Jump to content
Shipfriends

fund.st

eMembers
  • Content count

    215
  • Joined

  • Last visited

About fund.st

  • Birthday February 4

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

533 profile views
  1. Atlas Marine SA

    Σήμερα πέρασε μπροστά μου email με τα δικά τους Atlas Force και Atlas Wind προς πώληση.
  2. Ερώτηση γενικού ενδιαφέροντος. Υπάρχει ναυτιλιακή ελληνικών συμφερόντων στην περιοχή της Γενεύης/Λωζάνης;
  3. Ξέσπασε σήμερα πυρκαγία στο συγκεκριμένο πλοίο
  4. Ξέσπασε σήμερα πυρκαγία στο συγκεκριμένο πλοίο
  5. Το πόστ σου με έβαλε σε σκέψεις πόσα dry πλοία αγόρασε η Olympic. Απο ένα research που έκανα σε lloyds list and tradewinds as well as broker sites βρήκα τα εξής. Έχουν δύο πλοία υπό παραγγελία απο 180.000 dwt το καθένα που πρέπει να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία. Δεν υπάρχουν πληροφορίες απο ποιον αγόρασαν τα συμβόλαια. Αγόρασε επίσης 7 second hand bulker 1) Olympic Pride: (ex Dyna Crane) built in 2006, Supramax, 49.628dwt. IMO: 9303015 and purchase price 21.5m$. 2) Olympic Peace: (ex Atlantic Adventure) built in 2003, Supramax, 55.709dwt. IMO: 9303883 and purchase price around 22-23m$. 3) Olympic Gemini: (ex Grand Challenger) built in 2004, Kamsarmax, 82.992dwt. IMO:9331397 and purchase price around 25-26m$. 4) Olympic Galaxy: (ex Sea of Harvest) built in 2009, Kamsarmax, 81.383dwt. IMO:9375915 and purchase price 27-28m$. 5) Olympic Glory: (ex B MAX) built in 2011, Kamsarmax, 84.091dwt. IMO: 9510694 and purchase price around 24m$. 6) Olympic Pioneer: (ex South) built in 2012, Supramax, 55340dwt. IMO: 9513830, purchase price 25m$. 7) Olympic Progress (ex West) built in 2011, Supramax, 55415dwt. IMO: 9513854 and purchase price 25m$.
  6. 20 Εκατοστά? Ας γελάσω. Στην Ελλάδα τα 5 θεωρούνται αρκετά. Φωτογραφίες απο καλοκαιρινό ταξίδι με το εύβοια σταρ όπου με έβαλαν να παρκάρω με όπισθεν πάνω στην ράμπα που οδηγούσε στο πατάρι (ναι μετά το ΄σηκωσαν κιόλας) και όταν παραπονέθηκα ξεκίνησαν να λέει το πλήρωμα άμα δεν το έχει άστο και άλλα τέτοια. :mad: :mad:
  7. Μ´αρέσει η αλλαγή! Δείχνει πιο well thought out απο πρίν.
  8. Στη σελιδα του πλοιο στου φατσοβιβλιο εχει μια φωτο που δειχνει το πλοιο το 2000, το 2013 και μία με ένα ερωτηματικό που λέει 2015 . Αν αναλογίστεί κανείς και το γεγονός ότι κάτω απο τις υπόλοιπες φωτογραφίες απο την δεξαμένη που είναι το πλοίο, η σελίδα έχει σχολιάσει "Μαρμαρι Εξπρες F/b Marmari Express Συντηρηση αλλα και ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" δεν νομίζω ότι αφήνει αμφιβολίες στο γεγονός ότι το πλοίο θα αλλάξει χρώμα.
  9. Το Πανόραμα υπάρχει στη γραμμή που υπάρχει επειδή η ιδιοκτησία έχει δεσμούς με την περιοχή. Ακουγόταν ότι ήταν για πώληση. Με αλλαγή ιδιοκτησίας μόνο θα μπορούσε, κατα την γνώμη μου πάντα, να τεθεί έστω σαν πιθανότητα. Α και το Πανόραμα δεν έχει 50 καμπίνες?
  10. Προσωπικά απο μία φωτογραφία που βρήκα δεν κρίνω ότι υπάρχει τόσο μεγάλη ζημιά στην αριστερή πλευρά. Άρα η ζημιά πρέπει να είναι απο κάτω. Και πάλι όμως αμφιβάλω για το extent της ζημιάς μιας και σε άλλο site αναφέρεται το εξής:
  11. Ραφήνα - Μαρμάρι

    Αχ αθάνατος ελληνικός τρόπος φορτωσης καραβιών. Το πλήρωμα τί το ενδιαφέρει εάν εσεί προκαλέσεις ζημιά στο αυτοκίνητο σου ενώ σε αναγκάζει να το παρκάρεις εκατοστά απο κινούμενα μέρη του καραβιού και άλλα αυτοκίνητα χωρίς την χρήση του καθρέφτη σου? Εκείνον απο τον πλήρωμα τί τον ενδιαφέρει ότι έχει πληρώσει 23 ευρό καράβι για το αυτοκίνητο, εκείνος θα σου μιλήσει με τον χειρότερο τρόπο γιατί τον καθυστερείς απο την δουλειά του. Η εμπειρία μου απο την προηγούμενη Κυρική στο απογευματινό δρομολόγιο του Εύοια Στάρ. Πιθανότατα και η τελευταία φορά που θα χρησιμοποιήσω την γραμμή αυτή μιας και είναι πανάκριβη για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει αλλα και το πλήρωμα είναι αγενέστατο ( όχι το πλήρωμα του Πανόραμα που είναι ευγενικότατο αλλα του Εύοια Στάρ). Ελλάς στο μεγαλείο σου που επιτρέπεις φορτώσεις αυτοκινήτων σε καράβια με λιγότερο απο 5 εκατοστά χώρο μεταξύ τους!!!
  12. Εδώ και κανα 2-3 ώρες είχα πετύχει ανάρτηση ότι κάτι έτυχε στο μικρό πλοιάριο "Σοφία" του Άγιου Όρους. Άλλοι έλεγαν για βύθιση και άλλοι ότι έμεινε ακυβέρνητο. Σε ένα site που βρήκα φαίνεται ότι προσάραξε. Το site μπορεί να λέει για βύθιση αλλα στις φωτογραφίες που έχει απο κάτω φαίνεται ότι αυτή δεν είναι η περίπτωση.
  13. N.E.Λ.

    Κατά την γνώμη το πλήρωμα είναι το Α και το Ω για ένα πλοίο! Και ειδικά όταν είναι απλήρωτο, είναι λογικό να μην προσφέρει όσα θα προσέφερε αν είχε μια υγιή οικονομική σχέση με την εταιρεία στην οποία δουλεύει! Το πλήρωμα είναι θύμα της κατάστασης στην περίπτωση αυτή.
×