Jump to content
Shipfriends

theostam

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλά ταξίδια και από εμένα shipfriends!!!
  2. Νομίζω ότι το παρακάτω άρθρο από τους New York Times θα φανεί ενδιαφέρον στους λάτρεισ του topic: http://travel.nytimes.com/2013/02/10/travel/seven-days-on-the-queen-mary-2.html?pagewanted=1&_r=1&
  3. Που είναι ακριβώς στο Πέραμα;
  4. Καλησπέρα σε όλους, προφανώς τελείωσε η ιστορία του Ρ/Κ Ποσειδών. Μπορεί το τέλος να ήταν άχαρο αλλά ήταν καλύτερο από το να το άφηναν να σάπιζε στην Κάρυστο..... Γνωρίζει κάποιος αν μπορούμε να βρούμε/κρατήσουμε κάποιο ενθύμιο; Μήπως είναι πολύ αργά;
  5. Καλησπέρα, συμφώνώ με την παρατήρηση σου για τους καπνιστές και τους μη-καπνιστές. Το παράδειγμα σου για τον τύπο με την πουράκλα και το καφενείο στα Άγραφα είναι σωστό. Δυστυχώς στην πράξη όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Αν δεν ισχύσει η ολική απαγόρευση τότε όλα τα μαγαζιά θα επιλέξουν την πλευρά των καπνιστών αφού σε αντίθετη περίπτωση θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις στις εισπράξεις τους. Συνεπώς η απαγόρευση θα καταργηθεί στην πράξη. Από την άλλη πλευρά, η ολική απαγόρευση δεν απαγορεύει ους καπνιστές να μην καπνίζουν αλλά τους απαγορεύει να καπνίζουν σε κλειστούς δημόσιους χώρους. Συνεπώς απλά μπορούν να βγούν έξω. Είναι άδικο ο κάθε καπνιστής να αναλάβει το κόστος της συγκεκριμένης συνήθειας του; Βέβαια υπάρχει και η περίπτωση ης Ολλανδίας που επετρέπει το κάπνισμα σε μικρά καφέ με την προυπόθεση ότι σε αυτά εργάζεται μόνο ο ιδιοκτήτης τους. Δε θα διαφωνούσα με μια αντίστοιχη προσαρμογή στην Ελλάδα. Προσοχή όμως, μια τέτοια κίνηση δε θα πρέπει να καταστρατηγηθεί από το σύνολο της αγοράς. Αν δεν έίναι δυνατόν να εξασφαλισθεί κάτι τέτοιο τότε καλύτερα η ολική απαγόρευση. Και για να ευθυμήσουμε λίγο...πριν δύο χρόνια ήμουν στο Αμστερνταμ και μαζί με φίλους επισκεφθήκαμε τα περίφημα coffee shops. Αφού αγοράσαμε το αντίστοιχο υλικό.... και επειδή δεν είχαμ πείρα σκεφτήκαμε να το καπνίσουμε μαζί με στριφτό τσιγάρο. Μόλις το είδε ο καταστηματάρχης μας έκανε παρατήρηση επειδή ο καπνός απαγορευόταν στο κατάστημα....
  6. Καλησπέρα, χωρίς να είμαι νομικός από το κείμενο σχετικά με το κάπνισμα και το Σύνταγμα δεν δείχνει την αντισυνταγματικότητα του αντικαπνιστικού νόμου. Δείχνει μόνο τα επιχειρήματα στα οποία μια τέτοια θέση θα μπορούσε να στηριχθεί. Αυτό δεν μεταφράζεται σε αντισυνταγματικότητα. Απλά δείχνει ότι υπάρχουν επιχειρήματα που θα μπορούσαν επίσης να αντικρουστούν με άλλα επιχειρήματα. Επίσης, για την αντισυνταγματικότητα ενός νόμου αποφασίζουν τα σχετικά δικαστήρια και όχι οι καταστηματάρχες. Οι καταστηματάρχες μπορούν αν κρίνουν αν κάτι είναι δίκαιο ή άδικο και να προσφύγουν στα αντίστοιχα δικαστήρια. Αν θέλουν να επιτρέψουν το κάπνισμα ας υποστούν τις συνέπειες του νόμου. Οι νόμοι δεν υπάρχουν για να εφαρμόζονται επιλεκτικά...είναι εκεί για να εφαρμόζονται από ΟΛΟΥΣ. Ας μην είμαστε υπερβολικοι... Για να ξεκαθαρίσω είμαι υπέρ της απαγόρευσης του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους. Δεν θεωρώ ότι οι καπνιστές πρέπει να έχουν περισσότερα δικαιώματα από εμένα που δεν καπνίζω. Και επίσης πρέπει να αναλαμβάνουν όλα τα κόστη που συνεπάγεται η συνήθεια τους. Τα κόστη περιλαμβάνουν τόσο την προσωπική τους υγεία όσο και τις συνέπειες για τους παθητικούς καπνιστές. Επίσης, το κόστος για την προσωπική τους υγεία δεν είναι μόνο δικό τους θέμα (εκτός αν έχουν ιδιωτική ασφάλιση υγείας....) αφού στο τέλος αν αρρωστήσουν από καρκίνο του πνεύμονα το κόστος θεραπείας (ή απλά επιβράνδυσης του μοιραίου) θα το πληρώσουμε όλοι... Όσον αφορά την πρακτική της καταγγελίας παράνομης συμπεριφοράς τώρα, θα πρέπει κάποιοι να σταματήσουν να θεωρούν πως αυτή είναι ισοδύναμη με προδοσία, κτλ. και αυτός που την κάνει είναι καταδότης, δοσίλογος κτλ. Το να λέμε ότι το κράτος είναι υπεύθυνο για τα πάντα δείχνει δύο πράγματα. Πρώτον, ότι δεν είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τις ευθύνες των πράξεων μας και δεύτερο, ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι να τις αναλάβουμε. Δηλαδή το να καπνίζεις σε ένα χώρο μη καπνιστών δεν θα μπορύσε κάποιος να το χαρακτηρίσει φασιστικό; Σε αυτή τη χώρα πρέπει επιτέλους να αρχίσουμε να σεβόμαστε τους νόμους και τους κανόνες γενικότερα και όχι μόνο ότι μας συμφέρει... και να καταγγέλουμε όλα τα υπόλοιπα. Για να δείτε την ελαφρότητα με την οποία η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει τα προβλήματα της συγκρίνετε την αντίδραση στον αντικαπνιστικό νόμο με την αντίδραση στο μνημόνιο και την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης. (Ξεκαθαρίζω, για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις ότι σε γενικές γραμμές συμφωνώ και με τα δύο). Η αντίδραση στην οικονομική πολιτική - που πραγματικά μας αφορά όλους - καθώς και όποιος διάλογος για το θέμα είναι απλά περιστασιακός και χωρίς πραγματικά επιχειρήματα. Επίσης, δεν υπήρξε κανένα οργανωμένο κίνημα από την κοινωνία υπέρ ή κατά του μνημονίου παρά οι συνήθεις αντιδράσεις από τους συνδικαλιστές, την οργανωμένη πελατεία των κομμάτων, τους κουκουλοφόρους και τους συνοδοιπόρους τους κτλ. Αντίθετα, η απαγόρευση του καπνίσματος έγινε πρώτο θέμα συζήτησης και προκάλεσε οργανωμένη αντίδραση που τελικά μάλλον (και δυστυχώς) θα οδηγήσει στην κατάργηση όποιων θετικών νομικών παρεμβάσεων στον τομέα αυτό. Το "οργανωμένη" δε μεταφράζεται σε μηχανισμούς κτλ. αλλά στην συνολική αντίδραση της κοινωνίας κτλ. Παρατηρήστε ότι μέχρι και σε ένα καραβολατρικό φορουμ έχουμε συζήτηση για την απαγόρευση του καπνίσματος ενώ δεν υπάρχει σχετική συζήτηση για το μνημόνιο.....Ποιο από τα δύο όμως έχει μεγαλύτερη επίδραση στην καθημερινή μας ζωή; Δεν το γράφω αυτό για να αποκτήσουμε thread για το μηνμονιο αλλά γα να κατάλάβουμε πόσο λανθασμένα ιεραρχούμε κάποια πράγματα στη ζωή μας.
  7. Ωραία ιδέα... Πληροφοριακά...ξέρει κάποιος πως καθορίζεται η τιμή του;
  8. Αυτό είναι το αίνιγμα!!! Δεν πρέπει να είναι το ST 772 γιατί σύμφωνα με το site του ΠΝ το Ρ/Κ Περσεύς είναι ακόμη ενεργό. Και επίσης γιατί ένα ρυμουλκό του ΠΝ να γράφει ΟΛΠ Ρ/Κ 1;
  9. Καλημέρα, Όσον αφορά το Ρ/Κ που βρίσκεται στο πίσω μέρος της φωτογραφίας είσαι σίγουρος ότι είναι το ST-772; Σύμφωνα με δύο sites to ST 772 είναι το Ρ/Κ ΠΕΡΣΕΥΣ του ΠΝ. Το σίγουρο πάντως είναι ότι και αυτό το ρυμουλκό προέρχεται από την ίδια παρτίδα Ρ/Κ που ήρθαν στην Ελλάδα ως πλεονάζον υλικό του US ARMY μετά το τέλος του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου. Κοίταξε πόσο μοιάζει η δικιά σου φώτογραφία με αυτή ή με αυτή.
  10. Το Ρ/Κ Νάξος δεν είναι το μόνο ενδιαφέρον από αυτή τη φωτογραφία. Με γελάνε τα μάτια μου ή πάνω δεξιά υπάρχει και άλλο ένα (ημιβυθισμένο) US Army Tug?
  11. Πιστεύω πως αυτό το θέμα "2009: Ανασκ...όπηση" είναι σημαντικό και ενδιαφέρον και το προτείνω για Θέμα του Μήνα
  12. Πιστεύω πως αυτό το θέμα "Το Shipfriends, ειν' εδώ, ενωμένο, δυνατό!" είναι σημαντικό και ενδιαφέρον και το προτείνω για Θέμα του Μήνα
  13. Καλημέρα, μήπως πρόκειτε για το σκάφος που φαίνεται στο παρακάτω link? Αν να είναι ενυπωσιακό!!! http://yachts.monacoeye.com/pages/sigma_007.php
  14. Πιστεύω πως αυτό το θέμα "Mare, mare, mare..." είναι σημαντικό και ενδιαφέρον και το προτείνω για Θέμα του Μήνα
  15. Απο καιρό σκεφτόμουν ότι κάπου πρέπει να αναφέρουμε και αυτά τα δύο Ρ/Κ αφού αναφέραμε αλλού και το Ρ/Κ ΠΟΣΕΙΔΩΝ. Το Ρ/Κ ΘΕΤΙΣ επισκευάστηκε ριζικά το 2008 ενώ η εργασίες στο Ρ/Κ ΤΡΙΤΩΝ ακόμη συνεχίζονται. Και τα δύο έχουν κλείσει τα 44 χρόνια αλλά παρέχουν ακόμη σημαντικές υπηρεσίες στη Διώρυγα και γι ' αυτό τους έγιναν σημαντικές επισκευές τα δύο τελευταία χρόνια. Τα δύο Ρ/Κ κατασκευάστηκαν στην Αγγλία το 1963-65. Περισσότερες πληροφορίες για την κατασκευή τους αλλά και για το ναυπηγείο τους τους μπορείτε να βρείτε εδώ. Οι δύο παραπάνω φωτογραφίες των Ρ/Κ ΘΕΤΙΣ και Ρ/Κ ΤΡΙΤΩΝ είναι πρόσφατες (προηγούμενη Κυριακή) αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποιος με μια απλή αναζήτηση στο Δύκτιο μπορεί να βρεί δεκάδες φωτογραφίες των δύο Ρ/Κ συνήθως στις τουριστικές φωτογραφίες της Διώρυγας.
×
×
  • Create New...