Jump to content
Shipfriends

Molmed

eMembers
  • Posts

    430
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,682 profile views
  1. Και το ΚΡΗΤΗ της ΑΝΕΚ έκανε την περίοδο 1986-1988 το απευθείας δρομολόγιο Σούδα - Θεσσαλονίκη σε 20 ώρες, με φουλ γκαράζ, 3 φορές τη βδομάδα.
  2. Τι μου θυμίσατε τώρα... 5 μήνες μετά τη δρομολόγηση του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στη γραμμή Πατρας - Τεργέστης, Χριστούγεννα του 1992, συμμετείχα στην πρώτη του 5ήμερη κρουαζιέρα σε Κύπρο, Ισραήλ και Αίγυπτο. Παραμονή Χριστουγέννων, πολύ πρωί, έρχεται ο πιλότος στη γέφυρα για να μπούμε στη Λεμεσσό. Το πρώτο πράγμα που ρώτησε τον καπετάν Λευτέρη Δημοτάκη, ήταν "το πλοίο αυτό ήταν παλιό "αυτοκινητάδικο";;, Με 12 decks, απαστράπτον, πολυτελέστατο, του έμοιαζε για παλιατζούρα, πρώην αυτοκινητάδικο....
  3. Συμφωνώ, το είχα δει με το όνομα ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ακριβώς στην ίδια θέση, ως επιβάτης του (αμετασκεύαστου) F/Β ΚRITI που είχε δρομολογηθεί μόλις 3 μήνες πριν,, αρχές Ιουλίου του 1978, χωρίς κρουαζιερόπλοια δίπλα του.
  4. Χαίρομαι που αποσύρατε το χθεσινό σχόλιο, ότι ο καπετάν Γιώργος Φιωτοδημητράκης της ΑΝΕΚ κατέθεσε τα χαρτιά του για συνταξιοδότηση, πράγμα που δεν ισχύει, όπως μου είπε ο ίδιος....
  5. Μήπως αυτό που περιγράφετε έχει να κάνει με τις μπαταριστές μηχανές του ΚΡΗΤΗ ΙΙ, τη μικρότερη ιπποδύναμη των μηχανών του και την έλλειψη των δυνατών (διπλών) bow και stern thrusters που έχει το πλοίο του Grimaldi;
  6. Ο καπετάν Ηλίας Μιμμης είναι στο 2.
  7. Το καλοκαίρι που κατέπλευσε το πλοίο στη Σούδα, υπηρετούσα τη στρατιωτική μου θητεία στο Ηράκλειο, στην 126 Σμηναρχία Μάχης. Έβγαλα πολλές φωτογραφίες από την πρώτη μέρα κατάπλου στη Σούδα, που δεσμεύομαι να τις ανεβάσω όταν πάω στα Χανιά όπου έχω το αρχείο μου. Πλοίαρχος ήταν ο (Αρχιπλοίαρχος της ΑΝΕΚ) καπετάν Γιάννης Τσακάκης, ύπαρχος όμως ήταν ο καπετάν Γιώργης Σανδαλάκης, μετέπειτα πλοίαρχος στα ΚΑΝΤΙΑ, ΤΑΛΩΣ, ΑΠΤΕΡΑ, ΛΙΣΣΟΣ, ΛΑΤΩ...
  8. Οι ένοχοι αυτής της κατάντιας σώθηκαν, όπως γίνεται πάντα.. Και εμείς, στα Χανιά, εναντιωνόμαστε στον κάθε (τεράστιας εμβέλειας) Grimaldi ή οποιονδήποτε θα ήθελε να μας προσφέρει κάποια εναλλακτική αξιόπιστη λύση από αυτό το χάος της ATTICA... Μήπως θυμάστε ότι ο αείμνηστος Σήφης Βαρδινογιάννης είχε προτείνει το 2002 την πώληση των καινούργιων (τότε, 1-2 ετών) πλοίων από το Fossen, προκειμένου να ορθοποδήσει η εταιρεία; Ούτε ο ίδιος του ο γιος δεν ασπάστηκε αυτή την άποψη, ο Γιάννης, Και είδαμε όλοι την κατάληξη...
  9. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά. Ό,τι και να πείτε έχετε δίκιο, αυτή η "πληθωριστική" τάση όσον αφορά στα πολλά (προγενέστερα) διατηρούμενα εταιρικά σινιάλα δεν προδίδει σοβαρότητα, αλλά τάση για "αρπαχτή" και χοντρό "δούλεμα" των επί μέρους νησιωτών (και εγώ νησιώτης είμαι), ποντάροντας στο συναίσθημα μήπως και εξαγνιστούν έτσι οι μετέπειτα αποφάσεις της κεντρικής εταιρείας. Ή έχουμε μια σοβαρή εταιρεία με αρχές, κανόνες και, φυσικά, αδιαπραγμάτευτες υποχρεώσεις προς το επιβατικό κοινό, ή ...δουλευόμαστε στο διηνεκές ελλείψει κάποιου άλλου. Για όποιο θέλει να με βρίσει για τις αλήθειες που είπα, όπως έγινε κατ' εξακολούθηση στο παρελθόν, ας το κάνει σε προσωπικό μήνυμα. Καλή Χρονιά να έχουμε, θερμές ευχές προς όλους σας.
  10. Τον καπετάν Στέλιο Δακτυλίδη αντικατέστησε αμέσως στο ΠΑΣΙΦΑΗ ο Βαγγέλης Παπαγιαννάκης, ο πρώτος πλοίαρχος των ΚΑΝΤΙΑ (!!!), Κνωσός, Κινγκ Μίνως, Κνωσός Παλλάς.
  11. Χωρίς καταστρώματα ανοιχτά, πώς θα σταθεί στο Αιγαίο; Σε ποιούς εξωτερικούς χώρους θα στοιβάζονται τόσοι επιβάτες;;;
  12. Έφυγε από κοντά μας την Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου, ο καπετάν Βαγγέλης Παπαγιαννάκης από τους Αρμένους Χανίων. Ο καπετάν Βαγγέλης ήταν ο πρώτος πλοίαρχος, των ΚΑΝΤΙΑ, ΚΝΩΣΣΟΣ, ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ, ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ, ενώ ανέλαβε ως πλοίαρχος του ΠΑΣΙΦΑΗ αμέσως μετά το ατύχημα που είχε στο παρθενικό του ταξίδι (στις νήσους Περιστέρες) με άλλον πλοίαρχο. Ας είναι ελαφρύ το χώμα...
  13. Τι λένε ορισμένοι ότι θα μας λείψει: Εδώ όλοι αναρτούν σχόλια ότι λυπούνται τους ναυτικούς που το ταξιδεύουν...
  14. Συγγνώμη για το off-topic. Επειδή όμως η ιστορία κάθε πλοίου γράφεται ΚΑΙ χάρη στις αναμνήσεις μας, θέλω να καταθέσω και εγώ τι δικές μου. Τέλη Μαΐου του 1986 συμμετείχα σε ένα παγκόσμιο συνέδριο για ΙΣΟΕΝΖΥΜΑ που διήρκεσε μια βδομάδα, στην Κω. Όλοι οι σύνεδροι, πραγματοποιήσαμε μια ημερήσια κρουαζιέρα στην Πάτμο, με το STEFAMAR του Καπετάν Χρήστου Λαουμτζή. Ο πλοίαρχος ήταν εξαιρετικός οικοδεσπότης, ομιλητικότατος με όλους, θυμάμαι παγκοσμίου εμβέλειας ερευνητές και πανεπιστημιακούς δασκάλους που είχαν εντυπωσιαστεί από τον καπετάν Χρήστο. Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Θυμάμαι τον ενθουσιασμό του, ή την έκσταση του, όταν μας μιλούσε για το πλοίο ΝΗΣΟΣ ΚΩΣ που επρόκειτο μετά από λίγους μήνες να παραλάβει. Δεν ήξερε ακόμα ποιόν από τους πιθανούς αναδόχους να διαλέξει για τα "βαφτίσια". Μας προσκάλεσε στο επόμενο συνέδριο που θα κάναμε εκεί να μας προσφέρει μια δωρεάν κρουαζιέρα. Δεν τα καταφέραμε... Ο οικοδεσπότης διοργανωτής, ο διάσημος καρδιοχειρουργός Christian Barnard (πρώτος που έκανε μεταμόσχευση καρδιάς) πέθανε, το σημαντικό αυτό συνέδριο δεν διοργανώθηκε ποτέ πια στην Ελλάδα...
×
×
  • Create New...