Orestis

eMembers
  • Content count

    3,773
  • Joined

  • Last visited

About Orestis

  1. Το Ιονίς είχε 2 ζημιογόνες χρονιές στο Σαρωνικο. Φέτος που τα καύσιμα είναι αυξημένα κατά 50% και η ΚΠΣ δρομολογεί την καλοκαιρινή περίοδο ένα πλοίο περισσότερο σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια, δεν νομίζω πως θα βρεθεί κάποιος που θα σκεφτεί σοβαρά τη δρομολόγηση του Ιονίς.
  2. Τα αποτελέσματα του 2016 (που δεν είχαν ιδιαίτερα σημαντικές αλλαγές από το 2015), επιβεβαιώνουν την παραπάνω εκτίμηση: Η Αδριατική για τις Μινωικές Γραμμές αποτελούσε το 37% της επιβατικής κίνησης, το 56% της εμπορευματικής κίνησης, το 61% του κύκλου εργασιών και το 49% της λειτουργικής της κερδοφορίας. Συνεπώς σε συνδυασμό και με την αύξηση των τιμών των καυσίμων, η εικόνα των αποτελεσμάτων για το 2017 αναμένεται να είναι εντελώς διαφορετική.
  3. Καμία σχέση, το FC 4 θα εκτελεί δρομολόγιο στις Σποράδες από Θεσ/νίκη
  4. Μία ακόμα ένοπλη ληστεία μέσα στο λιμάνι…
  5. Πιστεύω πως οι συσχετισμοί των δύο νέων δρομολογίων δημιουργούν πολλές περισσότερες ανησυχίες στη Blue Star, η οποία (εάν τελικά το αποφασίσει), θα προσθέσει μεν 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Σάμο, αλλά θα αφαιρέσει ισόποσες βραδινές προσεγγίσεις προς Σαντορίνη, προορισμό που επίσης ανταγωνίζεται με την HSW. Από την άλλη η HSW προσθέτει 7 προσεγγίσεις την εβδομάδα σε Πάρο, Νάξο & Σαντορίνη, διατηρώντας στο ακέραιο όλα τα υπόλοιπα, ανταγωνιστικά προς τη Blue Star, δρομολόγια της.
  6. Για το Vastervik τα έχουμε ξαναπεί, σχετικά με το διαγωνισμό, ολοκληρώνεται τη Δευτέρα
  7. Αυτά είναι απλά τα εγκεκριμένα δρομολόγια, ούτε στην ιστοσελίδα της έχουν ανέβει ακόμα, ούτε έχουν ανοίξει πλάνα. Μέσα στο Μάρτιο φαντάζομαι πως θα λάβουν τις τελικές αποφάσεις τους.
  8. Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή το δρομολόγιο της Blue Star θα είναι μέσω Σύρου όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή όμως η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμα εάν το δρομολόγιο θα γίνεται μέσω Σαντορίνης όπως τα προηγούμενα χρόνια ή μέσω Σάμου όπως έχει αιτηθεί στις φετινές δρομολογήσεις.
  9. Συγχαρητήρια σε όλους όσους βάζουν χρόνο και μεράκι για να διατηρούν το forum σε αυτό το επίπεδο. Και του χρόνου!!!
  10. ‘Οσοι πρόλαβαν, πρόλαβαν, καθώς από τα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας οι Μινωικές κατέβασαν την προσφορά τους για τις μετοχές της HSW από 4 € που έδιναν σε όλους τους μικρομετόχους τους τελευταίους μήνες, σε 1 €.
  11. Εισροή υδάτων σημειώθηκε στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Πρέβελης» το βραδυ της Παρασκευής. Συναγερμός σήμανε στο θάλαμο επιχειρήσεων του κέντρου εμπορικής ναυτιίας όταν έφτασε το σήμα από τον πλοίαρχο του «Πρέβελης», το οποίο έπλεε νότια του Σαρωνικού Κόλπου, στην περιοχή του Αγίου Γεωργίου. Πάνω στο πλοίο βρίσκονται 127 επιβάτες και 67 άτομα πλήρωμα. Σύμφωνα με τον πλοίαρχο η κατάσταση είναι ελεγχόμενη, ενώ στην περιοχή επικρατούν άνεμοι εντάσεως 3 εως 4 μποφόρ. Άμεση ήταν η κινητοποίηση του λιμενικού σώματος, καθώς στην περιοχή έσπευσαν τρία πλωτά σκάφη, προκειμένου εφόσον χρειαστεί να παρέχουν βοήθεια στους επιβαίνοντες του πλοίο, το οποίο ιδίοις μέσοις κινείται με κατεύθυνση τον Πειραιά. ant1news
  12. Ή πιο απλα, επειδη ο καθε υπουργος θελει τον δικο του Γ.Γ.
  13. Τη Δευτέρα έληγε η προθεσμία για την κατάθεση μη δεσμευτικών προσφορών προς την Πειραιώς και σύμφωνα με δημοσιεύματα υπήρξαν 4 ενδιαφερόμενοι.
  14. Αυτή είναι πράγματι η προβλεπόμενη διαδικασία, αλλά εδώ έχουμε μια εντελώς διαφορετική περίπτωση: Με την επιστολή της, η συγκεκριμένη υπηρεσία να εκφράζει τη διαφωνία απέναντι στην απόφαση της Γ.Σ. σχετικά με την αντιμετώπιση του θέματος. Αυτό είναι το πρωτοφανές και φυσικά όπως διαπιστώνει και ο δημοσιογράφος, το θέμα συνδέεται ξεκάθαρα με τις μετοχικές εξελίξεις της HSW. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές εταιρείες που λόγω των συσσωρευμένων ζημιών των τελευταίων ετών, όχι μόνο εμπίπτουν στην συγκεκριμένη κατηγορία (το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων τους να είναι μικρότερο του 50% του μετοχικού κεφαλαίου), αλλά ακόμα και να έχουν αρνητικά ίδια κεφάλαια (περίπου 30 εισηγμένες ανήκουν σε αυτή την κατηγορία) και μάλιστα επί σειρά ετών. Ακόμα όμως και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είθισται (προσωπικά δεν το έχω συναντήσει ποτέ), η συγκεκριμένη υπηρεσία να σχολιάζει και να εκφέρει γνώμη επί των αποφάσεων των Γ.Σ. Επί της ουσίας της υπόθεσης, το συγκεκριμένο θέμα όλες οι σοβαρές εταιρείες δεν περιμένουν την περιφέρεια να το εντοπίσει, το αναφέρουν ξεκάθαρα στις οικονομικές τους καταστάσεις, όπως και η HSW από το 2014 (σελ. 11 του ετήσιου δελτίου χρήσης) και το αντιμετωπίζουν με ένα εύρος μέτρων που τους επιτρέπει ο νόμος και οι δυνατότητες των εταιρειών και των μετόχων τους.