Jump to content
Shipfriends

aiolosii

eMembers
  • Posts

    438
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    Στα πέριξ..
  • Occupation
    Στο γυαλο

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το πλοιο μετα απο αρκετη δουλεια επισκευαστικη, ξαναγυρναει στα πατρια εδαφη του και το Σαββατο αν ολα ειναι καλα ξεκιναει η ναυλωση του απο την Atlantico Line στη Λισαβωνα. Να περασει και τις επιθεωρησεις του απο το εκει port state control, να επναδρωθει και με το υπολοιπο πληρωμα απο τους ναυλωτες και να κινησει για τη βαση του στο τελος της επομενης εβδομαδας.
  2. Μαθανε πως μοιραζουνε λεφτα μετα την αποχωρηση του Ακουα και ειπανε μην χαθει η ευκαιρια τωρα που ειναι παχιες οι μυγες
  3. Ισως γιατι ηταν εκτακτη δρομολογηση για 3 μηνες και οχι μονιμη , πραγμα που συνεπαγεται μη υποχρεωση 10μηνης απασχολησης για το πληρωμα του. Ολο και σε καποιον δεν θα ακουστηκε σωστο
  4. Ακριβως γιαυτο, κανενας παραπανω λογος να το κοψουν περα του οτι τα πετρελαια ειναι τσαμπα και ο κοσμος ουρα για να μπει μεσα και αφηνει και απεξω. Δεν ειχαν τι να κανουν και κοψανε και ενα δρομολογιο ετσι για αλλαγη.
  5. Και για αγορα η κολιτσιδα της περασμενης χρονιας και πρωην υποψηφιο NORWEGIAN DREAM
  6. Κατσε μην το παρει ο κατηφορος και βγει αρκετα πιο κατω, απο κει πηγαν κι αλλοι
  7. Το οτι το εξω-εξω λιμανι θεωρητικα μπορει να χρησιμοποιηθει δεν παει να πει οτι μπορει να γινει και πρακτικα. Η bs πολυ σωστα δεν ρισκαρισε να βαλει δρομολογιο χωρις να μπορει να υπολογισει τον καιρο. Φαινομενικα μια χαρα ειναι, πλωρη στο πελαγος, στα νετα και με την ιδια γωνια ο αερας απο πρυμα, αλλα τα φαινομενα απατουν. Ο Βοριας ειναι δευτεροπρυμα δεξια και χτιζει το βαπορι στο μωλο αριστερα, ειναι ρισκο για τα μεγαλα bs να πιασουν. Δεν συζηταμε δε για περιπτωσεις απο Γαρμπη μεχρι Μαϊστρο που το κυμα τιμα ιδαιτερως το "λιμανι". Περσυ με το 5αρι που εμεις λεγαμε τι ωραια επιασε μια χαρα, η περδικουλα καποιων ηξερε ποσο ευκολο ηταν αυτο που απεξω φαινονταν μια χαρα. Συμπερασμα, απεξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα. Αμα ηταν τοσο ευκολο και ωραιο δεν θα χαλαγαμε τις καρδιες μας τοσα χρονια και εδω μεσα και αλλου, και σιγουρα η bs δεν θα εκανε ουτε εμπαργκο ουτε θα κλοτσαγε την καλη της Τηνο που την ταϊζει τοσα χρονια. Αλλα τι σημασια εχει; θα γκρινιαξουν παλι λιγο αυτοι απο τους οποιους εξαρταται, και μετα θα παρουν μια βαθεια ανασα και θα βρουν μια διακαιολογια προς τον εαυτο τους και θα πιανουν και εκει, μεχρι να γινει η σταρβη, μετα θα τους κραξουν ολοι οτι ειναι γκαβοι και δεν βλεπουν, και τα τσιμεντα θα μεινουν εκει μεχρι να τα φαει η θαλασσα, και τα εγγονια μας θα λενε οτι καποτε στην Τηνο πηγαιναν και κρουαζιεροπλοια, α και σε καμια σωστη σχολη λιμενολογων - οχι στην ελλαδα βεβαια- θα συνεχισουν να εξυμνουν το πιο λαθος παραδειγμα πεταμενων ευρω στη θαλασσα.
  8. Σωστα, και στην ουσια δεν ειναι λιμανι αλλα μια προβλητα με διευθυνση Ανατολικη χοντρικα, εκει αν δεν κανω λαθος πηγαινε το ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ οταν η Αγια Πελαγια ειχε εργα.
  9. Το χειμωνα του 92 το ΙΟΝΙΟΝ του Σταθακη εκανε ενα επιδοτουμενο κυκλικο καθε Τεταρτη μεσημερι απο Πειραια μεχρι Αστυπαλαια και πισω. Μπορει να ηταν σε σκατζα του αν και διατηρω επιφυλαξεις. Ο ντοκος στο τελος του βιντεο μπορει να ειναι η Ψιλη Αμμος βορεια απο την Αγια Πελαγια στα Κυθηρα χωρις να βαζω και το χερι μου στη φωτια.
  10. Mα οταν φωναζαν οτι ετσι που πανε να κλεισουν το λιμανι δεν θα μπαινει το βαπορι ειχαν αδικο; Και ως συνηθως οι ντοπιοι νοιαστηκαν για τα καϊκια τους και οχι για το βαπορι μιας και εμαθαν να επαναπαυονται στο οτι ο καπετανιος θα το παλεψει και θα πιασει. Αρα ποιος φταιει; Και οι ιδιοι που δεν ακουσαν αυτους που πραγματικα ηξεραν Και οι Πλοιαρχοι που με τις συνεχεις υπερβασεις κατεστησαν "δεδομενο" και αυτονόητο το λαθος και επικινδυνο Και η ΑΝΕΚ που εβαλε ενα εντελως λαθος καραβι να κανει μια λαθος γραμμη (σε σχεση με την ευελιξια του) Και το κρατος που υπεκυψε στις πιεσεις αφενος των ντοπιων για να προστατευθουν τα καϊκια , αλλα και το οτι ακουσε τους "ειδικους" και οχι τους ειδικους. Οταν κληθηκε επι Παυλιδη ενας απο τους πιο εμπειρους Πλοιαρχους της γραμμης να πει τη γνωμη του για το σχεδιαζομενο λιμανι, ξεκαθαρα περιεγραψε αυτο που γινεται τωρα, οτι δηλαδη ειναι ακαταλληλο και επικινδυνο. Ο τοτε Υπουργος εδειξε να καταλαβαινει αλλα εδηλωσε θα πανε χαμενα τα κονδυλια δεν μπορυμε να το αλλαξουμε και ο "ειδικος" επιστημων επεπληξε τον Πλοιαρχο οτι δεν ξερει τι λεει αφου στο Λιβανο ο ιδιος εχει διαπρεψει.. Τελος σχολιων
  11. να το κοιταει λεει εταιρεια για ναυλωση στα δωδεκανησα μπας και για το ενα απο τα 2 λιμανια της γραμμης της θεωρειται οριακο. Το αλλο γιαπωνεζακι δε μας εκανε γιατι δεν ηταν solas, τουτο ομως ειναι καλο λεει. Επιτυχια
  12. Σωστότατος, αξιζει να ειπωθει επι τη ευκαιρία οτι σε ενα τέτοιο πλοίο ο Πλοίαρχος αλλά και όλοι οι αξιωματικοί εκπαιδεύονται συνέχεια σε πολλούς τομείς και με την πιο σύγχρονη τεχνολογία στα χέρια τους. Η κατάρτισή τους είναι αξιοζήλευτη καθώς οι απαιτήσεις της δουλειάς τους είναι πολύ περισότερες απο μια μανούβρα. Δυστυχως εδω το συστημα δεν τείνει προς τέτοιες κατευθύνσεις ακόμα και να θέλεις.
  13. Απο τις φωτο ο καιρος δεν ειναι ουτε 6 ουτε 8, ο αερας ειναι παραπανω και κυμα οπως λεει και ο proud δεν εχει καθοτι στεριανος ο καιρος. Οσο για τη "στουκα" δε νομιζω οτι ειναι λογος για χαμογελα απο κανενα οταν ενα βαπορι παθαινει ζημια
  14. Απο τις φωτο ο καιρος δεν ειναι ουτε 6 ουτε 8, ο αερας ειναι παραπανω και κυμα οπως λεει και ο proud δεν εχει καθοτι στεριανος ο καιρος. Οσο για τη "στουκα" δε νομιζω οτι ειναι λογος για χαμογελα απο κανενα οταν ενα βαπορι παθαινει ζημια
×
×
  • Create New...