Jump to content
Shipfriends

svo

eMembers
  • Content count

    194
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Amorgos

Recent Profile Visitors

1,242 profile views
  1. Το πλοίο προσέκρουσε στην προβλήτα του Ηρακλείου. Γιαυτό και παραμένει εκεί.
  2. Ενώ ξέρουν πως οι δυτικοί και ελαφρώς νοτιοδυτικοί άνεμοι, δημιουργούν τα περισσότερα προβλήματα σε σχέση με τους βόρειους , αλλά και μεγαλύτερα ύψη κύματος , βγάζουν το απαγορευτικό την ώρα που οι άνεμοι πιάνουν τα 8 προς 9 , αντί να βγεί κάποιες ώρες νωρίτερα και να αποφευχθεί πολύ ταλαιπωρία. Επίσης δεν έχω καταλάβει γιατί ένα πλοίο που έφυγε μισή ώρα πριν το απαγορευτικό (πχ τα Κρητικά) δεν επιστρέφει πίσω? Ίσως θα έπρεπε να προβλέπεται απο το νόμο ότι αν ένα πλοίο είναι κάποια μίλια μακριά (πχ 15 ν.μ.) από το λιμάνι όταν βγεί το απαγορευτικό, να επιστρέφει πίσω,
  3. Το πλοίο όπως φαίνεται στο AIS έκανε ένα περίεργο ελιγμό ενώ παράλληλα η ταχύτητά του για κάμποση ώρα έπεσε ακόμα και στους 3,3 kn μεσοπέλαγα. Πιθανότα λόγω των πολύ άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή.
  4. Πορείες πλοίων

    Σήμερα λόγω των δυτικών ανέμων το σημαντικό ύψος κύματος φτάνει τα 5,5 μέτρα ύψος στο Κρητικό . Το Έλυρος έχει κόψει προς Μήλο Ενώ το Κνωσσός το έδείχνε το ΑΙΣ να πηγαίνει με 4,8 . Επίσης τώρα το Blue Ηorizon φαίνεται να κόβει και αυτό προς Μήλο. Ίσως πάνε ανατολικά της Mήλου.
  5. Ένα όμορφο βίντεο από την πρώτη άφιξη του πλοίου στην Καβάλα. Επίσης νομίζω η καθυστέρηση να ανοίξει και να πατήσει ο καταπέλτης , οφείλεται στο πρόβλημα που έφερνε από τη Λήμνο.
  6. Το γεγονός πάντως πως ξανά βάφτηκε η κόκκινη γραμμή στο σημείο όπου ήταν το μπλε t από το tirrenia είναι ενθαρρυντικό. Δηλαδή φαίνεται να τα κρατάνε αυτά τα χρώματα προς το παρόν. Που σημαίνει πως υπάρχει η πιθανότητα να τα δούμε στα χρώματα της Minoan ξανά.
  7. Η ίδια συνταγή με πέρσι. Έχει πλάκα πάντως οι άλλοι δύο σκίζονται μεταξύ τους , αλλάζουν δρομολόγια , εντάσσουν νέες γραμμές, νέα πλοία , ποιός θα πάρει μεγαλύτερη πίτα κλπ , και η Fast Ferries είναι σαν να ζεί σε μία κατάσταση Ικαριώτικου ζεν . Και ίσως σε βάθος χρόνου να είναι και κερδισμένη.
  8. Πάντα ήμουν υπέρμαχος της εξέλιξης αλλά αυτό το στυλ στα πλοία δεν μου πολύ αρέσει. Σίγουρα οι νέες αυτές γάστρες έχουν βελτιστοποιηθεί ως προς την απόδοση ,αντίσταση κλπ . Αλλά αν αυτή είναι η επόμενη γενιά πλοίων και εξετάσουμε το θέμα σε βάθος χρόνου, στο τέλος θα ταξιδεύουμε με πλεούμενα κουτιά . (!! Τετράγωνα. !!). Στο όνομα του φουτουρισμού .
  9. Ξεκίνησε στην ώρα του. Μια νέα δεύτερη αρχή στα μέρη μας.
  10. Λίγο οff topic αλλά τα συνιάλα του πλοίου είναι ίδια με τα Highspeed. Κυρίως τα χρώματα. Σύμπτωση?
  11. Βίντεο από το Islandpress.gr που έχουν αναπαράγει, πολλά μέσα τις τελευταίες ώρες.
  12. Πορείες πλοίων

    Χοντρή θάλασσα και σήμερα. τα Κρητικά ανεβαίνουν κοντά με 16 κόμβους. Φαιστός και Κρήτη ΙΙ και με 15.5 κάποιες στιγμές.
  13. Καζαμίας 2018

    Ευφυέστατο. !!
  14. Μπορεί να το αφήνει έτσι με τις σκουριές για να θυμίζει πειρατικό σαν τον flying Dutchman ένα πράγμα .
  15. Συνεπώς όλα εξαρτώνται από το πού θα είναι ο Διαγόρας το καλοκαίρι. Αν και στο topic του Διαγόρα έχει αναφερθεί πως το καλοκαίρι θα είναι Ισπανία. Φυσικά δεν το δένουμε και κόμπο. Συμφωνώ επίσης πως η Ραφήνα δύσκολο να παίξει.
×