kyr1

eMembers
  • Content count

    1,055
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

  • Birthday May 30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lost in space

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

950 profile views
  1. Η όλη συμπεριφορά καπετάνιου-εταιρείας είναι ενδεικτική μιας τραγικής έλλειψης ναυτοσύνης. Προπέλα-κουρέλι (οι φωτογραφίες τα λένε όλα) τιμόνι ρημάδι, ο καπετάνιος που χρησιμοποιει το bow thruster για να αποκολληθεί (στην πρώτη προσάραξη) με αποτέλεσμα να μείνει το πλοίο ακυβέρνητο στη θαλασσοταραχή ενω και ο λανθασμένος ακόμα και στις άγκυρες υπολογισμός, προκειμένου να συγκρατηθεί το βαπόρι, συμπληρώνουν το παζλ. Αυτοί οι άνθρωποι έβαλαν τα δυνατά τους για να κάνουν τα πράγματα χειρότερα!
  2. Όντως αυτη η στιγμή που θα ανέβεις από τη λάτζα στην ανεμόσκαλα η στρατηγική είναι απαραίτητη προκειμένου να μην έχεις απρόοπτα. Και καλά, όταν η θάλασσα είναι κάλμα και δεν έχει αέρα λογικά δεν έχεις θέμα. Σε αντίθετη περίπτωση όμως είναι όντως δύσκολο γιατί και η λάτζα τα άγαρμπα πάνω κάτω τα έχει για την πλάκα. Βέβαια και η ανεμόσκαλα γυρνάει από τον αέρα (μου είχε συμβει αρκετές φορές) ενώ και ο συνδυασμός ανεμόσκαλας και pilot ladder μπορεί να σου επιφυλάξει δυσάρεστες εκπλήξεις. Γενικά σε πιο ακραία περιστατικά πρέπει να εχεις ψυχραιμία και συγκέντρωση. Άντε και το φύλακα άγγελο σου να κάνει υπερωρίες! Στο θέμα μας, ο Προμηθέας το Σάββατο που μας πέρασε ήταν ακόμα στη Βλύχα, παρέα με τον Θησέα, της ίδιας εταιρείας, ο οποίος άνετα διεκδικεί το βραβείο της πιο άνετης και εύκολης κουβέρτας !
  3. Το aegean breeze I φεύγει από τον Ασπρόπυργο, ενώ το Μαίναλον φορτώνει. Αν και πάντα stand by το ρυμουλκο, το πλοίο γύρισε μόνο του και απομακρύνθηκε ήσυχα ήσυχα. Τα ρυμουλκά βέβαια είναι υπερπολύτιμα όταν πρέπει να δέσει το πλοίο.
  4. Waiting for the end to come...

    © Fido

  5. Εξωτερικά όπως το ξέραμε το πλοίο. Είχε πάντως βατσιμάνη. Μακάρι να δουλεύουν από μέσα.
  6. Και εκεί που για άλλο πήγαινα το Σαββατο κοντά στα ναυπηγεία του Σάββα, να σου από μια γωνιά ξεπροβάλλει το Μυτιλήνη και το Πηνελόπη Α παρέα με το Αρσινόη που φυσικά ακόμα την έχει δει Mediterranean Sky. Η φωτογραφία μικρής αξίας, αλλά η όλη φάση μας γύρισε κάμποσα χρόνια πίσω όταν μας πηγαινε στο νησί. Είτε πιο μικρός είτε όταν μεγάλωσα όποτε έπαιρνα αυτό το πλοίο δε σταματούσα να το εξερευνώ, λες και θα έβρισκα κάτι καινούργιο...
  7. Περιμένοντας τη μοίρα τους.
  8. Το είχα δει αρκετές φορές βιαστικός πηγαίνοντας για δουλειά, αυτό το Σάββατο ήταν η πρώτη φορά που το είδα με την ησυχία μου και το φωτογράφισα με το κινητό μου μιας και δεν είχα πάρει την κάρτα της φωτογραφικής μηχανής. Στοιχειωμένα όμορφο όμως, είναι αδύνατο να στρεψεις αλλού το βλέμμα σου. Είναι εντυπωσιακό να βλέπεις αυτά τα ξύλινα καταστρώματα να αντέχουν ακόμα μετά από τόσα χρόνια εγκατάλειψης. Επίσης είναι εντυπωσιακό ότι ακόμα και σε αυτό το σημείο είναι αδύνατο να εκλείψουν τα γκράφιτι!
  9. Αγέρωχο..

    © Fido

  10. Μπορεί να βγάλαμε λέπια μαζί με τον κολλητό μου το Σάββατο αλλά είδαμε με δυσκολία το πλοίο από το Σχιστό. Φωτογραφίες υπάρχουν αλλά είναι κακές, καθώς ένα σωρό λουλούδια και θάμνοι κόβανε τη θέα. Μου φάνηκε ότι κάτι γινόταν στη μια τσιμινιέρα. Σκαλωσιά ήταν, πλέγμα ήταν, θα σας γελάσω.
  11. Ένα κυκλικό ταξίδι με το πλοίο από Κόστα Σπέτσες και πίσω, έκανα λίγο μετά το Πάσχα. Το πλοίο όπως γράφτηκε πιο πάνω, μέσα είναι ιδιαίτερα λιτό, αλλά ποιος θέλει να κάτσει μέσα όταν έχει την επιλογή να κάτσει στο sun deck ; Εκεί πάνω λοιπόν η θέα είναι ανεμπόδιστη και είτε προς τη μια κατεύθυνση είτε προς την άλλη εξαιρετικά γοητευτική. Εισιτήρια πληρώνεις μετά τον απόπλου (2 ευρώ όλα κι όλα) στον πάντα κεφάτο υπάλληλο ( ; ) του πλοίου. Εντωμεταξύ από Σπέτσες έρχεται τιγκαρισμένο στα αυτοκίνητα και τους επιβάτες ενώ από Κόστα το γκαράζ παραμένει αδειο. Το πλοίο σε όλη τη διαδρομή πάει αργά. Και όταν λέμε αργά εννοούμε ότι σου δείνει την αίσθηση ότι σαν πεζός μπορείς να το προσπεράσεις. Βέβαια η απόσταση έτσι κι αλλιώς είναι πολύ μικρή αλλά και πάλι να βλέπεις επί 25 λεπτά σχεδόν ανύπαρκτα απόνερα είναι λίγο αστείο. Το χειρότερο ξεκάθαρα όμως είναι το κούνημα. Ειδικά στην επιστροφή από Σπέτσες το πλοίο κουνούσε μέσα στο λιμάνι πριν καν ξεκινήσει, ενώ στη διαδρομή δε σταμάτησε στιγμή τα πέρα-δωθε. Όχι ότι φοβάσαι αλλά ενοχλεί όταν γινεται αδιάκοπα. Ειδικά όταν βλέπεις τη θάλασσα σχεδόν ακύμαντη... Κατά τα άλλα να πούμε ότι πρόκειται για μια πολύ συμφέρουσα μετακίνηση ειδικά όταν τα θαλάσσια ταξί για μια διαδρομή 4-5 λεπτών, χάνουν το λογαριασμό ως προς το τι ζητάνε. Ελπίζω μόνο το καλοκαίρι να αυξηθούν τα δρομολόγια γιατί όταν πήγα το τελευταίο έφευγε από Σπέτσες στις 16:30. Νομίζω πως ένα-δυο γύρους ακόμα μπορούσε να κάνει.
  12. Βλέποντας την πιο πάνω φωτογραφία του Προμηθέας θυμήθηκα τα χρόνια που δούλευε τακτικά και ανέβαιναμε για survey, η σκάλα του (φαίνεται και στη φωτογραφία) ήταν ένας μικρός Γολγοθάς. Το πλοίο, όπως μπορεί να δει κανείς είναι ψηλό και η συγκεκριμένη σκάλα ο ορισμός του unsafe. Πολυ θεωρητικά, είχε δυο γάντζους για να κρατιέται από το πλοίο όπως τοποθετούνταν πρύμα. Ουσιαστικά ήταν μια σιδερένια ανεμόσκαλα. Και ενώ στα πλοία στη ράδα πολλές φορές χρειαζόταν να ανέβεις από ανεμόσκαλα, το πλήρωμα είχε την πρόνοια να ρίξει ένα βιλάι να τραβήξουν επάνω όλο τον εξοπλισμό. Στον Προμηθέα όμως έκανες παιχνίδι μόνος σου ενώ και η σκάλα στην πραγματικότητα κουνούσε αρκετά και όταν σκαρφαλώνεις φορτωμένος σα μουλάρι, με τον αέρα στον Ασπρόπυργο να σε καταριέται δεν ένιωθες διόλου ασφαλής, μάλλον το αντίθετο. Πολλές φορές θυμάμαι να αναρωτιέμαι αν οι γάντζοι έχουν πιάσει καλά ή θα βρεθώ με σπασμένη πλάτη στην προβλήτα. Μέσα πάντως το πλοίο ήταν ευρύχωρο και αν και bunker απέπνεε μια "αρχοντιά". Θυμάμαι ότι είχε ένα μεγάλο χάρτη (νομίζω)με ταξίδια που έκανε πριν έρθει στην Ελλάδα.