Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Content count

    1,776
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Chania

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

1,205 profile views
  1. Δεν έπιασε ούτε Άγιο Ευστράτιο
  2. Και το ρκ Παντοκράτωρ για το Αγιάσου ΥΓ οι "δημοσιογράφοι" φυσικά βγάλανε το πλοίο μέσα απ τον πειραιά που ήταν δεμένο με κάβους και άγκυρα
  3. Μόνο από Μαρμάρι προς Ραφήνα εκτελείται για την ώρα δρομολόγιο Κλειστό είναι και το PCT
  4. Πήγε, έμεινε και γύρισε στη Μύκονο αλλά αδυνατεί να δέσει.
  5. Συνδρομή ρυμουλκών ζήτησε και το Κνωσός Παλάς για τον επικείμενο κατάπλου του στον Πειραιά.
  6. Σύμφωνα με το Καλημέρα Ελλάδα Απαγορευτικό από Πειραιά για Ραφήνα και Λαύριο Απαγορευτικό λοιπόν και για τα 3 λιμάνια της Αττικής
  7. Αφού δεν έφτασε στη Βουλιαγμένη! Πρώτο το Αγωνιστής Ζ το ακολουθάει ενώ πριν λίγο έφτασαν και τα Απολλων και Μεγαλόχαρη XIV.
  8. Άσχημα τα πράγματα για το πλοίο. Παρασύρθηκε από τους ανέμους κατά την προσπάθεια εισόδου του και πλησίασε επικίνδυνα την στεριά, στα λιπάσματα Δεν ξέρω αν είχε επαφή με τον βυθό Κοντά του τα ρκ Λεων και Καραπιπερης 18
  9. Μήπως πάει στην Αμαλιάπολη;
  10. Νεότερο δελτίο, με Rigel III, Superfast XII κ.α. Όλες οι αλλαγές σε χρώμα κόκκινο. Δεξαμενισμοί - Ακινησίες_17 Ιανουαρίου 2018.xls
  11. Το Καπεταν Χρήστος κατευθύνεται στην Θεσσαλονίκη και όχι στην Καβάλα. Δεν αναμένεται να δέσει άμεσα βέβαια στο λιμάνι Με το πέρας των προετοιμασιών για την μεταφορά του φορτίου, θα δέσει για να παραληφθεί το φορτίο από τον Ε.Σ. Δεν έχει μαθευτεί προς το παρόν ο χώρος που θα πάνε.
  12. Το βίντεο είναι από την πρώτη άφιξη. Το πρόβλημα συνέβη αργότερα
  13. Crystal Endeavor

    Ε και είναι ανασταλτικός παράγοντας αυτός;
  14. @proud_ionian σωστά τα λες και σωστά τα έχουν παραθέσει. 25χιλ επιβιβασθεντων και 25χιλ αποβιβασθεντων εγραψε ο gtogias. Και ορθώς έγιναν και οι υπολογισμοί από τον Π100. Μιλάμε λοιπον για πληρότητα του πλοίου που κατα μ.ο. αγγίζει οριακά το 60%, και ορθώς καταλήγουν στο συμπέρασμα οτι δεν είναι κερδοφόρα (άλλο βγάζω τα εξοδα μου κι άλλο βγάζω τα έξοδά μου και συνάμα αυξάνω και τον τζίρο μου )
  15. Med Star (IMO 8604345)

    Αυτά ακούνε τα ΚΡΗΤΗ και γελάνε Τα πλοία θέλουν φροντίδα, αν τα παρατήσεις, μην περιμένεις πολλά απο αυτά. Το τέως βαστερβικ όμως δεν δούλεψε και πολύ στην ελλάδα για να λέμε οτι δεν μπορει να ανταποκριθει στα καλοκαίρια Του κουτιού που λέει ο λόγος, από ολοκληρωτική μετασκευή ξεκίνησε
×