Jump to content
Shipfriends

iason

eMembers
  • Posts

    182
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Στην πράξη η κλίση της ράμπας δεν είναι ιδιαίτερα κακή στα λιμάνια του δρομολογίου στα οποία δένει κανονικά και το ανεβοκατέβασμα γίνεται σχετικά άνετα. Αν αυτή η κλίση είναι πρόβλημα, τότε θα έπρεπε να έχουν σφραγιστεί τα πάνω γκαράζ όλων των πλοίων, καθώς οι εσωτερικές ράμπες είναι κατά κανόνα πολύ πιο απότομες από τη ράμπα του "Αλκυώνη". Με ταχύτητες μέχρι 17 κόμβους και κυματισμό κάτω από 1,5μ. είναι οριακά υποφερτό. Αλλά, αφενός στο παρόν δρομολόγιό του δεν πλησιάζει τις υψηλές ταχύτητες π.χ. του Ταξιάρχη ή του Θεόφιλου, αφετέρου μέτρησε κανείς πόσα ανεκτέλεστα δρομολόγια είχε μόνο το Δεκέμβριο (όταν όλα τα υπόλοιπα πλοία ταξίδευαν κανονικά; ). Τώρα το τι γίνεται όταν τυχει να ταξιδεύει με καιρό από 5-6 B και άνω είναι άλλο θέμα. Έχει και άλλα ωραία χαρακτηριστικά, π.χ. το εσωτερικό του είναι αρκετά συμπαθητικό (ένα μεγάλο και άνετο πούλμαν - τυπικό ταχύπλοο δηλαδή) και σε αντίθεση με άλλα ταχύπλοα έχει και εξωτερικούς χώρους για καραβολάτρες. Και μην ξεχνάμε πως σε περιόδους κρίσης, για τον επιβάτη είναι σημαντικό το ότι είναι και αρκετά φθηνό ως εναλλακτική λύση στα συμβατικά. Παράλληλα, από άποψη operations ο συνδυασμός 1100+ επιβάτες και 100 ΙΧ θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός αν ήταν σε μία κατάλληλη γραμμή. Αλλά δε φταίει το πλοίο που εκτελεί αυτό το δρομολόγιο πολυτελείας και ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει 2.000 Ευρώ ή και παραπάνω για κάθε επιβάτη που μεταφέρει. Όπως δε φταίει για το γεγονός ότι ο συνδυασμός οικονομίας καυσίμου και δυσκολίας πλεύσης με κυματισμό το κατατάσσουν αυτοδίκαια στα "βραδύπλοα": Ταχύπλοο με μέση ταχύτητα 16,5 κόμβους; Άλλη μία Ελληνική πατέντα που νομίζω συνοψίζει πλήρως το τρέχον status του πλοίου.
  2. Φήμες θέλουν ένα από τα Superfast VII ή VIII να αναχωρεί άμεσα για Αϊτή προκειμένου να χρησιμοποιηθεί απο ανθρωπιστικές οργανώσεις ως πλωτό νοσοκομείο/ξενοδοχείο. Αυτή τη στιγμή (μετά την κατάργηση της γραμμής Helsinki–Rostock πριν από λίγες ημέρες) τα πλοία βρίσκονται αραγμένα στο Ταλίν, οπότε κάτι τέτοιο δεν είναι απίθανο, παρότι η εταιρεία δε θέλησε να σχολιάσει ακόμα το θέμα. Οι ίδιες φήμες πάντως αναφέρουν ότι ήδη μοιράστηκαν εμβόλια κατά της ηπατίτιδας στο πλήρωμα.
  3. Και η έξοδος από τον κύκλο... (οπότε τώρα οι φανατικοί των στατιστικών μπορούν να μετρήσουν το τελικό σύνολο των κύκλων )
  4. 1.659 επιβάτες γυρίζουν γύρω-γύρω... Quiz για παρατηρητικούς: Πόσους κύκλους πραγματοποίησε ως τώρα το πλοίο; Δεν πρόκειται για σφάλμα του AIS, είναι η πραγματική πορεία (!) Επιπλέον, αναμένεται να γυρίζει έτσι ως τις 6 το πρωί της Δευτέρας (23/11, ώρα Ελλάδος). http://www.marinetraffic.com/ais/default.aspx?mmsi=230249000&centerx=20.62335&centery=60.09485&zoom=10&type_color=6
  5. Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του φίλου polmyt για το vibration. Σε πρόσφατα ταξίδια σε καμπίνες σε όλα τα σημεία (πλώρα, πρύμα κ.λπ.) και με διάφορους καιρούς (0-7Bf) μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το σχεδόν ανύπαρκτο vibration, αλλά και η πολύ καλή συμπεριφορά του πλοίου στον καιρό (συνδυασμός καλοτάξιδου πλοίου και ικανοτήτων πληρώματος). Σε γενικές γραμμές τόσο το πλοίο όσο και το ταξίδι του θα έλεγα ότι είναι Α+ δεδομένης της ηλικίας αλλά και των δυνατοτήτων που έχει η εταιρία αυτήν την περίοδο για αναβαθμίσεις και συντήρηση του ξενοδοχειακού πέραν των απολύτως βασικών απαιτήσεων. Μελαγχολική νότα οι αναρτημένες στους διαδρόμους δημοσιεύσεις με τις βραβεύσεις προ 15ετίας - περασμένα μεγαλεία και αβέβαιο μέλλον...
  6. Φίλε kapas, στην πράξη αυτό που μπορεί να γίνει (μου έχει τύχει και εμένα) είναι στο πεδίο όπου κανονικά συμπληρώνεται ο αριθμός κυκλοφορίας, αντί για τον αριθμό να εισαχθεί το επώνυμο (ή όσο από αυτό χωράει). Με αυτόν τον τρόπο αφενός υπάρχει αναγνωριστικό, αφετέρου υπάρχει και αποδεικτικό της κατοχής του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν όλες οι εταιρείες ή οι πράκτορες το δέχονται αυτό, συνήθως δεν έχουν αντίρρηση. Γενικά είναι μία καλή "συμβιβαστική" λύση. Σε κάθε περίπτωση, αν θέλεις να είσαι τυπικά σωστός και για να αποφύγεις διάφορες κακοτοπιές, θα πρέπει το αυτοκίνητο να μην κινηθεί με ίδια μέσα εντός και εκτός του λιμένα, ενώ θα πρέπει να εξετάσεις και τι γίνεται σε περίπτωση πρόκλησης ζημιών όχι τόσο στο ίδιο το αυτοκίνητο (μάλλον δευτερεύον αφού πάει για ανταλλακτικά), όσο σε τρίτους ή στο πλοίο, δεδομένου ότι δε θα έχεις ασφάλιση για το όχημα. Για όλα αυτά και τυχόν ειδικούς όρους μεταφοράς θα μπορεί να σε ενημερώσει ο πράκτορας.
  7. Είχες σκονάκι αλλά σωστός!
  8. Σε ποιο πλοίο της ακτοπλοΐας έχουν κάνει πλήρωμα τα στρουμφάκια;
  9. Ειδικά ο Ταξιάρχης πλησίαζε για να παραλάβει επιβάτες από ένα ομόσταυλο πλοίο που λαβώθηκε στο ίδιο ακριβώς σημείο υπό τις ίδιες συνθήκες, την ίδια χρονική περίοδο. Άρα λογικά πλησίαζε με τη μέγιστη δυνατή προσοχή που θα μπορούσε ποτέ να έχει και παρόλα αυτά δεν αποφεύχθηκε το ατύχημα. Αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη δείχνει δύο πράγματα: α) Το προφανές, δηλαδή την απόλυτη ακαταλληλότητα του λιμανιού για το συγκεκριμένο καιρό. β) Την ασύλληπτη πίεση προς το πλήρωμα να δέσουν σώνει και καλά στο λιμάνι για να παραλάβουν τους επιβάτες του Θεόφιλου. Όσο και αν τα αίτια είναι πάντα πιο σύνθετα, στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μου φαινόταν αυτονόητο να δεχτώ την εκδοχή ότι όντως κάτι συμβαίνει στη ΝΕΛ.
  10. Υποχρεώθηκα λόγω αδυναμίας εξυπηρέτησης από τα πρακτορεία της ΝΕΛ αλλά και κάποια γραφεία ταξιδίων τα οποία δε μπορούσαν (?) 15 ημέρες πριν το ταξίδι να κάνουν μια διόρθωση στην κράτηση και με έπεισαν ότι είναι μεν κάτι απλούστατο αλλά θα έπρεπε να το κάνω ο ίδιος μέσα στο πλοίο. Όντως το έκανα αλλά πλήρωσα σχεδόν 60 Ευρώ για αλλαγή καμπίνας από δίκλινη Α' θέσης σε δίκλινη Α' θέσης. Η επιβάρυνση για την TV ήταν 28 ευρώ στην καμπίνα, ήτοι 14 ευρώ το άτομο. (μάλλον δεν το διευκρίνισα σωστά νωρίτερα). Πάντως το θέμα είναι ότι είναι παράλογη η κλιμάκωση της τιμής με βάση τη συγκεκριμένη υπηρεσία και κυρίως το τι έπεται: ραδιόφωνο, τηλέφωνο, κλιματισμός, ζεστό νερό, πετσέτες, κουρτίνες, κλινοσκεπάσματα, καρέκλα και τραπέζι, όλα θα χρεώνονται ως έξτρα; Η βασική τιμή θα είναι π.χ. τα 60 Ευρώ αλλά σε αυτήν την τιμή "δυστυχώς δεν υπάρχει καμία διαθέσιμη, έχουμε όμως την ίδια ακριβώς καμπίνα αλλά με όλα τα έξτρα, στα 110 ευρώ το άτομο...". Απορώ ποιος ανεγκέφαλος μαρκετίστας το σκέφτηκε αυτό... Κρίμα γιατί ευχαριστήθηκα πολύ το πλοίο και το ταξίδι του (είχα αρκετούς μήνες να ταξιδέψω με αυτό). Αλλά ας είναι πάντα έτσι καλοτάξιδο με το γνωστό καλό πλήρωμά του και ας με χρεώνουν και το χαρτί υγείας 15 ευρώ το ρολό. Αν είναι αυτό να τους βοηθήσει να ορθοποδήσει η εταιρεία και να μείνει το πλοίο στη γραμμή, τότε χαλάλι
  11. Υποχρεώθηκα να πληρώσω για το κομμάτι Χ-Π 28 ευρώ μόνο και μόνο για την τηλεόραση που δεν την ήθελα κιόλας... Ναι, δεν είναι τυπογραφικό λάθος, τόσο χρεώνεται, είκοσι οκτώ (!) ευρώ. Όπου τηλεόραση, μία μπακατέλα με πολύ μικρών διαστάσεων οθόνη, σπασμένα κουμπιά και χαλασμένο τηλεχειριστήριο. Η οποία μετά χιλίων κόπων πιάνει όλα και όλα 4 κανάλια (ΝΕΤ, ALPHA, MEGA, ANT1) και από αυτά μόνο ένα καθαρά. Λόγω της πολυτέλειας της τηλεόρασης οι καμπίνες στο Μυτιλήνη φθάνουν να έχουν σχεδόν την ίδια τιμή με αυτές του Ν. Χίος (70 έναντι 75Ε). Αλλά είμαι ευχαριστημένος γιατί μπόρεσα να ανάψω τα φώτα της καμπίνας και να τραβήξω το καζανάκι της τουαλέτας χωρίς επιπλέον χρέωση. Ελπίζω τώρα να μην έβαλα ιδέες στην εταιρεία... Άσχετο: Για κάποιον παράξενο λόγο πάντως δεν ένιωσα καθόλου vibration σε κανένα από τα τελευταία ταξίδια, λες και ήμουνα σε άλλο πλοίο. Έχει αρχίσει να μου λείπει...
  12. Σωστά φίλε Earl Granville, άλλωστε ένας από τους βασικούς τυπικούς όρους της σύμβασης μεταφοράς επιβατών αναφέρει ότι "η εταιρεία δικαιούται να αντικαταστήσει" κ.λπ. Γι' αυτό έχω την απορία και δεν έχω καμία βεβαιότητα για το ποιο θα είναι το πλοίο με το οποίο θα ταξιδέψω τελικά. Το ότι η ΑΝΕΚ τυπώνει και εισιτήρια με το συγκεκριμένο απλά δείχνει ότι σε κάποια φάση η αντικατάσταση του Λισσός από το Πρέβελης ήταν προγραμματισμένη κίνηση. Και φαίνεται ότι εξακολουθεί να είναι σε κάποια πλάνα, αφού μέχρι και σήμερα η εταιρεία το ίδιο πλοίο δηλώνει για την εν λόγω ημερομηνία.
  13. Λύστε μου και εμένα την ίδια απορία γιατί έχω εισιτήριο 23/4 17:00 Π-Χ-Μ που γράφει "ΠΡΕΒΕΛΗΣ"...
×
×
  • Create New...