Jump to content
Shipfriends

MILTIADIS

eMembers
  • Content count

    3,190
  • Joined

  • Last visited

About MILTIADIS

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

3,292 profile views
  1. Πιστευω οτι απο τη στιγμη που αποφασισαν να ριξουν λεφτα στο πλοιο θα φτιαξανε και τη μηχανη.. Οι δε αεροπορικες υπαρχουν ακομα απλα ειναι οντως κλειδωμενες..Επισης εχουν αδειασει κ καποιες καμπινες στο deck 5 οποτε πιστευω οτι ολα αυτα θα τα ανακαινισουν φετος το χειμωνα που θα ξαναδεσει.
  2. Μια χαρα ειναι το πλοιο για τη γραμμη..Και απο ταχυτητα ακομα..κι αν αργησε καποιες φορες κ αντι για τις 6 εφτασε στις 7 το απογευμα μικρο τα κακο το προβλημα θα ταν αν εφτανε 5-6 ωρες αργοτερα.Επισης δεν ακουσα κ κανεναν στα Χανια να παραπονιεται οπως λενε καποιοι παραπανω ισα-ισα ολοι το περιμεναν σταβλο λογω των μεταναστων κ βρηκαν εναν ανακαινισμενο πλοιο στο ιδιο επιπεδο με τα αλλα της γραμμης.
  3. Τι να τα κανει βρε παιδια το Αριαδνη κ το Ροδος..Αυτος εχει πλοια πολυ καλυτερα(απο αποψη ηλικιας κ χωρητικοτητας)σιγα μην κατσει να ασχοληθει..Στην αποκτηση ζωτικου χωρου στοχευει καθαρα.
  4. Παντως μετα τη συνεχη γιγαντωση της Seajets κ ταυτοχρονα της διαφαινομενης συνεχισης υπαρξης της ΑΝΕΚ με αυτονομη πορεια στο μελλον δεν θεωρω οτι θα υπαρξει θεμα με την επιτροπη ανταγωνισμου στο να δωσει το πρασινο φως σε εναν γαμο Blue Star-Ηellenic..(oχι οτι και να μην συνεβαιναν τα παραπανω θα ελεγε οχι,στην Ελλαδα ζουμε,αλλα τελοσπαντων). Πιστευω οτι ολες αυτες τις μερες πρεπει να χουν πεσει τηλεφωνηματα..διαρκειας μεταξυ των 2 χωρων και σιγουρα αυτο που ειναι πιο πιθανο να συμβει στο τελος ειναι η Αττικα να το σκασει το παραδακι στον Γκριμαλντι συνδιαζομενο με εξοδο της Superfast απο καποια γραμμη στην Αδριατικη(γιατι μη γελιομαστε,για αυτο γινονται ολα). Αν τελικα ολα αυτα συμβουν μιλαμε για την τελεια μπλοφα..
  5. Bridge (IMO 7356252)

    Το Bridge συνεχιζει να ταξιδευει για λογαριασμο της Adria στη γραμμη Αγκωνα-Δυρραχιο.
  6. Minoan Lines

    Η φετινη μπροσουρα της εταιρειας.Στο φωτοσοπι τα πετυχανε τα κρουζ ως grimaldi minoan ελπιζω οταν κανουν κ την ακινησια τους να τη βελτιωσουν την συμμετρια της υπαρχουσας γραμματοσειρας.
  7. Απο την Δευτερα που μας περασε τα Cruise εχουν επιστρεψει στο χειμερινο προγραμμα δρομολογιων της γραμμης.
  8. Blue Star Ferries

    Οπως και κοινοι επιχειρηματικοι κυκλοι πισω απο καποια media (βλ. Πρωτο Θεμα-Τραπεζα Πειραιως)
  9. Δυσκολο να γινει αυτο βεβαια..Σχεδον αδυνατον να μη γινει προληπτικα αδειασμα των δεξαμενων καυσιμου του πλοιου πριν φυγει απο κει αλλωστε.
  10. Την πρωτη του δηλωση για την εξαγορα του ποσοστου της Πειραιως στη HSW απο την Αττικα εκαν ο Γκριμαλντι στο ship2shore.Σας την κανω κοπυ-παστε στα Αγγλικα.. Τα highlights μεταφρασμενα: -Δεν προκειται να επιτρεψει συγχωνευση Αττικα-HSW οσο κατεχει αυτος το αλλο μισο σχεδον της εταιρειας -Θα δεχοταν να πουλησει το ποσοστο του μονο σε περιπτωση που η Αττικα του εκανε μια πραγματικα δελεαστικη προσφορα. -Αφηνει αιχμες για το γεγονος οτι η Πειραιως αρνηθηκε να παρει το ζεστο χρημα που της προσεφερε και με σαφως υψηλοτερο τιμημα αλλα προτιμησε αντ αυτου να παρει μετοχες της Αττικα. -Βλεπει εμπλοκη της οικογενειας Βαρδινογιαννη στην υποθεση. -Θετει και παλι θεματα μονοπωλειου κλπ..
  11. Συμφωνα με το navi η Tirrenia φαινεται να ναυλωνει συντομα τα Excellent και Excelsior της GNV προς αντικατασταση του Amsicora κ του Bonaria.
  12. Αν διαλυθει η κοινοπραξια καποια στιγμη αυτο θα γινει συναινετικα(δηλαδη μοιρασμα γραμμων)με τις ευλογιες και της Πειραιως κ οχι εν ειδη ανταγωνισμου..Αν συνεβαινε το δευτερο η μπλου σταρ θα επαιρνε απο τα Χανια οτι πηρε προ δεκαπενταετιας κ απο το Ηρακλειο οτι πηρε οταν πρωτομπηκε το φαστ..Και ακομα λιγοτερο γιατι και η κινηση ειναι πεσμενη και τα τωρινα πλοια σαφως υποδεεστερα. Συνεπως μαλλον η Αττικα ειναι αυτη που δεν θα ειχε κανενα μελλον στο φιλετο της Κρητης αν εσπαγε η κοινοπραξια.
×