Jump to content
Shipfriends

George...f

eMembers
  • Posts

    616
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Για να κάθετε τόσους μήνες το πλοίο είναι ενδεικτικό της καταστασης στην οποία βρισκόταν. Μακάρι να επιστρέψει ανανεωμένο.
  2. Όμορφο δείχνει, αν και κατ’εμε τα πιο ωραία σινιαλα του ήταν τα κόκκινα επι εποχές Hellenic & Highspeed 5. Ελπίζω η Seajets να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του και να το δούμε με τις παλιές γνώριμες ταχύτητες του.
  3. Η Attica ακουει; Αν και ice class στην Αδριατικη δύσκολο. Το αδερφακι του, Jean Nicoli επι εποχές ΑΝΕΚ το μακρινό 2007 δεν είχε αφήσει και τις καλύτερες εντυπώσεις. Βέβαια άλλες εποχές τότε, τώρα με τα πλοία του Grimaldi προφανώς είναι κλάσεις ανώτερο.
  4. Πάντως είχε χρόνια να κάνει μια άνθρωπινη ακινησία το πλοίο. Τα τελευταία χρόνια έκανε τα απολύτως απαραίτητα σε ακινησίες των 7ημερων. Φέτος πρέπει να δέχτηκε την δέουσα φροντίδα καθώς από φωτογραφίες ειδα ότι αλλαχτήκαν και ολοι οι ανεμοθωρακες στο ανώτερο κατάστρωμα. Είναι από τα πλοία της Blue που δουλευουν τις περισσότερες ώρες μέσα στη μέρα με ελάχιστο χρόνο παραμονής στα λιμάνια.
  5. Ωραίο εργαλείο και πάνω απ’ολα αρκετά νεότερο σκαρί από όλα αυτά που έρχονται τα τελευταία χρόνια. Μακάρι να μας έρθει σύντομα, και αν εντελει το αποκτήσουν οι Στεφανου να είστε σίγουροι ότι θα πετάει το εσωτερικό του.
  6. Και εγώ προς Alpha lines θα σκεφτόμουν. Με προβληματίζει μόνο ότι η Seajets τόσα χρόνια δεν το έχει φέρει ποτέ στην ενεργό δράση.
  7. Εγώ ίσως προτιμούσα τις ράβδους σε λευκό ώστε να γίνει σωστά. Ίσως πρακτικά να μην γίνεται όμως λόγω μουτζούρας από την τσιμινιερα του.
  8. Ωστόσο διατηρούν το προσωνύμιο Superfast καθώς οι ταχύτητες που ταξιδεύουν εκεί είναι άκρως εντυπωσιακές για την ηλικία τους. Αυτό φαντάζομαι λέει πολλα και για την φροντίδα που δέχονται.
  9. Ωστόσο το όνομα στην πλώρη είναι γραμμένο με διαφορετική γραμματοσειρά σε κάθε πλευρά.
  10. Αυτό αναφέρουμε όμως, ότι όλες αυτές οι κινήσεις δεν θα ωφελήσουν το μέλλον της εταιρίας στην γραμμή. Έφεραν ένα πλοίο μεγάλης ηλικίας, το αφησαν στα ίδια χρώματα ακριβώς, αλλάζοντας απλά το σινιάλο, ακόμη και τα καταστρώματα εμειναν πράσινα. Και ξεκίνησαν να το ανακαινίζουν σταδιακα. Δεν προσφέρει τιποτα παραπάνω από τον βασικο παίκτη και ανταγωνιστή της γραμμής, και ο συνδιασμος πλοιου, προχειρότητας σινιάλων, και δρομολογίων στην γραμμή δημιουργεί αίσθημα αρπαχτής & δεν πρόκειται να δημιουργήσει καμία εμπιστοσύνη στους νησιώτες ώστε να το επιλέξουν. Αν ερχόταν 20 χρόνια πριν ίσως ήταν αλλιώς τα δεδομενα, αλλά για το σήμερα το πλοίο είναι παρωχημένο για τις ανερχόμενες Δυτικές Κυκλάδες.
  11. Ακόμη και το πάλαι ποτέ δικό μας Ιθάκη, σκαριά μαϊτζέβελα, γρήγορα, δοκιμασμένα, ευκίνητα στα ανύπαρκτα λιμάνια μας. Ωραία σαλόνια έχουν όλα μετά από ανακαίνιση.
  12. Εξαρχής η επιλογή του πλοιου ήταν λάθος. Όταν έχεις χτίσει ένα όνομα με τα ταχύπλοα τόσα χρόνια και με αξιοπιστία στα δρομολόγια, αν μη τι άλλο φέρνεις ένα πιο σύγχρονο πλοίο που αναβαθμίζει πρακτικά την γραμμή και ματώνεις μέχρι να καθιερωθείς ξανά σαν brand name.
  13. Και σουλούπι Highspeed 5. Ας ελπίσουμε να έρθουν για την Hellenic τουλάχιστον, ο Μαριος έχει πλέον περισσότερα δεμένα σε ναυπηγεία παρά σε δρομολόγια.
  14. Θεωρώ πως όταν έγινε η συμφωνία για την απορρόφηση της Hellenic σκοπός ήταν να αποδυναμωθεί η εταιρία από 2 δυνατα χαρτια της και αυτό ήταν το Highspped 7 στα ταχύπλοα και το XII από τα συμβατικα. Σίγουρα για την Μινοαν τότε αποτελούσε δέλεαρ η κερδοφόρα γραμμή του Ηρακλείου, αλλά μετά ακολούθησε η πανδημία, η εισχώρηση του Ηλιόπουλου όλο και περισσότερο στις γραμμές της Κρήτης για Κυκλάδες, όποτε πιστεύω και εγώ πως από ένα σημειο και μετά το δρομολογούσαν γιατί απλά το είχαν. Οικονομικα πάντως για την εταιρία του είναι συμφέρουσα η ναύλωση καθώς αποτελεί σταθερό έσοδο επι 12μηνης βάσεως, εν αντιθέσει με την εποχική δρομολόγηση. Μακάρι να το δούμε με τις παλιές του ταχύτητες, και γιατί οχι ακόμη και στα Χανιά.
  15. Το πλοίο όπως φαίνεται από το βίντεο, στα καταστρώματα του είναι σε κακα χάλια, πέρα από τα μινιαρισματα που είναι εμφανή. Λυπάμαι πολύ που ένα τόσο αγαπημένο μου πλοίο περνάει στην ιστορία της ΑΝΕΚ, αλλά χαίρομαι καθώς πλέον λαμβάνει τουλάχιστον την φροντίδα και τη συντηρηση που του αρμόζει. Τα συγκεκριμένα αδελφά ακόμη και στα τελευταία δυσκολα χρόνια της εταιρίας στεκόντουσαν πραγματικά σκυλιά με την ελλιπέστατη συντηρηση που τους γινόταν.
×
×
  • Create New...