Jump to content
Shipfriends

Mega Express Four (IMO 9086590)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Παρατηρουσα στην ομορφη φωτο του Nick,την μικρη 'τσιμινιερα' που εχει μπροστα απο την κανονικη και ανατρεχοντας σε παλαιοτερες φωτο απ τον Σουηδο,φαινεται οτι του την εκαναν οι Αυστραλοι κατα την μετασκευη του τελευταιου deck(για τις εξαγωγες αερα απο κατω).Ακομα παραμενει ομορφο παντως και εξωτερικα φαινεται σαν καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

το καμαρι της νικαιας, υπηρξε και ομορφοτερο;). χωρις τον κλειστο ημιυπαιθριο πρυμα και χωρις το xtra μπουρι στην κοντρα γεφυρα. το 1995 κερδιζε (μαζι με το αδερφο τις εντυπωσεις).

στο 10 ραμπα, οπου το χαρηκαμε παρα πολλες φορες (αφιξη απο βορεια, φουνταρισμα της δεξιας στο κεφαλι του 11 και μανουβρα επ'αγκυρα) και στο 16 (καταπλωρη φωτο)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Το παπόρο το είχαμε δεί και πέρυσι από άλλη οπτική γωνία. Σήμερα θα το δούμε από μια άλλη, πάλι όμως στο λιμάνι της Νίκαιας. Το πλοίο μπαίνει στο λιμάνι κάνοντας μια πολύ κλειστή αριστερή στροφή και προχωράει πολύ αργά πρός τη θέση του. Πρόκειται να δέσει σε ένα παράγωνο σημείο στα αριστερά της τελευταίας φωτογραφίας, προσέξτε τα προσανάποδα και τη μανούβρα ακριβείας, ο χώρος είναι εξαιρετικά περιορισμένος και θυμίζει τα χειρότερα λιμάνια του Αιγαίου ως πρός αυτό το σημείο. Τελικά το πλοίο δένει και δουλεύει και τους 3 καταπέλτες για αποβίβαση οχημάτων και επιβατών. Προσέξτε με πόση τάξη και ασφάλεια γίνεται όλο αυτό και σε πόσο μικρό χώρο. Πουθενά δεν υπάρχουν εμπόδια, πουθενά δεν υπάρχουν λιμενικοί με σφυρίχτρες, είναι πραγματικά εντυπωσιακή η οργάνωσή τους και σε βγάζει πραγματικά έξω από τα ρούχα σου συγκρίνοντας το με την κατάσταση στην Ελλάδα. Σε τελική ανάλυση είναι 5 απλά πράγματα που μπορεί και πρέπει να κάνει κανείς, δεν είναι αστροφυσική, το κ$#@%*ό μου μέσα :angry: :angry:. Γιατί πρέπει να είμαστε και σε αυτό ουραγοί?

Βλέποντάς το από ψηλά, βλέπουμε και τα ντανιασμένα αυτοκίνητα που μόλις έχουν αρχίσει τη φόρτωση. Δε νομίζω πως χρειάζεται να κάνω άλλο σχόλιο. Το πλοίο τελικά αναχωρεί με τον αντίστροφο τρόπο, αναποδίζοντας πρός τα έξω και γυρνώντας γύρω από τον άξονά του έξω από το λιμάνι. Αριστερά τιμόνι για έξω, μετά απόβιβάζουμε τον πλοηγό και προχωράμε πρός τα έξω. Άντε και του χρόνου, το πρώην Superfast II που μαζί με το αδελφό του έφεραν την επανάσταση της Αδριατικής, συνεχίζει δυνατό. Δυστυχώς οι φωτό έχουν τραβηχτεί 5 μήνες πρίν αλλά δυστυχώς time is the fire in which we burn και δεν υπάρχει αρκετός για να ανέβουν πιο νωρίς. Ελπίζω τουλάχιστον να αρέσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Μεγάλη η Χάρις του Περικλέους. Το Mega Express Four είν' εδώ, ενωμένο δυνατό(που έλεγε κι ο Αντρέας). Υπερβολικά πρωινή άφιξη του πλοίου στη Bastia τση Κορσικής και με τον ήλιο κόντρα αλλά τι να κάνουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...

Μετά την πρόσκρουση, να το δούμε σε καλύτερες στιγμές. Άφιξη στη Νίκαια γύρω στις 2130 το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, μέσα σε αφόρητη ζέστη και αποπνικτική ατμόσφαιρα λόγω της υγρασίας. Χαλάλι όμως, είδαμε τη μανούβρα του βάπορος!

Και σε μια ωραία άποψη από ψηλά και με τον ήλιο να το λούζει, είναι πια 22 ετών αλλά διατηρεί τη μεγαλοπρέπειά του ακόμα και μπροστά σε νεότερα πλοία. Και ένα πιο ανοιχτό πλάνο, για να δούμε για τι στρούγγα μιλάμε στη Νίκαια.  

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...

Οπως ειναι γνωστο το πλοιο εκανε μια μετασκευη στο Περαμα το χειμωνα του 2007 ,οταν και αγοραστηκε απο την Corsica

Ας δουμε λοιπον την εξελιξη της μετασκευης του μιας και τοτε δεν ειχαμε την gallery και οι οποιες φωτογραφιες ειχαν ανεβει ηταν σε μικρη αναλυση

Το πλοιο ηρθε στο Περαμα στις αρχες Ιανουαριου και στο τελος του ιδιου μηνα ειχαν ξεκινησει και οι εργασιες οι οποιες προχωρησαν αρκετα γρηγορα και ετσι μεσα σε ενα μηνα ειχε σχεδον ολοκληρωθει η κατασκευη στη πρυμη του. Στα μεσα του Μαρτιου ειχε ολοκληρωθει η σιδηροκατασκευη και ειχε αρχισει να βαφεται το νεο κομματι του πλοιου.Ολες οι εργασιες ολοκληρωθηκαν περιπου στα μεσα του Απριλιου και λιγες μερες μετα το πλοιο αναχωρησε για την Ιταλια

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 11 months later...

Ερώτηση... 

Ξέρει κάνεις συμφορουμίτης σε τι κατάσταση βρίσκεται μηχανολογικά το πλοίο και πόσα μίλια (υπηρεσιακά & max) βγάζει το πλοίο μετά από 25 χρόνια ευδόκιμου βίου?? 

Ρωτάω γιατί, λόγω μεγέθους και γενικών διαστάσεων, πάντα θεωρούσα πως και αυτό και το αδερφό του SCANIA και το Girollata θα τα ξαναδούμε κάποια στιγμή στην ακτοπλοΐα.

Ήδη τα μεγάλα μπλου σαρώνουν μιας και είναι ο ορισμός του μικρομέγαλου πλοίου βλέποντάς τα από Κρήτη, Δωδεκάνησα, ΒΑ Αιγαίο μέχρι Παροναξία & Συροτηνομυκονία. 

Θα μπορούσε το Mega Express Four   να βγάλει κάποιο δρομολόγιο στο ελληνικό αρχιπέλαγος??

Link to comment
Share on other sites

εχουμε αναφερει και παλιοτερα οτι τα 2 πρωτα fast ηταν κατα καποιο τροπο "πειραματικα", οσον αφορα μηχανοστασιο και ταχυτητα.

τα πηγαιναν μονιμως στο maximum της ισχυος, ο θρυλος λεει οτι υπηρχε stock απο καπακια στην πατρα και σε καθε ταξιδι αλλαζε τουλαχιστον ενα, αλλαξαν πτερυγια στις προπελες τον δευτερο χειμωνα του βιου του και πολλα αλλα.

αν θυμαμαι καλα πριν αλλαξουν πτερυγια, το ενα απο τα δυο περασε ενα διημερο κανοντας δοκιμαστικα μεταξυ πατρας ζακυνθου και κεφαλονιας και με ολο το τεχνικο επιτελειο του περικλη πανω.

το 1999, μετα τη φωτια του Superfast III, το ΙΙ (το σημερινο Mega Express Four) επεστρεψε για 2-3 μηνες στην Ancona και η ταχυτητα του ηταν αυτη που λεει και ο μαργαριτης

Link to comment
Share on other sites

Το άλλο που αξίζει να αναφέρουμε επί του θέματος είναι πως για κανένα 5-6μηνο κάθε καλοκαίρι, όπως και όλα τα πλοία της Corsica Ferries, δουλεύουν ασταμάτητα όλο το 24ωρο. Για να έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν αυτό, για μένα δείχνει αφ΄ ενός πως συντηρούνται σωστά αλλά αφ΄ ετέρου δείχνει και το ότι οι μηχανές έχουν πάρα πολλές ώρες λειτουργίας στην καμπούρα τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...