-
Posts
808 -
Joined
-
Last visited
About rafina-lines
- Currently Viewing Topic: Λιμάνι Πάρου
- Birthday 09/01/1975
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Rafina
-
Interests
Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας.
Uncategorized
-
Location
Ραφήνα
-
Interests
Κυρίως καράβια και λιμάνι Ραφήνας
-
Occupation
Secretary
Recent Profile Visitors
4,129 profile views
-
rafina-lines started following Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Αγκώνα , Θαλασσίτης (IMO 8604711) , Πρόσκρουση του containership DALI στη γέφυρα Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης and 7 others
-
Θα κάνει κάποιες εργασίες για τις επόμενες 4 μέρες. Κάτι με τα σωστικά του είναι να γίνουν. 🙂
- 642 replies
-
- silver queen
- ανδρος κουην
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Ο καπτα-Ηλίας Βερβενιώτης και πάλι στο FAST FERRIES ANDROS. 🙂🙂
-
Πειραιάς - Κύπρος - Μέση Ανατολή
rafina-lines replied to Nick the Greek's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Απ' ότι είχαν πει πέρσι, η ναύλωση του πλοίου ήταν για 3 σεζόν, με την 3η να είναι η φετινή κι υπήρχε και option για άλλες 3. Οπότε ναι, μάλλον το DALEELA θα μας ξανάρθει. Όσον αφορά την έναρξη των δρομολογίων, πιθανότατα μέσα στο Μάιο όπως πέρσι.... 😉😉 -
Δεν είναι ακριβώς ένδειξη πένθους, υπάρχουν και κάποια διαδικαστικά προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν απ'ότι άκουσα. Η δολοφονηθείσα φαινόταν σαν ιδιοκτήτρια της εταιρίας των 2 πλοίων οπότε τώρα ουσιαστικά έμεινε ακέφαλη. Επίσης υπάρχει κι ένα κληρονομικό δικαστήριο. Πρέπει να τακτοποιηθούν νομικά αυτά τα θέματα, αλλά δε νομίζω να πάρει και πολύ χρόνο η όλη ιστορία....
-
Ναι, κι εγώ συμφωνώ. Αυτό είχε μείνει από την περίοδο της μετασκευής που είχαν γίνει οι δοκιμές με το μπλε χρώμα να μην είναι ευθεία, αλλά να κατεβαίνει στην πλώρη (λιγότερο) και (περισσότερο) στην πρύμνη που ευτυχώς δεν εφαρμόστηκαν. Αλλά νομίζω ότι όταν ευθυγραμμίστηκε το χρώμα στην πρύμνη, στην πλώρη παρέμεινε ως είχε, γι' αυτό τώρα υπάρχει αυτή η κλίση. Και επίσης η φίρμα της εταιρίας, το GOLDEN STAR FERRIES δλδ, από τη δεξιά μπάντα νομίζω μοιάζει σα να έχει πάρει λίγο την ανηφόρα, ενώ από την αριστερή είναι οκ. Ας τα δούνε λίγο αυτά εκεί, γιατί με τόση σιμότητα που έχει έτσι κι αλλιώς το πλοίο, τα πράγματα γίνονται χειρότερα αν δε βοηθηθεί λίγο και με τη χρωματολογία. 🙂🙂
- 642 replies
-
- silver queen
- ανδρος κουην
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Ο καπτα-Κώστας Νίκας. 🙂🙂
-
Νήσος Αίγινα (ΙΜΟ 7393066)
rafina-lines replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Ενώ στην πρώτη φώτο που έβαλες @Nick the Greek, έχει μπει μέσα στη γέφυρα και βγάζει το χέρι του έξω από τη δεξιά βαρδιόλα!!!! 🤪🤪🤪🤪 -
Καπετάν Αλέξανδρος (IMO 5092888)
rafina-lines replied to enas chiotis's topic in Ferries εκτός δράσης
Πραγματικά πρέπει να είναι αμέσως μόλις τέλειωσε η μετασκευή, δεν έχει γραφτεί ακόμη το AGOUDIMOS LINES στις μπάντες του. Δεν το είχα δει ποτέ χωρίς το λογότυπο. Σε μας τουλάχιστον δεν ήταν ποτέ σκέτο μπλε. 🙂- 63 replies
-
- doric ferry
- atlas ii
- (and 10 more)
-
Δελτίο απαγορευτικού απόπλου
rafina-lines replied to Earl Granville's topic in Κίνηση, Διελεύσεις & "Εμφανίσεις"
Τρίτη και Τετάρτη μάλλον απ'ότι ακούγεται εδώ... 🙄🙄 -
Ναι, εδώ και αρκετό καιρό το έχω παρατηρήσει κι εγώ.... Παλιότερα σε κάθε πλοίο είχε κάπου 50 σελίδες λιμάνια, τώρα τελευταία με το ζόρι να καταγράψει 10 λιμάνια, ούτε καν 1 σελίδα....
-
rafina-lines changed their profile photo
-
Όχι μόνο για κινητά. Από το web είναι, απλά λειτουργεί και η εφαρμογή στα κινητά αν κάνεις log in.
-
Εγώ έχω μηνιαία συνδρομή στο Marine Traffic. Έχω τη βασική, δε θυμάμαι πώς λέγεται, αλλά κοστίζει 18 ευρώ με ΦΠΑ. Καλή είναι, έχει αρκετά πράγματα έξτρα από τη δωρεάν έκδοση. 🙂
-
Μπορεί να έχουν ξεμείνει μέσα, όμως από τότε που είχαμε το ταχύπλοο εδώ πριν πουληθεί, το Everest έχει αλλάξει λογότυπο. Οπότε αν δουλέψει και πάλι Everest στο πλοίο, λογικά θα αλλάξει ταμπέλα με το νέο σήμα... 😄😄
- 273 replies
-
- highspeed
- hellenic seaways
-
(and 6 more)
Tagged with:
-
Ναι, είναι κι αυτό. Έχεις δίκιο, φίλε μου! Οπότε κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα! Και φυσικό είναι άλλωστε αφού δεν υπάρχει προσήνεμος μώλος ικανός να τις προστατέψει από το βόρια....
-
Ναι, οι προβλήτες #3 και #4 έχουν κατασκευαστεί με λανθασμένο βύθισμα. Είναι πολύ ρηχές. Μόνο τα μαρμαριώτικα μπορούν να πέσουν εκεί (κυρίως στην #4, η #3 είναι πιο δύσκολη) και κάποια μικρά ταχύπλοα. Γι' αυτό και προβλέπεται τώρα (κάποια στιγμή δλδ) να γίνει το έργο με προϋπολογισμό 500.000 ευρώ "Αναδιάταξη προβλητών και αποκατάσταση προστασίας ποδός των προβλητών #3 ως #9". Αν και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει τίποτα! Η σύμβαση αυτή για το έργο υπογράφτηκε στις 11 Μαρτίου 2023.