Jump to content
Shipfriends

karavolatris

eMembers
  • Posts

    236
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το σινιάλο της όπως πάντα αχρωμο χωρίς ιδιαίτερη προσωπικότητα. Ας κάναν καλύτερα σε καρώ στυλ την τσιμινιερα, αυτό θα του έδινε μια ιδιαίτερη χροιά....που είναι και το σήμα κατατεθέν της Κροατιας
  2. Δηλ θα χτιστεί το πάνω ανοιχτό deck ή απλά θα προστεθούν πατάρια στο car deck;
  3. Από την συγκεκριμένη εταιρεία (Δεν υφίσταται πλέον) που ανήκε τότε το ΙΟΝΙΣ προέρχονται και τα ΘΕΟΛΟΓΟΣ του Παναγιωτάκη και ΔΙΑΓΟΡΑΣ της Blue Star Ferries
  4. Να θέσω το εξής ερώτημα.... Μιας και η ΑΝΕΚ ανήκει πλέον στο άρμα της ΑΤΤΙΚΑ, μήπως είναι ευκαιρία να κάνουν μια ανανέωση στο Brand name της (Λογότυπο, γραμματοσειρά, χρώματα)
  5. Αποτροπιασμός!! Πέταξαν κατευθείαν στο κάδο σκουπιδιών την ναυτοσύνη... Τα κωλοπαιδα όπως είναι γνωστό πότε δεν προσλαμβάνονται από σοβαρές εταιρείες... Και η πράξη τους αυτό έδειξε το ποσό καλά "παιδιά" είναι... Και όχι μόνο αυτό φύγανε σαν να μην τρέχει τίποτα! Όσο για το λιμενικό ας το αφήσουμε! Όλοι εμείς οι "άσχετοι" ξέρουμε πως λειτουργουν οι λιμενικοί...
  6. Τα αδέλφια NEW HAMANASU και NEW SHIRAYURI αν και αξιόλογα σκαριά που θα έβρισκαν καλύτερο μέλλον εδώ γρήγορα οδηγήθηκαν για σκραπ...
  7. Τώρα που πέρασε στα χέρια του Ιταλού είναι ευκαιρία να αξιοποιηθεί όσον αφορά το εμπορικό του τμήμα. Αυτό που τον ενδιέφερε εξαρχής ως διαμετακομιστικο κέντρο για οχήματα πάντως είδους. Περιμένουμε λοιπόν τις κινησεις του σε βάθος χρόνου...
  8. Και μάλλον θα καταλήξει στα χέρια του Ιταλού... Μπορεί κάποιοι να αντιδρούν/αντιδράσουν αλλά τουλάχιστον αυτός μπορεί να δώσει νέα ώθηση στο λιμάνι. Γιατί ως γνωστόν εκτός του ακτοπλοϊκού και των κρουαζιερόπλοιων που είναι μια στάνταρ κατάσταση ενώ το εμπορικό του τμήμα παραπαίει τα τελευταία χρόνια...Μια τακτική εβδομαδιαία άφιξη του μοναδικού κοντέινεραδίκου Ιαπετός και σποραδικοι καταπλοι φορτηγών πλοίων όταν το διπλανό Ρέθυμνο έχει περισσότερες αφίξεις που παλιότερα δεν είχε. Έτσι εαν όντως καταλήξει στα χέρια του Γκριμάλντι θα έχει ενδιαφέρον να μετατρέψει το λιμάνι ως σταθμό μεταφορτώσης οχημάτων.
  9. Ίσως οι ινδονησιοι να κατέχουν το μεγαλύτερο ακτοπλοϊκό στόλο στο κόσμο καθότι νησιωτικό κράτος που είναι. Έχουν ξεπεράσει και τους Φιλιππινέζους. Όντως τα τελευταία χρόνια έχουν στραφεί στην κινεζική αγορά. Το μόνο λυπηρό με αυτούς ότι δεν το έχουν και ιδιαίτερα με την ναυτική ασφάλεια....
  10. Θα δείτε ότι κάποια στιγμή θα τις επαναφέρουν. Για παράδειγμα είναι αρκετοί με οικονομικό εισιτηριο σε γραμμή όπως Πειραιά Ηρακλείου να την βγάζουν κοιμισμένοι στα σαλόνια και στα πατώματα...
  11. Εξαιρετικα τα ποστ σας σχετικά με τα γιαπωνέζικα τρεναδικα. Επίσης μήπως γνωρίζετε περισσότερα και για αυτή την σειρά τρεναδικων;
  12. Τα Sea Serenade και Sea Harmony της Poseidon Lines ήταν τα τρέναδικα που εκτελούσαν δρομολόγια στο στενό του Tsugaru. Μάλιστα ένα από τα αδέλφα διατηρείται ως μουσειακό έκθεμα.
  13. Με την έννοια θρυλικό και χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας.... Ξεκίνησε μια γραμμή που την απαξιωναν οι παραδοσιακοί πλοιοκτήτες. Σημείωσε τρομερή επιτυχία και περιττό να αναφέρθει ότι σε κάθε ταξίδι χτυπούσε πρωτοκολλο.. Ένα βαπόρι που δεν ήταν ούτε εκατό μέτρα και προερχόμενο από την θάλασσα του Σετο. Κατάφερε να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες του μαραθωνίου δρομολόγιου. Είχε βέβαια και τα μειονεκτήματα του.. Πολλοί το μίσησαν και πολλοί τον λάτρεψαν .. Είναι σημείο αναφοράς για τους βορειοελλαδιτες.. Εμείς οι παλιότεροι ζήσαμε τις ένδοξες εποχές του 80 και των αρχών του 90 της ελληνικής ακτοπλοιας. Και το Άνεμος είναι και αυτό μέρος της ιστορίας.
  14. AΝΕΜΟΣ! Να ένα ελληνικοτατο όνομα!! Για να δούμε και τι όνομα θα πάρει και ο Σκανδιναβος συνάδελφος του..... Υ.Γ. Ξεχάσατε και τον θρυλικό ΑΝΕΜΟΣ του Νομικού το σημερινό Aqua Maria...
×
×
  • Create New...