Jump to content
Shipfriends

CptAris

eMembers
  • Posts

    428
  • Joined

  • Last visited

About CptAris

  • Birthday 03/12/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Στης Αθήνας τα στενά...

Uncategorized

  • Location
    Αθήνα
  • Interests
    ταξίδια
  • Occupation
    ανθυποπλοίαρχος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ε ναι ρε συ αλλά εδώ μιλάμε για 360 μέτρα βαπόρι και 16.000 κουτιά. Είναι τεράστια αλλαγή αυτή για τα container όπως τα ξέρουμε τόσα χρόνια
  2. Έχουμε κάνα νέο σχετικά με τους προφυλακισμένους πλοίαρχο και ύπαρχο; Και κάτι άλλο: μέχρι να γίνει η δίκη, που κρατούνται;
  3. Καλησπέρα. Ξέρουμε ο Cpt Ηλίας Πιτσικούλης που βρίσκεται;;;
  4. Λέτε να το τσιμπήσει καμία Majestic;; Είναι ότι πρέπει για την Hansa touristic με την οποία συνεργάζεται...
  5. Μεθόρμιση για το Ναξάκι αυτή τη στιγμή από το Πέραμα στο κεντρικό λιμάνι
  6. Κρήτη Ι & ΙΙ, Λατώ, Λισσός... Ε, δεν είχαν άδικα το προσωνύμιο "κρητικοί δεινόσαυροι"...
  7. Ήθελα να 'ξερα με πια λογική το έστειλαν στην Αδριατική. Όταν δούλευε στο Ηράκλειο, με γεμάτο γκαράζ και αέρα κόντρα το έβλεπες να πηγαίνει με 17.5 - 18 μίλια δρόμο. Σε περίπτωση που είχε δε συνεχόμενα ημερήσια τη θερινή περίοδο οι καθυστερήσεις πήγαιναν σύννεφο. Ώρες ώρες δε μπορώ να τους καταλάβω εκεί στην attica....
  8. Μήπως γνωρίζουμε ποιος πλοίαρχος έχει αναλάβει το Λευκά Όρη;
  9. Σύμφωνα με το seazoom.gr εκτός από το Ελ.Βενιζέλος, το Terra Jet και το Εξπρές Πήγασος υπάρχει περίπτωση να κάνει έκτακτα δρομολόγια για μεταφορά μεταναστών και το Blue Star Patmos. Ήθελα να 'ξερα, αν γίνει αυτό θα θεωρήσουμε το καράβι "πλωτή βόμβα" λόγω ασθενειών και δε θα ξαναπατήσει κανείς μέσα όπως έχει αναφερθεί και για το Βενιζέλος;;;; Δε νομίζω, οπότε καλό θα ήταν να μη γράφουμε υπερβολές..
  10. Ο Δ.Κ.Α.Σ. "προβλέπει" ακόμα και τη περίπτωση του Champion Jet με το δελφίνι. Το ότι τα δύο πλοία συγκρούστηκαν οφείλεται σε παραβίαση των κανονισμών. Επίσης, οι μόνοι αρμόδιοι για να κρίνουν αν επίκειται κάποιος κίνδυνος/σύγκρουση είναι οι υπεύθυνοι στις γέφυρες των πλοίων και κανένας έξωθεν αυτών.
  11. Και εκτός αυτού ο Δ.Κ.Α.Σ. είναι ευαγγέλιο γιά κάθε αξιωματικό Ε.Ν. και ο οποιοσδήποτε χειρισμός κάνει στη γέφυρα πρέπει να γίνεται βάση αυτού
×
×
  • Create New...