουμε και κανενα απροοπτο με το Αφροδιτη καρφωμενο απο πισω του και ετσι τα φτυσε... Αυριο οπως λεγετε θα κανει κανονικα το δρομολογιο του

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×