Jump to content
Shipfriends

ΟΡΙΩΝ

eMembers
  • Posts

    338
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αρχικά για την γραμμή της Ανκόνας σχεδιάστηκαν από τον Γεράσιμο Στρίντζη. Εξού και οι πολλές καμπίνες και τα αεροπορικά. Στα Δωδεκάνησα κατέληξαν λόγω της αγοράς της Blue Star από τον Παναγόπουλο και την Attica. Ετσι τα πλοία μπήκαν στην εγχώρια ακτοπλοΐα, μιας και την Αδριατική την ανέλαβε για τον όμιλο η Superfast.
  2. Πρώτα απ΄όλα θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του θανόντος. Είναι τραγικό εν έτη 2023 να χάνονται άνθρωποι για τέτοιο λόγο. Η όλη ιστορία αποκάλυψε με τον πιο απροκάλυπτο και τραγικό τρόπο τις παθογένιες της ελληνικής κοινωνίας. Ζούμε σε μια κοινωνία του ωχαδερφισμού, του σιγά μωρέ και τί έγινε, στην οποία το να φοράς ζώνη και κράνος ή το να τηρείς τους κανόνες θεωρείται φλοριά, ανοησία και δείγμα βλακείας. Έτσι και στην υπόθεση αυτή, δεν τηρήθηκαν μια σειρά κανονισμών και κανόνων, τόσο απο το πλήρωμα, όσο και απο το θύμα (άσχετα αν έπασχε από νοητικά προβλήματα). Και δυστυχώς και την επομένη του τραγικού αυτού συμβάντος συνεχίζουμε να ακολουθούμε την ίδια τακτική, χωρίς να τηρούνται οι κανονισμοί. Όσον αφορά την δήλωση Μαμίδη, την θεωρώ ντροπιαστική: Ενώ συμφωνώ απόλυτα με το πνεύμα της και με το περιεχόμενό της, δεν μπορώ να δεχτώ αυτη τη δήλωση απο πλοίαρχο που συμμετείχε στην καριέρα του σε κόντρες μεταξύ των καραβιών, περνώντας πολύ κοντά σε ακτές, διακινδυνέυοντας καθημερινά ζωές επιβατών και πληρώματος. Αμφιβάλλω δε αν ο συγκεκριμένος τηρούσε ο ίδιος όλους τους κανονισμούς και αν έκλεινε πρώτα τον καταπέλτη, πρωτού λύσει κάβους και φύγει απο οποιοδήποτε ελληνικό λιμάνι. Απο την άλλη δε θυμάμαι να έχει καταδικάσει ποτέ την κατάπτυστη αυτή πρακτική σε οποιοδήποτε μέσο συνεντευξιάστηκε ο λαλίστατος κος Μαμίδης τα τελευταία χρόνια και να ζήτησε την εφαρμογή του κανονισμού. Το να βγαίνει τώρα εκ των υστέρων ως κριτής των πάντων και στην συγκεκριμμένη περίπτωση του συνάδελφου του, είναι για μένα εξοργιστικό. Έυχομαι η "θυσία" του Αντώνη να γίνει η απαρχή για να διορθωθούν τα πράγματα στα λιμάνια. Να μπούν μπάρες, να υπάρχουν κουλούρες διαθέσιμες, να κάνει σωστά τη δουλειά του το λιμενικό και να τηρούνται επιτέλους οι κανονισμοί ασφαλείας.
  3. Και γω όποτε χρησιμοποιώ την γραμμή αυτή προτιμώ για λιμάνι άφιξης/αναχώρησης την Πάτρα. Μου αρέσει να είμαι περισσότερη ώρα ξεκούραστος στο πλοίο, ειδικά μεταξύ Πάτρας και Ηγουμενίτσας που αδειάζει. Παρ΄όλα αυτά όμως θα συμφωνήσω με τον bas. Την εποχή προ Ιόνιας Οδού και Γέφυρας, η Πάτρα ήταν μονόδρομος για όλη την χώρα πλην βόρειας Ελλάδας. Με τις νέες υποδομές και την προσθήκη του Ε65 όμως η Ηγουμενίτσα είναι πλέον πολύ καλύτερα και ταχύτερα προσβάσιμη, τα οικονομικά της ΑΤΤΙCΑ μέτρια και ο ανταγωνισμός του Ιταλού μέγιστος. Επομένως θα πρέπει να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακας. Κόψιμο της Πάτρας -> λιγότερα μίλια -> λιγότερα καύσιμα, περισσότερα κυκλικά, λιγότερες καθυστερήσεις και περισσότερο κέρδος. Ο Ιταλός έχει ακολουθήσει ήδη κατα πολύ το μοντέλο αυτό. Πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου, μέχρι να πραγματοποιηθεί και η συγχώνευση για να ακολουθήσει και η Attica.
  4. Επειδή δεν γνωρίζω λεπτομέριες για το σύστημα πρόωσης του πλοίου και οι γνώσεις μου γύρω από τα μηχανικά θέματα είναι μη εξειδηκευμένες, γι΄ αυτό ρωτάω. Αν πχ ειναι μηχανική ή ηλεκτρική. Στην 2η περίπτωση, αν υπάρχει έλλειψη ηλεκτρικής ενέργειας, θα μπορούσε η υπάρχουσα ενέργεια να πηγαίνει κύρια στην πρόωση και τις βασικές ανάγκες ηλεκτρισμού του πλοίου και δευτερευόντος στον κλιματισμό του; Το σταθερά πάνω απο 27 προχθές και χθές που παρακολουθούσα από το Marine Traffic δεν ισχύει. Με τα βίας έφτασε τα 26,6 αντί για 27 με 28 παλιά. Για να μην υπάρχει καμιά παρανόηση, να τονίσω πως το σχόλιο μου και η μαρτυρία του φίλου αναφέρονται στο ΤΣΑΜΠΙΟΝ και όχι στο ΣΠΙΡΙΤ. Απλά επειδή κολλούσε στην κουβέντα το ανέφερα ΕΔΩ.
  5. Καλός μου φίλος ταξίδεψε προχθές με το αδερφάκι του ΣΠΙΡΙΤ απο Πάτρα για Αγκώνα. Το πλοίο ήρθε με αρκετή καθυστέρηση στην Πάτρα και εγκλωβίστηκε μετά λόγω πετρέλαιυσης και έκτακτης επιθεώρησης του για κάποιες περαιτέρω ώρες στην Πάτρα. Ο κλιματισμός εντός του πλοίου πάντως πράγματι αντιμετώπιζε δυσκολίες. Και ερωτώ τώρα, σε συνάρτηση και με την χρόνια μειωμένη ταχύτητα του. Μήπως το πρόβλημα του κλιματισμού σχετίζεται με το υποφαινόν μηχανικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το πλοίο;
  6. Αν δεν ειναι λάθος του ΜΤ τότε το πλοίο πρέπει να αντιμετωπίζει κάποιο θέμα εν πλω προς Ανκόνα. Το παρακολουθώ ώρα τώρα με αυξομειώσεις στην ταχύτητα του, μεταξύ 14 και 25 μίλια. Ας ελπίσουμε να μην είναι κάτι σοβαρό.
  7. Καλωσόρισε το πλοίο στα νέα του λιμέρια. Να είναι πάντα τυχερό, καλοτάξιδο και κερδοφόρο. Τελικά εν αντιθέση με τις δηλώσεις της εταιρίας και κάποιων μελών, οτι το πλοίο θα δρομολογηθεί 1/6/23, είχα δίκιο προ 3μήνου που έλεγα πως το πλοίο δύσκολα θα προφτάσει την ημερομηνία αυτή του και πως έχει αρκετή δουλίτσα ακόμα. Από την καλλιτεχνική λήψη του hayabusagr φαίνεται πως ακόμα και τώρα δεν έχουν τελειώσει ολοκληρωτικά οι εργασίες του. Τα τελευταία μαζέματα μάλλον θα γίνουν εν Αραφήναις! Καλορίζικο να είναι και να γράψει την δική του ένδοξη ιστορία στην ακτοπλοϊα μας, όπως θρυλικοί προκάτοχοι του. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές.
  8. Από το άρθρο του enandro.gr βλέπουμε ένα σκάφος σε εκπληκτικά καλή κατάσταση. Πραγματικά (τουλαχιστον απο τις φωτογραφίες) δε φαίνεται να χρειάζεται πολλές εργασίες για να εισέλθει στην όποια γραμμή του. Πραγματικό κόσμημα για την ελληνική ακτοπλοϊα αυτό το ταχύπλοο.
  9. Όνομα ο΄τι να ναι. Κρίμα.😕 Δεν νομίζω πως συνάδει το όνομα αυτό με ταχύπλοο. Να ταν κρουαζιερόπλοιο, θα έλεγα οκ. Αλλά έτσι... Τέλος πάντων. Είναι θέμα της εταιρίας του. Εγώ θα ευχηθώ να είναι καλοτάξιδο και τυχερό.
  10. Πάντως από το...: "σε 10 μέρες θα είναι Ελλάδα", πέρασαν ήδη 20 και το σκάφος δεν έχει καν ξεκινήσει από το Visby και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.
  11. Νομίζω πως οι μεγάλες προστριβές με το ΥΝΑΝΠ ήταν επι κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και υπουργείας Κουρουπλή, όχι με ΝΔ και Πλακιωτάκη.
  12. Συμφωνώ και γω με τους δύο προλαλήσαντες. Είναι η πιο καλόγουστη πρόταση για την φορεσιά τπυ πλοίου.
  13. Σε λίγο θα μας το βγάλουν και "Love Boat"... τι Golden τι Pacific...
×
×
  • Create New...