-
Posts
31 -
Joined
-
Last visited
About hristos
- Birthday 12/15/1978
Profile Information
-
Gender
Not Telling
-
Location
Σίφνος
Recent Profile Visitors
1,011 profile views
-
Αν θυμάμαι καλά το πλοίο μόνο δικιμαστικά έκανε φέτος. Η κατάσταση μήπως θυμίζει λίγο GA ferries; Κρίμα πάντως για τους εργαζόμενους.
- 101 replies
-
- pescara jet
- sea cat denmark
- (and 7 more)
-
Τι γίνεται με τα sr II - III; Παραμένουν δεμένα μεταξύ τους; Εχω καιρό να περάσω. Δεν θυμάμαι αν στο ΙΙΙ επισκευάστηκε η βλάβη που είχε στον μειωτήρα. Μόνο το IV έχει μείνει, με τη γραμμή να το στηρίζει όπως κάθε χρόνο. Μήπως η εταιρεία αναμένει κάποια πιθανή πώληση από τα κόκκινα ώστε να αναλάβει κάποια ορφανή από ταχύπλοο γραμμή;
- 548 replies
-
- aegean speedlines
- speedrunner
- (and 8 more)
-
ΟΙ δεξαμενές του LNG γιατί βρίσκονται εξωτερικά τοποθετημένες; Μήπως για λόγους ασφαλείας σε περίπτωση διαρροής;
- 60 replies
-
- viking grace
- 2013
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Να συμπληρώσω George ότι για Μήλο είναι πιο φτηνό το αεροπλάνο (επιδοτούμενο) από το Speedrunner.
-
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου και ελπίζω να μη σε κούρασα.
-
Φίλε proud ionian διάβασα όλες τις παραπανω αναρτήσεις και συμφωνώ με τα όσα έγραψες. Είναι πραγματικότητα ότι σε κάποια παλία σχετικά πλοία δεν γίνονται οι απαραίτητες εργασίες-επισκευές (ακόμα και ένας απλός επιβάτης μπορεί να μετρήσει τα στρώματα μπογιάς στα σωστικά) και αυτό είναι το πρόβλημα. θα ξέρεις πολύ καλύτερα ποια είναι περισσότερο και ποια λιγότερα συντηρημένα. Έχει να κάνει με την πολιτική της κάθε εταιρείας, αλλά και τι σκοπό έχει να κάνει με το κάθε πλοίο. Χωρίς να είμαι ναυτικός έχω παρατηρήσει ότι η νομοθεσία γίνεται πιο αυστηρή μετά από κάποιο δυστύχημα.
-
Σήμερα υπάρχει όριο στην ηλικία των επιβατικών πλοίων στις γραμμές εσωτερικού; Υπάρχουν αρκετά πλοία μεταξύ 30-40 ετών. Από αυτά που διαβάζουμε περί πιθανής πώλησης αρκετών καινουργιων πλοίων, αν επαληθευτουν οι φήμες θα πρέπει να μην υπάρχει κανένα όριο ηλικίας ώστε να υπάρχουν πλοία νστο Αιγαίο. Δεν το αναφέρω για λόγους ασφαλείας, εξάλλου όπως σκίστηκαν οι λαμαρίνες του ΣΑΜΙΝΑ, με τον ίδιο τρόπο σκίστηκαν και του Concordia.
-
Μήπως το έντονο κάπνισμα που βγάζουν πολλά καινούργια πλοία έχει κάποια σχέση με το φνηνότερο καύσιμο;
-
Προφανώς οι συγκεκριμένοι επιβάτες που δημιουργούν φθορές και άλλα προβλήματα στα πλοία δεν χρησιμοποιούν τα πλοία όλο το χρόνο, αλλά μία φορά Ιούλιο-Αύγουστο αποκλειστικά για διακοπές. Είμαι σίγουρος ότι ποτέ δεν έχουν μπει σε πλοία χειμώνα.
-
Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα
hristos replied to Nick the Greek's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Η λίγο μεγαλύτρη ταχύτητα του Δήλος σχετικά με τα Πάρος - Νάξος και η χαμηλότερη τιμή εισητηρίου σε σχέση με τα ταχύπλοα κάνει φέτος πιο ανταγωνιστική τη BS σε σχέση με το highspeed 4. Από το χειμώνα με τη χαμηλή κίνηση πιθανόν να κόψει ταχύτητα (όπως πέρυσι) και τη θέση του να πάρει κάποιο από τα μικρά λόγω κόστους λειτουργίας. Αφού έγινε πέρυσι το πιο πιθανόν να γίνει και φέτος που η χρονιά θα είναι ακόμη πιο δύσκολη. -
Παρατηρώντας τον βολβό του πλοίου από τις παραπάνω φωτογραφίες έχει αρκετά διαφορετικό σχήμα από τα σύγρονα ελληνικά διακοσάρια. Μου φαίνεται αρκετά μακρύς και δεν έχει μεγάλη κλίση προς τα πάνω. Πιθανόν αυτό να βοηθάει στη μείωση του κυματισμου με μικρες έστω απώλειες στην υδροδυναμική αντίσταση του πλοίου. Ένας ναυπηγός θα μπορούσε να μας διαφωτίσει.
- 60 replies
-
- viking grace
- 2013
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Εννοείται ότι έγινε γι' αυτόν το λόγο. Πριν τρία χρόνια τον χειμώνα είχαν κοντινές ώρες στα δρομολόγια και πηγαινοερχόταν σχεδόν άδεια. Η κατάσταση αυτή έδινε την εντύπωση ότι απλά η κάθε εταιρεία δούλευε με χασουρα με σκοπό να απωθήσει την άλλη από την γραμμή. Οι ακινησιες είχαν μικρή διάρκεια πιθανόν για να μην αφήνουν τον ανταγωνιστή να δουλεύει μόνος του και επέστρεφαν άμεσως στη γραμμή. Στην συνέχεια από πέρυσι σχεδόν η κοινοπραξία λειτουργούσε άτυπα και χωρίς ανακοινώσεις. Πλέον βλέπουμε και διαφήμηση στην τηλεόραση. Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές εικασίες που προκύπτουν από τα πολλά ταξίδια που έκανα στη γραμμή, χειμώνα - καλοκαίρι. Εύχομαι το καλύτερο για τους εργαζόμενους στη γραμμή ναυτικούς.
-
Μάλλον λογάριαζαν χωρίς την ελληνική γραφιοκρατία.
- 1,312 replies
-
- iliopoulos
- jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Η κοινοπραξία ήρθε για να μείνει. Προς απάντηση για πιθανή δρομολόγηση του Ιθάκη.
-
Δηλαδή γεμίζει από κόσμο το Megajet και σηκώνει η γραμμή και δεύτετερο; Τελικά το Golden Blaze την πάτησε και δεν ήταν έτοιμο. Εξάλλου φέτος λέιπει από τη γραμμή το speedrunner II. Σύμφωνα με τον AIS με σημαία Κύπρου. Νομίζω είναι το πρώτο της εταιρείας.
- 539 replies
-
- master jet
- seajets
- (and 10 more)