Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Content count

    1,900
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

  • Birthday June 16

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Βρε σύντροφοι θα μας τρελάνετε με την διαβόητη εγγυητική και όσα μάθαμε εκδίδοντας ουκ ολίγες από δαύτες επί εικοσιδύο χρόνια. Ένα από αυτά είναι ότι ο εκδότης και ο δικαιούχος δε μπορεί να είναι ο ίδιος, και ένα δεύτερο ότι δεν μεταβιβάζεται, δεν εκχωρείται. Δεν υπάρχει "υπέρ" και "δικαιούχος", δεν είναι γραμμάτιο ή συναλλαγματική.
  2. gtogias

    A.N.E.K.

    Σίγουρα λόγο στα τεκταινόμενα της εταιρείας έχει και η Πειραιώς, η τράπεζα όχι το κόμμα στον ομώνυμο δρόμο. Στην οποία τράπεζα συμμετέχουν κλάδοι της οικογένειας που σχετίζεται με την ΑΝΕΚ. Μπέρδεμα η κατάσταση.
  3. H προσφορά αλλιώτικης υπηρεσίας από το κλασσικό βραδυνό δρομολόγιο, μπορεί να φέρει αύξηση της κίνησης. Πέρα από τους Ρεθυμνιώτες που δεν θέλουν ΑΝΕΚ, και τώρα μπορούν να διαλέξουν να πάνε από Χανιά, υπάρχει και κόσμος που είτε αποφεύγει να ταξιδέψει, γιατί δεν του αρέσουν τα βραδινά ταξίδια, ή δεν αντέχει το κόστος τους, ή ακόμα και κόσμος που αντί για το αεροπλάνο θα επιλέξει ένα ημερήσιο ταξίδι λίγων ωρών. Νομίζω ήταν και από τα επιχειρήματα των Μινωικών για το αίτημα δρομολόγησης. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε δει ότι η αύξηση χωρητικότητας, και μάλιστα διαφοροποιημένης ως προς τα χαρακτηριστικά της, ωφέλησε μακροπρόθεσμα τα νησιά. Αν θα είναι αρκετή για να κάνει βιώσιμα και κερδοφόρα όλα τα δρομολόγια, είναι μια άλλη κουβέντα.
  4. Προσωπικά είμαι, ήμουν και θα είμαι οπαδός του ανταγωνισμού και της ύπαρξης παραπάνω του ενός σινιάλου σε μια γραμμή. Ώστε να έχει επιλογές ο επιβάτης και ο επαγγελματίας, και κίνητρο για βελτίωση υπηρεσιών οι ανταγωνιστές. Τώρα, για το αν βγαίνουν οικονομικά οι ανταγωνιστές, δεν έχω άποψη. Το διαδίκτυο δε διαθέτει ασφαλείς και ακριβείς πληροφορίες, τα λογιστήρια των πλοίων θα ξέρουν κάτι παραπάνω, αν και αυτά δεν έχουν την πλήρη εικόνα. Θα δείξει. Σε πρώτη φάση σίγουρα θα ωφεληθεί όποιος επιλέξει να μετακινηθεί στη γραμμή.
  5. Καθόλου ακριβώς. Ούτε το επίπεδο της κίνησης μπορεί να συγκριθεί με άλλα, τελείως διαφορετικά, ούτε είναι επιχείρημα ώστε οι "εταιρίες να αφήνουν τέτοια νησιά με λιγότερα δρομολόγια". Η Ανάφη συνδέεται με τον υπόλοιπο κόσμο με τα δυο ενδοκυκλαδικά, τώρα το Andros Jet, τα δυο του Πρέβελης και τα καλοκαιρινά του BS Patmos. Συν τα τρία δρομολόγια του Χανιά Ι για Σαντορίνη. Προφανώς και έχουν δίκιο στο ότι είναι "λίγα", μιας και δεν έχουν καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση και επιπλέον δεν έχουν αεροδρόμιο. Το πρόβλημα είναι όταν χάνονται δρομολόγια λόγω έκτακτων γεγονότων, όπως είναι οι καιροί και οι βλάβες. Σε ένα άλλο νησί θα καλύψουν την κατάσταση τα άλλα πλοία, εδώ δεν υπάρχουν άλλα πλοία. Κακώς? Κάκιστα. 'Άλλο όμως αυτό, και άλλο να φορτώνουμε σε δυο χαμένα δρομολόγια όλα τα προβλήματα του καλοκαιριού. Δεν θα ξάνω συγκρίσεις με άλλα νησιά, άλλες εποχές και άλλες εταιρείες, κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Το μόνο δίκιο που δίνω, είναι το θέμα της μη ανάρτησης των δρομολογίων όλης της περιόδου, ώστε να μπορεί άνετα κάποιος να κάνει τον προγραμματισμό του. Αυτό ισχύει όμως μόνο για το συγκεκριμένο πλοίο, τα άλλα δύο εμφανίζονται κανονικά. Και περνάνε και τα δυο από Σαντορίνη, έστω και αν συμπίπτουν χρονικά τα δρομολόγια τους, αφήνοντας κενές κάποιες μέρες της εβδομάδας. Αυτό δεν ενοχλεί?
  6. @MILTIADIS Διαβάζοντας τα φυλλάδια της εποχής, από το αρχείο του φίλου Μάνου, βλέπω ότι τελευταία χρονιά που πήγαιναν Χανιά πρέπει να ήταν το 1992 με το Κνωσός. Δεν έχω δει φυλλάδιο με το Φαιστός στα Χανιά.
  7. Ποιο ήταν το τελευταίο πλοίο το 1998?
  8. Πόσες φορές δεν πήγε Ανάφη ως τώρα? Βρίσκω δυο, μια λόγω καιρού και μια λόγω του καταπέλτη. Το μόνο δίκιο που δίνω στους ανθρώπους της Ανάφης είναι για τη μη ανάρτηση των δρομολογίων όλης της σεζόν. Αλλιώς, με τέτοιο λιμάνι, είναι θαύμα που δεν χάνονται πιο πολλά δρομολόγια, όποτε έχει νοτιάδες ή νοτιοδυτικούς. Το ίδιο ακριβώς θέμα που έχει και η Σίκινος.
  9. gtogias

    Paros Jet (IMO 9125255)

    Πως και στη Νάξο αντί για τη Μύκονο, που είναι ο τελευταίος προορισμός, στην άνοδο, του Champion Jet 2?
  10. Δε νομίζω να υπάρχει τέτοια διαδικασία για συμβατικά.
  11. Από αυτά που διαβάζω δεν κάνει εργασίες στις μηχανές, παρά μόνο καλλωπισμού. Προς τι η ανάγκη δοκιμαστικού?
  12. Χωρίς διάθεση για την κολοκυθιά, γιατί να κάνει δοκιμαστικό?
  13. Από τα χρόνια που δούλευα στον τραπεζικό χώρο δεν τον είχα/έχω σε μεγάλη εκτίμηση τον συγκεκριμένο, και από τη θητεία του σε έγκυρα τηλεοπτικά κανάλια. Δεν λέει και κάτι παραπάνω απόσα γνωρίζουμε. Ειδικά για τη Fortress και την τύχη των ομολογιακών δανείων της, τα σενάρια πολλά, τόσα όσοι και οι πιθανοί αγοραστές τους.
×