Jump to content
Shipfriends

teozan

eMembers
  • Posts

    128
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ακριβώς, έχει ένα εξωτερικό μπαρ στο κατάστρωμα 9, καθώς και ένα μεγάλο και σχετικά σκοτεινό σαλόνι, το οποίο ήταν μεν προσβάσιμο όσο το πλοίο δούλευε στην Αδριατική, χωρίς όμως να λειτουργεί κάποιο μπαρ. Στο κατάστρωμα 8 πρύμα είναι ένα σχετικά μεγάλο self service. Στο τελευταίο μου ταξίδι, τον Ιανουάριο, λειτουργούσε και ένα μικρό a la carte ακριβώς πλώρα από το self service στη δεξιά πλευρά. Το μοναδικό (κανονικό) σαλόνι είναι όντως αυτό στο κατάστρωμα 8. Είναι μεταξύ κουζίνας / κοιτώνων (πρύμα) και της ρεσεψιόν (πλώρα). Γενικά και στα τρία κατάστρωματα 7-9 από το κλιμακιστάσιο και πλώρα είναι μόνο καμπίνες. Στο 7 υπάρχει και μια αίθουσα που λειτουργούσε ως κινηματογράφος στην Ιαπωνία.
  2. Κοιτώντας στο theferryforums.com για τις φωρογραφίες από το Manxman, όπως μας είπε ο Ariadne, έπεσε το μάτι μου και σε αυτό το πόστ (την αξιοπιστία του οποίου προφανώς δεν είμαι σε θέση να εκτιμήσω) σύμφωνα με το οποίο το Ben-My-Chree παραμένει προς το παρόν στη Steam Packet ως έξτρα μονάδα.
  3. Μερικές εντυπώσεις και από εμένα από το ταξείδι με τον Αστερίωνα από Πάτρα για Βενετία στις 13/14 Ιανουαρίου. Επρόκειτο για ένα από τα δρομολόγια, στα οποία η διάρκεια του ταξειδιού είχε ήδη τροποποιηθεί στο πρόγραμμα στις 36 ώρες, έτσι ήταν η πρώτη φορά που πλησιάσαμε κάπως το πρόγραμμα, φτάνοντας στη Βενετία μόνο 40 λεπτά αργότερα από το πρόγραμμα, έχοντας αναχωρήσει από Πάτρα σχεδόν με 1 ώρα καθυστέρηση. Αρκετά χαλαρή τέτοια επόχή η επιβατική κίνηση, οπότε μετά από ένα γρήγορο check-in και έλεγχο περιμέναμε μαζί με καμιά δεκαριά άλλα ΙΧ (όλα με πινακίδες νότιας Γερμανίας και Αυστρίας) το καράβι. Φάνηκε κατά λιγο πριν τις 11 (το βράδυ - προγραμματισμένη άφιξη στις 2100) και με μία γρήγορη μανούβρα ήταν στη θέση του στις 2305. Στην εκφόρτωση, σημαντικό κομμάτι είχαν στα φορτηγά νταλίκες με ιταλικές πινακίδες με φορτίο πλακάκια και στα IX, οχήματα μαλλον για ενοικιαζόμενα, τα οποία ξεφορτώνονταν μέχρι αργά, παράλληλα με τη φόρτωση των ΙΧ αργότερα. Με ένα από αυτά - και τα αλαρμ αναμμένα - ένας επέστρεφαν στο πλοίο τον (τους?) οδηγό/οδηγούς που μόλις είχανν ξεφορτώσει και σταθμεύσει πιο πέρα στην προβλήτα κάποια, για να βγάλουν τα επόμενα. Στα θετικά ότι με στο "turnaround" και πάρα την παραπάνω διαδικασία που καθυστερούσε κάπως την φόρτωση των ΙΧ στα κατάμπαρα, είμασταν έτοιμοι σχεδόν σε 2 ώρες στην Πάτρα και αναχωρούσαμε στις 0115 (αντι 2359) μειώνοντας αρκετά την καθυστέρηση. Εντύπωση μου έκανε ότι - σε αντίθεση με προηγούμενα ταξειδια που η φόρτωση των ΙΧ από/για Πάτρα ξεκινούσε από το garage 1 ή το 1/2 - αυτή τη φορά ξεκίνησε από το garage 2 (το πρώτο κάτω από το κυρίως). Δεν έχω είκόνα αν ηταν απλώς λόγω χαμηλής κίνησης, ή τα 1, 1/2 ήταν ακόμα μπλοκαρισμένα με τα οχήματα που ακόμα ξεφόρτωναν. Ήταν το δευτερό ταξείδι μου με το πλοίο, επί Superfast, έχοντας προλάβει και ένα επί ΑΝΕΚ. Σε ότι μπορεί να δει ο επιβάτης τουλάχιστον, λίγα έχουν αλλάξει με πιο εμφανές την επωνυμία στο bar και τις στολές. Σε γέφυρα και κουβέρτα, όσο μπορώ να θυμηθώ έβλεπες γνωστά πρόσωπα ακόμα από την ΑΝΕΚ εποχή, ενώ στο ξενοδοχειακό ήταν μάλλον η μεγαλύτερη διαφορά (ποσοτικά - καθώς ποιοτικά η εξυπηρέτηση ήταν πάντα πολύ καλή) και το θετικό είναι (αίσθηση μου / δεν έχω νούμερα) ότι έβλεπες ευτυχώς αρκετά περισσότερα άτομα (από τα ελάχιστα επί ΑΝΕΚ). Στο εσωτερικό, η εντύπωσή μου είναι πως, έχει γινει μια αρκετά στοχευμένη μετασκευή, ώστε ναι μεν να δείχνει κάπως φρέσκο, αλλά να εχουν γίνει τα απαραίτητα για την τωρινή το γραμμλη και να υπάρχουν αρκετοί χώροι με δυνατότητα καλύτερης εκμεταλλευσης, αν χρειαστεί αλλού/αργότερα. Καινούργιες είναι οι εσωτερικές καμπίνες και οι κοινόχρηστες τουαλέτες, ενώ χώροι όπως το σαλόνι στο Deck 9 και κάποιο στο Deck 7 (κινηματογράφος) έχουν μείνει πρακτικά ανέπαφοι. Όλοι οι άλλοι είναι κάπου ενδιάμεσα, φροντισμένοι και με εμφανέστερη αλλαγή το laminate στο δάπεδο. Στην επιβίβαση η παραλαβή των κλειδιών / καρτών για τις καμπίνες γίνεται από την καινούργια reception στο Deck 7 ένώ στη διάρκεια του ταξειδιού λειτουργεί η reception στο Deck 8 - είναι εκείνη που προυπήρχε από την Ιαπωνία και βρισκεται στο αίθριο του πλοίου. Στο Deck 7 βρισκονται, πέρα από την προαναφερθήσα reception, στην οποία καταλήγουν και οι σκάλες επιβίβασης (οι οποιες στη Βενετία παραμένουν πρακτικά αχρησιμοποιητες), καμπίνες, το νοσοκομείο καθώς και ένας ανοιχτός, αλλά προστατευμένος χώρος πρύμα και δεξιά για την παραμονή / βόλτα των σκύλων. Γενικά από τη μέση και πρύμα, οι παρεμβάσεις είναι λιγοστές και έτσι συναντά κανείς και σημεία σαν και αυτό. Στο Deck 8 βρίσκουμε πρύμα - καταλαμβάνοντας όλο το πλάτος - το self-service του πλοίου. Αριστερά και προς τα πλώρα είναι ένας φωτεινός διάδρομος με τραπέζοκαθίσματα που το συνδέει με το bar/σαλόνι του πλοίου. Στο ίδιο μήκος, στη δεξιά πλευρά βρίσκονται η τραπεζαρία του πληρώματος και μια αίθουσα με video games. Στη μέση είναι η κουζίνα, το casing καθώς και οι κοιτώνες. Στη μέση του μήκους περίπου, βρίσκεται το κατάστημα (στα αριστερά) και το bar (στα δεξιά) με τα τραπέζια αυτού να βρίσκονται και στις δυο πλευρές. Σε αυτό το κομμάτι και πίσω από τη reception στο αίθριο βρίσκεται και ένας χώρος γραφείου / λογιστηρίου. Από το αίθριο του κλιμακοστασίου και πλώρα βρίσκονται μόνο καμπίνες, εξωτερικές αρκετά άνετες και εσωτερικές πιο μικρές (σε σχεση με τις εξωτερικές πάντα( , αλλά καινούργιες. Στο Deck 9 συναντάμε πρύμα από τη τσιμινιέρα το ανοιχτό bar (ευχάριστη έκπληξη ότι λειτούργουσε για λιγες ώρες ακόμα και μέσα στο Γενάρη), ακριβώς πλώρα από αυτήν ένα προστατευμένο χώρο (που προσφέρεται για στήσιμο σκηνής και βρίσκεις χειμωνα / καλοκαίρι κάποιον επιβάτη να βγάζει το ταξείδι εκει) καθώς και τις τουαλέτες και ντούζ. Κινούμενοι πλώρα είναι η είσοδος για το μεγάλο σαλόνι, το οποίο καταλαμβάνει και το υπόλοιπο μήκος μέχρι το κεντρικο κλιμακοστάσιο. Το σαλόνι αυτό είναι λίγο πολύ όπως στην Ιαπωνία, και είναι ελεύθερα προσβάσιμο. Εντύπωση μου πως είναι αρκετά σκοτεινό σε σχέση με το υπόλοιπο εσωτερικό, ίσως λογικό αν προοριζόταν για εκδηλώσεις κυρίως το απόγευμα/βράδυ στην Ιαπωνία. Πλώρα από το κλιμακοστάσιο έχουμε καμπίνες πληρώματος και στον καθρέφτη τις 4 λουξ καμπίνες του πλοίου. Πρόκειται για ότι μεγαλύτερο και άνετο έχω συναντήσει εγώ τουλάχιστον σε ακτοπλοϊκό και οι πλαϊνές εξ´ αυτών έχουν και μπάνιο με θέα. Στο Deck 10 βρίσκεται η γέφυρα και οι υπολοιπες καμπίνες πληρώματος (και το σαλόνι που δεν είναι μεν σε δυο επίπεδα, αλλά έχει υψος μεγαλύτερο από ένα deck). Η εξυπηρέτηση από το πλήρωμα εξαιρετική, το φαγητό από ποιότητα και ποικιλία αρκετά καλό. Στα θετικά ότι οριν τη άφιξη στη Βενετία, η ανακοίνωση για επιστροφή των κλειδιών των καμπινών ξεκίνησε κάτι λιγότερο από 1 ωρα πριν τη άφιξη (αρκετά πιο άνετα σε σχέση με Ανκωνα και Μπάρι. Ο καιρός, ανέλπιστα καλός για την εποχή, μας χάρισε μια θάλασσα λάδι και την ευκαιρία να κάτσει κανείς και έξω. Τα εξωτερικά καταστρωματα είναι γενικά καθαρά και βλέπεις σε όλα τα ταξείδια μέχρι τώρα να καθαρίζονται / ξεπλένονται συχνά, χρειάζονται όμως και μια γενικότερη φροντίδα - οι ξύλινες κουπαστές όπως και να εχει είναι απόλαυση. Κλείνωντας, ο συνδυασμός πλοίου / γραμμής, αν εξαιρέσει κανείς τη (γενικότερη) on-time performance 😋, προσφέρεται για γενικά για άνετο και χαλαρό ταξείδι.
  4. Στο διαυλο με σημαιάκι Blue Star
  5. Και τα επόμενα μέχρι τις 03/06 από Πάτρα / 05/06 από Βενετία (τουλάχιστον μέχρι την τωρινή ενημέρωση της Κ/Ξ). Το δρομολόγιο στις 13/05 από Πάτρα ήταν αρχικά προγραμματισμένο του Olympic Champion, πριν παραταθούν τα "full speed" στην Ανκώνα. Στη συνέχεια "αντικαταστάθηκε" από το Hellenic Spirit, το οποίο και ακυρώθηκε στη συνέχεια. Το "κάπως" καλό της υπόθεσης είναι ότι αφενός το δρομολόγιο τροποιήθηκε σχετικά εγκαίρως (στις 09/05 ήταν η ενημέρωση) και ότι χάρη στο σχετικά χαλάρο turnaround στην Πάτρα ακολουθει (ακόμα) συγκριτικά καλά το τροποποιημένο πρόγραμμα.
×
×
  • Create New...