Jump to content
Shipfriends

rafina-lines

eMembers
  • Posts

    808
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About rafina-lines

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rafina
  • Interests
    Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας.

Uncategorized

  • Location
    Ραφήνα
  • Interests
    Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας
  • Occupation
    Secretary

Recent Profile Visitors

4,129 profile views
  1. Θα κάνει κάποιες εργασίες για τις επόμενες 4 μέρες. Κάτι με τα σωστικά του είναι να γίνουν. 🙂
  2. Ο καπτα-Ηλίας Βερβενιώτης και πάλι στο FAST FERRIES ANDROS. 🙂🙂
  3. Απ' ότι είχαν πει πέρσι, η ναύλωση του πλοίου ήταν για 3 σεζόν, με την 3η να είναι η φετινή κι υπήρχε και option για άλλες 3. Οπότε ναι, μάλλον το DALEELA θα μας ξανάρθει. Όσον αφορά την έναρξη των δρομολογίων, πιθανότατα μέσα στο Μάιο όπως πέρσι.... 😉😉
  4. Δεν είναι ακριβώς ένδειξη πένθους, υπάρχουν και κάποια διαδικαστικά προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν απ'ότι άκουσα. Η δολοφονηθείσα φαινόταν σαν ιδιοκτήτρια της εταιρίας των 2 πλοίων οπότε τώρα ουσιαστικά έμεινε ακέφαλη. Επίσης υπάρχει κι ένα κληρονομικό δικαστήριο. Πρέπει να τακτοποιηθούν νομικά αυτά τα θέματα, αλλά δε νομίζω να πάρει και πολύ χρόνο η όλη ιστορία....
  5. Ναι, κι εγώ συμφωνώ. Αυτό είχε μείνει από την περίοδο της μετασκευής που είχαν γίνει οι δοκιμές με το μπλε χρώμα να μην είναι ευθεία, αλλά να κατεβαίνει στην πλώρη (λιγότερο) και (περισσότερο) στην πρύμνη που ευτυχώς δεν εφαρμόστηκαν. Αλλά νομίζω ότι όταν ευθυγραμμίστηκε το χρώμα στην πρύμνη, στην πλώρη παρέμεινε ως είχε, γι' αυτό τώρα υπάρχει αυτή η κλίση. Και επίσης η φίρμα της εταιρίας, το GOLDEN STAR FERRIES δλδ, από τη δεξιά μπάντα νομίζω μοιάζει σα να έχει πάρει λίγο την ανηφόρα, ενώ από την αριστερή είναι οκ. Ας τα δούνε λίγο αυτά εκεί, γιατί με τόση σιμότητα που έχει έτσι κι αλλιώς το πλοίο, τα πράγματα γίνονται χειρότερα αν δε βοηθηθεί λίγο και με τη χρωματολογία. 🙂🙂
  6. Ενώ στην πρώτη φώτο που έβαλες @Nick the Greek, έχει μπει μέσα στη γέφυρα και βγάζει το χέρι του έξω από τη δεξιά βαρδιόλα!!!! 🤪🤪🤪🤪
  7. Πραγματικά πρέπει να είναι αμέσως μόλις τέλειωσε η μετασκευή, δεν έχει γραφτεί ακόμη το AGOUDIMOS LINES στις μπάντες του. Δεν το είχα δει ποτέ χωρίς το λογότυπο. Σε μας τουλάχιστον δεν ήταν ποτέ σκέτο μπλε. 🙂
  8. Ναι, εδώ και αρκετό καιρό το έχω παρατηρήσει κι εγώ.... Παλιότερα σε κάθε πλοίο είχε κάπου 50 σελίδες λιμάνια, τώρα τελευταία με το ζόρι να καταγράψει 10 λιμάνια, ούτε καν 1 σελίδα....
  9. Όχι μόνο για κινητά. Από το web είναι, απλά λειτουργεί και η εφαρμογή στα κινητά αν κάνεις log in.
  10. Εγώ έχω μηνιαία συνδρομή στο Marine Traffic. Έχω τη βασική, δε θυμάμαι πώς λέγεται, αλλά κοστίζει 18 ευρώ με ΦΠΑ. Καλή είναι, έχει αρκετά πράγματα έξτρα από τη δωρεάν έκδοση. 🙂
  11. Μπορεί να έχουν ξεμείνει μέσα, όμως από τότε που είχαμε το ταχύπλοο εδώ πριν πουληθεί, το Everest έχει αλλάξει λογότυπο. Οπότε αν δουλέψει και πάλι Everest στο πλοίο, λογικά θα αλλάξει ταμπέλα με το νέο σήμα... 😄😄
  12. Ναι, είναι κι αυτό. Έχεις δίκιο, φίλε μου! Οπότε κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα! Και φυσικό είναι άλλωστε αφού δεν υπάρχει προσήνεμος μώλος ικανός να τις προστατέψει από το βόρια....
  13. Ναι, οι προβλήτες #3 και #4 έχουν κατασκευαστεί με λανθασμένο βύθισμα. Είναι πολύ ρηχές. Μόνο τα μαρμαριώτικα μπορούν να πέσουν εκεί (κυρίως στην #4, η #3 είναι πιο δύσκολη) και κάποια μικρά ταχύπλοα. Γι' αυτό και προβλέπεται τώρα (κάποια στιγμή δλδ) να γίνει το έργο με προϋπολογισμό 500.000 ευρώ "Αναδιάταξη προβλητών και αποκατάσταση προστασίας ποδός των προβλητών #3 ως #9". Αν και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει τίποτα! Η σύμβαση αυτή για το έργο υπογράφτηκε στις 11 Μαρτίου 2023.
×
×
  • Create New...