Jump to content
Shipfriends

Sf_X

eMembers
  • Content count

    349
  • Joined

  • Last visited

About Sf_X

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Herakleion

Recent Profile Visitors

341 profile views
  1. Αλιμονο να μην τα είχε ειδικά ψιλοάδειο. Έχει 4 16κυλινδρες με τρομακτική ισχύ για το μεγεθος του. Υπάρχει βέβαια και ο παράγοντας άνθρωπος. Παλια δεν το πίστευα όμως μετά απο αρκετά ταξίδια με τα δυο αδελφά διακρινει κανείς μια ανωτερότητα στην κατάσταση που διατηρείται το Φαιστος...
  2. Swift 1

    Θα βάλει λιγη αλοιφη και θα γίνει σαν καινούριο
  3. Seajets

    Μεγαλόπνοα projects σε μια αγορά που πεθαίνει, δημιουργώντας σκληρό ανταγωνισμό με τις τιμές ταξι, και γιγάντωση τύπου Hellas ferries θυμίζει η επέκταση αλλά εστιασμένη στον Κυκλαδικό χώρο. Το μεγάλο κρίμα είναι που τόσα ταχύπλοα ακούμε και τα μισα φεύγουν απο τις ντάνες που σάπιζαν για να κάθονται στην Χαλκίδα ενω τα συμβατικά πέραν του Ακουα Σπιριτ ειναι ανέκδοτο...
  4. Ναι αυτη την πινελιά της 7ης τεχνης ξέχασα να το παραθέσω μέσα στην κρίση νευρικού γέλιου
  5. Επιθετική διαφημιστική πολιτική (απο τα λιντλ ? , απο το κωριό ?, απο ένα διαφημιστη "δεν τον ξέρεις" ?)
  6. Κι άλλα βαπόρια δουλεύουν δύσκολα όπως πχ το Πρέβελης αλλα δεν έχουν φτάσει σε αυτο το βαθμό υποβιβασμού. Με το συγκεκριμένο πάντα δεν υπάρχει ο απαραιτητος χρονος ή η διάθεση να δοθεί η πρέπουσα σημασία την τελευταια 10ετία σχεδόν. Όταν η γραμμή του έχει τόση εποχικότητα σίγουρα υπάρχει χρόνος και να κάνει την σκάντζα και την δικη του συντήρηση όπως κάνουν αλλα νεωτερα ειδικά στο Αιγαίο
  7. Highspeed 7 (IMO 9329095)

    Επανήλθε σήμερα στα 37 κυρίως στο ενδοκυκλαδικό κομμάτι απο Πάρο έως Μύκονο. Να δούμε πως θα πάει στην επιστροφή
  8. Σηκώνεται επειδή κοντράρει στα κοντεινερ και η βαση του στην πλευρά του βαποριου τραβάει μπροστά όπου κ τσάκισε. Θυμάμαι αυτοι οι καταπέλτες και σε αυτό και το αδελφό του (και το μεταγενέστερο Αριάδνη σε ένα βαθμό) κάνεις 2 τσίγαρα απο την στιγμή που θα ξεκινήσουν να σηκώνονται μέχρι να έρθει όρθιος και να διπλώνει το σκέλος προς τα κάτω
  9. Σε απόπλου ήταν ??? Φάνηκε και να πηγαίνει χωρίς προπελάκι μπροστά που ίσως το ξάνοιγε λίγο
  10. Γράφτηκε και αλλού, αλλά πόσοι ναυτικοί βλέπαν αυτό το θέαμα, το βαπόρι να φεύγει ατιμασμένο με το ρυμουλκό και όμως καμία μπουρού δεν ακούστηκε... όλος αυτός ο αποχαιρετισμός έγινε σιωπηρά (ενώ οταν η Χ εικόνα κάνει τουρνέ όλος ο Πειραιάς αντηχεί)...
  11. Seajets

    Λίγο παλιά βέβαια...
  12. Super Runner (IMO 9141883)

    Υπάρχουν κι άλλα σενάρια... Κανένα ρινόκερο πχ να τρυπάει το σινιάλο των "απέναντι", κανα λιοντάρι, κάποιο δελφινάκι στην ίσαλο... άμα θες όλα ταιριάζουν
  13. Σηκώθηκε απο τον πάτο οπότε και το νερό μέσα του μετατοπιζόταν βάσει του κέντρου βάρους το οποίο ήταν προς τα δεξιά. Σκέψου το και φυσικά εφόσον το νερό απαντλούνταν απο δεξιά νερό κυλούσε να αναπληρώσει την απώλεια. Σιγά σιγά μετά την πτώση της στάθμης κάτω απο το κυρίως γκαράζ άρχισε να έρχεται στα ίσα τους και να ελέγχουν την κλίση κατά την απάντληση...
  14. Το πιο πιθανό είναι ώστε να περάσουν κάποιου είδους μπογιά/σημάδι στην ίσαλο όπως είναι μετά την απάντληση ώστε να ελέγχεται μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα εισροής στην διαδρομή. Ομοίως νομίζω το Ionian Queen είχε αποκτήσει μια μεγάλη φωσφορίζουσα λωρίδα στην πλώρη ερχόμενο απο Πάτρα
×