Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Content count

    1,631
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος
  1. Δεν είναι καινούργιο βιβλίο, κυκλοφορεί ήδη δυο χρόνια. Ο τίτλος του είναι "Από την Καλυδώνα στο Εγνατία" του Λεωνίδα Σωτηρόπουλου. Ένα πολύ καλό ιστορικό του λιμανιού της Πάτρας, με έμφαση στα πλοία των γραμμών Πάτρα-Ιταλία και ένα ενδιαφέρον, για εμένα, κεφάλαιο για τη γραμμή Πάτρα-Κρυονέρι. Περισσότερα εδώ.
  2. Με αρκετό ενδιαφέρον η δικαστική απόφαση που περιγράφει την εσωτερική κατάσταση του πλοίου καθώς και τα εκτιμώμενα κόστη για αποκατάσταση
  3. Η μετρική γραμμή ήταν σε πλήρη λειτουργία ως τον Αύγουστο του 2005. Τότε σταμάτησαν τα δρομολόγια να έχουν αφετηρία την Αθήνα. Η γραμμή παρέμεινε, και παραμένει, λειτουργική ως την Ελευσίνα, χάριν των διυλιστηρίων Ασπρόπυργου, εκεί απ΄όπου φορτώνουν καύσιμα για τα τραίνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η κατάργηση των δρομολογίων στη μετρική γραμμή και η απόσυρση του υλικού, έγινε μετά το 2010. Τα τμήματα που παραμένουν σε πλήρη λειτουργία είναι ο "προαστιακός" της Πάτρας και η γραμμή Κάτακολο-Πύργος-Αρχαία Ολυμπία.
  4. Δεν είμαι βέβαιος. Είναι άθικτη, αλλά δεν ξέρω σε τι κατάσταση. Λογικά ναι, χάριν Ασπροπύργου.
  5. Η πόλη της Ελευσίνας έχει σιδηροδρομική γραμμή, την παλιά μετρική της Πελοποννήσου, που ως εκεί είναι μικτή, επιτρέποντας τραίνα και των δυο δικτύων. Να επεκταθεί αυτή ως το λιμάνι? Χλωμό ως απίθανο, με δεδομένη την αντίθεση των τοπικών φορέων σε ουκ ολίγες από τις λειτουργίες του λιμανιού. Και όταν λέμε "λιμάνι Ελευσίνας" τι εννοούμε? Αν δει κάποιος τον χάρτη θα δει ότι είναι ένα "λιμάνι" που κόβεται σε τρία τμήματα, ανεξάρτητα μεταξύ τους, με τα δυο ακριανά να είναι μήλο της Έριδας για άλλες χρήσεις και το μεσαίο, και όντως λειτουργικό για βαριές μεταφορές, να πνίγεται μέσα στον οικιστικό ιστό. Χώρια τα ουκ ολίγα ναυάγια, και παρατημένα πλοία της περιοχής, που κάνουν ακόμα και την ναυσιπλοΐα επικίνδυνη. Μάλλον έγινε copy paste από non paper ενδιαφερόμενου, παρά ρεπορτάζ.
  6. Ενδιαφέρον το άρθρο, αλλά.. Προφανώς και δεν υπήρξε ιδιαίτερη έρευνα από τον υπογράφοντα για αυτά που αναφέρει. Άκου εκεί "αναβάθμιση της σιδηροδρομικής διασύνδεσης", αφού ούτε πήγαινε τραίνο ποτέ στο λιμάνι της Ελευσίνας, ούτε υπάρχει πλάνο να πάει. Το ίδιο και το περιβόητο "master plan". Ένα λιμάνι που είναι σε μόνιμη αντιδικία με την τοπική κοινωνία για τις χρήσεις γης, με κορύφωση τα πρώην Ναυπηγεία Σάββα στη Βλύχα αλλά και τις προσπάθειες Σπανόπουλου να λειτουργήσει διαλυτήριο στην περιοχή.
  7. Από την πορεία φαίνεται πως όχι. Η ανακοίνωση δε λέει κάτι, όπως συνήθως.
  8. Δίκιο έχεις, δεν υπάρχει λόγος να κοπεί η Ανάφη. Το σχόλιο μου βασίστηκε στο Σαντορίνη-Ηράκλειο-Σαντορίνη. Θα είναι άραγε επιδοτούμενο και αυτό?
  9. Δλδ, αντί να πηγαίνει Ανάφη να συνεχίζει για Ηράκλειο? Αυτό όμως δε σημαίνει ότι κόβεται η μια προσέγγιση της Ανάφης και αυξάνονται σε δυο την εβδομάδα τα δρομολόγια Σαντορίνη-Ηράκλειο, το άλλο το κάνει το Πρέβελης κάθε Σάββατο. Θα υπάρξει και αλλαγή στην επιδότηση, αντί για Ανάφη, με τα μίλια του Ηρακλείου?
  10. Aeolos (IMO 7207451)

    Είστε σίγουροι για την υποχρέωση αναγραφής του ονόματος με ελληνικούς χαρακτήρες? Αν είναι έτσι, όλα τα πλοία της Attika γιατί τα γράφουν (τα ονόματα) με λατινικούς? Το αυτό και για τα πλοία της Golden, το Fast Ferries Andros και πολλά άλλα. Μόνο το λιμάνι (νηολόγιο) γράφουν με ελληνικούς χαρακτήρες.
  11. Είναι από το 2012, κάποιο από τα εργαστήρια ναυτιλιακών σπουδών που είχε ξεκινήσει τότε, την έφερε στο νησί.
  12. Και στην γωνιακή θέση δεν είχαν πια τη δυνατότητα να γυρίσουν και να μπουν με την όπισθεν. Από τότε που υποχρεώθηκαν να κλείσουν μόνιμα την είσοδο δίπλα στο υπόστεγο των επιβατών, μόνο έτσι φόρτωναν τα πλοία.
  13. Μήπως εννοείς αυτό που είχε δωρηθεί πριν κάτι χρόνια για εκπαιδευτικούς σκοπούς?
  14. Σίγουρα πρόωρες μιας και το όποιο lineup θα είναι συνάρτηση και της γνωμοδότησης της επιτροπής ανταγωνισμού. Μια προσθήκη μόνο: Βλέπω δύσκολη την επανεμφάνιση του Νήσος Χίος στη γραμμή Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη μιας και η ζήτηση για γκαράζ ξεπερνά κατά πολύ το μέγεθος του. Πάντα με βάση τα σημερινά δεδομένα.
  15. Με την προϋπόθεση ότι θα λήξει η απεργία των συμβολαιογράφων.
×