Jump to content
Shipfriends

Mega Express Four (IMO 9086590)


Recommended Posts

Η TT-Line απειλεί να πουλήσει το Spirit of Tasmania III (ex SUPERFAST II) εάν δεν επιχορηγηθεί άμεσα το πλοίο από την κυβέρνηση της Τασμανίας.
Το πλοίο έχει επιδοτηθεί με…115 εκ. δολλάρια (!!!) για 3 χρόνια και φέτος αναμένεται να έχει ζημιές 20 εκ δολ!

____________________________________________

(1995, ex-Superfast II, Spirit Of Tasmania III)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Και μόλις πριν μιά ώρα...τα νεώτερα.

Spirit III future to be decided

From: AAP

June 05, 2006

THE Tasmanian Government will decide the fate of its Sydney to Devonport ferry today.

State cabinet is expected to announce the sale of the financially-stricken Spirit of Tasmania III after members meet this morning.

The ferry - one of three vessels operated by the Government-owned TT-Line - has struggled in the face of cheap airlines and rising fuel costs since its purchase in 2003.

Today's decision comes only 15 months after Premier Paul Lennon announced a $115 million rescue package for the troubled ferry.

But TT-Line chairman Denis Rogers said the vessel needed a further cash injection to survive after a recent downturn in domestic tourism.

Former premier, the late Jim Bacon, had hailed the ferry as a new era in tourism after its purchase, against Treasury advice, for $105 million.

Mr Lennon has repeatedly rejected selling the ferry, but last week hinted he was in favour of the sale.

"There comes a time when the amount of money that can be provided from the central budget ... must come to an end," he told parliament.

http://www.news.com.au/story/0,10117,19366346-29277,00.html?from=public_rss

Link to comment
Share on other sites

μια που ξαναρθε στην επικαιροτητα ας το θυμηθουμε πως ηταν τοτε. εδω ανοιξη του 2001 φευγει για μπαρι. ηταν πρυμνιοδετημενο στο 10 ραμπα.

τα 2 πρωτα τους χρονια στην πατρα τα αδελφα του bremerhaven συνηθως πρυμνιοδετουσαν. η εταιρεια ηταν τοτε καινουργια στη γραμμη και τις καλες θεσεις τις επιαναν αλλοι. μονο τριτη & τεταρτη βραδυ που διανυκτερευαν (τριτη το ΙΙ τεταρτη το Ι) πλαγιοδετουσαν. αρκετες φορες μαλλιστα εδεναν με την πλωρη.

εκτος απο τα γνωστα λιμανια της γραμμης (πατρα ηγουμενιτσα μπαρι ancona) εχουν στο cv τους και καποιες προσεγγισεις στη σαμη. μετα την εξαγορα της στριντζης βοηθησαν σε εκλογες και καποια 3μερα.

επισης τελη του 1995 ειχαν μεινει εκτος δρομολογιων για δυο μερες για να κανουν καποια trials μεταξυ ζακυνθου και κεφαλονιας ενοχη των νεων πτερυγιων που θα τοποθετουνταν (τοποθετηθηκαν αρχες του 1996).

λετε να ξαναερθει στα νερα μας με αλλο χρωμα;

για την ιστορια απο την αρχη της αγορας του στην τασμανια υπηρχαν προβληματα. η γραμμη του συδνευ θεωρειτο (και ειναι ) παθητικη ενω υπηρξαν και ψιθυροι για την υψηλη τιμη του πλοιου.

νηρεα τα δολλαρια που βλεπεις ειναι AUD οχι USD

post-13-128326958213_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

συμφωνα με το yahoo group Ferries Of Southern Europe και το site της αυστραλιανης κρατικης τηλεορασης υπαρχει εντονο ενδιαφερον απο ευρωπαϊκες εταιρειες για το βαπορι αυτο.

οι τοπικη... ΠΝΟ κανει εκκλησεις στην ομοσπονδιακη κυβερνηση της αυστραλιας για κονδυλι διασωσης του πλοιου.

Ολυμπιακη της Αυστραλιας το κοβω το spirit of superfast II:D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με επισημη ανακοινωση της TT Line Australia το Spirit of Tasmania IIΙ πουληθηκε σε μη ονομαζομενο αγοραστη ευρωπαικης προελευσης για 80 εκατομμυρια ding-dongs αν θυμαμαι καλα. Ελληνας δεν πρεπει να ειναι, κανενας Grimaldi μου κολλαει εμενα περισσοτερο. Αλλα γιατι η μυστικοτητα? Μηπως ειναι εκπληξη ο αγοραστης τελικα?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα δημοσιεύματα μας θύμισαν το SUPERFAST II όποιος ενδιαφέρεται,να μου πει πως να σας δείξω μερικές φωτογραφίες από το προτελευταίο του ταξίδι στο Bari στις 26/09/03 καθώς και φωτογραφίες του αμέσως μετά την υποστολή σημαίας κατά την παράδοσή του στο Νεώριο Σύρου στις 30/09/03.

Φωτογραφίες μερικών από το πλήρωμα που το παρέλαβε από τη Γερμανία το 1995 και παρέμειναν μέχρι την πώληση όπως επίσης και φωτογραφία του Αυστραλού Πλοίαρχου Glenn Cole.

post-425-128326958341_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

πουληθηκε σε μη ονομαζομενο αγοραστη ευρωπαικης προελευσης για 80 εκατομμυρια ding-dongs
Βρίσκομαι στην δυσάρεστον θέσιν να διαψεύσω τον εν φόρουμ αδελφό, γιατί τίμημα δεν ανακοινώθηκε επισήμως.

Και σήμερα που βρίσκομαι στην Τασμανία :D έμαθα ότι έγινε μεγάλος ντόρος γιατί δεν ανακοίνωσε η εταιρεία πόσο πούλησε το βαποράκι.

Σε όσους φώναζαν και διαμαρτύρονταν για την μυστικοπάθεια, ο πρόεδρος της ΤΤ Line τους είπε ότι στο συμφωνητικό πώλησης υπήρχε όρος (με απαίτηση του αγοραστή) να μην ανακοινωθεί το τίμημα.

Έτσι, λοιπόν, το τίμημα θα το μάθουμε (όχι ότι έχουμε και καμιά ιδιαίτερη καούρα) μόνο εάν το δημοσιόποιήσει ο ίδιος ο αγοραστής, ο οποίος μέχρι αυτή την στιγμή παραμένει άγνωστος...στο πόπολο.

Λέτε μα το πήρε η ΣΑΟΣ για αντικαταστάτη του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ στη Σαμοθράκη αλλά δεν το λέει από σεμνότητα?

Είπαμε: "Σεμνά και ταπεινά" :D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με δημοσιευθεντα σε ξενα fora, ο αγοραστης του πλοιου ειναι τελικα η Corsica Ferries με τιμημα 75 εκατομμυρια ευρω. Νηρεα την τιμη την ειχα δει φευγαλεα να αναφερεται καπου, δυστυχως ομως δεν θυμαμαι που. Τελικα ηταν πολυ κοντα σε οτι ειπα, αν αληθευουν αυτα που αναφερονται στο εξωτερικο.

Link to comment
Share on other sites

Νεώτερες πληροφορίες απ' το Αστράλια :o αναφέρουν ότι για το βαποράκι ενδιαφέρθηκαν 5 εταιρείες, ότι πιθανότερη αγοράστρια είναι η BRITTANY FERRIES και ότι το τίμημα ξεπέρασε το τίμημα της αγοράς του πλοίου.

Πάντως υπάρχει μιά εμπλοκή στην υπόθεση, καθώς η NORFERRIES η οποία "καιγόταν" για το πλοίο υποστηρίζει ότι δεν της επετράπη να κάνει αντιπροσφορά και να δώσει 2 εκ. Δολάρια παραπάνω από τον μυστηριώδη αγοραστή.

Link to comment
Share on other sites

...οι πληροφορίες του Νick...είναι οι σωστές! Και επισήμως, λοιπόν, το βαποράκι στην CORSICA FERRIES.

Από τίμημα νιέτ ακόμα, αλλά που θα πάει και αυτό, θα το αποκαλύψουν τα λαγωνικά του shipfriends! :o

ΥΓ Άτιμε ΑυστραλοNick μας έφαγες λάχανο...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Για να σας φύγει η έγνοια και να μπορέσετε να κοιμηθείτε - επιτέλους - ήσυχα, θα σας πω και την τιμή, όπως είχα υποσχεθεί παραπάνω.

Το πλοίο πουλήθηκε για 111 εκ. δολ Αυστραλίας, ήτοι 65 εκ. Ευρώ. Τιμή αγοράς 105 εκ AUD.

Βάλανε και 6 ...μύρια ding dong στην τσέπη. :D Χοντροκονομήσανε από αυτή την αγοραπωλησία! ;)

Να ευχηθούμε σε καλή μεριά στους φίλους και σύμμαχους Τασμανούς και ας βάλλουν μπροστά και για τα άλλα δύο. :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

στα κιτρινα πλεον. fose & shipspotting η προελευση των φωτο.

μπορει να ηταν "πειραματικα" σα σκαρια, μπορει μεσα απο χωρους να ηταν MEGA & SATURNUS που πιανουν τα 25 (επιαναν τοτε τουλαστιχον), αλλα εξωτερικα ειναι απο τα πιο ομορφα και σιγουρα απο τα πιο ευελικτα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στις φωτο που εβαλα direct link παραπανω, φαινονται στο visor αρκετα βαθουλωματα στη λαμαρινα. επειδη οταν εφυγε απο εδω δεν ηταν ετσι, να υποθεσω οτι εφαγε καλα στον ΝΔ ειρηνικο;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ισως το ξαναδουμε στην Ελλαδα.

Ο μιστερ Corsica Ferries πιστευει (κατι θα ξερει μαλλον:mad: ) οτι οι Ελληνες ειναι ειδικοι στις μετασκευες και ετσι σκεφτεται να το φερει εδω για καποια μαζεματακια και μετασκευουλες. Ακομα δεν εχει ερθει σε οριστικη συμφωνια αλλα το συζηταει πολυ εντονα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έφτασε γυρω στις 1000 και μπηκε μετα απο μισάωρο γκαζομενο... Λυπήθηκα που είδα να λείπει η γαλανόλευκη απο πρύμα. Το πλοίο θα μετασκευαστεί πρύμα όπου θα μπεί ενα κουτί που θα κλείσει την πρύμη τελιώς. Τύπου Απτερα;

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο κυριολοκτικά βρίσκεται (στο πρυμναίο μέρος κυριώς) σε φάση διάλυσης. Όλα τα σαλόνια καταστράφηκαν και θα δημιουργηθούν νέα. Η μετασκευή θα κλείσει τελείως την πρύμη αφήνοντας στο κέντρο ένα στρογγυλό αίθριο με σκάλα. Στο 1ο κατάστρωμα εκεί που είναι τώρα το ανοιχτό κατάστρωμα θα γίνει η νέα Υποδοχή αφήνοντας ένα μικρό χώρο αριστερά και δεξιά για το ρεμέτζο της πρύμης. Πάνω απο εκεί θα γίνει επέκταση των υπάρχοντων σαλονιών και μία νέα πισίνα μιάς που η παλιά καταργήθηκε απο τους Αυστραλούς. Γενικά το πλοίο θα αποκτήσει μία νέα μορφή και άποψη απέχοντας πολύ απο τα παλαιά πρότυπα. Στα θετικά της υπόθεσης είναι η επιλογή των Ελληνικών χεριών για την πραγματοποίηση της μετασκευής, ελπίζοντας ότι θα τηρήσουν το χρονοδιάγραμμα (3 μήνες). Γεγονός είναι ότι οι εργασίες έχουν ξεκινήσει με γρήγορους ρυθμούς. Θα έχω φωτογραφικό υλικό όλλης την μετασκευής άρα θα δούμε το τί ακριβώς θα γίνει

Link to comment
Share on other sites

Στα θετικά της υπόθεσης είναι η επιλογή των Ελληνικών χεριών για την πραγματοποίηση της μετασκευής, ελπίζοντας ότι θα τηρήσουν το χρονοδιάγραμμα (3 μήνες).

Πάρα πολύ θετικό!

Ξέρουμε μήπως και το συνεργείο που την αναλαμβάνει?

Ωραίες οι φωτογραφίες σου Απόστολε!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...