Jump to content
Shipfriends

Svo

eMembers
  • Posts

    849
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Amorgos

Recent Profile Visitors

10,067 profile views
  1. Τα δρομολόγια παραπάνω είναι μέχρι τον Σεπτέμβριο. Πως και έτσι? Δεν υποτίθεται πως θα γίνει σε λίγο καιρό ο διαγωνισμός?
  2. Βλέπω στην κάμερα της Τήνου τα κύματα να σκεπάζουν την προβλήτα. Άραγε πως θα δέσει το Πάρος? Στην Νάξο από ότι κατάλαβα το Blue Star 1 προσπάθησε να δέσει μία φορά, μετά περίμενε αρόδου μπας και κοπάσει ο άνεμος και πριν λίγο ξανά επιχείρησε, αλλά και πάλι δεν τα κατάφερε. Η πρόβλεψη κύματος μεσοπέλαγα δίνει 3 μέτρα ύψος κύματος με ριπές 44 kts. Μα καλά σήμερα δεν θα έπρεπε να έχει απαγορευτικό?
  3. Ναι τα αυτοκίνητα όπως ήταν αναμενόμενο είχαν φτάσει πολύ ψηλά. Λίγο πιο πάνω από την ΔΕΗ. Και αυτό παράλληλα με μεγάλο ντάνιασμα αυτοκινήτων, που κάλυπτε όλο τον λιμένα προς τα δυτικά. Κάθε Σάββατο μεσημέρι, είναι κοινωνικό γεγονός για την Αμοργό και κυρίως για τα Κατάπολα, ο ερχομός του Blue Star 2. Όλα και όλοι κινούνται στους ρυθμούς του πλοίου. Θα συμφωνήσω απόλυτα για αυτό και άλλωστε είναι τόσο πετυχημένη η συγκεκριμένη προσέγγιση.
  4. Έτσι και προχθές, τελευταίο Σάββατο του Αυγούστου, είχαμε αναχώρηση του Blue Star 2 από Κατάπολα για Πειραιά με 1000 επιβάτες, 250 ΙΧ και 11 δίκυκλα.
  5. Εκείνο το σαλόνι πάνω από την ντίσκο, προς το παρόν είναι κλειστό για το κοινό.
  6. Δεν είναι ένας ο λόγος αλλά ένας συνδυασμός παραγόντων. Αρχικά να πούμε ότι τις ημέρες που το δρομολόγιο τερματίζει στα Κατάπολα η καθυστέρηση μαζεύεται(όπως και σήμερα ημέρα Κυριακή) αφού μιλάμε για ταξίδι λιγότερων μιλίων και υπάρχει αρκετό περιθώριο από θέμα ωραρίου, ώστε να αναχωρήσει στις 19:00 για την προγραμματισμένη του επιστροφή. Το μεγαλύτερο πρόβλημα βρίσκεται τις ημέρες όπου το πλοίο κατεβαίνει μέχρι την Αστυπάλαια. Δηλαδή 4 φορές την εβδομάδα. Οι πιο δύσκολες μέρες τις εβδομάδας είναι η Παρασκευή και το κυρίως Σάββατο, όπου έχει ήδη μαζευτεί καθυστέρηση από την Παρασκευή. Για τους λόγους που συμβαίνει αυτό θα ανέφερα τα εξής. 1) Ταχύτητα μικρότερη από ότι έχουν υπολογιστεί τα δρομολόγια. 2) Τα περισσότερα μίλια ταξιδιού λόγω της προσέγγισης στο παλιό λιμάνι της Αστυπάλαια και όχι στον Άγιο Ανδρέα. Προσθέστε και τον παράγοντα του καιρού τις ημέρες με βοριά (όπως και εχθές ημέρα Σάββατο). 3) Κατά το κατέβασμα, στα λιμάνια της Πάρου της Νάξου και της Αιγιάλης η παραμονή είναι μισάωρη. Ενώ τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με 15 λεπτά παραμονής. 4) Στην Αστυπάλαια έχει γίνει φέτος ένας μικρός χαμός από τον Τουρισμό. Εκεί οι παραμονές κάποιες μέρες ξεπερνούν και την 1 ώρα όπως γίνεται και τις τελευταίες μέρες. Τις προάλλες μάλιστα έκανα ένα ταξίδι από Αιγιάλη προς Αστυπάλαια και πίσω αυθημερόν. Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι το πλοίο είχε πολύ κόσμο και στο πήγαινε και στο έλα. Βέβαια κατά το ανέβασμα προς Πειραιά, ταξιδεύουν πολλοί που κάνουν camping και μεταβαίνουν από το ένα νησί στο άλλο τύπου island hoping. Οπότε μέχρι τη Νάξο έχει σπάσει ο κόσμος. Φυσικά μετά τις 15 Αυγούστου αναμένεται να αλλάξει αυτό αφού οι περισσότεροι θα επιστρέφουν προς Πειραιά. Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι ίσως είναι το πιο απαιτητικό και δύσκολο δρομολόγιο της καλοκαιρινής περιόδου με ασταμάτητα και δύσκολα ωράρια. Και για αυτό αξίζουν πολλά εύσημα στο πλήρωμα για την προσπάθεια που καταβάλει.
  7. Να μην ξεχάσουν τουλάχιστον να το κάνουν Κυκλάδες Σταρ. Πάντως αν γίνει αυτή η αλλαγή, θα έχουμε πάλι μετά από χρόνια, πλοίο της κλάσης του Μήλος και του Σαντορίνη να πιάνει ξανά στα νησιά των Κυκλάδων.
  8. Ότι να ναι το παραπάνω άρθρο. Δηλαδή αν η εταιρεία είχε αγοράσει το Πρέβελης τι θα έλεγαν. Τότε δεν θα έλυνε το πρόβλημα με τα συμβατικά? Τότε θα γκρίνιαζαν? Η μήπως πιστεύουν ότι το Άνεμος ειναι νεότευκτο που θα αλλάξει όλο το τουριστικό γίγνεσθαι των νησιών, σαν ένα άλλο Blue Star. Ο φίλος @Annivas ανέλυσε παραπάνω τους λόγους που καθυστερεί το πλοίο. Και κάποια στιγμή θα ξεκινήσει. Το άρθρο όμως αφήνει να εννοηθεί πως δεν θα υλοποιηθεί η δρομολόγηση του πλοίου.
  9. Και εμένα τα 22 μου φάνηκαν πολλά ,για αυτό και είπα να το αναλύσουμε για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο. Ευχαριστώ για τη συζήτηση. Δεν είναι δα και από τα πιο δημοφιλή της τότε εποχής όπου υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες αλλά και φωτογραφίες. Προσωπικά αυτό που θυμάμαι πολύ έντονα είναι αυτή η σκάλα που οδηγεί από το άνω deck 8 στο deck 7 όπου είναι οι βάρκες. Πολύ όμορφη θέα προς την τσιμινιέρα. Από τη κόντρα γέφυρα δεν θυμάμαι και πολλά να πω την αλήθεια παρά μια εικόνα προς την πλώρη. Για την κόντρα που αναφέρετε παραπάνω @ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ @margaritis24 με το Ιθάκη νομίζω είχα διαβάσει κάτι στον Eφοπλιστή αλλά μπορεί να το μπερδεύω με μια άλλη κόντρα του Blue Star Naxos με κάποιο πλοίο της GA ferries πάλι στην Πάρο Μιας και ανοίξαμε την συζήτηση στην μανούβρα του πως ήταν ?
  10. Από τα πλέον αγαπημένα μου πλοία. Το ταξίδεψα το 97 όντας μικρό παιδί από Πάρο προς Πειραιά αλλά έχω κάποιες μνήμες και εικόνες που είναι έντονα χαραγμένες στο μυαλό μου. Πολύ ιδιαίτερο σουλούπι, ειδικά μετά την μετασκευή. Και αυτή η τσιμινιέρα αξέχαστη. Στα της ταχύτητας, από ότι φαίνεται μας τα χάλαγε αλλά ήθελα να το ψάξω λίγο. Από data βρήκα πως η ταχύτητά του αναφέρεται στους 22 κόμβους αλλά προφανώς μιλάμε για όταν βγήκε από το Ναυπηγείο και φυσικά πριν την μετασκευή. Και όπως γράφεται πιο πάνω, προς το τέλος (2004) είχε πέσει στα 16 - 16,5. Επίσης με μια σύντομη έρευνα διαπίστωσα ότι το πλοίο το καλοκαίρι του 2000 έκανε σχεδόν κάθε βράδυ Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη με αναχώρηση στις 22:00. Και το ερώτημα που τίθεται είναι με πόση ταχύτητα άραγε να ταξίδευε εκείνη την περίοδο? Που ήταν στο ξεκίνημά του επί Hellas Ferries. Γιατί για να βγει το δρομολόγιο πρέπει να ήταν από 18 και πάνω.
  11. Δεν πειράζει ας μείνουν έτσι με αυτές τις τιμές . Απλά μην γκρινιάζουν μετά που τα πλοία δεν γεμίζουν. Πρέπει όλοι οι νησιώτες να πιέσουν τις ναυτιλιακές καθώς έχουν βάλει και αυτές το χέρι τους που υπάρχει μειωμένη κίνηση τουρισμού στα νησιά.
  12. Στο site της εταιρίας αναφέρεται ως ικανότητα μεταφοράς επιβατών 948. Οπότε είναι σαν να μας δίνει την μέγιστη ικανότητα που έχει το πλοίο. Και επειδή η μέγιστη ικανότητα μεταφοράς επιβατών ενός πλοίου είναι υπολογισμένη για τους Θερινούς μήνες μπορούμε να υποθέσουμε πως υπολογίζονται και τα καθίσματα στους εξωτερικούς προστατευμένους χώρους . Τους χειμερινούς μήνες το πρωτόκολλο θα είναι μειωμένο.
  13. Μετά από ένα χειμερινό διάλειμμα η Web κάμερα στον Αθηνιό επέστρεψε με πολύ υψηλή ποιότητα εικόνας αλλά και ήχο ,που την κάνει αρκετά ξεχωριστή!!
×
×
  • Create New...