Jump to content
Shipfriends

Artevelde

eMembers
  • Posts

    693
  • Joined

  • Last visited

About Artevelde

  • Birthday 10/08/1982

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Στη Νάξο δεν είχε πιάσει κ το 1 πρόσφατα. Στη Πάρο δεν θυμάμαι να έχει ξαναγίνει ποτέ
  2. Ε ναι. Που να μπει εδώ μέσα που γίνεται της Ποπης (όχι της Α)
  3. Ούτε Νάξο , ούτε Πάρο έπιασε τελικά στο γυρισμό (και πολύ καλά έκανε με τέτοιο αέρα)
  4. Τελικά ακυρώθηκε το σημερινό δρομολόγιο εντελώς. Όποτε λογικά και οι υπόλοιπες αλλαγές δεν θα ισχύσουν
  5. Αλλαγές στα δρομολόγια του πλοίου BD Naxos λόγω του καιρού
  6. Τώρα εγώ θα την πω τη βλακεία μου κι ότι ήθελε ας γίνει… Μήπως έχει να κάνει με το έξτρα κατάστρωμα του 2; Ανεβαίνει η κίνηση , εισιτήρια έκοβαν για το Δήλος που έχει περισσότερα καταστρώματα παρά το μικρότερο μέγεθος…
  7. Σύμφωνα με τον πράκτορα στη Πάρο επιστρέφει 22/04 και όχι αύριο.
  8. 60€ Πάρο-Μύκονο 80€ Πάρο - Μήλο (κάνοντας κρουαζιέρα με τα μικρά) Αφού είναι μόνος του, ότι θέλει κάνει….
  9. Υπάρχει (ακόμα τουλάχιστον) και το Άρτεμις από τότε συν το HS4, FlyingCat, δελφίνια… Έχει ακόμα σύνδεσμο με την εποχή.
  10. Χτες το θέμα συζητήθηκε στο Δημοτικό συμβούλιο. Παρακάτω η επίσημη ανακοινωση του Δήμου Πάρου: “Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου της 27ης Μαρτίου 2024 σχετικά με το θέμα: «Λήψη απόφασης για την ενδεχόμενη προσέγγιση ταχύπλοου επιβατικού σκάφους στο αλιευτικό καταφύγιο του Πίσω Λιβαδιού». Το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάρου στην Συνεδρίασή της 27ης Μαρτίου 2024, θέλοντας να κατασιγάσει τον θόρυβο που έχει προκληθεί στην τοπική μας κοινωνία γύρω από το ενδεχόμενο καθημερινής δρομολογιακής προσέγγισης από το φετινό καλοκαίρι του ταχύπλοου Ε/Γ SUPER JET στο αλιευτικό καταφύγιο στο Πίσω Λιβάδι, συζήτησε το θέμα παίρνοντας, κατά πλειοψηφία, απόφαση για αρνητική γνωμοδότηση. Με τον τρόπο αυτό ανέτρεψε την, υπό όρους, θετική γνωμοδότηση που η προηγούμενη Δημοτική Αρχή είχε δώσει μέσα από τις αποφάσεις του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και της Κοινότητας Μάρπησσας. Η αρνητική θέση του Συμβουλίου στηρίχθηκε κυρίως πάνω σε θέματα νομιμότητας που προκύπτουν από τους περιβαλλοντικούς όρους του λιμένα, που δεν προβλέπουν εξυπηρέτηση ακτοπλοϊκών σκαφών, σε θέματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας που έχουν να κάνουν με την εκτέλεση για φέτος τουλάχιστον, έργου ενίσχυσης και θωράκισης του προσήνεμου μόλου και διαμόρφωσης ακρομολίου στο Πίσω Λιβάδι, αλλά και θέματα ασφάλειας επιβατών που σχετίζονται με προϋποθέσεις της χερσαίας ζώνης του καταφυγίου. Πέραν των ανωτέρω εκφράστηκε και καταγράφηκε η ρητή δέσμευση της Δημοτικής Αρχής να εξετάσει τα σημαντικά θέματα των συγκοινωνιακών διασυνδέσεων και υποδομών μέσα από κάθε θεσμικό τρόπο, κύρια μέσα από την διαδικασία για την εκπόνηση του νέου Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου και κυκλοφοριακών μελετών που με πρωτοβουλία της θα εκπονηθούν κι όχι εμβαλωματικά με αφορμή θέματα που προκύπτουν περιστασιακά. Με την απόφασή μας αυτήν υπερασπιστήκαμε το δικαίωμα της κοινωνίας μας να εκφράσει την επικαιροποιημένη θέση της στο φλέγον αυτό ζήτημα με τον ενδεδειγμένο θεσμικό τρόπο.»
  11. Για να απαντήσω πρώτα στο παραπάνω..7 το πρωί δεν έχει συνωστισμό, αλλά στις 8 το βράδυ έχει. Λιγη σημασία έχει αυτό όμως. Το Π.Λιβαδι είναι καταφύγιο κι όχι λιμάνι. Και η κίνηση είναι κατά πολύ αυξημένη από παλιότερα που ξανά έπιανε το Seajet εκεί πριν 25 χρόνια. Απο την άλλη είναι γελοίο το επιχείρημα της αποσυμφόρησης της Παροικίας γιατί για να συμβεί αυτό, μόνο με θαύμα της Εκατονταπυλιανης γίνεται (ή με μεταφορά όλου του λιμανιού αλλού), αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση
  12. Μόλις τώρα αναφέρει το Mega ότι το πλοίο έχει πιάσει φωτιά Βόρεια της Κέρκυρας ενώ έχει δοθεί εντολή να εγκαταλείψουν το πλοίο .
  13. Έτσι για την ιστορία , στην ορίτζιναλ εκδοχή ήταν «ο βασιλιάς Ακκα» Τώρα γιατί του αλλάξανε φύλλο του πτηνού …. Ποιος ξέρει
×
×
  • Create New...