Jump to content
Shipfriends

ΕΥΔΟΞΟΣ

eMembers
  • Posts

    776
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

3,349 profile views
  1. Κάποιοι επιτήδειοι έβγαλαν λεφτά και το αποτέλεσμα ήταν το πλοίο που τόσα χρόνια όργωνε το Αιγαίο εκτός το μικρό χρονικό διάστημα που πήγε και στο Μπρίντιζι, αφέθηκε να σαπίζει εγκαταλελειμμένο, χωρίς να μπορέσει να προσφέρει τίποτα μετά τη μετασκευή του
  2. Αλλοι αγοράζουν και άλλο (εδώ) πουλάνε για να επενδύσουν στο μέλλον.....
  3. Σε ποιά πλοία΄Ενα είναι ακόμα, Α ν εννοείς τα ταχύπλοα, αυτά έχουν την πελατεία τους.
  4. Πολύ σωστή βρίσκω την προσθήκη της Κύθνου και απορώ για ποιό λόγο δεν πήγαινε και πριν.
  5. Μπροστά στις αισχρές πλωτές πολυκατοικίες που βλέπουμε να χτίζονται τον τελευταιο καιρό, όλα αυτά τα αδελφά της Vking, προσωπικά μου αρέσουν πολυ και τα βρίσκω αρκετά συμπαθητικά.
  6. Σίγουρα κερδοφόρα η γραμμή για την Αττικα, μην ξεχνάμε πόσες φορές εστελνε πλοία απο εδω για συμπλήρωμα η' αντικαραστάσεις. Νομίζω στο Χίος μπορεί να υπάρχουν ακόμα οι επιγραφές στους κοινόχρηστους χωρους και στα ισπανικά.
  7. Οπότε συνεχίζει την σταδιοδρομία του ακλόνητο!
  8. Το speedrunner jet 2 εχουν για την ωρα στα δρομολόγιομ αλλά με 80ευρο εισιτήριο ποιος θα πάει
  9. Άρα ο πρώτος και τελευταίος δεξαμενισμός στον Πειραιά έγινε πέρσι. Με ούτε ένα χρόνο εκμετάλλευση από τον Αρκουμανη, φαίνεται το τέλος της ναύλωσης του Golden bridge να άλλαξε τα σχέδια. Άλλωστε είναι ο δεύτερος στη σειρά πρίγκηπας που μετά από μικρή παρουσία στα πέριξ οδηγείται στο διαλυτήριο.
  10. Δεν εντυπωσιάζομαι σε καμία περίπτωση με τις συνεχείς αγορές πλοίων, καθώς από ένα σωρό ταχύπλοα άλλα είναι παροπλισμένα, άλλα σέρνονται κάθε λίγο με ταχύτητες συμβατικού και γενικότερα επικρατεί ένα αλαλούμ όταν βλέπεις πλοία τη μία μέρα να ξεκινάνε από Κρήτη, την άλλη από Πειραιά και στη συνέχεια από Θεσσαλονίκη. Αλλά και στα συμβατικά πλην Σποράδων, η κατάσταση δεν τη λες και καλύτερη, όταν για διάφορους λόγους παρατάει μία γραμμή και αφήνει εκτεθειμένους επιβάτες και μεταφορείς.
  11. Μην ξεχνάμε ότι στις Κυκλάδες αλλά και στα Δωδεκάνησα έχει γραμμές επιδοτούμενες, οπότε δεν υπάρχει πιθανότητα να τα παρατήσει. Ειδικά στα Δωδεκάνησα επενδύει σε οχηματαγωγά, αφού η επιβατική κίνηση έχει λιγοστέψει λόγω του αεροπλάνου. Τώρα τι πρόκειται να συμβεί μετά από 2 χρόνια στη γραμμή Χίου - Μυτιλήνης δεν μπορούμε να προεξοφλησουμε, όπου έχει παρουσία και με το Ν. Σάμος το οποίο και οικονομικότατο είναι αλλά και έχει τεράστια χωρητικότητα σε φορτηγά.
  12. Ποιος άλλος με ταχύπλοο επιβατηγό με σημαία Κύπρου έχει εκτός από τη Σητζετ; Φριχτος θάνατος για έναν νέο άνθρωπο και με 2 παιδιά.
  13. Με το Μύκονος να πηγαινοέρχεται κάε μέρα, νομίζω δύσκολα θα σκεφτουν να βάλουν πλοίο ειτε συμβατικό η' ταχύπλοο στη γραμμή.
×
×
  • Create New...