Jump to content
Shipfriends

Ariadne

eMembers
  • Posts

    2,564
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κεφαλλονιά

Recent Profile Visitors

7,298 profile views
  1. Επειδή δεν έχω πάει ποτέ στο Κατάκολο, η φωτογραφία βγήκε χωρίς πρόβλημα;
  2. Τα δρομολόγια του για όλους τους φαν του Με την ευγενική χορηγία του περήφανου Ιόνιου και των λοιπών φίλων στο φόρουμ 👍 1977 Καθημερινά: Patras-Argostoli Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy (από τον Οκτώβριο) 1x την εβδομάδα: Patras-Sami-Fiscardo (όχι στάνταρ)-Paxi-Corfu (από τον Οκτώβριο) 1978 Καθημερινά: Patras-Sami Κάθε ΤΡ: Patras-Sami-Vathy-Frikes (με λάντζες)-Fiskardo-Vasiliki-Nydrι-Meganisi-Mytikas-Kalamos-Astakos 1979 Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy 1980 Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy (εβδομαδίαια εναλλάξ με το Κεφαλληνία) Καθημερινά: Patras-Sami (Αύγουστος) 1981 Καθημερινά (1x): Patras-Sami-Vathy 1982 ------ Δεμένο λόγω χρεών@Lixouri 1983 Καθημερινά: Vathy-Sami-Patras-Sami-Vathy 1984 Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy 1985 Καθημερινά: Patras-Sami (πριν τις εκλογές του Ιουνίου) Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy (μετά τις εκλογές του Ιουνίου μέχρι το Σεπτέμβρη) 1986 Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy (από Παρασκευή ή Σαββάτο του Λαζάρου, για περίπου 3 εβδομάδες) Κάθε ΔΕ + ΠΑ: Patras-Sami-Vathy-Paxi-Corfu (από ??? / έως ???) Καθημερινά: Kyllini-Lixouri-Argostoli (μετά από ΠΣΙ πιο πάνω) Καθημερινά: Igoumenitsa-Corfu (χειμώνας) 1987 Καθημερινά: Kyllini-Lixouri-Argostoli (καλοκαίρι) 1988 Καθημερινά: Kyllini-Lixouri-Argostoli (καλοκαίρι) Καθημερινά: Patras-Lixouri-Argostoli (φθινόπωρο για καμιά εβδομάδα λόγω σεισμού στην Κυλλήνη) 1989 Καθημερινά: Kyllini-Lixouri-Argostoli (καλοκαίρι) 1990 Καθημερινά: Kyllini-Lixouri-Argostoli (καλοκαίρι) 1991 Καθημερινά: Kyllini-Lixouri-Argostoli (..., Οκτώβριος, ...) ------ Παροπλισμένο 1992 ------ Παροπλισμένο (Ιανουάριος-Ιούνιος) Καθημερινά: Argostoli-Lixouri-Kyllini (από Ιούνιο) Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy (Οκτώβριος-Μάρτιος 1993) Μετονομασία σε Myrtos 1 φορά την εβδ.: Σάμη-Αστακό για καύσιμα 1993 Καθημερινά: Argostoli-Lixouri-Kyllini Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy (Οκτώβριος 1992-Μάρτιος + Νοέμβριος-Δεκέμβριος) 1994 Καθημερινά: Argostoli-Lixouri-Kyllini Καθημερινά: Patras-Sami-Vathy (Νοέμβριος 1994 - Ιανουάριος 1995) 1995 Καθημερινά: Argostoli-Kyllini (Φεβρουάριος - Ιούνιος)
  3. Προσωπικά πιστεύω πως εάν έρθει κάποιος άλλος παίκτης με σοβαρότητα και συνέπεια στα δρομολόγια καθόλη τη σαιζόν, είναι αρκετοί αυτοί που θα τον επιλέξουν έναντι της Λεβάντε. Η αγανάκτηση στα νησιά είναι μεγάλη και είναι τελείως ακαταλαβίστικο πως και δεν έχει υπάρξει έως τώρα καμία σοβαρή αντίδραση στα δύο νησιά. Κοιμούνται όρθιοι όλοι τους και περιμένουν τουρίστες το καλοκαίρι ...
  4. "safety distance between vehicle lanes and certain structures" Να δω να το εφαρμόζουν εδώ και να μην το πιστέψω ... 😄
  5. Θα το πάρουν για Πεσσάδα-Σχοινάρι 😄😄😄 Πλάκα, πλάκα, είναι πιο μεγάλο από το Ιάσων;
  6. Δένει μέσα στο Lübeck, στο παλιό λιμάνι;
  7. Το οποίο, συγγνώμη, ξέρω, γούστα είναι αυτά, είναι πανάσχημο εάν το δεις από κοντά. Ξεκάθαρη προσπάθεια νεόπλουτου να αντιγράψει παλαιά μεγαλεία. Συγκρίνεται αυτό π.χ. με το πανέμορφο Talitha; Ή, εάν κάποιος προτιμάει κάτι πιο μοντέρνο, με το Meserret 3;
  8. Εσωτερικά πάντως το πλοίο είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.
  9. Αφού το Ηγουμενίτσα μας πήγε χωρίς προβλήματα στην ... Ηγουμενίτσα και μετά από μια διανυκτέρευση εκεί, ξεκινήσαμε το άλλο πρωί για την Κεφαλλονιά. Μέχρι την Πρέβεζα ήταν όλα εντάξει. Από εκεί και πέρα άρχισε το μαρτύριο. Η διαδρομή από την έξοδο της υποθαλάσιας σήραγγας μέχρι την πόλη της Λευκάδος είναι ένα εργοτάξιο και απαιτεί μεγάλη προσοχή. Δε θέλω να φανταστώ τι θα γίνεται τις επόμενες εβδομάδες! Επίσης, τα λίγα μέτρα μέσα από την πόλη μου φτάσανε. Η κυκλοφορία δεν είναι ακόμη τόσο χάλια όπως στο Αργοστόλι, αλλά πλησιάζει. Και μετά, καθοδόν για τη Βασιλική, αρχίσανε τα απανωτά Μαντόνα μία ...!!! Στην Κεφαλλονιά αγανακτώ τακτικά με την πολύ κακή κατάσταση του οδικού δικτύου. Ουσιαστικά, μετά από τη διάλυση των ΜΟΜΑ τη δεκαετία του 90, δεν έχει ξαναφτιαχτεί δρόμος της προκοπής στο νησί. Οι εργολάβοι που αναλαμβάνουν τις τελευταίες δεκαετίες την κατασκευή δρόμων είναι παντελώς άσχετοι με το εν λόγω αντικείμενο. Μετά από ένα ταξίδι διαμέσου της Λευκάδος όμως, αναθεωρώ την άποψή μου. Έχουμε απείρως καλύτερους δρόμους στην Κεφαλλονιά σε σύγκριση με τη Λευκάδα. Απίστευτο και όμως αληθινό! Ο κεντρικός δρόμος από την πόλη της Λευκάδος μέσω Νυδρίου για Βασιλική δεν κάνει ούτε για κατσίκες και σκεφτείτε τι κίνηση περνάει από εκεί καθημερινά τα καλοκαίρια! Από αυτοκίνητα, το 90 % αυτών που συναντήσαμε (και ήταν πολλά!) ήταν Ρουμάνοι. Το υπόλοιπο 10 % Ούγγροι, Σέρβοι και Τσέχοι. Μεταξύ πολής της Λευκάδος και Νυδρίου είναι εντυπωσιακό το θέαμα με τα κατάρτια από τα κυριολεκτικά χιλιάδες ιστιοφόρα που είναι προς ναύλωση. Σε αυτόν τον τομέα έχουν κατατροπώσει ανεπανόρθωτα την Κεφαλλονιά. Εκεί κοιμούνται όσον αφορά το θαλάσσιο τουρισμό. Στο Πλατυγιάλι συναντήσαμε την Παναγία Τρυπητή και στο τέλος του κόλπου του Νυδρίου βρίσκονται παροπλισμένα τρία όμορφα πλοιάρια που μοιάζουνε με βορειοευρωπαϊκά. Δυστυχώς, ο χρόνος δε μας επέτρεψε να σταματήσουμε για περαιτέρω έρευνα 😄 Αφού φτάσαμε στη Βασιλική είδαμε ότι έχει ανοίξει ένα είδος περιφεριακού που σε βγάζει κατευθείαν στην πλαζ και στο πλοίο. Αυτό δένει τώρα στα δυτικά του λιμανιού και όχι πια στα νότια. Οπότε, δεν είναι πλέον απαραίτητο να διασχίσει κανείς την όμορφη παραλία της Βασιλικής. Στη Βασιλική μου κάνανε εντύπωση δύο πράγματα: 1) Οι φούρνοι είναι πιο φτηνοί από ότι στην Κεφαλλονιά, οι καφέδες πιο ακριβοί και 2) η νέα θέση πρόσδεσης είναι και αυτή ακατάλληλη. Μπροστά σχεδόν από τον καταπέλτη του πλοίο βρίσκεται μια κολόνα φωτισμού και οι θέσεις αναμονής δε βολεύουν οχήματα με ρυμούλκες, φορτηγά και άλλα μεγάλα οχήματα. Δύο άτομα και ένα Ι.Χ. 63 €. Από ντόκο σε ντόκο 1 ώρα και κάτι λεπτά. Το πλοίο εξακολουθεί να παραμένει για μένα η κορυφαία παντόφλα στην Ελλάδα που βάζει στην τσέπη και πολλά μεγαλύτερα πλοία. Το πλοίο είναι αψεγάδιαστο εξωτερικά και εσωτερικά, το πλήρωμα από τα πιο ευγενικά που μπορεί να συναντήσει κανείς και από καθαριότητα, μπορείς να φας σχεδόν από το πάτωμα. Πεντακάθαρο παντού, σαλόνι, κατάστρωμα, τουαλέτες. Οι τελευταίες πάντα με χαρτί για τα χέρια και σαπούνι και ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΕΣ καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού, όχι όπως στα πλοία της Αδριατικής και της Λεβάντε, για τους Ληξουριώτες δε μιλώ καν ... Αλλά έτσι είναι, όπως στρώνεις, έτσι κοιμάσαι. Όταν η εταιρεία δίνει το καλό παράδειγμα με τακτικό καθαρισμό, σέβονται και οι επιβάτες το πλοίο περισσότερο. Και οι τιμές στο πλήρες μπαρ προσιτές. Από κόσμο γέμισε το μισό γκαράζ στο πρωινό δρομολόγιο των 10:00. Επειδή όμως είχε αρκετά βαν και οικογένειες, το σαλόνι γέμισε καλά. Μου είπανε πως τα δρομολόγια των 13:30 και των 16:30 γεμίζουν περισσότερο. Των 10:00 είναι για πολλούς αρκετά νωρίς, εάν σκεφτεί κανείς πόση ώρα χρειάζονται για να έρθουν στη Βασιλική από τα υπόλοιπα μέρη της Λευκάδος και της Ηπείρου. Και εδώ οι περισσότεροι ήταν Ρουμάνοι. Πολλοί από τους τουρίστες πήγαιναν για ημερήσια εκδρομή στην Κεφαλλονιά με επιστροφή ξανά στις 18:00. Κατά την αγορά των εισιτηρίων στο κιόσκι, σου δίνουν τώρα όμορφες πλαστικές κάρτες με το όνομα της εταιρείας και το λογότυπο και αύξοντα αριθμό. Αυτές τις επιστρέφεις κατά την επιβίβαση σε ένα άτομο του πληρώματος που σε περιμένει στη σκάλα, έξω από τη γέφυρα. Έτσι έχουν μια συνολική εικόνα. Με αναχώρηση στις 10:00, η επιβίβαση άρχισε με ησυχία και τάξη λίγο μετά τις 09:00 Εν πλω συναντήσαμε τα δύο Σούπερφαστ να κατεβαίνουν για Πάτρα. Φτάνοντας στο Φισκάρδο, σου ματώνει χρόνο με το χρόνο ολοένα και περισσότερο η καρδιά ... Για όποιον θυμάται πως ήταν το Φισκάρδο τη δεκαετία του 80 και το συγκρίνει με τώρα, θα μείνει άφωνος με τον κατήφορο που έχει πάρει. Έχει χάσει εντελώς το χαρακτήρα του όμορφου, παραδοσιακού, προσεισμικού χωριού που είχε κάποτε και κατάντησε τουριστική ατραξιόν και μόνο. Έχουν χτιστεί όλοι οι γύρω λόφοι και κολπίσκοι, έχει κοπεί πολύ μεγάλο μέρος από το πυκνό δάσος από κυπαρίσσια που το περιέβαλλε κάποτε και βλέπεις μόνο πλοιάρια, πλοιάρια, πλοιάρια. Είναι απίστευτο! Κατά την αποβίβαση εγένετο θαύμα και μας ελέησε και ένα στέλεχος του λιμενικού, το οποίο βέβαια ήξερε μόνο να σφυρίζει σε μια γωνία χωρίς να του δίνει κανείς σημασία. Ο δρόμος από και προς το λιμάνι είναι αρκετά στενός και όταν είναι σταθμευμένα τα αυτοκίνητα προς επιβίβαση, ιδιαίτερα εάν υπάρχουν και λεωφορεία, επικρατεί λίγο κομφούζιο μέχρι να αδειάσει το πλοίο. Επίσης, ο ντόκος είναι πολύ χαμηλός σε σύγκριση με το ύψος του γκαράζ, με αποτέλεσμα αρκετά χαμηλά αυτοκίνητα να χτυπούν κάτω. Το ίδιο, αν και σε μικρότερο βαθμό, συμβαίνει και στη Βασιλική. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα συνδυασμό χαμηλών ντόκων και υψηλού πλοίου με σχετικά μικρό μήκος καταπέλτη. Επειδή το πλοίο δεν αλλάζει, θα έπρεπε να ξανασκεφτούν ίσως το ψήλωμα των ντόκων. Αυτά τα ολίγα ... Συνιστώ ανεπιφύλακτα ένα ταξίδι με το πλοίο. Δε θα το μετανιώσετε!
×
×
  • Create New...