Jump to content
Shipfriends

georgios express

eMembers
  • Content count

    2,540
  • Joined

  • Last visited

About georgios express

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Kefalonian Lines

    Αντί να καταγγέλλει η Πυροσβεστική δεν θα ήταν καλύτερα να έχει προβλέψει πως θα φύγουν τα στελέχη της, ερχόμενη εκ των προτέρων σε συνεννόηση με την Εταιρεία, ώστε να μην εμφανισθούν σαν τον Καπετάν Φάντη-Μπαστούνι στον καταπέλτη; Σέβομαι την κόπωση και την φόρτιση των στελεχών της, αλλά και αυτή την δουλειά, εκείνοι πρέπει να την κάνουν. (Η αντίδραση της Kefalonian βέβαια είναι υποδειγματική, προς αποφυγήν εννοώ. Αναμένω το Social Responsibility Report που θα δημοσιοποιήσει η Kefalonian προς το τέλος του έτους).
  2. Η φωτογραφία είναι από το ύψος του πρώην λιμενίσκου στην παραλία του Π. Φαλήρου που εδώ και 3 χρόνια ετελεύτησε τον βίο του. Ο καπνός από έντονα μαύρος, πολύ λίγα λεπτά μετά την φωτογραφία, έγινε λευκός (όπως λέγεται, τότε σβήνει η φωτιά) και αμέσως μετά, δια γυμνού οφθαλμού, φάνηκε ότι το σκάφος βυθίσθηκε. (αφήνω που όταν πρωτοείδα τον καπνό μου κόπηκαν τα ήπατα επειδή μία ώρα πριν είχα δει τον "Πελαγίτη" να έρχεται κάτω από τις Φλέβες και όσο να ΄ναι αγριεύτηκα).
  3. Blue Star Ferries

    Εδώ το BS Πάρος, έρχεται από άγονη Καστελλορίζου το Σάββατο το μεσημέρι και φεύγει κατευθείαν έκτακτο για Λέρο και επιστροφή αμέσως Πειραιά, ώστε την Κυριακή στις 08:00 να ξαναφύγει για άγονη Καστελλορίζου (με Πάρο/Νάξο οπωσδήποτε στο menu των προσεγγίσεων-αλίμονο...)
  4. Η πιθανότητα να θέλει να αποκτήσει ένα ακόμα πόδι στην Ελληνική αγορά (Δωδεκάνησα ή Βόρειο Αιγαίο) νομίζετε ότι δεν θα ενδιέφερε τον Grimaldi; Εννοώ με αγορά πλοίων όπως Νήσος Σάμος/Ρόδος (ή μήπως τέτοιας ηλικίας πλοία δεν του κάνουν;)
  5. Παρακολουθώ όλην την ιστορία με τον ανταγωνισμό των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ραφήνα/Α-Τ-Μ εκ του μακρόθεν, μη έχοντας ίδιον συμφέρον ή προσωπική εμπειρία-χώρια που η αισθητική των δύο από τις τρεις εταιρείες με απωθεί. Δεν αντιλέγω ότι για τον καταναλωτή είναι μια χαρά το εισιτήριο των €15 για Τήνο και επιπλέον αδιαφορώ για το ποια εταιρεία θα τα καταφέρει να παρουσιάσει κερδοφορία, να κάνει break even ή να εγγράψει ζημιές. Δικό τους είναι το πορτοφόλι, ας το κάνουν ότι θέλουν-με μόνη επιφύλαξη να μην υπάρχουν δάνεια από Τράπεζες που θα κοκκινίσουν και στο τέλος τα εξοφλήσουμε όσοι πληρώνουμε φόρους. Όμως η επαναδραστηριοποίηση του "Πηνελόπη Α.", μόνο προβληματισμό μπορεί να προκαλέσει, αν αληθεύει. Σε μία γραμμή που υπάρχουν έξοχα πλοία όπως το "Superferry", το "Θεολόγος Π." ή καράβια λίαν αξιοπρεπή όπως το "Superferry II" και το "FF Άνδρος", αξίζει να γεννήσει ερωτηματικά η επαναφορά ενός παροπλισμένου καραβιού άριστου μεν προ 20ετίας, αλλά όχι πια σήμερα και οι τακτικοί επιβάτες της γραμμής (όχι οι ευκαιριακοί του θερινού διμήνου), να συγκρίνουν και να επιλέξουν τι τους αξίζει. Δεν είναι όλα τα πράγματα ίδια....
  6. Λιμενικό Σώμα

    Η Attica είναι αναμφισβήτητα η κορυφαία ακτοπλοϊκή Εταιρεία στην Ελλάδα (επιμέρους ζητήματα δεν το αναιρούν-νομίζω). Τώρα, το περιστατικό που αναφέρει ο Matt Sudders μη έχοντας πρωτογενή πληροφόρηση (παρά μόνο την μετάφραση του ευγενούς Κρητικόπουλου), μου φαίνεται περίεργο: τόσος κόσμος το άκουσε στο καράβι, κάπου δεν θα διέρρεε; Mind games παίζει η BS με τους επιβάτες της μόλις περάσουν τον καταπέλτη; Αλλά δεν μιλώ για αυτό. Τούτοι εδώ οι υπερκινητικοί που κάνουν προανακρίσεις επειδή έκλεισε η πόρτα της καμπίνας απότομα, δεν ξέρουν, δεν είδαν, δεν άκουσαν τίποτα;
  7. Λιμάνι Ρόδου

    Proud παρακαλώ μην κρίνεις ίνα μην κριθείς: Τριάντα χρόνια έχουν περάσει από τότε (εσύ μας διαφώτισες αρμοδίως), αλλά τα μεγάλα projects που θα αλλάξουν την μοίρα του τόπου είναι ζωντανά. Τι είναι ένα επιδοτούμενο Πειραιάς-Λεμεσός-Χάιφα μπροστά στις προτάσεις ενός εμπειρογνώμονα στο μάρκετινγκ τουρισμού που έγιναν στο TEDx Ρόδου...
  8. Άννα Εξπρές

    Εξ αφορμής του δυσάρεστου για το (πλαστικό) καραβάκι γεγονότος να συμπληρώσω τον Panagia Ekatontapyliani σε προηγούμενη ανάρτηση, ότι πράγματι το πλοίο ανήκει στην ABP SINGLE MEMBER PC η οποία ταυτοχρόνως είναι και ιδιοκτήτρια του μοναδικού τυροκομείου των Λειψών ενώ είναι όπως φαίνεται ιταλικών συμφερόντων. Ενδιαφέροντα όσο και "νόστιμα" γεγονότα (=κουτσομπολιά) θρυλούνται για την εξαγορά του από την ABP (σε εξαιρετική τιμή, μέσα σε ένα βράδυ), αλλά το clue του πλοίου είναι μέλος του πληρώματος, αρχαϊκή μορφή του νησιωτικού μας αρχιπελάγους (αν και ηλικιακά νέος), ο οποίος πρέπει να είναι μεγάλος φιλόσοφος, καθότι αποχαιρετά τους επιβάτες με επιγραμματικούς αφορισμούς tailor made πχ: "Ο καύσωνας παλεύεται, η γυναίκα δεν παλεύεται". Να ελπίσουμε να επισκευασθεί γρήγορα η βλάβη, επειδή και υπηρεσίες στην πολυνησία Λειψών/Αρκιών/Αγαθονησίου/Φαρμακονησίου κλπ προσφέρει και ότι λεφτά είναι να βγάλει, δεν θα τα βγάλει τον Φεβρουάριο. Τώρα ότι γίνει....
  9. Venus heading to Patmos 20170803_092138.jpg

  10. Σκύρος Ναυτική Εταιρεία

    Perfect timing...
  11. Δηλώσεις δρομολόγησης

    Η δουλειά για τα στελέχη μπορεί να είναι και το μικρότερο πρόβλημα. Αυτό που-κατά την ταπεινή μου γνώμη- ενοχλεί είναι η έλλειψη σεβασμού προς μία βιομηχανία/παραγωγικό κλάδο που βλέπει να ανατρέπεται ο προγραμματισμός των εργασιών της καθώς στις 8 Αυγούστου της κοινοποιείται απόφαση με ισχύ 31 Αυγούστου. Στοίχημα ότι κάποιοι θα ήξεραν νωρίτερα ενώ οι υπόλοιποι (ενοχλητικοί/"απέναντι", κοκ) ας πάνε στον Καιάδα.
  12. Η απορία του αδαούς: Ο νηογνώμων που θα παρακολουθεί το πλοίο, η ασφαλιστική που θα το ασφαλίσει, ο ναυλωτής που θα εμπιστευθεί το φορτίο του πως είναι βέβαιοι ότι ένα πλοίο που έχει ήδη βγει TCL, είναι αξιόπιστο και ικανό να διεκπεραιώσει με ασφάλεια αυτό που θα του ανατεθεί; (για να μην επεκταθούμε στην ασφάλεια του πληρώματος και τυχόν επιβατών),
  13. Nisos Kalymnos @ Lipsi 20170804_091356.jpg

    Σαν να μην περνάει ο χρόνος από πάνω του
  14. Πρώτη φορά ταξίδι και έχω κακές και καλές εντυπώσεις. Πρώτα οι καλές: Το ούτως ή άλλως εντυπωσιακό σκαρί, το πλωριό μπαλκόνι, η ταχύτητα, η συμπεριφορά στο δυναμωμένο μελτέμι και το γρήγορο ρεμέτζο (ε, είναι και ο Ορμίτης καπετάνιος). Οι κακές: Vibration ιδιαίτερα έντονο, εσωτερικό υποβαθμισμένο, καμπίνες (lux…) τεράστιες μεν, αλλά λιτές έως φτώχειας, διαρρύθμιση που δεν διευκολύνει κανένα διαχωρισμό, η reception σχεδόν στην πλώρη, καθαριότητα προβληματική, διάθεση για ευταξία μηδενική (και κυλικεία Everest ). Προσθέστε και τον θερινό όχλο για Ικαρία, τελικό άθροισμα με πρόσημο αρνητικό. Στα χέρια διαφορετικής φιλοσοφίας επαγγελματιών βέβαια, αυτό το έστω 30ετές βαπόρι, θα είχε άλλη μοίρα-νομίζω.
×