.voyager

eMembers
  • Content count

    3,645
  • Joined

  • Last visited

About .voyager

  • Birthday 09/09/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Uncategorized

  • Location
    Athens/Patras
  • Interests
    Gym, snowboard, photography, music, cinema
  • Occupation
    tourism / sales

Recent Profile Visitors

2,972 profile views
  1. To νέο terminal παραδίδεται τη Δευτέρα. Φωτός προς Tετάρτη μεριά.
  2. Σοβαρά τώρα, τι είναι αυτό το "high speed"; Να μπει και "Super Fast" τότε. Δεν αρκεί το "Super Runner"; Kρίμα, θα πρέπει να βγει, θα είναι μια χαρά.
  3. Ιστοσελίδα του Αιγίου αναφέρει ότι η Ventouris θα συνδέει το Αίγιο με Κέρκυρα και Μπάρι με το Rigel II την καλοκαιρινή σεζόν, από Ιούλιο συγκεκριμένα. Tα έχει μπλέξει λίγο με τα πλοία της Ventouris, αλλά να ισχύει άραγε;
  4. Άρα ο σημερινός ελλιμενισμός του στο Μπρίντιζι είναι εκτός δρομολογίου; Θα έπρεπε να είναι εν πλω αυτή τη στιγμή. Και γιατί να έχει ίδια δρομολόγια με το ομόσταβλο Red Star; Δεν ανήκουν στην ίδια οικογένεια τελικά; Κάπου τα έχω μπερδέψει.
  5. Ξέρουμε τις ακριβείς ώρες αφιξοαναχώρησης σε Αυλώνα και Μπίριντιζι;
  6. Συντήρηση και για το Stena Superfast X που έχει ανέβει στη δεξαμενή, οπότε περιμένουμε να το δούμε να φορά το ανανεωμένο livery της εταιρείας του, δηλαδή τις πράσινες γραμμές και το σλόγκαν, όπως εμφανίζεται και στο Stena Mersey που μόλις τελείωσε τη δική του συντήρηση.
  7. Έτοιμο το πρώτο του διδύμου, το Pride of York. Το πλοίο, που ναυπηγήθηκε ως Norsea το 1987 από τα Govan της Γλασκόβης, ανανεώθηκε αρκετά με τη λιτή δουλειά που πραγματοποίησε η εταιρεία Aecor, κρίνοντας από εικόνες που κυκλοφορούν στο facebook.
  8. Ένα βίντεο από την facebook page της DFDS με τον πρόσφατο δεξαμενισμό και το re-branding του Optima Seaways της DFDS που συνδέει το Karlshamn με την Klaipeda. Πλοίο του 1999, ναυπηγημένο προφανώς από τα Visentini, το οποίο έχει δουλέψει στο παρελθόν για την CoTuNav, τη Stena, την Acciona, τη Scandlines, την TT-Line και τη λιθουανική Lisco που έχει περιέλθει στη DFDS από το 2001.
  9. Να δούμε το Eurocargo Venezia σε άφιξή του στη Γένοβα, στα πλαίσια του δρομολογίου του Genova-Livorno-Catania-Valletta.
  10. Αλκίνοος θα είναι και το όνομά του.
  11. Παράλληλα γίνεται εκτεταμένη ανακαίνιση στο εσωτερικό του πλοίου στα πρότυπα των άλλων δύο πλοίων της DFDS στη γραμμή.
  12. Απ' ότι βρήκα στον Σουηδό, η Viking είχε ναυλώσει το 1995 για τους τρεις καλοκαιρνούς μήνες το παρακάτω αδερφάκι δικών μας γνώριμων για το Τάλιν-Ελσίνκι.
  13. H Viking Line την ερχόμενη σεζόν, πέρα από το μοντέλο που ακολούθησε με τα πλοία του Στοκχόλμη-Ελσίνκι στο Ελσίνκι-Τάλιν τα τελευταία τρία καλοκαιριά και θα επαναλάβει και φέτος από το διάστημα 1/7 έως 6/8, θα προσθέσει ακόμη στη γραμμή και ταχύπλοο με το όνομα Viking FSTR (Faster) από 10/04 έως 22/10. Πρόκειται για καταμαράν 850 επιβατών και 120 αυτοκινήτων που θα εκτελεί το δρομολόγιο σε 1:45. Την υψηλή περίοδο η εταιρεία θα πραγματοποιεί Δευτέρα με Σάββατο 6 κυκλικά δρομολόγια και 7 την Κυριακή. Στη γραμμή υπάρχουν το καλοκαίρι και τα ταχύπλοα επιβατικά καταμαράν της Linda Line Express. Πρόκειται για ναύλωση του Exrpess.
  14. Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την αγορά του από την Tallink, το Isabelle "πέταξε" επιτέλους το κόκκινο της Viking και έγινε λευκό με μαύρες γραμμές στα παράθυρα, όπως βλέπουμε στην πρώτη φωτογραφία. Στη δεύτερη το βλέπουμε πριν κάποιες μέρες στο terminal της Riga στη Λετονία, λίγο πριν την αλλαγή αυτή, η οποία εμένα προσωπικά μ' αρέσει πολύ! Σύντομα εικόνες και από τα decks.
  15. Κόντρα στη δικτατορία... της "Νάνσυ", να αναφέρουμε πως το πλοίο έχει εδώ και μέρες επανέλθει στα δρομολόγιά του, ενώ η ανακαίνιση των εσωρερικών χώρων που παραπάνω αναφέρθηκε, περιελάμβανε εκμοντερνισμό του lobby, του καταστήματος καλλυντικών-αρωμάτων-μόδας και του εστιατορου του Grill House, αλλά και εκείνου του μπουφέ σε μεγάλο βαθμό. Δεκατριών ετών το πλοίο σήμερα, θεωρώ πως χρειαζόταν την ανακαίνιση, αν κρίνουμε από τη πρόσφατη φωτογραφία Σουηδού spotter και δική μου από τον ίδιο χώρο, σε κυκλικό ταξίδι με το Victoria 1 πριν ακριβώς 3 χρόνια.