Jump to content
Shipfriends

nikosdet

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τίποτα νέο. Στις Μινωικές με την οικονομική έχει πρόσβαση παντού, με εξαίρεση σαφώς το σαλόνι Α κλάσης. Μπορείς όμως να κάτσεις είτε στο μεσαίο και στο μπροστά σαλόνι, να πας στα αεροπορικά, κατάστρωμα και γενικά σχεδόν σε όλους τους χώρους του πλοίου. Σε άλλες εταιρείες η οικονομική, που τη λένε deck στα αγγλικά, κυριολεκτικά εννοούν κατάστρωμα και μόνο (αν δεν κάνω λάθος, HSW)! Ή στην ΑΝΕΚ που με το οικονομικό εισιτήριο είχα την επιλογή καταστρώματος ή μίας μόνο αίθουσας αεροπορικών σε χάλια κατάσταση και πολύ στριμωγμένα! Αυτό βέβαια πριν 3 περίπου χρόνια, έκτοτε δεν την ξαναεπέλεξα! Βέβαια από τότε μπορεί να έχουν αλλάξει τακτική (μιλάμε και για άλλα πλοία), δεν ξέρω! Για την Άττικα δε γνωρίζω, αλλά έχω την εντύπωση ότι ακολουθούν και αυτοί τη λογική των Μινωικών. Αν κάνω σε κάτι λάθος διορθώστε με μη λέω μπαρούφες και παραπληροφορώ τον κόσμο!
  2. Η οικονομική χωρίς κλίνη είναι η κλασική οικονομική των Μινωικών (φυσικά όχι όπως π.χ. της ΑΝΕΚ που δεν πας πουθενά ) και οι άλλες δύο κατ'ουσίαν είναι οι προσφορές. Στην αρχή ξεκίνησαν ως προσωρινές σε όλες τις εταιρείες της γραμμής και επειδή τελικά το έκαναν όλοι κατέληξαν να γίνουν μόνιμες και να τις βάλουν και στο site. Στις πιο φθηνές οικονομικές λοιπόν δεν μπορείς να ακυρώσεις ή να αλλάξεις το εισιτήριο σου και είναι περιορισμένες - σίγουρα αυτή των 19 ευρώ, η 29 ευρώ είναι είτε στάνταρ πλέον είτε περισσότερες από τις 19ε, δε γνωρίζω. Δεν ξέρω επίσης αν μεταξύ τους αυτές οι 2 έχουν κάποια διαφορά. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος..
  3. Όπως είπε και ο Σείριος, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Άρα μην πιάσουμε ξανά τη συζήτηση περί ελληνικής σημαίας ή όχι. 1002 φορές τα έχουμε πει αυτά. Οπότε όποιος γουστάρει το πλοίο, το περιμένει (ξαναλέω, η ανυπομονησία είναι σχετική, δε θα τρελαθούμε κιόλας), όποιος δεν το γουστάρει (απόψεις περί κουτιού, μένος κατά της εταιρείας ή η ενόχληση με την ξένη σημαία) δε χρειάζεται να ανησυχεί..
  4. Λέμε τώρα... Μην τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς!
  5. Eντάξει ρε Δημήτρη, μην υπερβάλλεις! Μία εβδομάδα είναι αυτή, σιγά! Ανυπομωνούμε να το δούμε, αλλά μία ή δύο εβδομάδες καθυστέρηση δεν κάνει διαφορά.. Δε θυμάσαι και το ΣΦ2 πόσο καθυστέρησε; Όλα μες στο πρόγραμμα είναι!
  6. Η ουσία είναι κάπου στη μέση! Ναι μεν ο επιβάτης ενδιαφέρεται για το συνολικό χρόνο ταξιδιού κι όχι μόνο μεταξύ φαναριών, αλλά από την άλλη οι εταιρείες -πέρα τα προφανή διαφημιστικά κίνητρα- είναι ξεκάθαρες και οριοθετούν ουσιαστικά τις ευθύνες τους. Και τα δύο λογικά είναι! Υ.Γ. Προσωπικά πάντως Νηρέα δε θυμάμαι καθυστέρηση και οι επιβάτες να τα βάζουν με το λιμεναρχείο κι όχι με την εταιρεία! Μία στις τόσες!
  7. Στο α' τρίμηνο του 2010 οι Μινωικές πέτυχαν τα παρακάτω μερίδια αγοράς (σε παρένθεση ο αντίστοιχος αριθμός της κάθε κατηγορίας σε απόλυτα νούμερα): 56,2% επιβάτες (168.000), 50.1% Ι.Χ. αυτοκίνητα (19.000), 42,5% φορτηγά αυτοκίνητα (15.000) ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 36,3% του συνόλου των ταξιδιών.
  8. Στο α' τρίμηνο του 2010 οι Μινωικές πέτυχαν τα παρακάτω μερίδια αγοράς (σε παρένθεση ο αντίστοιχος αριθμός της κάθε κατηγορίας σε απόλυτα νούμερα): 56,2% επιβάτες (168.000), 50.1% Ι.Χ. αυτοκίνητα (19.000), 42,5% φορτηγά αυτοκίνητα (15.000) ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 36,3% του συνόλου των ταξιδιών.
  9. Minoan: Ζημιές στο α΄ τρίμηνο λόγω εποχικότητας Στα 28,9 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της Minoan Lines στο α’ τρίμηνο του έτους, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε -8,0 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το α΄ τρίμηνο του 2010, τα οποία λόγω εποχικότητας του μεταφορικoύ έργου είναι πάντα αρνητικά, διαμορφώθηκαν σε -12,3 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας επηρεάστηκαν σημαντικά τόσο από την αύξηση του κόστους των καυσίμων κατά 58,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα όσο και από τον έντονο ανταγωνισμό. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση τα οικονομικά αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2010 επηρεάστηκαν σε σημαντικό βαθμό τόσο από την επιδείνωση των μακροοικονομικών και δημοσιονομικών μεγεθών της χώρας όσο και από τα οικονομικά μέτρα λιτότητας τα οποία οδηγούν σε μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση η Minoan Lines μέσα σε αυτό το εξαιρετικά αντίξοο οικονομικό περιβάλλον, έχοντας τα τελευταία χρόνια ακολουθήσει μια πολιτική μείωσης του τραπεζικού δανεισμού και περιστολής των λειτουργικών της δαπανών έχει βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό τη χρηματοοικονομική της διάρθρωση. Όπως τονίζεται, το γεγονός αυτό, επιτρέπει στην Minoan Lines να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που προέρχονται από αυτή την πρωτοφανή αρνητική οικονομική συγκυρία και να ακολουθήσει μια ευέλικτη τιμολογιακή, και πιστωτική πολιτική στους πελάτες της έχοντας πλήρη επίγνωση του κοινωνικού της ρόλου ως εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες οι οποίες απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Σε ενοποιημένο επίπεδο ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 28,9 εκατ. ευρώ, ενώ τόσο η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) όσο και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας. Μεταφορικό έργο Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία): Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) η Minoan Lines με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της, το α’ τρίμηνο του 2010 πέτυχε στις κατηγορίες των επιβατών και φορτηγών υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 34,2% των ταξιδιών, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 35,3% των επιβατών, το 30,0% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 36,6% των φορτηγών αυτοκινήτων. Το α΄ τρίμηνο 2010 η Minoan Lines συνολικά μετέφερε 65.000 επιβάτες, 12.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 20.000 φορτηγά αυτοκίνητα. Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης): Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η Minoan Lines το α΄ τρίμηνο του 2010, παρά τη δραστηριοποίηση στη γραμμή και τρίτης εταιρείας για όλο το τρίμηνο (το αντίστοιχο περσινό δραστηριοποιήθηκε τις τελευταίες 20 ημέρες του α΄ τρίμηνου), διατήρησε την ισχυρή της θέση στην αγορά, ενώ πέτυχε να αυξήσει περεταίρω το μεταφορικό της έργο στους επιβάτες και στα φορτηγά αυτοκίνητα, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009. Η εταιρεία το α΄ τρίμηνο του 2010 μετέφερε 168.000 επιβάτες, 19.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 15.000 φορτηγά αυτοκίνητα. Επιπρόσθετα, τονίζεται ότι η Minoan Lines πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 56,2% για τους επιβάτες, 50.1% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 42,5% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 36,3% του συνόλου των ταξιδιών. Δρομολόγηση νέων πλοίων Στις 15 Οκτωβρίου 2009 δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Αγκώνα το πλοίο Cruise Europa, ενώ από τον ερχόμενο Ιούνιο θα δρομολογηθεί στην ίδια γραμμή το αδελφό του πλοίο Cruise Olympia. Με χωρητικότητα για το κάθε πλοίο 3.000 επιβάτες, 3.000 γραμμικά μέτρα φορτίου (180 φορτηγά διεθνών μεταφορών και 250 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή εναλλακτικά 1.000 περίπου Ι.Χ. αυτοκίνητα) τα πλοία Cruise Europa και Cruise Olympia σηματοδοτούν μια νέα εποχή στη θαλάσσια σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας. πηγή: capital.gr
  10. Παρότι συμφωνώ ότι κάτι παραπάνω από εμάς πρέπει να ξέρουν, δεν έχουν δικαιωθεί μέχρι σήμερα! Όσο για το "μόνο βέβαιο", επίτρεψε μου μέχρι να δω στοιχεία να αμφιβάλλω!! Άσε που το ίδιο πράγμα το ακούω συνέχεια από όταν μπήκε, αλλά ακόμη στην αναμονή είμαι! Οπότε λίγη ακόμα υπομονή!
  11. Θεωρώ ότι θα μπορούσε να κάνει καλό και το γεγονός ότι πλέον το πλοίο θα μένει πιο πολλές ώρες στο λιμάνι του Ηρακλείου. Προσωπικά μ'αρέσει να το βλέπω εκεί το πλοίο, παρά να έρχεται μια στιγμή, να ξεφορτώνει και απευθείας να φορτώνει και να φεύγει. Πάντως η αλλαγή στη διαδρομή Ηράκλειο-Πειραιάς είναι αρνητική.. ΥΓ. Η αλλαγή σε 8 ώρες ταξιδιού ως απάντηση σε όσους έλεγαν για πιστά 6,5 ώρες και έκραζαν τις Μινωικές που το πήγαινε πιο οικονομικά προ ΣΦ εποχής. Λογική κίνηση φυσικά, απλώς κάποιοι βιάστηκαν να μιλήσουν λίγο παραπάνω για το θέμα.
  12. Το ανέφερες και αλλού.. Δεν ξέρω αν υπάρχει δόση αλήθειας (πχ όντως να εξετάζεται σαν σενάριο) ή είναι ράδιο αρβύλα.. Απλώς να σημειώσω ότι τόσες και τόσες φορές έχουμε ακούσει από διάφορες "πηγές" περί αποχώρησης των Μινωικών από τη γραμμή και μάλιστα τότε κάποιο το είχαν δεδομένο και πανηγύριζαν. Σήμερα όμως εσύ για παράδειγμα βλέπεις τη νέα φήμη ως κακόβουλη! (δεν ξέρω αν είναι, ούτε με ενδιαφέρει)
  13. Δε νομίζω ότι στη συγκεκριμένη γραμμή ότι έχει και ιδιαίτερη αίσθηση η Blue Star. Μπορεί πολλοί να μην ξέρουν ότι οι 2 αυτές εταιρείες είναι κατ'ουσίαν μία, αλλά και να το ήξεραν;;; Δε μιλάω γενικά, μιλάω για Κρήτη ειδικά. Ίσα ίσα νομίζω ότι η ΣΦ έχει κλάσεις υψηλότερο όνομα από τα μπλε! Αντίθετα τα μπλε θα έχουν καλό (ή πιο σωστά πιο γνωστό) όνομα μόνο σε επισκέπτες του νησιού και όχι στους τακτικούς επιβάτες (πχ Αθηναίους που κόβουν βολτίτσες στο Αιγαίο).
  14. Χαμός;;; Εδώ δε γίνεται χαμός με το ΣΦ 12 (κάθε άλλο), θα γίνει με τον Ορίζοντα;! Δε μηδενίζω το πλοίο, αλλά τα δεδομένα άλλα λένε και όπως και να'χει ούτε ΣΦ 12 είναι ούτε Παλάτι! Τώρα για το μέλλον τα πράγματα είναι ρευστά και ό,τι και να λέμε τώρα, πάλι επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια σενάρια και προσωπικές απόψεις! Όντως και οι 3 ζορίζονται, όντως όλο και κάτι θα αλλάξει, αλλά μέχρι εκείνη την ώρα φήμες, φήμες, φήμες...
×
×
  • Create New...