Jump to content
Shipfriends

ΝΟΜΙΚΟΣ

eMembers
  • Content count

    882
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,280 profile views
  1. ΝΟΜΙΚΟΣ

    A.N.E.K.

    Μη ξεχνάμε πως και η HSW επένδυσε πολλά περισσότερα στο Νήσος Σάμος.Το Αστερίων ii αγοράστηκε σε καλή τιμή και όπως φαίνεται από το χρόνο μετασκευής του δεν χρειάστηκαν πολλές αλλαγές για να έρθει στα Ευρωπαικά δεδομένα.Είναι ένα βαπόρι οικονομικό με μεγάλο αριθμό καμπινών κοινόχρηστων χώρων και με μεγάλο γκαράζ.Η επιλογή του φαίνεται σωστή αφού θα μπορούσε να δρομολογηθεί και σε γραμμή της Κρήτης εκτός από Αδριατική.Οπότε για να αγοράσει η εταιρεία ένα τέτοιου μεγέθους πλοίο κάτι παραπάνω θα ξέρει.Όσον αφορά την υπόθεση με τον Grimaldi θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι έχει γίνει.Η ΑΝΕΚ έδωσε κάμποσα εκατομμύρια και δεν πήρε τίποτα χωρίς βέβαια να τηρήσει τη συμφωνία.
  2. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Asterion II (ΙΜΟ 8922163)

    Το γκαράζ τι χωρητικότητα έχει;Και σε πόσα καταστρώματα μπορεί να πάρει νταλίκες;
  3. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Θεσσαλονίκη -Σποράδες

    Να δω το Ιεράπετρα να δένει στο Πατητήρι και τι στο κόσμο. Αλήθεια στη Σκόπελο θα δένει στο κεφάλι όπως έδενε το αείμνηστο Νταλιάνα η χωράει και μέσα;
  4. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Aqua Blue (IMO 7429669)

    Πάνω από 20 χρόνια έχει να γίνει αυτό το εγχείρημα;;Ψεύδεται είτε σκόπιμα είτε από άγνοια.Τα δρομολόγια στη γραμμή σταματησαν το 2008 με το Νταλιάνα.Edit.Συγνώμη τώρα είδα το ποστ του π-100. .
  5. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Hellenic Seaways

    Το Higspeed 6 πωλήθηκε πρόπερσυ,το 7 φέτος και πραγματικά απορώ με τον σχεδιασμό της εταιρείας.Τι και άλλαξε αν το ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας ο σχεδιασμός και οι στόχοι για τα higspeed έπρεπε να ήταν ο ίδιος.Τα Higspeed όλα αυτα τα χρόνια δημιούργησαν ένα πολύ ισχυρό brand name στις Κυκλάδες το πιο ισχυρό στα ταχύπλοα.Άλλωστε η εταιρεία τα προηγούμενα χρόνια στηριζότανε κυρίως στα ταχύπλοα και όχι στα συμβατικά.Ήταν ένα πολύ δυνατό χαρτί για την εταιρεία και πολλοί Κυκλαδίτες αλλά και τουρίστες τα είχαν σαν πρώτη επιλογή εδώ και πολλά χρόνια.Το να εξαφανίσεις και να απαξιώσεις ένα brand name σαν τα Higspeed πραγματικά πιστεύω θέλει πολύ κόπο.Το 2010 όταν πωλήθηκαν τα 2 μικρά η εταιρεία ορθώς πιστεύω αγόρασε το 6.Ένα ταχύπλοο από τα καλύτερα που έχουν έρθει με μεγάλη χωρητικότητα και ανώτερο από τα 2 Champion.Η HSW με τα Highspeed 4,6 και 7 μαζί με τα Flyingcat 3 και 4 πραγματικά θα ήταν leader σε όλες τις γραμμές και όπου αυτή ήθελε.Μη ξεχνάμε πως η εταιρεία το 2008-2009 είχε το γατάκι no 3 στις Δυτικές εώς Σαντορίνη και Αμοργό και είχε τεράστια επιτυχία.Λανθασμένα αυτή η γραμμή εγκαταλείφθηκε και παραδόθηκε στη Sea Jets στα πολύ κατώτερα Sea Jet 1 και 2 τα οποία έφεραν πολλά κέρδη στην εταιρεία τους και ουσιαστηκά την ''ανέβασαν''.Κατα τη γνώμη μου το Highspeed 7 πρέπει να αντικατασταθεί από κάποιο άλλο.
  6. Όσο πίσω μπορεί να πάει η μνήμη μου θυμάμαι τα ΕΛ Γκρέκο και Δαίδαλος κατάμεστα από κόσμο.Πολλοί Σαντορινιοί προτιμούσαν τα 2 βαπόρια για να πάνε στη Τήνο(κυρίως) αλλά και στη Κρήτη. Χαρακτηριστηκά θυμάμαι το καλοκαίρι του 2003 όταν επιβιβαστήκαμε στο Δαίδαλος πόσο μεγάλο σοκ πάθαμε.Ήταν ένα βαπόρι φοβερό με πολυτέλεια που δεν είχαμε ξαναδεί στις Κυκλάδες.Ακόμα και με τα μικρά BS η διαφορά ήταν εμφανής.Στα τελευταία της γραμμής θυμάμαι το 2009 το Νταλιάνα σε καλή σχετικά κατάσταση να ταξιδεύει με 14-15 κόμβους.Αν και παλιό είχε κόσμο και κάποιες οικογένειες από Θεσσαλονίκη.
  7. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Κρήτη - Κυκλάδες

    Το Champion δε μπορει να συνεχίζει από Μύκονο για Σύρο,γιατί θα καθυστερεί στην επιστροφή.Τα τελευταία χρόνια υπήρχε έντονος ανταγωνισμός μεταξύ hsw και Sea jets και η επιστροφή στο Ηράκλειο από Σαντορίνη δε μπορεί να γίνεται μετά τις 18.00.Ίσως εδώ να κολάνε και τα ωράρια εργασίας των πληρωμάτων των πλοίων.Πιστεύω πάντως πως η προσθήκη της Σύρου σε κάποιο δρομολόγιο δε θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.Αυτό γιατί η Σύρος σαν προορισμός απευθύνεται σε οικογένειες και σε τουρίστες του ''ενός προορισμού''.Η Σύρος δεν έχει τη νεολαία και τη φασαρία της Σαντορίνης,της Ίου,της Πάρου και της Μυκόνου.
  8. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Superferry (IMO 9110016)

    Ταξίδεψα πρόσφατα με το πλοίο και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα.Η είσοδος στο 1ο κατάστρωμα επιβατών γίνεται είτε από πρύμα με σκάλες και κυλιόμενη αλλά και από το μέσον του γκαράζ από το cage με σκάλες και κυλιόμενη!Πρώτη φορά συναντώ κυλιόμενη σε τέτοιο σημείο.Το γκαράζ του πλοίου με στεναχώρησε λίγο βλέποντας όλα αυτά τα πατάρια που νομίζω από το μέσον και μπροστά είναι σταθερά.Στο πρώτο κατάστρωμα επιβατών πρύμα είναι η reception με ένα ωραίο σαλονάκι λίγο πιο μπροστά τραπεζοκαθίσματα από τις 2 μεριές με το μαγαζάκι και πιο πλώρα ακόμα ένα σαλονάκι στο ίδιο μότιβο. Στο 2ο κατάστρωμα επιβατών από πρύμα συναντάμε ένα πολύ ωραίο σαλόνι με καναπέδες που μου θύμισε το κάτω πλωριό του Δήλος.Πιο μπροστά εκατέρωθεν τα αεροπορικά και πλώρα το υπέροχο σαλόνι πρώτης θέσης που καταλαμβάνει 2 καταστρώματα(εδώ το αίθριο και εδώ το 2ο του επίπεδο).Εσωτερικά είναι ότι πιο ποιοτικό έχω δει σε πλοίο και μερικές σκάλες ανώτερο του Δήλος.Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι λείπει ένα πλωριό σαλόνι.Αυτό φαίνεται στο 1ο κατάστρωμα ιδίως στο σαλονάκι πλώρα που είναι σκοτείνο και λίγο κλειστοφοβικό.Πάμε τώρα έξω.Η χαρά του shipfriend.Καταστρώματα σε 3 επίπεδα με πρόσβαση πλώρα για να τρως άφθονο αέρα Αιγαίου.Το πλωριό μπαλκονάκι χωρίζεται σε 2 μέρη ένα εξωτερικο και ένα εσωτερικό που περικλείεται από ανεμοθώρακες. Θυμίζει κάτι από Ρομίλντα.Εδώ και το ga plan για να έχουμε κάποια ιδέα.Πάμε τώρα και σε αυτό που δε μου άρεσε και σίγουρα σε πολλούς επιβάτες.Στο μέσον του 1ου καταστρώματος εσωτερικά έμπαζε καυσαέριο από τις σωληνώσεις της τσιμινιέρας.Ούτε στο Κορνάρο δε συνάντησα κάτι παρόμοιο τόσα χρόνια.Χαλάει την εικόνα και πρέπει να διορθωθεί επειγόντως.Γενικά όμως το βαπόρι είναι ένα στολίδι στο Αιγαίο.
  9. ΝΟΜΙΚΟΣ

    GA plan Superferry

    Το GA plan του Superferry.
  10. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Seajets

    Να αναφέρω πως οι ανεφοδιασμοί με καύσιμα των πλοίων της συγκεκριμένης εταιρείας,γίνονται στη Σαντορίνη με επιβάτες on board!
  11. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Superferry

    Το Superferry στη Πάρο.Μάιος 2018.
  12. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Superferry

    Το σαλόνι πρώτης θέσεως.
  13. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Superferry

    Το σαλόνι πρώτης θέσεως.
  14. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Superferry

    Το σαλόνι πρώτης θέσεως.
  15. ΝΟΜΙΚΟΣ

    Superferry

    Το σαλόνι πρώτης θέσεως.
×