Jump to content
Shipfriends

Sf_X

eMembers
  • Content count

    385
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Herakleion

Recent Profile Visitors

550 profile views
  1. To concept να μάζευαν λίγο ακόμα το πλοίο πέρα απο τα ελάσματα που έκανε πέρυσι και να βάραγαν όποια γραμμή θέλουν αντί μηχανορραφιών δεν το σκεφτόμαστε ? Και για Δυτικές Κυκλάδες είναι καλό και για Βόρειο Αιγαίο αλλά με την προυπόθεση να πάμε 8-10 χρόνια πίσω και να βγάζει δρομολόγια με αξιοπρεπή ταχύτητα συνεχόμενα και όχι ως στατιστικό λάθος
  2. Απο την μια υπερβολή δυο βαπόρια κυκλικό για Κρήτη (υπάρχουν κ αλλού πορτοκαλιές δεν είναι μόνο οι -μειωμένοι φέτος- Ρώσσοι κ λοιποί που κατευθύνονται Σαντορίνη) από την άλλη αν δεν διπλώσει και είναι πχ 3 φορές ανα εβδομάδα ή μόνο ΣΚ εκτός του Αυγούστου( όπως βάζαν προεκτάσεις στο γνωστό Α-Τ-Μ) είναι μερική σύνδεση που συνεπάγεται και "μερικά" ποσοστά. Ας δούμε και την άποψη του ΣΑΣ και μετά θα δούμε και την ακριβή διαδρομή και χρονοαποστάσεις
  3. Έδεσε κατά τις 2+ στην θέση δίπλα στον επιβατικό που πιάνουν τα κρουαζιερόπλοια μόνο με κάβους με εξαιρετική άνεση για τον συνήθη χρόνο μανούβρας του, έκατσε γύρω στα 45" με τις μηχανές standby και αναχώρησε άμεσα. Συγχωρέστε αν το επόμενο είναι βλακεία, αλλά επειδή φαίνεται να παίρνει την ίδια αλλοπρόσαλλη πορεία προς τα πάνω μήπως του λείπει κάποιο πιστοποιητικό και έχει clearance μέχρι ορισμένα μίλια απο ακτές ?
  4. Nissos Samos departing Heraklion

    Αφήνοντας το Ηράκλειο με πορεία για Μυτιλήνη

    © Sf_X

  5. Nissos Samos @Heraklion

    Δεμένο στον επιβατικό σταθμό του Ηρακλείου αποβιβάζοντας πρόσφυγες σε έκτακτο δρομολόγιο απο Μυτιλήνη

    © Sf_X

  6. Πορεία για Ηράκλειο με 18 κόμβους απο Μυτιλήνη μεταφέροντας πρόσφυγες. Τελευταία φορά είχε προσεγγίσει πριν 7 περίπου χρόνια συνεισφέροντας στην εκκένωση της Λιβύης. Αν συνεχίσει με αυτή την ταχύτητα το περιμένουμε αργά το βράδυ μετά τις αναχωρήσεις προς Πειραιά
  7. Και πόσα ταχύπλοα και φερρυ να αντέξει αυτή η ρημάδα η Σαντορίνη και τα υπόλοιπα νησιά της κλασσικής γραμμής. Χωνευτήρια έχουν γίνει. Ναι οι τουρίστες έχουν λεφτά αλλά η κόντρα με την SeaJets μόνο καλό δεν κάνει. Τσιμπάνε μικρά ποσοστά και μένουν να χουν κάψει τα διπλά σε πετρέλαια. Υπάρχει ακόμα καιρός να δημιουργήσουν ένα πραγματικά πρωτότυπο δρομολόγιο και να το διαφημίσουν σωστά (και όχι απαραίτητα με το ζόρι να περνάει από την Ραφήνα για να λέει ένα γεια...)
  8. Superspeed (IMO 9223356)

    Απο που προκύπτει αυτό ?
  9. Superspeed (IMO 9223356)

    Αν σε αυτό βάψουν και το κογιότ θα υπάρχει 200% επιτυχία
  10. Στο Ηράκλειο το παλάτι πλαγιοδετεί και είναι μουρη στον συνήθη άνεμο γι' αυτό και δεν κινδυνεύει. Στην Ε1 οι προβλήτες είναι μαξιμουμ 100-μέτρα oπότε το υπόλοιπο θα περισσεύει... Το πιο προφανές είναι ότι η εταιρεία πληρώνει ουκ ολίγα για την καθιερωμένη της θέση και γι' αυτό μετακινήθηκε στην πλησιέστερη δυνατή. Θα ήταν ακόμα πιο απλό να μετακινηθεί βέβαια το HS7 και να δένει ανάποδα αν στρώνουν οι καταπέλτες του και δεν υπάρχει θέμα βυθίσματος αλλά στην αιχμή θα είχαμε φόρτωση δυο 200μετρων το ένα απέναντι στο άλλο
  11. Επειδή προεξέχει παραπάνω απο τα πλοία της Χίου σε αυτή την θέση θα χε ενδιαφέρον να δούμε το πρωί πως δίνει κάβους πλώρα (αν χρησιμοποιείται λέμβος δηλαδή όπως και στο Ηράκλειο)
  12. https://www.minoan.gr/oikonomikes-anakoinoseis/5153/anakoinosi-sto-hrimatistirio-axion-athinon Δυστυχώς είναι επίσημο...
  13. Πάρα πολύ κρίμα... Λογιστικά φυσικά θα ήταν τα μόνα δύο που βγαίνανε στα λεφτά που ζητούσε ο Ιταλός χωρίς να δώσουν και τρίτο. Να προβλέψω την μεταφορά του XI στον Πειραιά απο το καλοκαίρι αφού η δρομολόγηση Superfast στα Δωδεκάνησα ήταν άκρως επιτυχημένη και ανακατατάξεις στην Αδριατική που ίσως περιλαμβάνουν κ κάποιο απο τα μεγάλα της Hellenic
  14. Σε είδηση σχετικά με την δημοσιοποίηση πλειστηριασμών που ακυρώθηκαν χθες βλέπουμε το παρακάτω. Μήπως αναφέρεται στο πλοίο ?
×