kyr1

eMembers
  • Content count

    1,030
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Lost

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

674 profile views
  1. ΑΝ αποδεικνυόταν ότι το πλοίο είχε συγκεκριμένα defauts τότε άνοιγε πιο εύκολα ο δρόμος για τεραστιες αποζημιώσεις. Κοίτα είναι και λίγα τα στοιχεία που έχουμε από εκείνη την εποχή και το doc ακολουθούμενο από ένα στοιχείο σε μια φωτογραφία του Τιτανικού πλάθει ένα σενάριο που έχει μια λογική και φαίνεται αληθοφανές. Από την άλλη οι coal bunker fires ήταν κάτι διαδεδομένο εκείνη την εποχή αλλά αν συνδέσεις το γεγονός ότι η τριάδα των πλοίων δεν είχαν το ισχυρότερο ατσάλι εκείνη την εποχή με μια φωτιά που καίει για μέρες σε μια φρακτή δε χρειάζεται να είσαι ιδιοφυϊα για να καταλάβεις ότι αυτό μπορεί να συντελέσει σε μια τραγωδία. Όπως και στο doc δεν αρνούνται ότι το πλοίο θα βυθιζόταν όμως θεωρούν ότι αν δεν κατέρρεε τόσο γρήγορα η ήδη "αδυνατισμένη" από τη φωτιά, φρακτή (λόγω της εισροής υδάτων) το πλοίο θα έμενε στην επιφάνεια για περισσότερη ώρα. Ενδεχομένως και να προλάβαινε το Καρπάθια να φτάσει. Κατά τα άλλα το πλοίο ήταν καταδικασμένο έτσι κι αλλιώς. Το γεγονός πάντως ότι στην επιτροπή για τη διερευνηση του ναυαγίου η φωτιά πέρασε και δεν άγγιξε προκαλεί αίσθηση, αν και το έργο της συγκεκριμένης επιτροπής δεν το λες και μνημείο ακεραιότητας.
  2. Τουλάχιστον δε μείναμε με την απορία. Αν το equasis είναι σωστό (δεν αναφέρει αλλο Μαρακι στην Ελλάδα) είναι ναυπήγησης του 1955, dwt 244, με IMO number 5099795 και αναφέρεται σαν oil products tanker. Διόλου απίθανο να ήταν φυσικά, καθώς απαιτεί μια διαδικασία (κάποτε η BP μας είχε δώσει ένα φυλλάδιο με τις απαραιτητες διαδικασίες πλύσεις των αμπαριών προκειμένου να δεχτούν φορτία ασύμβατα μεταξύ τους) αλλά φυσικά και γίνεται.
  3. Υδροφόρα είναι ή μπάριζα ;; Βλέποντας το κίτρινο τετράγωνο με το πορτοκαλί περίγραμμα μου θυμίζει τα αντίστοιχα που έχουν οι μπάριζες που είναι αν δεν κάνω λάθος σαν "σημάδια" για το μέρος που μπορεί με ασφάλεια να γίνει "επαφή" με το άλλο πλοίο. Η δε πρύμνη μου θυμίζει κάτι μουσειακά κομμάτια τύπου explorer II και ένα ακόμα που λεγόταν "Αγιος Κωνσταντίνος" παρόμοιας κοψιάς με αυτό που δείχνεις -και ειδικά η πρύμνη ήταν ολόιδια- που ήταν μπάριζα σε μαύρα χάλια και η οποία για να πάει από Ελευσίνα-Κόρινθο ήθελε κάποιες ώρες μιας και στη διαδρομή σταματούσε επειδή ανέβαζε θερμοκρασίες.Επίσης και με το παλιό και αείμνηστο Jet 1 μοιάζει η πλώρη. Να υποθέσω ότι θα πρέπει να έχει ξεπεράσει τουλάχιστον την πενηντάρα στα χρόνια. Που την πήρες τη φωτογραφία αν επιτρέπεται ;
  4. Προφανώς και δεν το πήραν μόνοι τους, αλλά θα μπορούσαν να έχουν μια ευαισθησία σχετικά με το χώρο που επέλεξαν για τη δεξίωση του γάμου τους. Αυτός που τους έδωσε τγην άδεια έχει ευθύνη επίσης, αλλά για μένα μεγαλύτερη ευθύνη έχει εκείνος που παρασυρμένος από τη μεγαλομανία του παραμερίζει κάθε αίσθημα σεβασμου.
  5. Ναι από αυτούς είναι. Εδω με πέντε χιλιάρικα έκανε τον Αβέρωφ κουφέτο με τα τούλια και τις γιρλάντες, τον νοιάζει νομίζεις αυτόν αλλά και τη γλάστρα που πήγε και παντρεύτηκε για το τι ανάγκες έχει.
  6. Ένα ξεχωριστό πράγμα είναι η αξιοπρεπής στάση μιας εταιρείας τόσο στα πληρώματα όσο και στην πατρίδα τους και στον τόπο τους (Άνδρος) που είναι αδιαμφισβήτητα και ένα δεύτερο αν σε οποιονδήποτε δεν αρέσει το ένα ή το άλλο που κάνει η εταιρεία στα πλοία της. Το πρώτο δεν ειναι πανάκεια για το δεύτερο και το δεύτερο δεν αποτελεί άλλοθι για να αναιρεθεί το πρώτο, άλλο που θεωρώ ότι δεν επιχειρήθηκε ποτέ κάτι τέτοιο. Πέραν όλων των άλλων εμένα αυτό που προσωπικά με κάνει να φωνάζω "ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ" είναι η, για δεύτερη φορά, δήλωση των αδελφών Στεφάνου ότι απο την εταιρεία δε βγάζουν κέρδος, το αντίθετο μάλιστα. Αυτό με προβληματίζει ακόμα κι αν οι άνθρωποι δραστηριοποιούνται εκτός ακτοπλοϊας (εκεί που φαίνονται οι πραγματικοί εφοπλιστες), οπότε υπάρχει επάρκεια κεφαλαίου. Είναι άλλο όμως να έχεις ένα πλοίο, να είσαι έστω ίσα βάρκα ίσα νερά και να βάζεις το μεράκι σου για το καλύτερο και άλλο να αγοράζεις δεύτερο, να κάνεις μια εξαιρετική -άρα και πολυδάπανη- μετασκευή, να αγοράζεις και τρίτο και να εξακολουθείς να μην έχεις κέρδος. Όσα χρήματα και να έχουν οι παραδοσιακοί εφοπλιστές, όσο μεράκι και αγάπη για την πατρίδα τους και να έχουν, ποιος θέλει, και γιατί - ειδικά στις μέρες μας- να ρίχνει λεφτά με την προοπτική όχι μόνο να μην έχει κέρδος αλλά να μπαίνει μέσα ; ΥΓ: Οι ακτοοπλόι έχουν αφιέρωμα στο φρεσκάρισμα που γίνεται στο sfII στο οποίο επίσης σύμφωνα με δήλωση των Στεφάνου θα κοστίσει περί το 1,5 μύριο.
  7. Πάντως αυτό που σε δύο στα δύο Βεντουραϊικα καράβια ο φύλακας λείπει από το πόστο του την ώρα που θα γίνει η στραβή πολύ με έχει εντυπωσιάσει. Δε λέω και σε άλλα πλοία μπορεί να μην πατάει ψυχή, αλλά άλλα πλοία δε βούλιαξαν σα βαρίδια στο λιμάνι το Πειραια. Ακόμα και τα Αγουδημόπλοια που ήταν σε χειρότερη κατασταση έμειναν στη θέση τους για πολύ καιρό μέχρι να σταλούν απέναντι.
  8. Να πούμε πλέον ότι σύμφωνα με το equasis το Οcean Star (πρωην ΧΧΙΙΙ) έχει μετονομαστεί σε Ocean Trinco.
  9. Σύμφωνα με το equasis η Μαρούλα, το ηρωικό πλοίο που ναύλωνε η ΕΚΟ φαίνεται να έχει διαλυθεί πριν τον Ιούλιο του 2015.
  10. Το πρώην Κούρος, πρώην Africa Power (θράσσος) μετονομάστηκε πλέον σε Rica με σημαία Togo. Αν όταν στην Ελλάδα ήταν κάπως, τώρα δε θέλω να σκέφτομαι πως είναι.
  11. Χρόνια πολλά και από μένα, μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσους βάζουν τη διάθεση και το μεράκι τους για να λειτουργήσει αυτό το site. Άντε και στα 13 πάρτυ στο Πρέβελης !
  12. Αμαν πια με τη Λάμνα, αμπάριζα την πήραν, που να μην ηταν και χαρτογραφημένος ο ύφαλος.
  13. Στα αξονικά του η εισροή όπως λέει και η ανακοίνωση του Λ.Σ. Οι επισκευές σ'αυτό το χώρο δεν ήταν ο κύριος λόγος που έμεινε το βαπόρι σχεδόν ένα μήνα πάνω στη δεξαμενή στο πρόσφατο survey του ; Ας ελπίσουμε να είναι το τελευταίο περιστατικό.
  14. Προσωπικά έχω κάποιες αμφιβολίες σχετικά με το αν "παραδοθηκε" ή το "παρέδωσαν"
  15. Ε άργησαν να τη στείλουν κιόλας . Πάντως εκτός της συμπεριφοράς του στον καιρό, με 14,5 κόμβους μέση ταχύτητα, όπως έχω δει αρκετές φορές στο ais, δεν το λες και σφαιράτο.