Sf_X

eMembers
  • Content count

    346
  • Joined

  • Last visited

About Sf_X

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Herakleion

Recent Profile Visitors

282 profile views
  1. Ναι αυτη την πινελιά της 7ης τεχνης ξέχασα να το παραθέσω μέσα στην κρίση νευρικού γέλιου
  2. Επιθετική διαφημιστική πολιτική (απο τα λιντλ ? , απο το κωριό ?, απο ένα διαφημιστη "δεν τον ξέρεις" ?)
  3. Κι άλλα βαπόρια δουλεύουν δύσκολα όπως πχ το Πρέβελης αλλα δεν έχουν φτάσει σε αυτο το βαθμό υποβιβασμού. Με το συγκεκριμένο πάντα δεν υπάρχει ο απαραιτητος χρονος ή η διάθεση να δοθεί η πρέπουσα σημασία την τελευταια 10ετία σχεδόν. Όταν η γραμμή του έχει τόση εποχικότητα σίγουρα υπάρχει χρόνος και να κάνει την σκάντζα και την δικη του συντήρηση όπως κάνουν αλλα νεωτερα ειδικά στο Αιγαίο
  4. Επανήλθε σήμερα στα 37 κυρίως στο ενδοκυκλαδικό κομμάτι απο Πάρο έως Μύκονο. Να δούμε πως θα πάει στην επιστροφή
  5. Σηκώνεται επειδή κοντράρει στα κοντεινερ και η βαση του στην πλευρά του βαποριου τραβάει μπροστά όπου κ τσάκισε. Θυμάμαι αυτοι οι καταπέλτες και σε αυτό και το αδελφό του (και το μεταγενέστερο Αριάδνη σε ένα βαθμό) κάνεις 2 τσίγαρα απο την στιγμή που θα ξεκινήσουν να σηκώνονται μέχρι να έρθει όρθιος και να διπλώνει το σκέλος προς τα κάτω
  6. Σε απόπλου ήταν ??? Φάνηκε και να πηγαίνει χωρίς προπελάκι μπροστά που ίσως το ξάνοιγε λίγο
  7. Γράφτηκε και αλλού, αλλά πόσοι ναυτικοί βλέπαν αυτό το θέαμα, το βαπόρι να φεύγει ατιμασμένο με το ρυμουλκό και όμως καμία μπουρού δεν ακούστηκε... όλος αυτός ο αποχαιρετισμός έγινε σιωπηρά (ενώ οταν η Χ εικόνα κάνει τουρνέ όλος ο Πειραιάς αντηχεί)...
  8. Λίγο παλιά βέβαια...
  9. Υπάρχουν κι άλλα σενάρια... Κανένα ρινόκερο πχ να τρυπάει το σινιάλο των "απέναντι", κανα λιοντάρι, κάποιο δελφινάκι στην ίσαλο... άμα θες όλα ταιριάζουν
  10. Σηκώθηκε απο τον πάτο οπότε και το νερό μέσα του μετατοπιζόταν βάσει του κέντρου βάρους το οποίο ήταν προς τα δεξιά. Σκέψου το και φυσικά εφόσον το νερό απαντλούνταν απο δεξιά νερό κυλούσε να αναπληρώσει την απώλεια. Σιγά σιγά μετά την πτώση της στάθμης κάτω απο το κυρίως γκαράζ άρχισε να έρχεται στα ίσα τους και να ελέγχουν την κλίση κατά την απάντληση...
  11. Το πιο πιθανό είναι ώστε να περάσουν κάποιου είδους μπογιά/σημάδι στην ίσαλο όπως είναι μετά την απάντληση ώστε να ελέγχεται μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα εισροής στην διαδρομή. Ομοίως νομίζω το Ionian Queen είχε αποκτήσει μια μεγάλη φωσφορίζουσα λωρίδα στην πλώρη ερχόμενο απο Πάτρα
  12. Ειχα διαβάσει σε σχόλιο στο φβ πρόσφατα ότι η μια μηχανή είναι ουσιαστικά λυμένη στο γκαράζ...
  13. Σαν επιχειρηματίας κοιτάει την τσέπη του και αφού ουτως ή άλλως δικά του ήταν τα πλοία προφανώς συνέφερε να συνεχίσουν να δουλεύουν ως ιταλικά αμιγώς και όχι ως ναυλωμένα όπου η εταιρεία υποχρεούται σε φορολόγηση επι του τζίρου των εισητηρίων αλλά και του ναύλου
  14. Το παρουσιάζεις λες και θα γίνει εν μια νυκτί... Σου θυμίζω την περίπτωση του Concordia για πόσο καιρό βλέπαμε την ανέλκυση. Μπορεί να είναι σαφώς ευκολότερο αν σφραγιστεί απο κάτω αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα φύγει αρπα κόλλα γιατι κανείς δεν θα κινδυνεύσει να το βγάλει και μετα την μπούκα να το ξαναχάσει μια και καλή