Jump to content
Shipfriends

mermaid

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About mermaid

  • Birthday 08/20/1971

Uncategorized

  • Interests
    naval History
  • Occupation
    journalist

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ 1900 – 1950 ΤΟΜΟΣ Α’ έκδοση 2000 ISBN 960-86590-5-1 ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ 1951 – 2000 ΤΟΜΟΣ B’ έκδοση 2001 ISBN 960-86590-6-X. Δοκίμασε στο βιβλιοπωλείο ΒΟΣΤΑΝΟΓΛΟΥ στον Πειραιά Μπουμπουλίνας 10 πρέπει να έχουν τα βιβλία ακόμα προς πώληση πάρε ένα τηλέφωνο στο 2104122785 http://www.theabyss.gr/community/index.php?topic=3471.0
  2. Η ρύπανση είναι αποτέλεσμα της ΜΗ ΑΝΤΛΗΣΗΣ πετρελαιοειδών. Το μαζούτ ΔΕΝ έπεσε από τον ουρανό. Επομένως θα πρέπει να δούμε τι ΔΕΝ έγινε. Το πώς θα βγει το μαζούτ από το ναυάγιο δεν είναι σχετικό με το ναυάγιο. ? Με ποιο τρόπο γίνετε η απάντληση από τα ναυάγια ? Γιατί εδώ δεν έγινε ? Η ιστορία και το ναυάγιο του Jupiter στην οποία έγινε απάντληση δεν έχει σχέση ? Το βάθος είναι ανασταλτικός παράγοντας για να ΜΗΝ γίνει απάντληση ? Το βάθος και θέση του πλοίου πραγματικά είναι επικίνδυνη για την ασφάλεια των δυτών ? Αν ναι τότε πως επιχειρούν από το Ιούλιο στα πλαίσια της πραγματογνωμοσύνης και μάλιστα στα βαθύτερα σημεία που είναι τα ρήγματα ? Πως μπορεί να γίνει ρηγμάτωση σε μια δεξαμενή αφού υπάρχουν τα εξαεριστικά και γίνεται εξισορρόπηση πίεσης ? Για να γίνει ανέλκυση οπουδήποτε ναυαγίου γίνεται πάντα απάντληση πρώτα είναι πάγια τακτική άρα πιστεύω ότι το θέμα χρήζει ανάλυσης και όχι μεταφοράς σε άλλη ενότητα.
  3. Πιθανόν.. Σχετικά με απαντ-λύσεις στην Ελλάδα αναφέρω ενδεικτικά μερικές πασίγνωστες από τις πολλές ιστορίες de-oiling. EXPRESS SAMINA - 27/09/2000 - 24/11/2000 – PAROS the divers could not access the bunker tanks just by drilling holes on the hull but had to make ways within the wreck by drilling plates, removing machines spares, floor plates. Their task was further impeded as they worked in zero visibility conditions within the wreck. In total, 118,5m3 of mazut, 44,3m3 diesel oil, 29,12m3 lub and hydraulic oil and 15,6m3 of slops were pumped, temporarily stored in the tanks of mother vessel VERGINA I and consequently delivered to reception facilities. http://www.poseidonsalvage.com/ps_experience_8.html DYSTOS -29/12/1996 - 09/02/1997 Antipollution measures by deployment of oil containment booms (200m), plugging of overboards to stop possible oil leakage, removal of polluting materials such as batteries, oil drums and paints, were also taken. High-pressure hot water jet was used underwater in the engine room in order to macerate the stuck oil from engines and consequently facilitate the pumping out operation. Pumped out approximately 160m3 of bunkers and other oil. Underwater bunker removal. http://www.poseidonsalvage.com/ps_experience_7.html MILLENIUM EXPRESS II vessel was safely towed to Elefsis where antipollution, de-oiling and pumping out services were provided. http://www.poseidonsalvage.com/ps_experience_16.html Και να προσθέσω επίσης το EUROBALKER, AVANTIS III, και φυσικά το Jupiter… Ίδιο ναυάγιο, 19 χρόνια πριν.. http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070416&nid=4463948&sn=ΕΛΛΑΔΑ&spid=876
  4. USS Mississinewa http://www.scubaschoolsofamerica.com/pdfs/Sum03_USS_Mississinewa.pdf M/S SALLY ALBATROSS 4.3.1994 http://www.onnettomuustutkinta.fi/uploads/49ipg62215.pdf O Ανθρώπινος Παράγοντας και η συμμετοχή του στην πρόκληση ναυτικών ατυχημάτων. http://www.maritime.deslab.naval.ntua.gr/documents/extra/diplomatheses/Gemelos%20Ioannis/Gemelos.pdf INVESTIGATION INTO THE EXPLOSION AND SINKING OF CHEMICAL TANKER BOW MARINER 28/2/2004 http://www.maresig.org/pub/MarESIG/IncidentAnalysis/bowmar1.pdf BOW MARINER TANKER CASUALTY & RECOVERY OPERATION … http://www.slc.ca.gov/Division_Pages/MFD/Prevention_First/Documents/2004/OSPR%20Emerging%20Issues/Lamb-Martin%20paper.pdf ABS Technical Analyses Related To The PRESTIGE CASUALTY.. http://www.eagle.org/news/press/prestige/Tech%20Analysis%20final.pdf πρώτη απόπειρα ανάκτησης του εγκλωβισμένου πετρελαίου. Η εταιρεία επιστράτευσε μηχανικούς ειδικευμένους σε υποβρύχιες επιχειρήσεις μεγάλου βάθους. http://www.sciam.gr/topics.asp?action_id=topic_analysis&issue_id=203&topic_id=168 Η περίπτωση του "Prestige" Video από την επιχείρηση άντλησης πετρελαίου http://www.greenpeace.org/greece/news/oil-pump/prestige
  5. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&PubID=133387&word=SEA+DIAMOND http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_999366_19/09/2007_241881
  6. Απάντληση καυσίμων έχει υλοποιηθεί με απόλυτη επιτυχία από ναυάγια όπως : Express Samina, Nordland, Dystos
  7. Το βαπόρι είναι στα παλαιά ορυχεία Θα δούμε αύριο την συνέχεια …
  8. Από φίλο στην Σαντορίνη έμαθα τα εξής : Το πλοίο το έχουν ρυμουλκήσει σε κάποιο ρηχό σημείο έχει πάρει δεξιά κλίση 50 μοιρών οι υπερκατασκευές ακουμπούν στα βράχια…
×
×
  • Create New...