Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Posts

    3,012
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

  • Birthday June 16

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Για τον χαρακτηρισμό τους το ανέφερα. Δε νομίζω ότι κάποιο από τα πλοία που συζητάτε ταιριάζει στη γραμμή των Χανίων. Και από μέγεθος, και γιατί θα χρειαστούν αλλού, αν είναι διαθέσιμα για ταξίδι αυτή τη σεζόν, αλλά και για θέμα κόστους. Δεν έχει να κάνει με "υποδεέστερα" ή όχι. Προσωπική άποψη πάντα.
  2. Αν και το "αποκλείεται" είναι βαριά κουβέντα, ναι, δεν προβλέπεται. Το πλοίο είναι για Κυκλάδες, εκεί είναι η μάχη.
  3. Πάγια διαδικασία. Πρώτα ορίζεται το δίκτυο Ακολουθούν οι δηλώσεις δρομολόγησης Στη συνέχεια γίνεται διαγωνισμός για αποκλειστική δρομολόγηση Και τελικά προκηρύσσονται οι επιδοτούμενες γραμμές για όπου δεν βρίσκονται πλοία σύμφωνα με τα παραπάνω.
  4. Και η ανακοίνωση της Attica SYMFONIA_GIA_THN_POLHSH_ETAIRIKHS_SYMMETOXHS_STO_MAROCO.pdf
  5. Το Zhen Hua 32 περνά έξω από τη μπούκα του κεντρικού λιμανιού εν πλω για το Πέραμα:
  6. Τόσα και τόσα διασχίζουν (και διέσχιζαν) το Αιγαίο. Γιατί το συγκεκριμένο θα έχει παραπάνω πρόβλημα, πχ από το Αιολίς;
  7. Θα έχει δρομολόγιο Μεγάλη Τετάρτη; Πρωτομαγιά γαρ.
  8. Ο "κόσμος" θέλει Μεστά. Οι μεταφορικές θέλουν Χίο. Μην τα μπλέκουμε.
  9. H έμμεση δημιουργία μονοπωλίων δεν αφορά μόνο την ακτοπλοΐα. Το ίδιο συμβαίνει στον σιδηρόδρομο και σε άλλους κλάδους.
  10. Ενδιαφέρουσα συζήτηση, κρατά χρόνια, επανέρχεται στο προσκήνιο κάθε τόσο. Η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη. Η διατήρηση ενός πλοίου σε πλεύσιμη κατάσταση έχει κόστος και αυτό το κόστος πρέπει κάποιος να το πληρώσει. Τα υπάρχοντα πλοία μουσεία στην Ελλάδα έχουν από πίσω τους βαθιά πορτοφόλια αλλά και μεγάλη ιστορική αξία ή και συναισθηματική για κάποιους ιδιώτες. Δε μιλώ για το Αβέρωφ και το Βέλος, αμφότερα με την ιστορία τους. Αναφέρομαι στα Νεράιδα και το Hellas Liberty που είτε σε ατομικό επίπεδο το πρώτο, είτε σε συλλογικό το δεύτερο, αποτελούν μέρος της προσωπικής ιστορίας πολλών ανθρώπων της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας, εξ ου και το ενδιαφέρον και η συνεχής χρηματοδότηση. Αντιπαράδειγμα των παραπάνω αποτελεί το Θαλής, που βρίσκεται μεταξύ φθοράς κα αφθαρσίας, έτοιμο να διαλυθεί, ενώ για το Ευγένιος Ευγενίδης μόλις πρόσφατα ξεκίνησε προσπάθεια αποκατάστασης. Όσοι πάντως πιστεύουν ένα ποστάλι που ταξίδεψε κοντά είκοσι χρόνια στις ανατολικές Κυκλάδες είναι εξίσου σημαντικό με τα παραπάνω, μπορούν κάλλιστα να βγουν στη γύρα για χορηγούς αφού πρώτα κάνουν μια έρευνα για τα πιθανά κόστη αποκατάστασης και συντήρησης. Τους εύχομαι να το πετύχουν, αν και οι αποτυχίες ακόμα και την περίοδο που η χρηματοδότηση ήταν πιο εύκολη δεν με κάνει πολύ αισιόδοξο.
  11. Στο λιμάνι της Κυλλήνης δεν είχαν τοποθετηθεί πιλοτικά κάποια συστήματα cold ironing; Υπάρχουν; Δουλεύουν;
  12. O Πειραιάς είναι ελάχιστα χιλιόμετρα μακριά από του επιθυμητούς προορισμούς, το Λαύριο 60 χιλιόμετρα. Δεν είναι συγκρίσιμοι οι χρόνοι που χρειάζονται για να προσεγγίσουν το κέντρο της Αθήνας.
×
×
  • Create New...