Jump to content
Shipfriends

rantanplan

eMembers
  • Posts

    128
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δύτες δούλευαν τις 2 μερες στα ύφαλα για προχειρη στεγανωση, για να ξεκινησει άντληση.
  2. ίσως μια ναυπήγηση να υπονοείται (λόγω και του ποσού) από το: "η Attica έχει καταθέσει πρόταση, ύψους 120 εκατ. ευρώ, για επενδύσεις αναβάθμισης του στόλου της με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Πρόκειται για το α’ μέρος των επενδύσεων που δρομολογεί η ακτοπλοϊκή, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της, τη σταδιακή μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα και την ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων της".
  3. Ποιος θυμάται / αναγνωρίζει το αντίστοιχο πράσινο πλοιο; Δεν φαίνεται να ήταν κάποιο από τα παλόμα. Φαίνεται ότι ήταν πάντως πιο αργό από το βεργίνα , έφυγε πρώτο, έφτασε δεύτερο
  4. Μαζωνάκης, Πέραμα και Κάννες. Οψόμεθα
  5. ok, ανεξάρτητα του τι πιστεύει κανεις για το προσφυγικό - "λαθρο"μεταναστευτικό, από τη στιγμή που υπάρχουν πολλοί πνιγμένοι και η Πάρος βιώσε πάλι να βγαίνουν πτώματα από τη θάλασσα, ας είμαστε λίγο πιο μαζεμένοι στους εξυπνακισμούς. Ας αντιληφθούμε κατ'ελάχιστον ότι δεν κάνουν κρουαζιέρα και δεν θέλουν να έρθουν στον Πειραια.
  6. Γκρίνια στην Πάτρα, γιατί το βόρειο τμήμα του Ε65 ενισχύει περαιτέρω τους ανταγωνιστές της Ηγουμενίτσας
  7. Εδώ όλο ωριαίο ντοκυμαντέρ, που περιλαμβάνει τις χαριτωμένες ή όχι τόσο αναφορές "ελληνικού ενδιαφέροντος"
  8. Κατά την κατασκευή της διώρυγας τα υποθαλάσσια πρανή είχαν επενδυθεί με κρηπιδότοιχο από λιθοδομή για προστασία. Ο κρηπιδότοιχος διακρίνεται ακόμα σε κάποια τμήματα, ωστόσο στο μεγαλύτερο τμήμα του έχει πλέον καταστραφεί, λόγω παρέλευσης δεκαετιών χωρίς συντήρηση και της διέλευσης με τα χρόνια όλο και μεγαλύτερων πλοίων σε μικρή απόσταση από τη διώρυγα, μέσω της ροής του νερού. Με την καταστροφή του κρηπιδότοιχου η διάβρωση φτάνει στα υποθαλάσσια πρανή και στα τμήματα που οι βραχώδεις σχηματισμοί είναι πιο τεκτονισμένοι παρατηρούνται αστοχίες. Από τις αστοχίες των υποθαλάσσιων πρανών προκύπτει απώλεια μάζας και στήριξης και στα ορατά πρανή πάνω από τη στάθμη της θάλασσας, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται η ευστάθειά τους και να σημειώνονται χαλαρώσεις και τελικώς καταπτώσεις. Συνεπώς το βασικό πρόβλημα δεν είναι τόσο τα πρανή, αυτό είναι το σύμπτωμα, το βασικότερο πρόβλημα είναι το υποθαλάσσιο τμήμα και η επίλυσή του (με διατήρηση του πλάτους της διατομής) έχει σοβαρές τεχνικές δυσκολίες.
  9. Αδυναμία προσέγγισης του Κοραή χθες λόγω "πτώσης της στάθμης της θάλασσας".
  10. στο euro2day αναφέρονται σε άλλο λόγο, νομικό Μετά τη νέα 24ωρη απεργία καθώς συμπληρώνονται τρεις ημέρες χωρίς ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, πολλοί ήταν αυτοί (ακόμη και στο Υπουργείο Ναυτιλίας) που θυμήθηκαν το άρθρο 25 του νόμου 4256/2014, σύμφωνα με το οποίο ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης αφού παρέλθουν τρεις ημέρες χωρίς ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, μπορεί να συγκαλέσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και να γνωμοδοτήσει για ένα «πρόγραμμα δρομολογίων έκτακτης ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας, από πλοία τα οποία είναι ήδη δρομολογημένα και περιλαμβάνει συνδέσεις, οι οποίες εξυπηρετούνται από δρομολογημένα, κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο, πλοία». Το ίδιο άρθρο ορίζει ότι τα πλοία και τα πληρώματά τους υποχρεούνται στην εκτέλεση του προγράμματος δρομολογίων έκτακτης ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας. Όπως εκτιμάται, οι ναυτεργάτες, για λόγους τακτικής, θα λάβουν υπόψη την ύπαρξη του άρθρου αυτού και θα πράξουν αναλόγως: αποφεύγοντας ίσως τετραήμερο απεργιακών κινητοποιήσεων και… επανερχόμενοι.
  11. Υπάρχει η εταιρεία λειτουργείας Διώρυγας ΑΕΔΙΚ, που είναι ΑΕ που υπάγεται στο υπουργείο οικονομικών και είχε μπει στα υπερταμείο όπως αναφέρει ο gioannis Τα πρανή και ο φορέας του καναλιού χρειάζονται άμεση συντήρηση, που καθυστερεί και οι καταπτώσεις γίνονται όλο και συχνότερα. Η άποψη μου είναι ότι η διώρυγα ως έχει είναι ένα μνημείο σύγχρονης ιστορίας και ιστορίας της μηχανικής και πρέπει να παραμείνει στη σημερινή του μορφή και κλίμάκα. Το πλάτος της διώρυγας είναι περίπου 20μ και το βύθισμα 7μ. Πιθανό νέο έργο, (για τι πλοια; mega κρουαζιερόπλοια; παναμαξ; ποστ-παναμαξ;) θα σήμαινε εντελώς άλλες διαστάσεις έργου στο δίαυλο, κάθε σύγχρονη μελέτη θα υιοθετούσε πιο ήπιες κλίσεις πρανών, εμπλοκή με τα ακρόβαθρα των γεφυρών, εμπλοκή με τον αρχαιολογικό χώρο του Δίολκου κτλ. Επίσης προφανώς και τώρα περνάνε από τον Κορινθιακό μεγάλα πλοία, αλλά ένα νέο έργο θα πολλαπλασίαζε τις διελέυσεις από σημαντικά μεγαλύτερα πλοία, με ότι αυτό συνεπάγεται για μια σχετικά κλειστή θάλασσα. Καλώς ή κακώς η βόρεια παραλιακή περιοχή της Πελοποννήσου αλλά κατά τόπους και η νότια της Στερεάς, αλλά και τα Ίσθμια έχουν άλλου τύπου ανάπτυξη, και κάτι τέτοιο θα ήταν πράγματι "όχληση". Επίσης δεν ξέρω αν η προσδοκώμενη "πελατεία" δικαιολογεί την επένδυση, δεν είναι το Σουέζ ούτε ο Παναμάς. Θα συντόιμευε τους πλόες μεταξύ Μαύρης Θάλάσσας / Βοσπόρου και Αδριατικής, και νομίζω μέχρι εκεί, θα παραμείνει περιφερειακής σημασίας.
  12. Φρέσκια μελέτη του ΙΟΒΕ για την επιβατηγό ναυτιλία, πολλά στατιστικά και γραφήματα, κάποια ενδιαφέροντα, πχ η επίδραση της ακτοπλοϊας στην τοπική οικονομία των νησιών (πρώτες οι Κυκλάδες και το Τζάντε), στοιχεία επιβατικής κίνησης κτλ. Τα συμπεράσματα και οι προτάσεις σε γνωστά - τετριμμένα πλαίσια. Για όσους είναι σε mood τηλεδιασκέψεων, υπάρχει και συζήτηση στο youtube. Δεν έχω ακούσει όλη τη συζήτηση, αλλά προς το τέλος παιζουν ερωτήσεις από δημοσιογράφους και έπιασα ότι ο (his master voice κατά proud) Σακέλλης στο 51:30 αναφέρει (κλαίγεται) ότι τα μισθώματα από το κράτος δεν καλύπτουν τα έξοδα όυτε στο 50%.
×
×
  • Create New...