Jump to content
Shipfriends

Skapoulos

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ίσως αυτό πρέπει να γίνει ένα ξεχωριστό θέμα συζήτησης, δηλ. ποιές εταιρείες έχουν ακόμα επίναυλο καυσίμου...
  2. Εδώ είναι στη Valencia πριν 10 μέρες, όπου βάφουν νέο logo στη τσιμινιέρα του. Δίπλα του φαίνεται το πλοίο που αντικαθιστά (Pacific ex Pacific Princess), που έχει το ίδιο logo στη δική του τσιμινιέρα. Επίσης για τις ανάγκες του charter, το όνομάτου γίνεται Ocean Pacific. Δείτε το εδώ να διαφημίζεται σαν CVC Ocean Pacific κάτω δεξία. Και εδώ η ανακοίνωση της CVC σχετικά με την αντικατάσταση του Pacific απ' το Ocean Pacific.
  3. Δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές..
  4. Κατ' αρχήν από Πειραιά δεν είναι δυνατή προσέγγιση σε Τύνιδα ΚΑΙ Νίκαια σε 7ήμερη κρουαζιέρα. Τα μίλια είναι πολλά. Ρίξε μια ματιά στο site της Louis (louiscruises.com) στις "κρουαζιέρες από Ιταλία". Εχουν στις 19/10 μια 10ήμερη με δρομολόγιο Κουσάντασι, Πάτμος, Μύκονος, Σαντορίνη, Κατακολο, Μεσσίνα, Μασσαλία, Γένοβα, Νάπολη, Πειραιάς. Το κομμάτι Κατάκολο - Πειραιάς (21-28/10/08), είναι 7ημέρες. Edit: Το πλοίο είναι το Orient Queen
  5. Γειά σου iason Δεν υπάρχει εξήγηση για τη ρότα. Τα πλοία δεν πάνε από δρόμους όπως τ' αυτοκίνητα. Η θάλασσα είναι δική τους, να πάνε όπως θέλουν. Εκεί είναι η ευθύνη του καπετάνιου, να τα πάει στη ρότα που έχει διαλέξει με ασφάλεια. Στις μέρες μας, ο καπετάνιος μπορεί να διαλέξει άλλη ρότα έατω και για 300 ευρώ. Εννοείται ότι η ασφάλεια των επιβατών και του πλοίου είναι το πρώτο μέλημα. Αν πρόκειται για 'μηχανικό' πορόβλημα (πχ κόλλησε το τιμόνι) ΟΚ, δεν μπορεις να επανορθώσεις γρήγορα. Αν το πρόβλημα είνσι ηλεκτρονικό, (πχ οι εντολές της γέφυρας σεν φτάνουν στο πηδάλιο), πιστεύω να δεχθείς ότι και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις δεν φταίνε οι ναυτικοί μας Γιατί η αστοχία οργάνων να είναι ανθρώπινο λάθος? Όταν μια εταιρία αγοράζει ένα προϊόν safety από κάποιον προμηθευτή, προσέχει ώστε το προϊόν αυτό να είναι εγκεκριμένο απ΄την ελέγχουσα αρχή (πχ με Ελληνική σημαία την ΕΕΠ). Από κει και πέρα, η αστοχία του εγκεκριμένου υλικού (εφόσον αυτό είναι συντηρημένο, πιστοποιημένο και εντός του διαστήματος λειτουργίας του), βαρύνει τον προμηθευτή του.
  6. Πάλι καλά! Η TV απ' τη πρώτη στιγμή 'ήθελε' να βυθίσει τον Theo, για να εξασφαλίσει χρόνο τηλεθέασης. Ευτυχώς δεν της 'έκατσε'. Ο Theo επιπλέει (έστω με 2 μοίρες κλίση - και ποιό πλοίο δεν παίρνει 2 μοίρες κλίση με αέρα απ' το πλάϊ?) με τους επιβάτες του αγραντζούνιστους. Σήμερα στη ΝΕΤ (Δελτίο στις 21.00) ισχυρίστηκαν ότι η οικονομία που έκανε το πλοίο ακολουθώντας αυτή τη πορεία, ήταν της ταξεως των 300 ευρώ. Και συνεχίζοντας, με την υπόθεση των 90 δρομολογίων μας είπε 'φαντάζεστε για τι ποσό πρόκειται'. Για τί ποσό πρόκειται; 300 x 90 = 27.000 ευρώ. Το παραπάνω ποσό μπορεί να φαίνεται μεγάλο για τον προϋπολογισμό μιας οικογένειας. Όμως για ένα πλοιίο με 70+ πλήρωμα και με μηχανές που του δίνουν ταχύτητα 18 μίλια (με τις σημερινές τιμές του πετρελαίου), είναι αστείο! Απλά η εταιρεία, σκοπεύοντας σε οικονομία κλίμακας, υπολογίζει τα 27.000 ευρώ τον χρόνο σαν μείωση εξόδων σε αντιπαραβολή με την αύξηση των καυσίμων που αντιπροσωπεύει ένα πολύ, πολύ μεγαλύτερο έξοδο. Άλλος 'ειδικός' στο Mega, αναφέρθκε σε βυθόμετρο που ειδοποιεί με ηχητικό σήμα όταν το πλοίο πλησιάζει σε ύφαλο (το γράφω έτσι απλοϊκά, για να ακολουθήσω το σκεπτικό του Κου 'Στραβελάκη') Όταν ένα πλοίο πλέει με ταχύτητα 18 μιλίων, διανύει απόσταση 556 μέτρα το λεπτό. Τι μας είπε λοιπόν ο κος Στραβελάκης? Ότι με ένα βυθόμετρο (άραγε ξέρει με τι μοιάζει?) με ηχητική ειδοποίηση, στα 200 μέτρα απ' τον ύφαλο θα χτυπούσε alarm και θα του έλεγε "ΠΡΟΣΕΞΕ, ΘΑ ΤΡΑΚΑΡΕΙΣ ΜΕ ΥΦΑΛΟ ΣΕ 22 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ" Έστω κι άν ήταν έτσι, είναι αδύνατον μιά μάζα 20000 τόνων σαν τον Theo, να στρίψει ακαριαία για να αποφύγει τη σύγκρουση. Πιό πάνω κάποιο μέλος (ζητώ συγνώμη γιατί δεν αναφέρω τ' όνομά του), ανέφερε ότι στα ΜΜΕ του εξωτερικού το συμβάν αναφέρθηκε με παραπομπή στο ναυάγιο του Sea Diamond. Παρακαλώ εξηγείστε μου: Είμαστε μιά χώρα με μοναδικό ή (έστω) το μεγαλύτερο έσοδο της απ' το τουριστικό συνάλλαγμα, ή μιά χώρα που πρασβλέπει σε έσοδα διαφήμισης απ' τα ΜΜΕ? Είμαστε μια χώρα, που τα πλοία που είναι νηολογημένα σ' αυτήν (έχουν Ελληνική σημαία), τυγχάνουν καθολικής αποδοχής απ' τον διεθνή οργανισμό Paris MOU (http://www.parismou.org/) και βρίσκονται στη 'Λευκή' λίστα του, ή όχι? Αντί για τα παραπάνω, κανείς δεν μίλησε γιά: Την ΟΡΘΗ απόφαση του Πλοιάρχου να οδηγήσει τους επιβάτες στις βάρκες (σε πρώτο στάδιο). Την μετέπειτα οδηγία του, να αποβιβαστούν απ' τις βάρκες ξανά στο πλοίο, αφού διεπίστωσε οτι αυτό δεν διέτρεχε κίνδυνο. Οτι για ακόμα μιά φορά, σε ναυτικό ατύχημα πλοίου με Ελληνική σημαία, δεν υπήρξαν ανθρώπινες απώλειες. Θυμηθείτε ποιό είναι το consept του ISM: Προστασία της ανθρώπινη ζωής Προστασία του περιβάλοντος Προστασία του πλοίου και του εξοπλισμού του Προφανέστατα, πρόκειται για ανθρώπινο λάθος και οι κανονισμοί που ισχύουν - κε Στραβελάκη - θα το αποδείξουν. Γι' αυτό άλλωσε μιλάμε για 'ατύχημα' και όχι για 'δόλο', 'Miele' ή οτιδήποτε άλλο... Τελειώνοντας, θέλω να στείλω τα συγχαρητήριά μου στους ναυτικούς του Theo, που εκτέλεσαν μ' επιτυχία το contigency plan που είχαν διδαχθεί. Μπράβο παιδιά, που δεν θρηνήσαμε θύματα και είστε όλοι καλά. Καλά Ταξίδια!
×
×
  • Create New...