Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Content count

    1,548
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος
  1. Kefalonian Lines

    Πέρα από τα τυπικά, λίστες επιβίβασης, φύλλα πορείας, σύμβαση με το Πυροσβεστικό Σώμα, κλπ, εκτιμώ ότι το γεγονός αυτό, πέρα από την ταλαιπωρία των ήδη κουρασμένων πυροσβεστών, ήταν απίστευτη επικοινωνιακή γκάφα της εταιρείας. Μπορεί να εξέδωσε ανακοίνωση, να είναι τυπικά καλυμμένη, αλλά στο δια ταύτα, αυτό που έμεινε ήταν ότι κατέβασαν τους πυροσβέστες από το πλοίο.
  2. Μα ακριβώς. Δεν τις ξεφορτώθηκε, τις έβγαλε από τη μια τσέπη και τις έβαλε στην άλλη.. Και σε τιμή αρκετά χαμηλή, πάντα σε σχέση με την αποτίμηση με βάση τις προσφορές. Διόλου απίθανο να βρεθεί μέτοχος ή άλλος με έννομο συμφέρον και να βάλει τις φωνές.
  3. O "Ιταλός" δεν έχει κάνει δηλώσεις ακόμα, αυτές είναι "κύκλων". Κάτσε να δούμε τι θα πει ο ίδιος, αλλά τι θα πουν και οι "θεσμοί" πάσης φύσης, πχ ΕΚΤ και ΤτΕ για την "πώληση" με τίμημα πολύ χαμηλότερο από τις προσφορές του άμεσου παρελθόντος, οι Επιτροπές Ανταγωνισμού, ελληνική και ευρωπαϊκή, κλπ. Το θέμα έχει πολλές "ουρές" οπότε είναι μάλλον νωρίς για εκτιμήσεις. Ίσως η μόνη ασφαλής θα ήταν η αναδιάταξη των δρομολογίων ώστε να μην ανταγωνίζεται η μια εταιρεία την άλλη. Κάτι που ήταν παράδοξο ούτως ή άλλως, αφού "ανήκουν" (ή επηρεάζονται εκτενώς) στην ίδια τράπεζα. Θα έχουμε να λέμε και να γράφουμε για καιρό. Πάντως δε μοιάζει για "επανάληψη" του 1999-2000 με την Hellas Ferries,MFD, κλπ.
  4. Μου κάνει εντύπωση το περιστατικό. Ενδιάμεσα στα δυο είναι και το Ποσειδών Ελλάς, αυτό πως τη γλύτωσε? Το πλοίο δεν είχε λόγο να ξεκινήσει αφού ταξιδεύει ακόμα το Aqua Spirit.
  5. Ρυμουλκά - Ναυαγοσωστικά

    Πολλές νέες αγορές, αλλά μάλλον υπάρχει θέμα, εξού και η απεργία στα ΕΛΠΕ. Από τα 50 ρυμουλκά, μόνο 8 σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς και όλα της ίδιας εταιρείας.
  6. Αναφορες ταξιδιων

    Να τον φάμε? Γιατί? Μια χαρά τα λέει. Αμφιβάλλω λίγο για τα χαμένα πλοία στη Νάξο και τα νούμερα που δίνει, αλλά ναι, η εικόνα των ταυτόχρονων φορτώσεων επιβατών, οχημάτων και πολλών πλοίων μαζί είναι χαοτική ακόμα και για αυτούς που είναι μαθημένοι.
  7. Η εντύπωση μου από πρόσφατο ταξίδι είναι ότι έχει αρκετή κίνηση, και σε επιβάτες και σε οχήματα. Έχει όμως και το χαρακτηριστικό το πλοίο ότι δύσκολα "μπουκώνει", έχει απίστευτη άπλα. Με 1.300 επιβάτες στο δικό μας ταξίδι, νόμιζες ότι είναι άδειο, δεν πίστευα το νούμερο.
  8. Superferry (IMO 9110016)

    Ότι είχαν κάποιο θεματάκι με τον καιρό αυτές τις μέρες, το είχαν. Γιαυτό και έμπαιναν ένα ένα τα πλοία στο Γαύριο, τα υπόλοιπα περίμενα απέξω. Τώρα 10 καθαρά ή με ΦΠΑ θα σε γελάσω..
  9. Και πως θα επιδοτηθεί μια ακτοπλοϊκή γραμμή όταν υπάρχουν ήδη μέσα που συνδέουν τις δυο χώρες χωρίς επιδότηση? Υπάρχουν και αεροπορικές συνδέσεις αλλά και τα RoRo που συνδέουν τη Λεμεσό με το Λαύριο. Και φυσικά υπάρχουν και τα RoRo του Grimaldi που συνδέουν την Κύπρο με άλλες χώρες.
  10. Ίσως βοηθά στο πήξιμο το γεγονός ότι ο τοπικός άρχοντας κλείνει κάποιους δρόμους, οπότε περιορίζει την κίνηση στον συγκεκριμένο δρόμο ως το λιμάνι. Το ίδιο και στις επιστροφές.
  11. Δηλώσεις δρομολόγησης

    Μα, με τις δηλώσεις δρομολόγησης δεν παίρνουν αυτόματα και ώρες δρομολογίων. Αυτό ακολουθεί πολύ αργότερα και κατόπιν διαβουλεύσεων με τα εμπλεκόμενα λιμεναρχεία και τους ανταγωνιστές. Από την άλλη οι δηλώσεις είναι και λίγο ανέκδοτο αφού κάθε χρόνο βλέπουμε να δηλώνονται πλοία και γραμμές που όλοι γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να ταξιδέψουν, τα παραδείγματα πολλά.
  12. Τα παραδείγματα πλοίων που ταξίδεψαν για πολλά χρόνια χωρίς προβλήματα αφού είχαν χαρακτηριστεί TCL είναι ουκ ολίγα. Αυτό δε λέει κάτι?
  13. Γιατί υπάρχει πρόβλημα στη Νάξο και την Τήνο με καθυστερήσεις για όλα τα πλοία, Πειραιώτικα και Ραφηνιώτικα. Οπότε όποια αλλαγή υπάρξει τους αφορά.
  14. Δηλαδή το πλοίο έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα? Αστοχία, κακή κατασκευή, σχεδιαστικό, τι?
  15. Πέτρο, η δικαιοσύνη, θεωρητικά πάντα, δεν έχει σχέση με τις εξαρτήσεις, τις "αγάπες" και τα υπόλοιπα που γράφεις. Το ίδιο και η Ανεξάρτητη Αρχή, το ίδιο και οι Ευρωπαϊκές Αρχές. Έχουν προσφύγει σε αυτές και έχουν δικαιωθεί έναντι πολύ πιο μεγάλων και "αγαπητών" επιχειρήσεων ουκ ολίγοι. Αρκεί να μπορέσουν να τεκμηριώσουν τις θέσεις τους. Το κράτος δεν "επεμβαίνει" στα καλά καθούμενα, και υποτίθεται ότι οι υπέρμαχοι της ελεύθερης οικονομίας δεν το θέλουν κιόλας. Όταν βάζεις το κράτος ρυθμιστή αναγκαστικά θα λουστείς και άλλα. Για την προστασία όμως της επιχειρηματικότητας, αλλά και των πολιτών, υπάρχουν μέσα και τρόποι για να αποφευχθεί ο "αθέμιτος" ανταγωνισμός. Εκτός αν υπάρχει άλλος λόγος που δεν προσφεύγει κάποιος, μήπως ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου και τρέχουν όλοι πανικόβλητοι.
×