Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content count

    2,607
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

2,356 profile views
  1. Μετά και τα εγκαίνια του πλοίου, ας αναφερθούμε στο πρώτο κυκλικό δρομολόγιο του πλοίου. Έφτασε στην Σούδα, χαιρετώντας με συριγμό τον κόσμο που ήρθε να δει το νέο πλοίο που συγκριτικά με την υποδοχή του Blue Horizon το 2010 ήταν περισσότερος. Το πλοίο με μία αργή μανούβρα έδεσε στο παλιό Γ του λιμανιού, εκεί απ όπου θα αναχωρεί για Πειραιά καθημερινά. Πολλοί ήταν αυτοί που ήθελαν να το δουν εσωτερικά χωρίς να είναι δυνατό λόγω του περιορισμένου χρόνου στο λιμάνι, ωστόσο όπως προαναφέρθηκε από τον @Nissos Mykonos θα γίνει αντίστοιχη παρουσίαση στα Χανιά για τον κόσμο στις 16/9. Το πλοίο εσωτερικά διατηρεί τον χαρακτηρισμό του παλατιού και αρκετοί που το επέλεξαν εχθές, φάνηκαν ικανοποιημένοι από την ποιότητα και την άνεση. Το πλοίο ξεφόρτωνε εχθές, και έμοιαζε να μην τελειώνει, μιας και τα οχήματα που έβγαλε ήταν αρκετά. Και το ατού είναι η ταυτόχρονη φόρτωση φορτηγών και οχημάτων σε κάτω και πάνω γκαραζ αντίστοιχα. Το πλοίο εφοδιάστηκε με ψυγεία και καταψύκτες από τοπική επιχείρηση εφοδιασμού αναψυκτικών-κάβας δείχνοντας πως η εταιρεία χτίζει σχέσεις στην τοπική κοινωνία. Είναι ένα δείγμα, όπως και να το κάνουμε, από την προσπάθειά της να εδραιωθεί στη γραμμή. Το πρωί στον Πειραιά, και όπως ήδη αναφέρθηκα, υπήρξε καθυστέρηση λόγω προτεραιοτήτων που τέθηκαν από το τράφικ. Ωστόσο στην εξ αντιθέτου φωτογραφία του @georgios express έχω να σχολιάσω το γεγονός πως το πλοίο σταμάτησε για λίγο την διαδικασία μανούβρας λόγω του Champion Jet 1, του οποίου δεν μπορώ να καταλάβω γιατί του επετράπη να βρεθεί σε αυτό το σημείο την στιγμή που το Μύκονος Παλας έκανε χειρισμούς πρόσδεσης! Προσωπικά θεωρώ το συμβάν (για εμένα είναι συμβαν και όχι μια διαδικασία ρουτίνας) χείριστο χειρισμό του τράφικ, καθώς τα πλοία που εκτελούν χειρισμούς πρόσδεσης δεν πρέπει να παρεμποδίζονται. Για το πλοίο υπάρχουν πολλά ακόμα να γραφτούν, και ευτυχώς, διότι φαίνεται στην πράξη η διαφορά. Και πάλι καλή αρχή, και καλή τύχη στα νέα του καθήκοντα. ΥΓ: Είναι εντυπωσιακή η μετάβαση από την tirrenia εποχή στην εποχή minoan lines. Το πλοίο στην Ιταλία δεν είχε την αντιμετώπιση που έπρεπε βλέποντας φωτογραφίες από τότε. Συγκρίνοντας με το σήμερα δε, η εταιρεία πράττει τα δέοντα και τα καταφέρνει επιτυχώς. Εκτός από τα στηρίγματα φορτηγών στο γκαράζ που φέρουν αυτοκόλλητα Finnlines , μία εταιρεία του ομίλου Grimaldi ΥΓ2: Άλυτος γρίφος για την ώρα αποτελεί το αν η πισίνα θα χρησιμοποιείται στα ημερήσια
  2. Nikos_Chania

    Champion Jet 1

    Departure from Piraeus on 16/7/18

    © Nikos Dimitriadis

  3. Nikos_Chania

    Mykonos Palace

    Arrival at Piraeus 16/7/18

    © Nikos Dimitriadis

  4. Nikos_Chania

    Mykonos Palace

    At Souda at her first call as Mykonos Palace on 15/7/18

    © Nikos Dimitriadis

  5. Nikos_Chania

    Mykonos Palace

    Maiden arrival at Souda as Mykonos Palace on 15/7/18

    © Nikos Dimitriadis

  6. Nikos_Chania

    Mykonos Palace

    Maiden arrival at Souda as Mykonos Palace on 15/7/18

    © Nikos Dimitriadis

  7. Στην αγορά εργασίας κάνεις με προσφορά και ζήτηση. Όταν συγκεντρώσεις τα δεδομενα της γραμμής των Χανίων και πεις προσφέρω 2χιλιάδες θέσεις ημερησίως τοτε θα μεταφέρεις χίλιους π.χ. Όταν όμως δημιουργήσεις συνθήκες προσφοράς 4 χιλιάδων θέσεων ημερησίως, τότε θα μεταφέρεις 2χιλιάδες. Και όλα αυτά με βασει τα δεδομενα της γραμμής και οχι απόλυτα. Άρα το Μύκονος Παλάς προσφέρει 1900 θέσεις επιπλέον ανα σκέλος και δελεάζει τους επιβατες με ΙΧ. Είναι ένα πλοίο που σχεδον αντάξιό του μόνο το τσάμπιον είδαν οι Χανιώτες αλλά φυσικά σε guest εμφανίσεις. Μην τους καλομάθουμε. Το πλοίο ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες της γραμμής, αρκετές καμπίνες για το εξπρες βραδινό και αρκετοί κοινοχρηστοι χώροι. Ο κόσμος που το ταξιδεψε δεν ηταν ψίχουλα σε άδειο βαπόρι. Το να έχεις 350 άτομα δεν σε καθιστά άδειο ούτε σε γενικές ουτε σε ειδικες γραμμες... διοτι ετσι σπευδουν τα τοπικιστικα σχόλια να περιγράψουν. Βέβαια όλα αυτά θα έμοιαζαν πληρέστερα σε αντιδιαστολή με το πόσα άτομα πήρε ο Βενιζέλος.
  8. Nikos_Chania

    Minoan Lines

    ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ CRUISE FERRY MYKONOS PALACE ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
  9. Να πουμε οτι το πλοίο προηγείτο του Νησος Σάμος το πρωι και το τραφικ εδωσε πρωτα αδεια στο Νησος Σαμος να μπει με αποτέλεσμα να περιμενει το παλάτι να δεσει το Σάμος αλλα και να βγει το BSNaxos για να μπει στον Πειραιά; Να το πούμε! Όλοι οι επιβατες έμειναν ευχαριστημένοι απο το πλοίο και τις ανέσεις του!
  10. Όταν πήγαινε το Βενιζέλος με 16.5 ως τη φαλκονερα δεν μίλησε κανένας σας! Θα πάει μια χαρά το βαπορι και θα στρώσουν και οι χρόνοι! Φτάνει με την λάσπη, όλα έχουν δυσκολίες και αρνητικά αλλά εδώ σας παρατσούζει ο νέος παίχτης και ψάχνετε φθηνά τερτίπια
  11. Πήρε τουλάχιστον 350 άτομα και 50 ΙΧ. Τελετή εγκαινίων-παρουσίασης προγραμματίζεται να γίνει και στα Χανιά το επόμενο διάστημα.
  12. Το πλοίο έφτασε, ξεφόρτωσε αρκετά οχήματα, είχε ικανοποιητική κίνηση και παρά τα επίσης αρκετά οχήματα προς επιβίβαση αναχώρησε στην ώρα του για Πειραιά. Να πούμε οτι απο τα Χανιά ταξιδεύει σύσσωμο το ΔΣ των Μινωικών Γραμμών.
  13. Θα ακουστεί το βράδυ, στον Πειραιά δεν νομίζω να έχουν ακουστεί τέτοιου είδους σφυρίγματα συχνά! Η απόσταση Πειραιάς-Σούδα είναι 156 ν.μ.
  14. Το πλοίο ήρθε στο κεντρικό λιμάνι
  15. Nikos_Chania

    Καλυψώ

    Το πλοίο μεθόρμισε από την ντάνα των φορτηγίδων στο εσωτερικό κολπάκι του λιμανιού. Παραμένει ήσυχο, χωρίς κινητικότητα.
×