Jump to content
Shipfriends

Cpt Βαγγελης

eMembers
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

About Cpt Βαγγελης

  • Birthday 07/25/1996

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,342 profile views
  1. Μάλλον δε με καταλάβατε, θέλω να πω πως παρά τα παράπονα ότι μπήκαν μέσα αυτή τη χρονιά, συνεχίζουν να ανοίγονται και είναι δικαίωμα τους. Πέραν αυτού όμως, είχε ακουστεί η άποψη πως θα έφευγαν κι εκείνοι το χειμώνα και να βλέπαμε αν θα ερχόταν ο Ηλιόπουλος να κρατήσει τη γραμμή το χειμώνα, δηλαδή φαίνεται σα να το κάνουν χαριστικά κάτι που μου είναι αδύνατο να το πιστέψω αφού μιλάμε για επιχειρήσεις...
  2. Εγώ θεωρώ πως όλοι βγήκαν, αλλιώς γιατί να συνεχίσουν του χρόνου και μάλιστα με περισσότερα πλοία? Σε κάθε περίπτωση που είναι οι αριθμοί που δείχνουν ότι δε βγήκαν φέτος? Όχι υποθέσεις όμως, άλλα αριθμοί, πιστεύω πως μπορείτε να βρείτε αφού γνωρίζετε πρόσωπα και πράγματα απ' ότι καταλαβαίνω...
  3. Ωραία ανάλυση csst9728, λογική. Τώρα το αν βγήκαν το ξέρουν οι ίδιοι, πάντως εδώ είδαμε κάτι με τεκμήρια κι όχι απλά βγαίνουν ή δε βγαίνουν στον αέρα. Όσο για τα ταχύπλοα αν δεν έβγαιναν και μπαίνουν για να κάνουν μόνο ζημιά, γιατί η μία εταιρεία έχει τρία ταχύπλοα και δύο συμβατικά? Προφανώς, διαπίστωσαν την επιτυχία τους και γλυκαθηκαν, αλλιώς δε γίνεται να τα αγοράζουν για να μπαίνουν μέσα, ούτε και φυσικά μπαίνουν μέσα συνέχεια όλο το χειμώνα, αλλιώς θα έφευγαν. Αυτά βλέπω σαν εξωτερικός παρατηρητής. Υ.Γ. ίσως τα δρομολόγια των 07:05 του Superferry, των 17:30 του Αικατερίνη Π. και η μετακίνηση της Άνδρου από το δρομολόγιο των 07:25 είναι οι πιο άστοχες κινήσεις που κόστισαν και τα προηγούμενα έτη δεν υπήρχαν.
  4. Δε μου κάνει καμία εντύπωση, ήταν αναμενόμενη με τέτοιες τιμές η μεγάλη αύξηση, δεν είναι θέμα αύξησης της χωρητικότητας, ανατρέξτε στο 2015 με το Fast Ferries Andros και στο 2016 με το Superferry, υπήρξε ανάλογη αύξηση κίνησης? Και τότε αυξήθηκε η χωρητικότητα κατά πολύ.
  5. Μια χαρά, άραγε εντέλει (και φυσικά αν πάρει την άγονη και στα χαρτιά) με τί ταχύτητα θα είναι υπολογισμένα τα δρομολόγια, τα οποία φημολογείται πως θα είναι 'ημερήσια'?
  6. Εν τω μεταξύ οι φωτογραφίες του έγκυρου ρεπορτάζ δείχνουν άλλο πλοίο της γραμμής, αν γνωρίζει κανείς πρόσωπα το καταλαβαίνει, επίσης το ΄έφτασε 4:25 κι ερχόμενο από τη Ραφήνα΄ είναι ενδεχόμενα ασυμβίβαστα αυτή την εποχή.
  7. Διαφωνώ κάθετα. Τί σημαίνει επειδή πήγαιναν το καλοκαίρι με το Τερα τώρα θα έχουν και ακριβό εισιτήριο και θα πηγαίνουν σε παραπάνω ώρες, ας γυρίσουμε τότε στο Άννα Λ. να τελειώνουμε. Δεν είναι αντιμετώπιση αυτή. Πέραν αυτού τους συμφέρει ότι αρκετοί προσκυνητές δεν προλαβαίνουν χρονικά κι έτσι χάνονται από πελάτες? Καθαρό μυαλό χρειάζεται νέες γραμμές υπάρχουν, πρέπει να ξαλαφρωσει η γραμμή, από το 2016 υπάρχει τεράστιος συνωστισμός! Επαναλαμβάνω οι άτυπες τιμωρίες δεν είναι καλό να υφίστανται, αν θέλουν να τους τιμωρήσουν πραγματικά, με κάθε κόστος για εκείνους ας αφήσουν τη γραμμή. Γιατί δεν το πραγματοποιούν? Αφού μπαίνουν μέσα... Όλα με μέτρο κι όχι υπερβολές! Όσο για τη στήριξη θεωρώ πως θα ήταν αφελές για κάποιον που ήθελε να ταξιδέψει στην Τήνο να πληρώσει 22 για να πάει σε 3:45 αντί 15 για να πάει σε 2:10, εγώ μάλιστα κατατασσω τον εαυτό μου στους αφελείς, αλλά δεν το έκανα για να στηρίξω (αλίμονο, δεν είναι ούτε οικογενειακή επιχείριση, ούτε κι ο Παναθηναϊκός που χρειάζεται τη στήριξη 😁), το έκανα γιατί μ αρέσει να ταξιδεύω με συμβατικό αλλά και με τα συγκεκριμένα πλοία, εγώ όμως είμαι ένας και η πλειοψηφία έχει δικαίως άλλη άποψη!
  8. Υποπλοίαρχος ο Παναγιώτης Τόλιας και Β' Μηχανικός ο Αλέξανδρος Κοραχαης.
  9. Κρίμα, φιλε proud ionian από τότε ππυ παρακολουθώ το φόρουμ πάντα σε ότι έχει να κάνει με το ΣΦ 2 πάντα κάτι κακό έχεις να πεις για το πλοίο και εμπάθεια, όταν δε το πλοίο πέρασε στους Αδελφούς Στεφάνου αυτό επεκτάθηκε και στην εταιρεία, Και κρίμα για τους Στεφάνου που έχουν την καλή διάθεση και ρίχνουν προσωπική δουλειά και χρήματα στα πλοία τους, στις Ελληνικές ναυπηγοεπισκευαστικες ζώνες και έχουν τα πληρώματα τους πάντα στην ώρα τους πληρωμένα. Τι να πω αν το θέμα είναι το βάψιμο του σουπεραννερ, εδώ γίνονται μετασκευες εκτρώματα σε εξωτερικά καταστρώματα άλλων πλοίων και δεν ανοίγει μύτη. Λυπάμαι.
  10. Ακριβώς, ο καπτα Γιάννης ήταν παλαιότερα στο Εύβοια Σταρ!
  11. Μα κανένα από τα δύο που θα ξεκινούν στις 07:05 δε θα περνά από την Άνδρο αλλά θα πηγαίνουν κατευθείαν Τήνο και φυσικά θα έχουν διαφορετικές ώρες άφιξης αφού το μεν θα κάνει 3ωρες και 10-15 λεπτά και το άλλο 1 ωρα και 45 λεπτά... Μετά θα συνεχίζουν για Μύκονο το μεν και Μυκονο Παρο κτλ το δε.
  12. Ήταν αρχιπλοιαρχος στην 3Κ που είχε το Γκολντεν Βεργίνα πριν πάει στον Αγαπητό... Αυτό θυμάμαι τώρα που είχε κάνει πλοίαρχος θα σε γελάσω...
  13. Ο καπτα Τάσος Τρέσσος στο Superferry, στη θέση του καπτα Θανάση Χαλά.
×
×
  • Create New...