Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Content count

    3,809
  • Joined

  • Last visited

About Orestis

  1. Ακούγεται για ναύλωση του Fast Ferries Andros προκειμένου η Blue να καλύψει τη γραμμή, γεγονός που σημαίνει πως δεν θα πραγματοποιηθεί το σχέδιο δρομολογήσεων της προηγούμενης εβδομάδας.
  2. Τις επόμενες ημέρες, πιθανώς και σήμερα, θα ολοκληρωθεί η διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη για την επιλογή του ναυπηγείου που θα πάει για επισκευές το «Blue Star Patmos» το οποίο προσάραξε προ ημερών ανοικτά της Ίου. Στα Ναυπηγεία Ελευσίνας κυκλοφορεί εδώ και ημέρες πως η εταιρεία του ομίλου Ταβουλάρη θα επικρατήσει στο σχετικό άτυπο διαγωνισμό. Στον ΟΛΠ θεωρούν επίσης σίγουρο, πως θα πάρουν την πρώτη μεγάλη δουλειά ναυπηγοεπισκευής με τους Κινέζους να τη διεκδικούν σε ισχυρούς συνεταίρους. Στη διεκδίκηση της μεγάλης σύμβασης έχουν μπει και ξένα ναυπηγεία, αλλά στον Πειραιά θεωρούν πως έχουν μικρές πιθανότητες. Κυριακή κοντή γιορτή... www.euro2day.gr
  3. Tραγικό θάνατο βρήκε 42χρονος οδηγός φορτηγού στο λιμάνι του Πειραιά, μέσα στο πλοίο Blue Star 1.Στην προσπάθειά του να συνδέσει τον τράκτορα με το επικαθήμενο (ρυμουλκούμενο), το βαρύ όχημα μετακινήθηκε και τον χτύπησε, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα. Ο άτυχος οδηγός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.Την προανάκριση της υπόθεσης έχει αναλάβει το κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά. Πηγή: ΑΜΠΕ
  4. Και ο χρόνος ταξιδιού αυξήθηκε (τα 15’ λεπτά διαφορά στη Σύρο έγιναν 60’ και η μία ώρα διαφορά στη Μύκονο έγιναν 2 ώρες) και το “Blue” άλλαξε σε “Golden”. Όλα παίζουν το ρόλο τους.
  5. Ας δουμε τις πρωτες δηλωσεις των εμπλεκομενων πλευρων: Attica Κύκλοι προσκείμενοι στην Attica επισημαίνουν πως η παραπάνω εξέλιξη αλλάζει τον χάρτη της αγοράς και συμβάλλει στην ισχυροποίηση της HSW και συνολικά της ελληνικής ακτοπλοΐας, η οποία αντιμετώπισε σοβαρά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια. «Ζητούμενο», σημειώνουν, «είναι να υπάρχουν υγιής και ισχυρές εταιρείες που θα μπορούν να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό. Το νέο σχήμα βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση». Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως αυτό που τώρα προέχει είναι η έγκριση της συμφωνίας από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και προσθέτουν πως είναι νωρίς για ανακοινώσεις σχετικά με τα σχέδια του νέου σχήματος. Άλλες πληροφορίες πάντως, δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να υπάρξουν αλλαγές στα δρομολόγια σε γραμμές που υπάρχει μεγάλη επικάλυψη, ακόμη και να δεν υπάρξει συγχώνευση των δυο εταιρειών ( Για κάτι τέτοιο απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία της τάξης του 75%, η οποία αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει). Υπογραμμίζουν ακόμη πως η Fortress έχει μεγάλα σχέδια για την παρουσία της στην ελληνική ακτοπλοΐα και θεωρούν δεδομένο ότι δεν θα σταματήσει εδώ. Αντίθετα, εκτιμούν ότι θα διεκδικήσει το ποσοστό που απέκτησε η Τράπεζα Πειραιώς στην Attica μετά τη συμφωνία μεταβίβασης της HSW. HSW Πηγές από την Hellenic τονίζουν πως η διοίκηση υπό τον Αντώνη Αγαπητό αισθάνεται δικαιωμένη για τις εξελίξεις, και δηλώνει σίγουρη πως θα έρθουν ακόμη καλύτερες μέρες για την εταιρεία με την στήριξη της Fortress. Όπως λένε, ο αγώνας που έδωσαν απέδωσε καρπούς αφού πέτυχαν τον στόχο τους. Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση τάχθηκαν εξ’ αρχής κατά των σχεδίων του Ιταλού μεγιστάνα και σύστησαν μπλοκ για να αποτρέψουν την ενίσχυση του μεριδίου του. Έφθασε μάλιστα στο σημείο να μιλήσει δημόσια για αφελληνισμό της ελληνικής ακτοπλοΐας και προειδοποίησε για προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών της άγονης γραμμής του Αιγαίου στην περίπτωση που ευδοκιμούσε η προσπάθεια του Ιταλού. Grimaldi «Βασικό είναι να υπάρχει ένας συνομιλητής που ν' αντιμετωπίζει τα θέματα επιχειρηματικά. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι συνομιλώντας με μια ναυτιλιακή εταιρεία, χρησιμοποιούμε την ίδια γλώσσα και ότι η HSW με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα βγει από την στασιμότητα. Τι ενδιαφέρει ένα μέτοχο; αυτός που διαχειρίζεται την Εταιρεία να "συμπάσχει" διακινδυνεύοντας το δικό του κεφάλαιο. Οι Μινωικές είχαν από πάντα ξεκαθαρίσει ότι, ενδιαφερόταν τόσο για την αγορά όσο και για την πώληση της συμμετοχής τους στην HSW. Τώρα μένει να δούμε πως θα εκλάβει η Επιτροπή Ανταγωνισμού ότι, εκτός των άλλων, εν κατακλείδι, οι βασικοί μέτοχοι της HSW είναι ουσιαστικά και οι βασικοί παίκτες τις αγοράς η Attica και η Minoan Lines. Ένα περαιτέρω ξεκαθάρισμα κατά την γνώμη μας είναι απαραίτητο για να λειτουργήσει η αγορά ομαλά και προς το συμφέρον του τελικού χρήστη».
  6. To 1,44 €/μετ. είναι απλά η τρέχουσα χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής της Attica. Αποτελεί μια ενδεικτική αποτίμηση (αν και η εταιρεία έχει ελάχιστη διασπορά μετοχών), αλλά μένει να δούμε πως θα διαμορφωθεί η τιμή μετά την ΑΜΚ και την ενσωμάτωση της νέας συμμετοχής. Να έρθει δηλαδή σε συμφωνία με την Πειραιώς?
  7. Από χθες ξεκίνησε η λειτουργία τους:
  8. Καμία εταιρεία δεν έμεινε δυσαρεστημένη την προηγούμενη εβδομάδα, αφού σε ένα βράδυ άνοιξαν 4-5 εκδοτήρια μέσα στο λιμάνι. Χαλαρά, Ιούλιο στον Πειραιά, δεν κυκλοφορεί ψυχή...
  9. Σχέδιο συγχώνευσης της Attica Group θυγατρικής της MIG που δραστηριοποιείται στην ναυτιλία και έχει ισχυρό μέτοχο το Fortress με την Hellenic Seaways επεξεργάζεται η τράπεζα Πειραιώς. Η τράπεζα Πειραιώς είναι βασικός μέτοχος με 32% περίπου στην MIG, θα ολοκληρώσει την έκδοση ομολογιακού 420 εκατ και ουσιαστικά δυνητικά θα ελέγχει όλη την εταιρία και ταυτόχρονα η Πειραιώς ελέγχει το 40,5% της Hellenic Seaways ενώ ο Grimaldi 48,5%. Με βάση πληροφορίες εξετάζονται δύο εναλλακτικά σενάρια. 1)Η Attica group να εξαγοράσει το 40,5% της Hellenic Seaways από την Πειραιώς με στόχο την συγχώνευση εφόσον επέλθει συμφωνία και με τον Grimaldi. 2)fund του Fortress να αποκτήσει ξεχωριστά το 40,5% της Hellenic Seaways και εν συνεχεία να εξεταστούν τα εναλλακτικά σενάρια. Με δεδομένες τις δανειακές υποχρεώσεις της Hellenic Seaways και την καλύτερη χρηματοοικονομική κατάσταση της Attica Group η συγχώνευση των δύο ναυτιλιακών εταιριών φαντάζει ως το πιο λογικό σχέδιο προς όφελος της Πειραιώς, της MIG και βεβαίως των εμπλεκομένων ναυτιλιακών εταιριών.Υπάρχουν ενδείξεις ότι τις προσεχείς εβδομάδες μπορεί να υλοποιηθούν τα σχέδια αυτά και να υπάρξουν ανακοινώσεις. www.bankingnews.gr
  10. O σεισμός δημιούργησε σημαντικά προβλήματα στο λιμάνι:
  11. Ευκαιρία να διασταυρώσουν τα ξίφη τους είχαν χθες οι μονομάχοι της Ραφήνας:
  12. Πρόκειται για το χώρο που βρισκόντουσαν τα παλιά dormitories του πλοίο και στον οποίο γίνονται εργασίες για να δημιουργηθούν escape rooms!
  13. Τα δύο άτομα που επέβαιναν στο αλιευτικό σκάφος περισυνελέγησαν αρχικά χωρίς τις αισθήσεις τους και ο θάνατός τους διαπιστώθηκε στο κέντρο υγείας του νησιού.Τραγωδία με αλιευτικό σκάφος που βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή της Αίγινας, μετά από σύγκρουση με πλοίο υδροφόρα, 2,5 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά της Σουβάλας. Τα δύο άτομα που επέβαιναν στο αλιευτικό σκάφος περισυνελέγησαν αρχικά χωρίς τις αισθήσεις τους από το πλήρωμα της υδροφόρας και μεταφέρθηκαν στο κέντρο υγείας του νησιού, όπου δυστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατός τους. Μέχρι στιγμής τα αίτια της σύγκρουσης του πλοίου με το αλιευτικό σκάφος παραμένουν αδιευκρίνιστα. Πρωτο Θεμα
  14. Ενδεικτικό της κατάστασης: Επιστροφή Κυριακής, 800 επιβατες το ένα ταχύπλοο, 1.100 το άλλο και να κλαίνε και οι δύο...
×