Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos

eMembers
  • Content count

    1,030
  • Joined

  • Last visited

About Blue Star Delos

  • Birthday April 12

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

1,537 profile views
  1. Blue Star Delos

    Blue Star Naxos (IMO 9241786)

    Η ανακόινωση του Λ.Σ. Παρέκκλιση δρομολογίου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου προς αποβίβαση ασθενούς στο Λαύριο
  2. Δυσλειτουργία καταπέλτη της πλωτής γέφυρας του διαύλου Λευκάδας
  3. Αν δεν κάνω λάθος, όλα τα δρομολόγια που συνδέουν την Ανάφη με τον Πειραιά είναι επιδοτούμενα. Το ίδιο ισχύει και γι τα ενδοκυκλαδικα της seajets. Όποτε ας λάβουμε υπόψιν και αυτόν τον παράγοντα για το αν συμφέρει τις εταιρείες να χάνονται δρομολόγια η όχι η για το αν αποδίδει οικονομικά η γραμμή..
  4. Blue Star Delos

    A.N.M.E.Z.

    Γιατί; Ξεκαθάρισε η κατάσταση με τον καλβο και δεν το ξέρουμε;;
  5. Blue Star Delos

    A.N.E.K.

    Το Κρήτη 2 λειτουργεί κοινοπρακτικά με το Blue Horizon και όχι ανταγωνιστικά...
  6. Η ανακοίνωση του Λ.Σ. από αυτή μαθαίνουμε ότι το σκάφος είναι υδροπτέρυγο και όχι καταμαράν..
  7. Κάθε Τρίτη κάνει και Σύρο-Μύκονο. Επίσης κάθε Πέμπτη υπάρχει εξπρές Κω-Ρόδο και αντίστροφα κατά το οποίο γίνεται τράμπα μεταξύ των μεγάλων BS κάθε βδομάδα. Το δρομολόγιο φεύγει από Πειραιά 21:30 και όχι 18:00 και πάλι δε βγαίνει με περίπου 26 κόμβους.. συν τα εξπρές για αμοργο και Κω-Ρόδο κάθε Σάββατο.
  8. Blue Star Delos

    Flying Dolphin 29 (IMO 8875700)

    Το πλοίο, μετά τις συνεχίς βλάβες του τον τελευταίο καιρό, εκτελεί μόνο 3 κυκλικά δρομολόγια τη μέρα για Αίγινα-Αγκίστρι, στις 9:50, 12:50 & 16:50, κάτι που φαίνεται να συνεχίζεται έως και τις 27/6, σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της εταιρίας του.
  9. Blue Star Delos

    Attica Group

    Παρακολουθώντας τα βίντεο, δεν αναφέρεται ότι το νέο πλοίο, τύπου Πατμος, θα κοστίσει 5,5-6 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό είναι το ποσό της επιδότησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Όπως αναφέρεται, το πλοίο θα κοστίσει περίπου 90..
  10. Blue Star Delos

    Seajets

    Όπως και στην ιστοσελίδα της Seajets, φαίνεται το πρώην Highspeed 6 και το Νήσος Μύκονος.
  11. Τώρα που ολοκληρώθηκαν τα διαδικαστικά-οικονομικά της συγχώνευσης, νομίζω ότι στο παρόν θέμα δεν έχουμε συζητήση μια άλλη πτυχή της. Σαφώς κουμάντο κάνει ακόμα η τράπεζα και σαφώς κάποια πλοία θα φύγουν, κάποια θα πάνε αλλού άλλα θα πουληθούν κλπ. Αυτό που θέλω να θίξω εγώ, είναι ότι μιλάμε για συγχώνευση των 2 μεγαλύτερων ακτοπλοϊκών εταιριών της χώρας. Έχουμε μια τεράστια (για τα ελληνικά δεδομένα) εταιρία πλέον, με τεράστιο στόλο και δίκτυο. Μια εταιρία που πιάνει από Ανκόνα μέχρι Καστελλόριζο και Άγιο Ευστράτιο. Εκεί που θελώ να καταλήξω, είναι στο ότι, αν και η HSW απορροφίθηκε από την Αttica (γιατί ας μη γελιόμαστε και 50 χρώματα, σινιάλα και εμπορικά ονόματα να έχει μια εταιρία είναι) τι θα γίνει με την τεχνογνωσία της;; Μιλώντας σαν απλός παρατηρητής που του αρέσουν τα καράβια, μπορώ να πω ότι τα τελευταια χρόνια η HSW έκανε άλματα σε αρκετους τομείς. Αν κοιτάξουμε λίγο πίσω, θα δούμε ότι πριν λίγα μόλις χρόνια, ο στόλος είχε τα μαύρα του τα χάλια κλπ. Αυτό άλλαξε άρδην. Επίσης, ας μην ξεχνάμε την τεχνογνωσία της στα ταχύπλοα, καλύτερη από πολλές, αν όχι όλες τις άλλες ελληνικές εταιρείες.. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο (που η Αττικα ακομα δεν έχει) και άλλα. Απορία μου είναι λοιπόν, αν το νέο αυτό σχήμα, θα είναι σε θέση να διατηρήσει τα καλά των 2 εταιρειών στην πορεία κι αν θα υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Πολλόι θα πουν φυσικά όχι και μιλήσουν για μονοπώλειο. Αλλά, μήπως μέχρι τώρα δεν ήταν μονοπώλειο σε μεγάλο βαθμό;; Προσωπικά, πιο πολύ με προβληματίζει το διαφαινόμενο μονοπώλειο που σχηματίζεται στα ταχύπλοα, παρά το μονοπώλειο της Αττικα, γιατί πριν υπήρχε ο ποιοτικός αντίποδας της HSW στα ταχύπλοα ενώ τώρα, η μελλοντική του παρουσία, φαίνεται να αμφισβητείται..
  12. Πάνω από 2 ώρες καθυστέρησε! Νομίζω σε αντικατάσταση του Νήσος Ρόδος εκτελεί δρομολόγια αλλά απόφαση δε βρήκα.
  13. Και στο Πατμος γιατί πήγε τόσο αργά; 😝 ειμαστε και off topic πλέον!
×