kyr1

eMembers
  • Content count

    1,037
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

  • Birthday May 30

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Lost

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

813 profile views
  1. Ένα κυκλικό ταξίδι με το πλοίο από Κόστα Σπέτσες και πίσω, έκανα λίγο μετά το Πάσχα. Το πλοίο όπως γράφτηκε πιο πάνω, μέσα είναι ιδιαίτερα λιτό, αλλά ποιος θέλει να κάτσει μέσα όταν έχει την επιλογή να κάτσει στο sun deck ; Εκεί πάνω λοιπόν η θέα είναι ανεμπόδιστη και είτε προς τη μια κατεύθυνση είτε προς την άλλη εξαιρετικά γοητευτική. Εισιτήρια πληρώνεις μετά τον απόπλου (2 ευρώ όλα κι όλα) στον πάντα κεφάτο υπάλληλο ( ; ) του πλοίου. Εντωμεταξύ από Σπέτσες έρχεται τιγκαρισμένο στα αυτοκίνητα και τους επιβάτες ενώ από Κόστα το γκαράζ παραμένει αδειο. Το πλοίο σε όλη τη διαδρομή πάει αργά. Και όταν λέμε αργά εννοούμε ότι σου δείνει την αίσθηση ότι σαν πεζός μπορείς να το προσπεράσεις. Βέβαια η απόσταση έτσι κι αλλιώς είναι πολύ μικρή αλλά και πάλι να βλέπεις επί 25 λεπτά σχεδόν ανύπαρκτα απόνερα είναι λίγο αστείο. Το χειρότερο ξεκάθαρα όμως είναι το κούνημα. Ειδικά στην επιστροφή από Σπέτσες το πλοίο κουνούσε μέσα στο λιμάνι πριν καν ξεκινήσει, ενώ στη διαδρομή δε σταμάτησε στιγμή τα πέρα-δωθε. Όχι ότι φοβάσαι αλλά ενοχλεί όταν γινεται αδιάκοπα. Ειδικά όταν βλέπεις τη θάλασσα σχεδόν ακύμαντη... Κατά τα άλλα να πούμε ότι πρόκειται για μια πολύ συμφέρουσα μετακίνηση ειδικά όταν τα θαλάσσια ταξί για μια διαδρομή 4-5 λεπτών, χάνουν το λογαριασμό ως προς το τι ζητάνε. Ελπίζω μόνο το καλοκαίρι να αυξηθούν τα δρομολόγια γιατί όταν πήγα το τελευταίο έφευγε από Σπέτσες στις 16:30. Νομίζω πως ένα-δυο γύρους ακόμα μπορούσε να κάνει.
  2. Βλέποντας την πιο πάνω φωτογραφία του Προμηθέας θυμήθηκα τα χρόνια που δούλευε τακτικά και ανέβαιναμε για survey, η σκάλα του (φαίνεται και στη φωτογραφία) ήταν ένας μικρός Γολγοθάς. Το πλοίο, όπως μπορεί να δει κανείς είναι ψηλό και η συγκεκριμένη σκάλα ο ορισμός του unsafe. Πολυ θεωρητικά, είχε δυο γάντζους για να κρατιέται από το πλοίο όπως τοποθετούνταν πρύμα. Ουσιαστικά ήταν μια σιδερένια ανεμόσκαλα. Και ενώ στα πλοία στη ράδα πολλές φορές χρειαζόταν να ανέβεις από ανεμόσκαλα, το πλήρωμα είχε την πρόνοια να ρίξει ένα βιλάι να τραβήξουν επάνω όλο τον εξοπλισμό. Στον Προμηθέα όμως έκανες παιχνίδι μόνος σου ενώ και η σκάλα στην πραγματικότητα κουνούσε αρκετά και όταν σκαρφαλώνεις φορτωμένος σα μουλάρι, με τον αέρα στον Ασπρόπυργο να σε καταριέται δεν ένιωθες διόλου ασφαλής, μάλλον το αντίθετο. Πολλές φορές θυμάμαι να αναρωτιέμαι αν οι γάντζοι έχουν πιάσει καλά ή θα βρεθώ με σπασμένη πλάτη στην προβλήτα. Μέσα πάντως το πλοίο ήταν ευρύχωρο και αν και bunker απέπνεε μια "αρχοντιά". Θυμάμαι ότι είχε ένα μεγάλο χάρτη (νομίζω)με ταξίδια που έκανε πριν έρθει στην Ελλάδα.
  3. Και λίγα λες...όσοι έχουμε δουλέψει πέριξ των λιμανιών και μέσα σε αυτά, έχουμε φτύσει αίμα να πάρουμε μια @#$%&^&! άδεια εισόδου από τα λιμεναρχεία λες και ζητάμε βίζα για να πάμε επίσκεψη στο θείο Ντόναλντ. Χώρια οι προβληματικές συμπεριφορές, η άγνοια, η αγένεια, η έλλειψη μηχανογράφησης ακόμα και στα βασικά και πολλά άλλα. ΥΓ: Αφήνω απ'έξω αυτούς που είναι στη θάλασσα γιατί τουλάχιστον αυτοί εργάζονται σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Όσο για τη διπλή υποβολή της αίτησης αν πω ότι με εκπλήσσει θα είναι ψέμα, καθώς εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει, όχι μόνο ο στρατός, αλλά το ελληνικό δημόσιο.
  4. Δε νομίζω ότι ζητά κανείς ευθύνες από κανέναν, χώρια που δεν είναι δουλειά μας. Περί ενδιαφέροντος πρόκειται.
  5. Το θυμάμαι αλλά δεν έκανα το συνδυασμό.
  6. Αυτό είχα δει κι εγώ πριν λίγες μέρες που έψαχνα μέσα στο marinetraffic. Από το Assab και μετά βέβαια δε βρήκα κανένα ίχνος. ΥΓ: Εκείνη τη μέρα το Σαντορίνη έψαχνα, πάνω στο γνωστό σε όλους μας Masarrah έπεσα κατά τύχη. Oι ταχύτητες του οποίου κυμαίνονται μεταξύ 12-14 κόμβους. Edit: Επισυνάπτω αυτό που βρήκα τώρα και ελπίζω να πρόκειται για μια ανακριβή πληροφορία...
  7. ΑΝ αποδεικνυόταν ότι το πλοίο είχε συγκεκριμένα defauts τότε άνοιγε πιο εύκολα ο δρόμος για τεραστιες αποζημιώσεις. Κοίτα είναι και λίγα τα στοιχεία που έχουμε από εκείνη την εποχή και το doc ακολουθούμενο από ένα στοιχείο σε μια φωτογραφία του Τιτανικού πλάθει ένα σενάριο που έχει μια λογική και φαίνεται αληθοφανές. Από την άλλη οι coal bunker fires ήταν κάτι διαδεδομένο εκείνη την εποχή αλλά αν συνδέσεις το γεγονός ότι η τριάδα των πλοίων δεν είχαν το ισχυρότερο ατσάλι εκείνη την εποχή με μια φωτιά που καίει για μέρες σε μια φρακτή δε χρειάζεται να είσαι ιδιοφυϊα για να καταλάβεις ότι αυτό μπορεί να συντελέσει σε μια τραγωδία. Όπως και στο doc δεν αρνούνται ότι το πλοίο θα βυθιζόταν όμως θεωρούν ότι αν δεν κατέρρεε τόσο γρήγορα η ήδη "αδυνατισμένη" από τη φωτιά, φρακτή (λόγω της εισροής υδάτων) το πλοίο θα έμενε στην επιφάνεια για περισσότερη ώρα. Ενδεχομένως και να προλάβαινε το Καρπάθια να φτάσει. Κατά τα άλλα το πλοίο ήταν καταδικασμένο έτσι κι αλλιώς. Το γεγονός πάντως ότι στην επιτροπή για τη διερευνηση του ναυαγίου η φωτιά πέρασε και δεν άγγιξε προκαλεί αίσθηση, αν και το έργο της συγκεκριμένης επιτροπής δεν το λες και μνημείο ακεραιότητας.
  8. Τουλάχιστον δε μείναμε με την απορία. Αν το equasis είναι σωστό (δεν αναφέρει αλλο Μαρακι στην Ελλάδα) είναι ναυπήγησης του 1955, dwt 244, με IMO number 5099795 και αναφέρεται σαν oil products tanker. Διόλου απίθανο να ήταν φυσικά, καθώς απαιτεί μια διαδικασία (κάποτε η BP μας είχε δώσει ένα φυλλάδιο με τις απαραιτητες διαδικασίες πλύσεις των αμπαριών προκειμένου να δεχτούν φορτία ασύμβατα μεταξύ τους) αλλά φυσικά και γίνεται.
  9. Υδροφόρα είναι ή μπάριζα ;; Βλέποντας το κίτρινο τετράγωνο με το πορτοκαλί περίγραμμα μου θυμίζει τα αντίστοιχα που έχουν οι μπάριζες που είναι αν δεν κάνω λάθος σαν "σημάδια" για το μέρος που μπορεί με ασφάλεια να γίνει "επαφή" με το άλλο πλοίο. Η δε πρύμνη μου θυμίζει κάτι μουσειακά κομμάτια τύπου explorer II και ένα ακόμα που λεγόταν "Αγιος Κωνσταντίνος" παρόμοιας κοψιάς με αυτό που δείχνεις -και ειδικά η πρύμνη ήταν ολόιδια- που ήταν μπάριζα σε μαύρα χάλια και η οποία για να πάει από Ελευσίνα-Κόρινθο ήθελε κάποιες ώρες μιας και στη διαδρομή σταματούσε επειδή ανέβαζε θερμοκρασίες.Επίσης και με το παλιό και αείμνηστο Jet 1 μοιάζει η πλώρη. Να υποθέσω ότι θα πρέπει να έχει ξεπεράσει τουλάχιστον την πενηντάρα στα χρόνια. Που την πήρες τη φωτογραφία αν επιτρέπεται ;
  10. Προφανώς και δεν το πήραν μόνοι τους, αλλά θα μπορούσαν να έχουν μια ευαισθησία σχετικά με το χώρο που επέλεξαν για τη δεξίωση του γάμου τους. Αυτός που τους έδωσε τγην άδεια έχει ευθύνη επίσης, αλλά για μένα μεγαλύτερη ευθύνη έχει εκείνος που παρασυρμένος από τη μεγαλομανία του παραμερίζει κάθε αίσθημα σεβασμου.
  11. Ναι από αυτούς είναι. Εδω με πέντε χιλιάρικα έκανε τον Αβέρωφ κουφέτο με τα τούλια και τις γιρλάντες, τον νοιάζει νομίζεις αυτόν αλλά και τη γλάστρα που πήγε και παντρεύτηκε για το τι ανάγκες έχει.
  12. Ένα ξεχωριστό πράγμα είναι η αξιοπρεπής στάση μιας εταιρείας τόσο στα πληρώματα όσο και στην πατρίδα τους και στον τόπο τους (Άνδρος) που είναι αδιαμφισβήτητα και ένα δεύτερο αν σε οποιονδήποτε δεν αρέσει το ένα ή το άλλο που κάνει η εταιρεία στα πλοία της. Το πρώτο δεν ειναι πανάκεια για το δεύτερο και το δεύτερο δεν αποτελεί άλλοθι για να αναιρεθεί το πρώτο, άλλο που θεωρώ ότι δεν επιχειρήθηκε ποτέ κάτι τέτοιο. Πέραν όλων των άλλων εμένα αυτό που προσωπικά με κάνει να φωνάζω "ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ" είναι η, για δεύτερη φορά, δήλωση των αδελφών Στεφάνου ότι απο την εταιρεία δε βγάζουν κέρδος, το αντίθετο μάλιστα. Αυτό με προβληματίζει ακόμα κι αν οι άνθρωποι δραστηριοποιούνται εκτός ακτοπλοϊας (εκεί που φαίνονται οι πραγματικοί εφοπλιστες), οπότε υπάρχει επάρκεια κεφαλαίου. Είναι άλλο όμως να έχεις ένα πλοίο, να είσαι έστω ίσα βάρκα ίσα νερά και να βάζεις το μεράκι σου για το καλύτερο και άλλο να αγοράζεις δεύτερο, να κάνεις μια εξαιρετική -άρα και πολυδάπανη- μετασκευή, να αγοράζεις και τρίτο και να εξακολουθείς να μην έχεις κέρδος. Όσα χρήματα και να έχουν οι παραδοσιακοί εφοπλιστές, όσο μεράκι και αγάπη για την πατρίδα τους και να έχουν, ποιος θέλει, και γιατί - ειδικά στις μέρες μας- να ρίχνει λεφτά με την προοπτική όχι μόνο να μην έχει κέρδος αλλά να μπαίνει μέσα ; ΥΓ: Οι ακτοοπλόι έχουν αφιέρωμα στο φρεσκάρισμα που γίνεται στο sfII στο οποίο επίσης σύμφωνα με δήλωση των Στεφάνου θα κοστίσει περί το 1,5 μύριο.
  13. Πάντως αυτό που σε δύο στα δύο Βεντουραϊικα καράβια ο φύλακας λείπει από το πόστο του την ώρα που θα γίνει η στραβή πολύ με έχει εντυπωσιάσει. Δε λέω και σε άλλα πλοία μπορεί να μην πατάει ψυχή, αλλά άλλα πλοία δε βούλιαξαν σα βαρίδια στο λιμάνι το Πειραια. Ακόμα και τα Αγουδημόπλοια που ήταν σε χειρότερη κατασταση έμειναν στη θέση τους για πολύ καιρό μέχρι να σταλούν απέναντι.
  14. Να πούμε πλέον ότι σύμφωνα με το equasis το Οcean Star (πρωην ΧΧΙΙΙ) έχει μετονομαστεί σε Ocean Trinco.
  15. Σύμφωνα με το equasis η Μαρούλα, το ηρωικό πλοίο που ναύλωνε η ΕΚΟ φαίνεται να έχει διαλυθεί πριν τον Ιούλιο του 2015.