Jump to content
Shipfriends

ΝΟΜΙΚΟΣ

eMembers
  • Content count

    923
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,401 profile views
  1. Επίσης κάποια φορτηγά πάνε Ιο με Σολωμό και μπαίνουν στον Κοραή για Σαντορίνη με ενιαίο εισητήριο.
  2. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Αλκυόνη (IMO 9106211)

    Εσωτερικά πάντως θυμάμαι ήταν πολυτελέστατο.Λόγω της χαμηλής ταχύτητας του για ταχύπλοο (23-25 στη καλύτερη περίπτωση) και λόγω ότι δεν πέρνει φορτηγά δεν κάνει σχεδον για πουθενά.Ίσως για ενδοκλυκλαδικά αλλά και πάλι θα θεωρείται μεγάλο και ασύμφορο.
  3. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Blue Horizon (IMO 8616336)

    Σήμερα θα φορτώσει στο γκαράζ του πρώτα καρότσες για Σαντορίνη και μετά του Ηρακλείου.Ο λόγος είναι ότι αύριο το πρωί μετα το Ηράκλειο θα συνεχίσει προς Σαντορίνη κάνοντας έκτακτο δρομολόγιο προς εξυπηρέτηση των μεταφορικών.
  4. Επειδή παντού υπάρχει ένας shipfriend θα ανεβάσω μερικές φωτογραφίες από το συμβάν όπου ήμουν παρών.Σε κόκκινο κύκλο η μπίντα που προκάλεσε το ρήγμα και έσπασε.Μόνο για το Shipfriends.
  5. Χθες το πρωί έγινε χαμός στο λιμάνι της Πάρου.Πρώτα μπαίνει το Naxos Jet και από πίσω να ακολουθούν από Πειραιά BS Naxos BS Delos και από Μύκονο Tera Jet και Aqua Blue και τελευταίο το Superunner!!!Αφού φεύγει το Naxos Jet μπαίνει το Tera Jet στο κεφάλι το BS Naxos δένει στη καινούρια προβλήτα και το Aqua Blue πέφτει εντυπωσιακά στη καινούρια προβλήτα ανάμεσα στο BS Naxos και τα βράχια έχοντας τον Βοριά στη μπάντα.Λύνει το Τέρα μπαίνει το Δήλος στο κεφάλι και εν συνεχεία λύνει το Άκουα πρώτο μετά το BS Naxos και δένει το Superunner στη καινούρια.Όλα αυτά έγιναν το πολύ σε μία ώρα.
  6. Να αναφερω επισης πως στους χθεσινους επιβατες που πηγαν στο προορισμο τους μεσω Βολου ανακοινωθηκε πως θα τους επιστραφουν χρηματα απο το κεντρικο πρακτορειο της εταιρειας στη Θεσσαλονικη.Το ρηγμα εγινε οπως ανεφερα απο τη προσκρουση του πλοιου στη μπιντα η οποια και εσπασε.
  7. Οπως φανηκε ειχε θεμα το πλοιο.Οπως εμπαινε στο λιμανι και κανοντας τη κλασσικη δεξια στροφη φουνταρε τη δεξια.Γυρισε κανονικα για να δεσει αλλα μετα εκανε ειτε προσω ειτε αναποδα πηγαινοντας ειτε μπροστα ειτε πισω.Αυτο για κανα 10αλεπτο.Σιγα σιγα ηρθε με τη μπαντα προς το μπαστουνι(ισως και λογω του Βορειου ανεμου) και αντι να κανει προσω την αριστερη να ανοιξει η πρυμνη,(τη πλωρη τη βασταγε η δεξια αγκυρα αλλα και το προπελακι)κανειτη δεξια και πεφτει με τη πρυμνη πανω στη προβλητα.Το ρηγμα το κανε με μια μπιντα που εσπασε ενω πιο πρυμνα εγιναν γδραρσιματα.Αν δειτε τη πορεια του τη σημερινη σε ενα σημειο Βορεια της Ευβοιας επεσε η ταχυτητα του στους 10 κομβους.Και επισης απο την ωρα που εκανε stand by μεχρι να μανουβραρει περασε κανα 15 λεπτο.Δε ξερω αν σχετιζονται ολα αυτα.
  8. Πριν λιγο προσεκρουσε στη Σκιαθο.Εχει ενα μικρο ρηγμα και ενα βαθουλωμα πρυμα.Πανω απο την ισαλο. Οι επιβατες του Aqua Blue θα προωθηθουν στη Θεσσαλονικη με το Σκιαθος για Βολο και απο εκει με πουλμαν.
  9. Πολυ φαρμακι ρε παιδια για μια βλαβη που κρατησε μερικες ωρες.Το βαπορακι οπως και το αδελφακι του παρα τα χρονακια τους 20αριζουν ανετα και στεκονται αξιοπρεπεστατα σε βασικες γραμμες.Οταν μιλαμε για ΝΕΛοποιηση νομιζω πως υπερβαλουμε.Γιατι η ΑΝΕΚ εχει 9 μεγαλα καραβια πολλα απο αυτα σε απαιτητικες γραμμες και αλλα ναυλωμενα στο εξωτερικο και χωρις ιδιαιτερα προβληματα.
  10. ΝΟΜΙΚΟΣ

    A.N.E.K.

    Πρωτη φορα ειδα το βιντεακι και ακολουθησαν αλλες 4.Δε ξερω για εσας αλλα εμενα με αγγιξε.Η ΑΝΕΚ παντα ξεχωριζε απο τις αλλες εταιρειες για τους λογους που αναφερθηκαν στο βιντεο.
  11. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Aqua Blue (IMO 7429669)

    Πρωτον.Δεν βγηκε κανενας παρα μπηκε μονο ο λιμενικος μεσα στο γκαραζ.Και δευτερον.Κατα τη διαρκεια της 2ης μανουβρας ενας κυριος που ηταν στη προβλητα εκανε το χερι του γροθια και τη κλασσικη χειρονομια της σφραγιδας.Δε γνωριζω κατι περισσοτερο.
  12. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Aqua Blue (IMO 7429669)

    Σημερα αφου αναχωρησε απι Συρο και βγηκε απτο λιμανι επεστρεψε και ξαναεδεσε.Ο λογος οπως ειπαν ηταν οτι ξεχαστηκε καποιος στο γκαραζ.Ετσι ειπαν.Ομως υποπτευομαι πως δεν ειχε μπει η σφραγιδα του λιμεναρχειου για την αγονη και για αυτο γυρισε και ξαναεδεσε.Αποτελεσμα;Μιση ωρα και βαλε καθυστερηση.
  13. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Hellenic Seaways

    Το FC4 προσέκρουσε στη Ραφήνα με 209 επιβάτες.Βρισκόμαστε στα τέλη Ιουλίου και ούτε το μισό δεν γεμίζει.Την ώρα που από Πειραιά για Σαντορίνη και σίγουρα και για άλλα νησιά δε βρίσκεις θέση ούτε για καρφίτσα.Άλλη μια λανθασμένη κίνηση της εταιρείας.
  14. Όταν οι καρότσες περιμένουν 2 και 3 μέρες για να μην μπουν σε Blue Star παρα μόνο στο Πρέβελη (ο Κοραής είναι γεμάτος) τότε δε νομίζω πως θα έμπαινε στη γραμμή ανταγωνιστικά.Αλλά θα έμπαινε για να εξυπηρετήσει τη πελατεία.
  15. Στη Σαντορίνη υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις μεταφορικές οι οποίες είναι δυσαρεστημένες από το νέο σχήμα Attica-HSW.Μήπως η ΑΝΕΚ φέρει το νέο της ρο-ρο προς τα εδώ σε συνδυασμενα δρομολόγια με Ηράκλειο ή Χανιά;
×