Jump to content
Shipfriends

ck037

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,292 profile views
  1. Το Mykonos Magic είχε προβεί σε αγορές / αντικατάσταση σωστικών και στις 15/3 παει Δεξαμενη
  2. Αλήθεια έρχεται και αυτό Ελλάδα ??? SEAJETS?
  3. Εκπαίδευση στα νέα δεδομένα, χρήση και κατανόηση νέων υλικών πυρόσβεσης (Στολές NOMEX , SCBA , Κουβέρτες πυρκαγιάς κλπ). Για αυτά τα αυτονόητα θα πρέπει να αγωνιστούμε όλοι μας!
  4. Full body harness , Σωσίβια φουσκωτά και κράνη.... πότε τα είδατε τελευταία φορά να τα φοράνε αυτοί που δουλεύουν σε αντίστοιχες περιπτώσεις? Θα το ξαναπώ .... δεν έχουμε παιδεία! Άραγε εδώ θα επέμβει Εισαγγελέας ? Λιμενικό?
  5. Από τον Μάιο του 2022 έχει βγει οδηγία για τις περιπτώσεις των AFV (ALTERNATIVE FUEL VEHICLES). https://emsa.europa.eu/publications/reports/item/4729-guidance-on-the-carriage-of-afvs-in-ro-ro-spaces.html Κακά τα ψέματα…. Οι Φωτιές σε μπαταρίες λιθίου δεν σβήνουν εύκολα! Οι Θερμοκρασίες που αναπτύσσονται αλλά και οι πόροι κατάσβεσης σχεδόν τριπλασιάζονται. Επίσης υπάρχει σημαντική αναφορά στα specs των στολών πυροσβεστών αλλά και στις balaclavas.
  6. Ακριβώς όπως τα λες @Annivas . Αν και τα κόστη επιθεώρησης είναι όντως μεγάλα και το servive μονόδρομος λόγω αποκλειστικότητας -εξουσιοδότησης, υπάρχει όφελος κατά τους χειμερινούς μήνες οπού επιτυγχάνεται operation με πολύ λιγότερο πλήρωμα! Κακό από την άλλη για τα πληρώματα που ψάχνουν δουλειά!
  7. Και ενώ η Νορβηγία έχει γεμίσει ηλεκτρικά οχήματα ..... Η Νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Havila Kystruten δεν επιτρέπει πλέον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία της, σύμφωνα με τη νορβηγική τηλεόραση NRK. Οι συνέπειες μιας πυρκαγιάς ηλεκτρικού αυτοκινήτου θεωρούνται πολύ σοβαρές, αναφέρει η εταιρεία. Ο φόβος …. «Απελευθερώνονται τοξικά αέρια» Στο εξής, ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υβριδικά αυτοκίνητα και επίσης αυτοκίνητα υδρογόνου δεν θα επιτρέπονται στο πλοίο. Η ανάλυση κινδύνου βρήκε ότι οι μπαταρίες λιθίου είναι πολύ επικίνδυνες επί του πλοίου. Η απόφαση ελήφθη μετά από ανάλυση εξωτερικού αναλυτή κινδύνου για λογαριασμό της εταιρείας. Αυτό που διαπίστωσε , ήταν ότι οι πυρκαγιές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρείται πιο δύσκολο να σβήσουν από τις αντίστοιχες πυρκαγιές σε αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη και ντίζελ. "Μια πυρκαγιά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται πολύ ισχυρή από πλευράς Θερμοκρασίας και μπορεί να υπάρχει κίνδυνος έκρηξης όπου θα απελευθερωθούν τοξικά αέρια. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να εκκενώσετε το πλοίο αμέσως και στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να προκληθεί ολική καταστροφή του πλοίου". Πηγή: https://ctif.org/news/norwegian-shipping-company-bans-electric-cars-board-classic-ferry-route
  8. Ο χρόνος ενεργοποίησης το καθενός μαζί με την επιβίβαση- καθέλκυση για 25 άτομα είναι περίπου στα 15 λεπτά. Ρίξτε μια ματιά εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=oU59HeeXPjs&t=103s&ab_channel=DouglasMecca Το πλήρωμα δεν είναι υποχρεωμένο να κάνει δοκιμές εν αντιθέσει με τα MES. Τα MES μπορούν να επιτύχουν πλήρη αποβίβαση μέχρι και 860 άτομα σε 30 λεπτά. Σε κουβέντα μου με πλοιοκτήτη ενός μεγάλου σε ηλικία RORO μου είπε χαρακτηριστικά ότι ένας από τους λόγους που προτίμησε την λύση του MES είναι διότι για την ενεργοποίηση του απαιτείται επίσης λιγότερο προσωπικό στο πλοίο. Αν και την αγορά μονοπωλούν 2 κατασκευαστές MES Ευρωπαίοι υπάρχει πάντα ο Αυστραλός και πρόσφατα μπήκε στο παιχνίδι και Κινέζος. Μάλιστα έγινε τοποθέτηση στο Andros Queen. Επίσης για άλλη μία φορά στο πλοίο υπάρχουν απαρχαιωμένα σωσίβια χωρίς στοιχεία κατασκευαστή , ημερομηνία ή πρότυπο νομοθεσίας. Ειλικρινά δεν τα έχει δει κανείς αυτά?
  9. Ένα πράγμα που με τρομάζει αφάνταστα με αυτό το πλοίο είναι το τι θα γίνει σε περίπτωση που ταξιδέψει γεμάτο και για κάποιο λόγο χρειαστεί να γίνει εγκατάλειψη! Τόσος κόσμος που θα συγκεντρωθεί ? Ποιός θα καθοδηγήσει τον κόσμο στις βάρκες και πως θα τους κατεβάσουν από τέτοιο ύψος με liferaft καθαιρούμενα?
  10. Άλλη μία από τα ίδια..... και δεν βάζω κομματικό χρώμα! Ποια Επιθεώρηση πλοίων? Αφού ουσιαστικά απλά δεν υπάρχει. Πέρασε τη δουλειά στους Νηογνώμονες οι οποίοι την βλέπουν τη δουλειά σα μεροκάματο. Πότε έγιναν σοβαροί έλεγχοι στην Ακτοπλοΐα? Η όλη φάση είναι ένα τεράστιο παζάρι! Όπου και αν έχω ανεβεί σε πλοίο που πιστέψτε με είμαι κάθε μέρα 25 χρόνια τώρα σε Νέο Μώλο και Πέραμα και παλαιότερα Ελευσίνα και Σκαραμαγκά , εκτός ελαχίστων περιπτώσεων τα περισσότερα πλοία έχουν σοβαρά θέματα! Ζούμε στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής ένωσης και έχουμε σε εφαρμογή Βασιλικό διάταγμα του 67 για σωστικά! Που οι ιδιοκτήτες των ημεροπλοίων έχουν βρει τον μπελά τους από τότε που άρχισε το εμπάργκο στη Ρωσία αναζητώντας λύσεις σε Ινδούς και Πολωνούς! Που είμαστε η μοναδική χώρα που όποιο παλιό συνεργείο επιθεώρησης βαρκών επιθεωρεί ότι liferaft θέλει και ας μην είχε ποτέ πρόσβαση σε γνήσια ανταλλακτικά! Έχουμε μαζέψει όλη την παλιατζούρα με μέση ηλικία 27 έτη και χαρήκαμε με 3 AERO που δεν μπορέσαμε καν να διανοηθούμε ότι θα μπορούσαν να είχαν φτιαχτεί στην Ελλάδα. Αν φέτος γίνει πολύνεκρο θα πέσουμε από τα σύννεφα?
×
×
  • Create New...