Jump to content
Shipfriends

Chios

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Στην εταιρεία που ανήκε πάντα, η ΕΜΟ το είχε ναυλώσει αρχικά και μετά ξεκίνησε τη γνωστή περιπέτεια.
  2. Το πλοίο έχει ξεμπερδεψει με την ιστορία με τα τσιγάρα και δεν ανήκει στη ΕΜΟ Lines και ούτε ποτέ ανήκε.
  3. Κάτι θα ετοιμάζει πάλι ο ξάδελφος Βεντούρης. Το ζήτημα είναι ότι ξεγλιστρά από παντού και δεν τον αγγίζει τίποτα.....
  4. Δεν νομίζω ότι οι Ρώσοι έδωσαν διαστάσεις στο θέμα. Ειδοποίησαν τις Ελληνικές αρχές ότι κάποια από τα πλοία ενδεχομένως να έχουν κάποια πλαστά πιστοποιητικά εξαιτίας του εκπροσώπου τους εδώ. Παρένθεση τα πλοία αυτά ταξιδεύουν δεκαετίες στις ελληνικές θάλασσες με έγκριση της επιθεώρησης εμπορικών πλοίων. Οι ελληνικές αρχές αντί να εξετάσουν το θέμα και να διενεργήσουν έκτακτες επιθεωρήσεις στα πλοία, αποφάσισαν χωρίς καμία σκέψη (σύνηθες τα τελευταία χρόνια) να απαγορεύσουν τον απόπλου σε όλα τα πλοία που είχαν χαρτιά από τον Ρωσικό νηογνώμονα. Τις συνέπειες δεν τις σκέφθηκε κανένας? Δεν νομίζω.
  5. Απίστευτη είναι η στάση της πολιτείας μπροστά στο θέμα. Όλα αυτά τα πλοία μέχρι πριν απο μερικά χρόνια ήταν κάτω από την εποπτεία της επιθεώρησης εμπορικών πλοίων, μετά αποφασίσανε ότι πρέπει να ενταχθούν σε νηογνώμονα, μετά δεν μας κάνει ο ελληνικός νηογνώμονας, τωρα ο ρωσικός κλπ κλπ. Οι ροδίτες το λένε σχεδόν καθαρά λίγο παραπάνω μήπως και δεν θέλουν ποια να έχουν τα καράβια ελληνική σημαία?
  6. Το Ίλιον βρίσκεται απο τα ξημερώματα στο λιμάνι του Σφάξ στην Τυνησία http://www.ommp.nat.tn/na_quai.php?code_menu=9&code_page=22#5 Αύριο αναχωρεί πάλι για Λιβύη από αυτά που λέει το site του λιμανιού. Να δεις ότι θα συμμετάσχει σε καμιά ανθρωπιστική αποστολή, γιατί έφυγε όμως παράνομα και φέσωσε τους Σαμοθρακίτες?
  7. Το Ίλιον είναι ένα πλοίο με μεγάλες δυνατότητες και σίγουρα μπορεί να αντεπεξέλθει στη γραμμή και να εξυπηρετήσει το νησί πολύ καλύτερα από τα υπάρχοντα κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου. Το ζήτημα πάντα είναι αν ένα πλοίο είναι οικονομικά βιώσιμο σε μια γραμμή και φυσικά εκεί είναι πάντα και το μυστικό της επιτυχίας.
  8. Σα να λέμε πάλι κάποιοι καθυστερούν τις μικρές εταιρείες με διαδικαστικά θέματα και διατυπώσεις
  9. Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που οι πλοιοκτήτες του πλοίου δημιουργούν προϋποθέσεις για επεισόδια στη γραμμή της Σύμης. Επιμένουν να δρομολογούν το Σύμη ΙΙ στη γραμμή το οποίο έχει συνεχώς προβλήματα. Αντί να δρομολογήσουν το Αγ. Νεκτάριος για να εξυπηρετούν το νησί τους, προτιμούν να το έχουν στη γραμμή της Αίγινας που φυσικά είναι πιο προσοδοφόρα και να κάνουν μπαλώματα με το τραγικό Σύμη ΙΙ.
  10. Ίσως τελικά και να έχει ναυλωθεί και από την ΕΜΟ Lines και να ετοιμάζεται να ξεκινήσει δρομολόγια
  11. Το ΙΛΙΟΝ είναι πολύ πιο γρήγορο από τον Αλέκο, αλλά μάλλον έχει μικρότερο πρωτόκολλο όπως λες
  12. Και να το διαβάζει φίλε μου και να κάνει αίτηση για δρομολόγηση, θα του την εγκρίνουν του χρόνου τον Αύγουστο
  13. Ασχέτως εκδοχής της μίας ή της άλλης πλευράς το δικαστήριο αποφάνθηκε υπέρ του πλοιοκτήτη διότι οι ναυλωτές δεν είχαν τηρήσει τους όρους του συμβολαίου και φυσικά δεν είχαν καταβάλει τους ναύλους. Από όσο γνωρίζω ακόμα δεν έχουν καταβάλει σημαντικό ποσό του ναύλου. Αρπαχτή λοιπόν, προσπάθησαν να κάνουν οι ναυλωτές οι οποίοι ενώ εισέπραξαν, δεν ήθελαν να καταβάλουν καμία από τις υποχρεώσεις τους. Μάλιστα όταν κατάλαβαν ότι έχουν χάσει την υπόθεση, προέβησαν σε τραμπουκισμούς τραυματίζοντας σοβαρά τον αρχικαπετάνιο της πλοιοκτήτριας εταιρίας ο οποίος πήγε να παραλάβει το πλοίο. Όσον αφορά τα δρομολόγια στο Σαρωνικό, τα δρομολόγια ήταν της επιλογής των ανταγωνιστών, μια που η δρομολόγηση θεωρήθηκε έκτακτη. Την περσινή χρονιά το πλοίο δεν δούλεψε λόγω της ισχυρής αντίδρασης των ανταγωνιστών προβάλοντας διάφορες επιφυλάξεις και η έγκριση δρομολόγησης έγινε μετά από ενάμιση χρόνο. Ο πλοιοκτήτης βλέποντας την αντίδραση κάποιων ανταγωνιστών προτίμησε να μπει στη γραμμή ακολουθώντας την ίδια τιμολογιακή πολιτική με εκείνους και με μειωμένη ταχύτητα μια που τα χρονικά περιθώρια των δρομολογίων που του είχαν δοθεί, δεν επέτρεπαν μεγαλύτερη ταχύτητα παρά μόνο σε κάποια από αυτά π.χ. η σαν την επιστροφή του φίλου Hastaroth από την Αίγινα. Το πλοίο ναι μεν έχει το μειονέκτημα ότι δεν παίρνει αυτοκίνητα παρά μόνο μηχανάκια και επιβάτες, αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει μια ενδιάμεση κατηγορία μεταξύ δελφινιού και συμβατικού πλοίου στη γραμμή, μια που έχει την δυνατότητα να καλύπτει την διαδρομή σε λιγότερο από μία ώρα.
  14. Απ’ ότι έμαθα, το πλοίο και περισσότερη ταχύτητα έχει και 19-20 μίλια και σίγουρα θα μπορούσε να κερδίσει ένα μερίδιο της αγοράς. Από την άλλη όμως καθυστέρησε εσκεμμένα από τρίτους παράγοντες (βάθος λιμανιού στο Αγκίστρι κλπ) να του δοθεί η άδεια για δρομολόγηση. Με τον τρόπο αυτό, έχασε όλη τη σαιζόν και ουσιαστικά τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την δρομολόγηση του δεν θα μπορούσαν να αποσβεστούν έχοντας μπροστά του μια ολόκληρη χειμερινή περίοδο. Να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, η σημερινή κατάσταση στην ακτοπλοΐα δεν δίνει πολλές ευκαιρίες σε μικρές ναυτιλιακές εταιρίες. Αν το δούμε αυτό μακροπρόθεσμα, μια που όσο πάει λιγοστεύουν οι ευκαιρίες για επενδύσεις στη χώρα μας, δεν θα πρέπει να μας κάνουν να απορούμε γιατί πάμε από το κακό στο χειρότερο.
×
×
  • Create New...