Orestis

eMembers
  • Content count

    3,787
  • Joined

  • Last visited

About Orestis

  1. Δεν είναι έτσι τα πράγματα, την Τρίτη δεν εκτελέστηκαν δρομολόγια και το ίδιο έγινε και σήμερα, αφού ομάδες συνδικαλιστών (???) παρεμπόδισαν τον απόπλου των πλοίων.
  2. Δεύτερη μέρα ανόδου άνω του 10% για τη μετοχή της Attica Συμμετοχών στο ταμπλό του ΧΑ και στην αγορά κυκλοφορούν σενάρια περί πώλησης της εταιρείας από τη MIG, προκειμένου να μειωθούν οι δανειακές υποχρεώσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες το Fortress έκανε πρόταση στην Πειραιώς για να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου στην Attica, ωστόσο η Πειραιώς αντιπρότεινε την πώληση της Attica, προκειμένου να αποπληρωθεί το Fortress. Η MIG με τη σειρά της όμως εκδήλωσε την αντίθεσή της σε ένα τέτοιο σχέδιο, δεδομένου ότι η Attica έχει πολύ καλό ισολογισμό με καθαρή θέση περί τα 400 εκατ. ευρώ και καθαρό δανεισμό 200 περίπου εκατομμύρια ευρώ. Στη χρήση 2016 είχε καθαρά κέρδη 20 εκατ. ευρώ από 33 εκατ. ευρώ το 2015 και στο ταμπλό αποτιμάται στα 228 εκατ. ευρώ μετά τις δύο τελευταίες ανοδικές συνεδριάσεις. Σημειώνεται πως η μετοχή διαπραγματεύεται στην κατηγορία περιορισμένης εμπορευσιμότητας λόγω υψηλού ποσοστού συμμετοχής από τη ΜIG το οποίο αγγίζει το 90%. Σύμφωνα με πληροφορίες του www.bankingnews.gr, τα εμπλεκόμενα μέρη βρίσκονται σε συζητήσεις προκειμένου να βρεθεί μια φόρμουλα για το πως μπορεί να υπάρξει καλύτερη διαχείριση του ζητήματος.
  3. Η απεργία θα συνεχιστεί για άλλες 48 ώρες (μεσάνυχτα Παρασκευής).
  4. Μπορεί στην HSW να άργησαν να ολοκληρώσουν το project του wi-fi αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και ως προς την ταχύτητα αλλά και επειδή καλύπτει σχεδόν όλα τα σημεία των πλοίων.
  5. Όχι, απλά για τα δεδομένα της συνέπειας και του προγραμματισμού της εταιρείας, είναι ασυνήθιστη κίνηση. Αναρωτιόμουν αν με μερικά express δρομολόγια και την άμεση ενεργοποίηση του Med Star θα μπορούσε να εξυπηρετήσει για αυτό το διάστημα τα Δωδεκάνησα με 2 πλοία (& το Ro-Ro) αντί να αφήσει τα Χανιά.
  6. O λόγος που η Attica δεν θα έχει πλοίο στη γραμμή των Χανίων το επόμενο διάστημα είναι οι ετήσιες ακινησίες των πλοίων της σε συνδυασμό με την έλλειψη του Διαγόρα?
  7. Άγονος θα κηρυχθεί, όπως όλα δείχνουν, ο διαγωνισμός για την πώληση ποσοστού ως 50,04% της Hellenic Sea Ways (HSW) καθώς οι όροι των -δύο- δεσμευτικών προσφορών κρίθηκαν μη ελκυστικοί από την Πειραιώς και τον σύμβουλο πώλησης. Παρότι οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές δεν έχουν ενημερωθεί επίσημα για την κατάληξη του διαγωνισμού, από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα προκύπτει κλίμα χαμηλών προσδοκιών. Μινωικές και Eagle Mind Shipping (Ηλιόπουλος) ενημερώθηκαν άτυπα για τη μη θελκτικότητα των προσφορών, χωρίς να ζητηθεί, προς το παρόν, η κατάθεση βελτιωτικών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η καλύτερη προσφορά ήταν αυτή των Μινωικών Γραμμών, που ελέγχουν το 48,53% του μετοχικού κεφαλαίου της HSW, ωστόσο ενείχε σειρά από αιρέσεις που θα μπορούσαν να μειώσουν το προσφερόμενο τίμημα. Η δυσκολία της επιτυχούς ολοκλήρωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας φάνηκε από την αρχή. Η Lazard, η οποία ενήργησε ως σύμβουλος πώλησης, ενημέρωσε τους ενδιαφερόμενους ότι δεν μπορούσαν να διεξάγουν ουσιαστικό due diligence καθώς ο πωλητής δεν ελέγχει την εταιρεία. Πηγή: euro2day
  8. Για τις 16 Μαϊου αναβλήθηκε η σημερινή έκτακτη Γ.Σ. μετά από αίτημα της Πειραιώς.
  9. Ζημιές € 4,9 εκ. ήταν τα καθαρά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2016, γεγονός αναμενόμενο αφού ήταν η πρώτη χρονιά λειτουργίας (μισή στην πραγματικότητα), σε μια εντελώς νέα αγορά με σημαντικές ιδιαιτερότητες.
  10. Και τα Σάββατα το δρομολόγιο του Ρεθύμνου θα εκτελείται από το Champion 2, συνεπώς με ένα πλοίο θα καλύπτονται και οι 2 γραμμές. Το δρομολόγιο Πειρ.-Πάρος-Ίος-Σαντορίνη νομίζω πως έχει ήδη ακυρωθεί για φέτος.
  11. Τα έκτακτα δρομολόγια της Blue Star δεν νομίζω πως συνδέονται με τις δρομολογιακές ανάγκες της Πασχαλινής περιόδου καθώς είναι πολλά περισσότερα σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, που το Πάσχα μάλιστα έπεφτε αργότερα και η συνολική κίνηση ήταν πιο αυξημένη. Προφανώς και αποτελούν απάντηση στη δρομολόγηση του Νήσος Σάμος και είναι μόνο μια πρόγευση του τι θα ακολουθήσει την επόμενη περίοδο: περισσότερα δρομολόγια (παρά τις κατά 50% αυξημένες τιμές των καυσίμων), χαμηλότερες τιμές εισιτηρίων και μειωμένο μεταφορικό έργο. Μία κόντρα με επίκεντρο την Παροναξία που τα απόνερα της επηρεάζουν Χίο, Μυτιλήνη και Σάμο.
  12. Όταν λες "γεμάτο" εννοείς 20 φορτηγά, 2 αυτοκίνητα και 10 επιβάτες?
  13. Υποθέτω πως μετά το χθεσινό ΣΑΣ που ενέκρινε τις τροποποιήσεις που ζήτησε η εταιρεία σε πλοία και δρομολόγια, οι προσεγγίσεις θα είναι 3 ανά εβδομάδα.
  14. Το Ιονίς είχε 2 ζημιογόνες χρονιές στο Σαρωνικο. Φέτος που τα καύσιμα είναι αυξημένα κατά 50% και η ΚΠΣ δρομολογεί την καλοκαιρινή περίοδο ένα πλοίο περισσότερο σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια, δεν νομίζω πως θα βρεθεί κάποιος που θα σκεφτεί σοβαρά τη δρομολόγηση του Ιονίς.
  15. Τα αποτελέσματα του 2016 (που δεν είχαν ιδιαίτερα σημαντικές αλλαγές από το 2015), επιβεβαιώνουν την παραπάνω εκτίμηση: Η Αδριατική για τις Μινωικές Γραμμές αποτελούσε το 37% της επιβατικής κίνησης, το 56% της εμπορευματικής κίνησης, το 61% του κύκλου εργασιών και το 49% της λειτουργικής της κερδοφορίας. Συνεπώς σε συνδυασμό και με την αύξηση των τιμών των καυσίμων, η εικόνα των αποτελεσμάτων για το 2017 αναμένεται να είναι εντελώς διαφορετική.