Jump to content
Shipfriends

kyr1

eMembers
  • Content count

    1,064
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

  • Birthday May 30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lost in space

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

1,115 profile views
  1. Εδώ (αν προσπεράσεις τα της πολιτικής αντιπαράθεσης) λέει ότι το πλοίο που φόρτωνε το fuel από τα αμπάρια του Αγια Ζωνη 2 - και πριν αυτό αντικατασταθεί από άλλο γιατί έληγαν τα πιστοποιητικά του - είχε τραβήξει περί τους 1,5 τόνους μέχρι στιγμής.
  2. Θ/Κ Αβέρωφ

    Μια συνεντευξη του κυβερνήτη του ιστορικού πλοίου όσο ήταν ακόμα στη δεξαμενή. Περισσότερο ενδιαφέροντα ειναι νομίζω τα πλάνα του Αβέρωφ γι αυτό και το ποσταρω.
  3. Έχω περάσει μια νύχτα στο πλοίο κατά τη διάρκεια μιας φόρτωσης. Θα έλεγα ότι το πλήρωμα (μαζί και με κάποια άλλα πληρώματα επίσης) διαφέρει, με την καλή έννοια, από το μέσο όρο των πληρωμάτων που κυκλοφορουν στην πιάτσα.
  4. Ώρες ώρες μ αυτη την ΠΕΝΕΝ είναι να απορεί κανείς. Τα περισσότερα μπανκεράδικα περιξ του Πειραια είναι άνω των 40 ετών για να μη μιλήσω για κάτι μαθουσάλες (τύπου Explorer II κ.α) τα οποία ήταν σ αυτές τις πιάτσες μέχρι τα 70 τους. Για να μην αναφερθώ σε κάτι χρέπια τύπου Αγια Κυριακή, Βασούλα, Μαιρούλα κλπ που δεν ήξερε η δεξιά τι έκανε η αριστερά. Και δε μιλώ μόνο για την κατάσταση των πλοίων αλλά και γι αυτά που συμβαίνουν στα αμπάρια. Να μη συζητήσω καν για τανκεράκια άνω των 40 ετών που κροσσάρουν ή κροσσάρισαν κάποτε το Αιγαίο και επειδή βοήθησε ο Αγιος Νικόλας και δεν είχαμε χειρότερα δεν ανοιξε ρουθούνι. Για να μην θυμήσω τέλος επίσης την περίοδο πριν το βιολογικό καθαρισμό της Ψυτάλλειας, κάπου στο '80 που επ αφορμη μιας πετρελαιοκηλίδας άρχισαν μέσα στη νύχτα όλα τα τανκεράκια να κοβουν βολτες, ουτως ώστε με τις προπέλες τους να προσπαθήσουν να στειλουν τα καύσιμα στο βυθό ώστε να μην τα δει κανείς το πρωί! Το ότι αίφνης ενα σωματείο, οι δημοσιογράφοι, οι πολιτικοί ανακάλυψαν πάλι τον τροχό, λόγω ένός πλοίου που βούλιαξε φορτωμένο, στη ράδα, στη μέση της νύχτας είναι σαν να λένε κατάμουτρα στον κόσμο ότι είστε ηλίθιοι. Η νομοθεσία υπάρχει, αλλά ειδικά στο συγκεκριμένο κλάδο κανείς δε θέλει να εφαρμοστεί. Το ότι δεν είχαμε χειρότερα περιστατικά μέχρι τώρα στον τομέα της μεταφοράς καυσίμων με πλοία νομίζω πως το οφείλουμε στη ναυτοσύνη των πληρωμάτων.
  5. Σωστά. Ήταν και οι συνθήκες τόσο ευνοϊκες άλλωστε. Ενα πλοίο στη ραδα, φορτωμένο με fuel βουλιάζει μέσα στη νύχτα, είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κανείς τι μπορεί να συμβεί ; Άραγε το ΑΚΤΑΙΑ OSRV δε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σ αυτήν την περίπτωση ;; το λέω γιατι έχει εξοπλισμό ειδικό για τέτοιες περιπτώσεις.
  6. Θ/Κ Αβέρωφ

    Ήταν να μην πάρουν φόρα με τον Αβέρωφα. http://www.kathimerini.gr/926307/article/epikairothta/ellada/to-averwf-vgainei-3ana-sto-aigaio?platform=hootsuite Μακάρι να γίνει, μόνο πρέπει να προετοιμαστεί σωστά το εγχείρημα.
  7. Να μεταφέρει καύσιμα με δυο άτομα πλήρωμα είναι λίγο δύσκολο. Υποθέτω το αυτονόητο πως ήταν αγκυροβολημένο όταν συνέβη ό,τι συνέβη. Τώρα αν είχε φορτώσει πριν βγει στο αγκυροβόλιο για να κάνει bunkering το πρωι ή αν ήταν άδειο και είχε μονο τα καύσιμά του και ό,τι υπόλοιπα από προηγούμενα bunkering υποθέτω θα το μάθουμε. Το πως ένα πλοίο στην άγκυρα βουλιαξε μέσα στη νύχτα θέλω πολύ να το μάθω.
  8. Η όλη συμπεριφορά καπετάνιου-εταιρείας είναι ενδεικτική μιας τραγικής έλλειψης ναυτοσύνης. Προπέλα-κουρέλι (οι φωτογραφίες τα λένε όλα) τιμόνι ρημάδι, ο καπετάνιος που χρησιμοποιει το bow thruster για να αποκολληθεί (στην πρώτη προσάραξη) με αποτέλεσμα να μείνει το πλοίο ακυβέρνητο στη θαλασσοταραχή ενω και ο λανθασμένος ακόμα και στις άγκυρες υπολογισμός, προκειμένου να συγκρατηθεί το βαπόρι, συμπληρώνουν το παζλ. Αυτοί οι άνθρωποι έβαλαν τα δυνατά τους για να κάνουν τα πράγματα χειρότερα!
  9. Όντως αυτη η στιγμή που θα ανέβεις από τη λάτζα στην ανεμόσκαλα η στρατηγική είναι απαραίτητη προκειμένου να μην έχεις απρόοπτα. Και καλά, όταν η θάλασσα είναι κάλμα και δεν έχει αέρα λογικά δεν έχεις θέμα. Σε αντίθετη περίπτωση όμως είναι όντως δύσκολο γιατί και η λάτζα τα άγαρμπα πάνω κάτω τα έχει για την πλάκα. Βέβαια και η ανεμόσκαλα γυρνάει από τον αέρα (μου είχε συμβει αρκετές φορές) ενώ και ο συνδυασμός ανεμόσκαλας και pilot ladder μπορεί να σου επιφυλάξει δυσάρεστες εκπλήξεις. Γενικά σε πιο ακραία περιστατικά πρέπει να εχεις ψυχραιμία και συγκέντρωση. Άντε και το φύλακα άγγελο σου να κάνει υπερωρίες! Στο θέμα μας, ο Προμηθέας το Σάββατο που μας πέρασε ήταν ακόμα στη Βλύχα, παρέα με τον Θησέα, της ίδιας εταιρείας, ο οποίος άνετα διεκδικεί το βραβείο της πιο άνετης και εύκολης κουβέρτας !
  10. Το aegean breeze I φεύγει από τον Ασπρόπυργο, ενώ το Μαίναλον φορτώνει. Αν και πάντα stand by το ρυμουλκο, το πλοίο γύρισε μόνο του και απομακρύνθηκε ήσυχα ήσυχα. Τα ρυμουλκά βέβαια είναι υπερπολύτιμα όταν πρέπει να δέσει το πλοίο.
  11. Theofilos May 2017

    Waiting for the end to come...

    © Fido

  12. Εξωτερικά όπως το ξέραμε το πλοίο. Είχε πάντως βατσιμάνη. Μακάρι να δουλεύουν από μέσα.
  13. Kiara May 2017

×