Jump to content
Shipfriends

nikos paros

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν και δεν συμπαθώ την GA ferries λόγω κακών υπηρεσιών μπορώ να πώ οτι ο Αγούδημος είναι ο μοναδικός που συνδέει όλο το χρόνο την άγονη φυσικά με το αζημείωτο. Ταξίδευα με τα πλοία του Μαρίνα Ροδάνθη όταν τα είχε πρωτοφέρει επειδή ήταν μεγαλύτερα και καλύτερα και μάλιστα γρηγορα. Ομως δυστυχώς τα κατέστρεψε .... δεν τα ανακάινισε ... δεν πρόσεξε την ταχύτητα με αποτέλεσμα να είναι τώρα τα μαύρα πρόβατα της ακτοπλοίας. Θυμάμαι το Ροδάνθη Πειραιά Πάρο σε λιγότερο απο 5 ώρες το Μαρίνα 5 1/2 ΝΤΑΛΙΑΝΑ μέσω Σύρου 6 ώρες .... Τότε ήταν καλύτερα από το Απόλλων Εξπρές Ι και ΙΙ (ΤΟ ΙΙ είναι το Αγιος Γεώργιος) και από το Γεώργιος Εξπρές. Μόνο το GOLDEN VERGINA ήταν γρηγορότερο και Ποσειδών Εξπρές (και τα δύο ναυάγησαν.....) Θυμάμαι τις κόντρες έξω από το Λιμάνι της Πάρου για το ποιό θα μπέι πρώτο ....
  2. Δυστυχώς η NEL lines έχει την ιστοσελίδα της εδώ και ένα χρόνο ανενημέρωτη σε δρομολόγια και γραμμές. Διαφημίζει την ιστοσελίδα αλλά ....
  3. Ταξίδεψα με το Μαρίνα την προηγούμενη βδομάδα και παρατήρησα ότι α) δεν ήταν καθόλου καθαροί οι χώροι του (ειδικά οι WC) β) τα σαλόνια του δεν έχουν συντηρηθεί καθόλου βρώμικες ταπετσαρίες.
  4. Πως είναι τόσο σίγοθροι ότι θα ταξιδεύει από 28/7 που πουλάνε εισιτήρια;;; Ελπίζω να ταξιδέψει αλλιώς θα έχουμε φασαρίες.... Που είναι το Υπουργείο που επιτρέπει την πώληση΄;;;;;; Γιατί πέρυσι to highspeed 5 δεν πούλαγε εισιτήρια πριν εγκριθούν τα δρομολόγια και έχασε πολύ κόσμο και φέτος το Κεντέρης πουλάει΄;;;
  5. Αγόρασα εισιτήρια από το site του internet της blue star ferries. Χρειάστηκε να κάνω αλλαγή (συμφωνα με την πολιτική της εταιρείας επιστρέφεται το 100% http://www.bluestarferries.gr/GREEK/04-Cyclades/kanones.htm) αλλά η εξυπηρέτηση ήταν απαράδεκτη. Πηγαίνοντας στο κεντρικό πρακτορείο η υπάλληλος μου είπε οτι θα πρέπει να τηλεφωνήσω στο 210 ..... για να μου πουν την διαδικασία. Οταν της είπα να τηλεφωνήσει για να μου πεί τι πρέπει να κάνω μου είπε ότι δεν μπορεί!. Πήγα σε μία άλλη υπάλληλο και την παρακάλεσα να πάρει τηλέφωνο για να μάθω τι πρέπει να κάνω και με χίλια ζόρια τηλεφώνησε . Της είπαν ότι πρέπει να της παραδώσω τα εισιτήρια και θα πιστωθεί το ποσό στην κάρτα μου. Οταν της έδωσα τα εισιτήρια της ζήτησα να μου δώσει κάποιο χαρτί ότι τα παρέλαβε και μου είπε πως δεν είναι δικιά της δουλειά. Τελικά τα φωτοτυπήσαμε και τα έστειλε στην βούλα. Τα εισιτήρια ακυρώθηκαν αλλά για τα χρήματα περιμένω! Τους έστειλα email αλλά ακόμα δεν έχουν απαντήσει! Τελικά μου φαίνεται ότι χρειάζονται οργάνωση
  6. απο Λαυριο για Πάρο οικονομική 35€ και αυτοκίνητο 65 Ρώτησα την Νελ αν υπάρχει έκπτωση αν βγεί με επιστροφή και μου απάντησε ότι δεν υπάρχει. Δεν νομίζω ότι είναι φτηνά . Από Πειραια highspeed (early booking ) 37 kai αυτοκίντο 77
  7. Το παναγία Παρου περυσι ταλαιπώρησε πολύ κόσμο. Τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου ακύρωνε δρομολόγια επειδή δεν είχε την επιθυμητή πληρότητα. Και ας μην ξεχνάμε τις καθυστερήσεις πάνω από 2-3 ώρες. Καί φέτος ΛΑΥΡΙΟ ΠΑΡΟΣ Θα σπάσει το ρεκορ των καθυστερήσεων; Να μου λείπει.....
  8. Ας μην τα παραλέμε και ας δούμε την αλήθεια Ο ΑΓούδημος έχει απο τα χειρότερα καράβια και συνεχίζει να αγοράζει σαράβαλα. Το ότι πηγαίνει στην άγονη έιναι υπέρ του αλλά ας μην ξεχνάμε τις μεγάλες επιδοτησεις που παίρνει ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.
  9. δΥΣΤΥΧΏς Η GA FERRIES αντιμετωπίζει τον πελάτη σαν χαρτονόμισμα. Ταξιδευα πέρυσι με το μαρίνα και είχα κλείσει α2 καμπίνα. Δεν μπήκα από Πειραιά αλλά από το Πρώτο Λιμάνι μετά την Πάρο. Πηγα να ζητήσω την καμπίνα και μου είπαν ότι τελείωσαν (διπλές κρατήσεις κλπ), Το εισιτήριο μου έγραφε αριθμό καμπίνας καί όταν ζητήσαμε να πάμε σε αυτήν που είχαμε πληρώσει μας είπαν ότι την είχαν δώσει αλλόυ. Μας έβαλαν σε μία άθλια καμπίνα του Πληρώματος και όταν πήγα στο Λογιστήριο να παραπανεθώ μου είπε Ο αρχιλογιστής (ενας με Μούσι) ότι έχω απόλυτο δίκιο. Του ζήτησα να μου επιστρέψει την διαφορά των χρημάτων και μου είπε ότι Θα συνενοηθώ με τον κεντρικό πράκτορα όταν φτάσουμε. Φυσικά όταν πήγα στον Πράκτορα μου είπε ότι δεν θα δώσει την. Διαφορά. Εκανα καταγγελία στο Λιμεναρχίο και κάλεσαν τον Πράκτορα και μου έδωσε πίσω την διαφορά μου πρόσφερε δωρεάν εισιτήριο με το Ανθή Μαρίνα αλλα δεν το πήρα. Αυτή είναι η αντιμετώπιση της GA ferries
  10. ανακαίνιση ο Αγούδημος ; Ανέκδοτο . Τα περισσότερα πλοία του είναι άθλια από καθαριότητα μηδέν από συντήρηση ξενοδοχειακού εξοπλισμού μηδέν και από ταχύτητα μόλις μας πέρασε μία θαλάσσια χελώνα! Καλό τάξιδι
  11. ΣΤο site της HELLINICέχουν βγεί τα καλοκαιρινά για Παρο Νάξο. Εντύπωση μου κάνει ότι η Πάρος θα εξυπηρετείται μόνα από ta highspeed 2,3 και όχι από τα μεγάλα
  12. To καλοκαίρι που ταξίδεψα με το μαρίνα διαπίστωσα ότι : 1) τα καθίσματα των αεροπορικών ήταν σπασμένα 2) Οι wc ήταν βρώμικες απαράδεκτες 3) Είχα καμπίνα Α2 και τα σεντόνια σκισμένα τα κρεβάτια σε άθλια κατάσταση και από τον εξαερισμό μύριζε καυσαέριο. 4) Καθυστέρηση 4 ωρών Μπράβο GA του χρόνου να τα χλιάσεις τα προβλήματα!!!! Ευτυχώς που τους πλήρωσα Α θέση
  13. Το ροδάνθη είναι ασυντήρητο σε όλους τους τομείς με αποτέλεσμα να κάνει περισσότερες ώρες σε κάθε ταξίδι του .
  14. τα ταχύπλοα της c - link και η εταιρεία (όοσν αφορά ωράρια & δρομολόγια) είναι αναξιόπιστοι. Καθυστερήσεις ώρων το καλοκαίρι ακυρώσεις δρομολογίων ........ Δεν νομίζω ότι θα καρτηθούν στην Μύκονο . Γι' αυτό το λόγο έφυγαν από την Παροναξία γιατί φέτος ούε κουνούπια δεν θα μετέφεραμ
  15. Ταξίδεψα 1/9 από Πάρο για Πειραιά με 6-7 μποφωρ. Πολύ καλό ταξίδι έφυγε από Πάρο 21:45 έκοψε ταχύτητα 00:15 και έδεσε 00:40
×
×
  • Create New...