Jump to content
Shipfriends

Agrino

eMembers
  • Content count

    179
  • Joined

  • Last visited

About Agrino

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Florence
  • Interests
    architecture, naval architecture, shipbuilding, cycling

Recent Profile Visitors

485 profile views
  1. Alboran (IMO 9206700)

    Η ύπαρξη ερμητικά κλειστού γκαράζ προϋποθέτει διαφορετικό εξοπλισμό σε σωστικά, πυρασφάλεια, εξαερισμό και πολλά άλλα, συν περιορισμούς στην μεταφορά επικίνδυνων φορτίων.Αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έπαιξε ρόλο το αν είναι ανοιχτό το γκαράζ ή αν έχει κουρτίνα ή μπουκαπόρτα, αλλά το ότι δεν ασφαλίστηκε το όχημα τόσο από μεριάς οδηγού του όσο και από μεριάς πληρώματος.
  2. Italian Navy FREMM F593 "Carabiniere", on the floating dock of the Muggiano Fincantieri shipyard, La Spezia, on 13/05/2016
  3. Moby Tommy (IMO 9221310)

    Με αυτά τα σινιάλα το έρμο θυμίζει από την μέση και πλώρα Moby της περιόδου των νεοναυπηγήσεων στα '00s, και από την μέση και πρύμα Tirrenia των πανωσηκωμάτων των Poeta Class στα early '90s.
  4. Oνοματοδοσίες

    Πάντως (και) από φαντασία ο όμιλος δίνει ρέστα. Τα πρώτα δύο ελληνικά τοπονύμια που έρχονται στο μυαλό του μέσου Ιταλού είναι η Μύκονος και η Σαντορίνη, ούτε καν η Αθήνα πχ. Από εκεί που οι Μινωικές έδιναν στα πλοία τους υπέροχα ονόματα με άμεση σύνδεση με την κρητική και μινωική ιστορία (αγαπημένα μου τα Αρετούσα και Πασηφάη), κατέληξε να εκφράζει τα τουριστικά κλισέ των Ιταλών.
  5. Mea culpa. Είχα την εντύπωση ότι είχε μείνει με νηολόγιο Ρόδου.
  6. Εντυπωσιακό, στο προφίλ μοιάζει με car carrier με 3 deck επιβατών να έχουν προστεθεί πάνω του.
  7. Επίσης, ενώ μέχρι και πριν να φύγει για τις γραμμές του Μαρόκου είχε νηολόγιο Ρόδου, προίκα από την ΔΑΝΕ, πλέον έχει νηολόγιο Πειραιά από ότι βλέπω από τις φωτογραφίες.
  8. Ωραίο βαπόρι το Corfu, με ωραίες γραμμές και σίγουρα εργαλείο για την γραμμή και για πολλές άλλες, αλλά όπως την είχε καταντήσει την γραμμή ο όμιλος θα ήθελε πολλή προσπάθεια να φέρει πλοίο που να μην την αναβαθμίσει. Απλά η γραμμή πήγε από ένα δίδυμο μετριότατων για τον επιβάτη - οδηγό πλοίων, σε ένα τέτοιο και ένα αξιοπρεπές. Όσον αφορά στα υπόλοιπα, τα είπε όλα ο Nick στην δεύτερη παράγραφό του.
  9. Το πλοίο του 2017

    Όταν φτάνεις 18 χρόνια μετά την παράδοσή σου να προκαλείς χαμό στο κατεστημένο στην Ραφήνα, να μιλάνε για σένα ακόμα και κόσμος που δεν έχει καμία επαφή με πλοία ή με τα νησιά, με μια σεζόν χωρίς κανένα πρόβλημα ή αναποδιά και με καλή (από ότι φαίνεται) κίνηση, ενώ σχεδόν όλα τα αδελφά σου να κοιτάν τα ραδίκια ανάποδα, δικαίως πιστεύω τουλάχιστον για το 2017 το Tera Jet την αξίζει την ψήφο. Τώρα για το μέλλον θα δείξει.
  10. 2017 Ξανά

    Να μαι και γω. Γύρισα στα πάτρια εδάφη και είπα να ψηφίσω 7. Το μόνο θετικό είναι η ταχύτητα αντιμετώπισης του ατυχήματος (;) και των συνέπειών του, αλλά σίγουρα λόγω και της κ@λοφαρδίας που αναφέρει και ο @enas chiotis. Τώρα, η αιτία και οι συνθήκες στις οποίες έλαβε χώρα εξ αρχής αυτό το ναυάγιο, αλλά και η επικοινωνιακή διαχείρησή του εκ μέρους των ιθυνόντων είναι, αν όχι σκανδαλώδη, τουλάχιστον τραγικά. 10. Αν τέτοια περιστατικά λαμβάνουν χώρα και σε σοβαρές εταιρείες όπως η Attica, τότε κάτι δεν πάει καθόλου καλά, με τα δρομολόγια, με τα ωράρια, με την επάνδρωση, δεν ξέρω, μέχρι να βγει η αναφορά τουλάχιστον. Και από τύχη δεν είχαμε περαιτέρω συνέπειες. 20. Για όλους εμάς που δεν ζούσαμε ή είμασταν μικροί το 1999, το sequel. Τουλάχιστον με καλύτερο και νεότερο κεφάλαιο σε πλοία, και μια αγορά χωρίς τις αυταπάτες των 90s -early '00s. 25. Γιατί το παλιό ΠΑΣΟΚ το ορθόδοξο επιβιώνει, μεταλλάσσεται και προσαρμόζεται. 29. Η σαπουνόπερα του καλοκαιριού.
  11. Και από μένα Dodekanisos Seaways. Τόσο για τους λόγους που ανέφεραν οι προλαλίσαντες, όσο και για το γεγονός ότι προσφέρει για κάποια νησιά την μοναδική σύνδεση με το διοικητικό κέντρο (την Ρόδο) όλο τον χρόνο και συχνά καθημερινά, όσο και για το ότι δυσκολεύομαι να βρω κάποια από τις εταιρείες της λίστας που να είχε ξεκάθαρα θετική χρονιά. Και για την Ventouris συμφωνώ με τις τοποθετήσεις περί κυρίως όγκου δρομολογίων εκτός Ελλάδας.
  12. Moby Niki (IMO 7350090)

    Από ότι καταλαβαίνω από αυτό και αυτό το πλοίο στο δρομολόγιο της Τρίτης 12/12 προς το Portoferraio και αφού συνάτησε ένα σύστημα βαρομετρικού χαμηλού παρέκλινε της πορείας του για να φέρει τον καιρό στην πρύμνη του. Κατά την διάρκεια του ελιγμού φαίνεται ότι έκλινε αρκετά και προκάλεσε ζημιές στο εσωτερικό του (λένε για πεσμένα ψυγεία κτλ), ενώ λίγο αργότερα περνώντας κοντά στην βραχονησίδα Frate σε περιοχή με μέγιστο βάθος βυθού 4,8 μ φαίνεται να προσέκρουσε στον βυθό πιθανώς λόγω κυματισμού. Οι αναφορές στα άρθρα λένε για γερό τράνταγμα του πλοίου, σταμάτημα αμέσως μετά το συμβάν και συνέχεια του ταξιδιού με μειωμένη ταχύτητα μέχρι την άφιξη στο Portoferraio, καθώς και για διαρροή φυσικού αερίου στον χώρο του πλώριου σαλονιού και έντονη μυρωδιά νεφτιού στο γκαράζ του, ενώ σε επόμενη φάση βρήκαν 12 σημεία με cracks στα ύφαλά του. Το πιο περίεργο απ' όλα όμως φαίνεται ότι είναι η σιγή ιχθύος τόσο από την εταιρεία όσο από το λιμενικό όσον αφορά στο συμβάν, ενώ δεν ανφέρθηκε τίποτα και στους επιβάτες. Και σε άλλα πιο πρόσφατα άρθρα που κοίταξα πιο γρήγορα φαίνεται να παραμένουν οι ίδιες απορίες. Από τα συμφραζόμενα και τα φαινόμενα πάντως φαίνεται όντως για γερή ζημιά στο πλοίο.
  13. Αν και ήμουν πολύ μικρός ακόμα τότε για να καταλαβαίνω από πολιτική, γεγονότα όπως ένα ναυάγιο με 81+1 νεκρούς και κυρίως οι αιτίες που έφεραν σε αυτό δεν είναι αρκετά να βάλουν σε αυτό το Hall of Fame τον Χρήστο Παπουτσή;
×