Jump to content
Shipfriends

ithermos

eMembers
  • Content count

    234
  • Joined

  • Last visited

About ithermos

  • Birthday 05/07/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stockholm

Recent Profile Visitors

319 profile views
  1. Την Παρασκευή 19/01/2018 σταματάει την Σύρο σύμφωνα με το syrostoday.
  2. Γνωρίζουμε αν θα κάνει αύριο το δρομολόγιό του;
  3. Media & Ναυτιλία

    Μικρό το κακό σε σχέση με άλλα που έχουν δει τα ματάκια μας, γιατί ένα ίσον κανένα
  4. Ταξίδι με το πλοίο μετά από 5+ χρόνια, από Σύρο για Ραφήνα την Πέμπτη 04/01/2018. Ο καιρός βοριάς 7 και τοπικά ίσως 8, κατεβαίνει φουριόζο από την Τήνο με 20 μίλια, σχετικά εύκολο ρεμέτζο στη Σύρο και επιβίβαση των λιγοστών επιβατών (10??) και αναχώρηση στην ώρα μας. Λίγο μετά την μπούκα της Σύρου συνάντηση με το FF Andros και πορεία προς Άνδρο, η δε Τήνος άφαντη λόγω της πυκνής ομίχλης. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στεκόσουν με δυσκολία στα ανοιχτά καταστρώματα λόγω του δυνατού αέρα. Άφιξη στo Γαύριο με μια αριστερή στροφή, φουντάρισμα της δεξιάς και το προπελάκι να αβαντάρει. Παρόλο που ο λιγοστός κόσμος μπήκε και βγήκε γρήγορα περιμέναμε τους ασθενοφορείς να βάλουν τον ασθενή στο πλοίο και να βγουν. Μετά την Άνδρο μας υποδέχθηκε ο Καφηρέας όπου μέχρι να πιάσουμε Εύβοια ταξιδεύαμε με κλίση και μερικά γερά κοπανήματα. Άφιξη στη Ραφήνα με περίπου 15' καθυστέρηση. Ανεβαίνοντας στο πλοίο, θετική εντύπωση προκαλεί η "άπλα" του κυρίως σαλονιού κυρίως στο πλάτος, κάτι που βλέπεις σε λίγα βαπόρια πλέον. Διατηρείται σε πολύ κατάσταση για την ηλικία του αν και τα χρόνια του δεν κρύβονται. Οι εξωτερικές τουαλέτες σε αρκετά καλή κατάσταση αλλά ένα φρεσκαρισματάκι δεν θα ήταν κακό, σε πολύ καλή κατάσταση επίσης τα εξωτερικά καταστήματα. Αυτό που μου χτυπάει κάπως άσχημα είναι τα τραπεζοκαθίσματα τύπου fast food πρύμα στο κυρίως κατάστρωμα μπροστά από τη reception, κατά τα άλλα οι εσωτερικοί χώροι του είναι καλοδιατηρημένοι και άνετοι. Από την άλλη, το vibration πρύμα είναι πολύ έντονο σε όλο το ταξίδι ενώ για το ταξίδεμά του δεν χρειάζονται συστάσεις. Από ταχύτητα έπαιζε 18,5-19,5 σε γενικές γραμμές ενώ από τα νησιά για Ραφήνα πρέπει να πήρε γύρω στα 100 άτομα χοντρικά (άντε να ήταν 120).
  5. Και το Blue Star 2 χτύπησε 27.1 το πρωί λίγο μετά τη Ρόδο.
  6. Πορφυρούσα (ΙΜΟ 9145401)

    Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος η ακινησία του Πορφυρούσα θα διαρκέσει περίπου 2 μήνες. Συγκεκριμένα από 14/01/2018 μέχρι 11/03/2018.
  7. Από τα μέσα περίπου Απριλίου αλλάζει η ονομασία (κωδικός) των θέσεων των πλοίων της Blue Star στο Open Seas. Για παράδειγμα, η οικονομική από OIK γίνεται ECO ενώ η Α' θέση από DKN γίνεται BSN, αντίστοιχες αλλαγές γίνονται για τις αριθμημένες θέσεις και τα early booking εισιτήρια (super οικονομική κλπ), η κατηγοριοποίηση των καμπινών παραμένει ως έχει μέχρι στιγμής.
  8. Το Ν. Μύκονος και το το BS2 αναχωρούν 17:00 για Σύρο-Μύκονο-Ικαρία-Φούρνους-Σάμο-Χίο-Λέσβο-Λήμνο-Καβάλα και Σύρο-Πάτμο-Λέρο-Κάλυμνο-Κω-Ρόδο. Το BS Naxos κανονικά 17:30 στο καθιερωμένο του δρομολόγιο, όπως και ο Θεολόγος Π. από Ραφήνα. Το FF Andros θα αναχωρήσει 18:00 από Μύκονο για Τήνο-Σύρο-Πειραιά. Τα κρητικά κανονικά.
  9. Πάντως τόσο στον πίνακα των δρομολογίων όσο και στο σύστημα, ενώ θεωρητικά σαν πλοίο φαίνεται το BS Patmos η διάρκεια ταξιδιού παραμένει ίδια με αυτή του FF Andros (πχ 04h25m για Σύρο) με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό.
  10. Βίντεο από το πρώτο ταξίδι του Ιονίς για Κύθηρα στη σελίδα PhotoCerigo στο FB
  11. Και εγώ πραγματικά το ίδιο πιστεύω (όπως έγινε με Aegean/Olympic Air). Ίσως μερικά πλοία που βρίσκονται στο ίδιο περίπου επίπεδο με αυτά της BSF, βλέπε Ν. Χίος/Μύκονος και Αριάδνη, να βαφτούν στα μπλε αλλά το βλέπω δύσκολο για τα υπόλοιπα, ακόμη και για τα ταχύπλοα.
  12. Σωστά, αλλά η ένστασή μου είναι αφορά την 10μηνη δρομολόγηση. Πως θα αντέξει χωρίς γκαράζ και επιδότηση τον χειμώνα;
  13. "Συγκεκριμένα ο κ. Ηλιόπουλος αποκάλυψε ότι η εταιρεία του θα συνδέσει με ταχύπλοο την Σύρο με την Κρήτη, 2 με 3 φορές την εβδομάδα, καθώς επίσης κι ενός ακόμα ταχυπλόου από την Ραφήνα και το οποίο θα ενώσει την Σύρο με άλλα νησιά των Κυκλάδων. Από την πλευρά της Golden Star Ferries, ο κ. Δημήτρης Στεφάνου, ανακοίνωσε ότι η εταιρία του θα δρομολογήσει ταχύπλοο το οποίο θα διανυκτερεύει στην Σύρο και για 10 μήνες το χρόνο θα συνδέει την Πρωτεύουσα με την Τήνο, τη Μύκονο, την Πάρο, την Νάξο και τη Σαντορίνη." Νομίζω ότι τουλάχιστον οι 2 από τις 3 "ειδήσεις" (σύνδεση Σύρου-Κρήτης και ενδοκυκλαδικά με ταχύπλοο σε 10μηνη βάση) πάνε ντουγρού για φιδέμπορα, Πηγή
  14. European Express (IMO 7355272)

    Προκήρυξη πλειοδοτικού διαγωνισμού από τον ΟΛΠ για την απομάκρυνση του πλοίου με τιμή εκκίνησης 5.620.000,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%
  15. Karolin (IMO 9124433)

    Δεν ξέρω κατά πόσο η φωτογραφία είναι τυχαία ή όχι, αλλά το FC3 παίρνει γύρω στα 375 άτομα σύμφωνα με τον Σουηδό σε αντίθεση με τα 450 που αναφέρεται το άρθρο. Μάλιστα 450 άτομα παίρνει το FC4.
×