Jump to content
Shipfriends

giorgosz

eMembers
  • Content count

    1,220
  • Joined

  • Last visited

About giorgosz

  • Birthday 05/04/1984

Uncategorized

  • Location
    Caerdydd,Cymru

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. giorgosz

    Majesty (IMO 8814744)

    Δυστυχώς δεν έχω άλλες πληροφορίες και πολύ φοβάμαι ότι ούτε το Ισραήλ ισχύει. Υπομονή λοιπόν.
  2. giorgosz

    Majesty (IMO 8814744)

    Φήμες το θέλουν να μας αφήνει για να συνεχίσει την καριέρα του στη χώρα της Bar Rafaeli. Για να δούμε...
  3. giorgosz

    Sweet Thirteen

    Χρονιά πολλά shipfriends! Χαμένος στις υποχρεώσεις, αλλά μια "βόλτα" εδώ πάντα ξεκουράζει!!!
  4. giorgosz

    Feliz Navidad

    Καλά Χριστόυγεννα παιδιά - Να είμαστε ολοί καλα! Χρόνια πολλά σε όλους! υ.γ. Ναι, είμαι ακόμα εδώ
  5. Κάποιες φωτογραφίες στο παρακάτω λινκ http://www.seanews.com.tr/news//150623/ Τα πλοία είναι με πιλότο σε αυτό το σημείο σωστά?
  6. giorgosz

    Chinese Taishan (IMO 9183506)

    Τα πληρώματα γιατί δε το θέλουν? Σίγουρα τα αδελφακια αυτά είναι για συγκεκριμένες αγορες.
  7. Καλησπέρα παιδιά. Επειδή τα εχω χασει λίγο, δούλεψε το πλοίο φέτος?
  8. Καλή χρονιά σε όλους. Δυστυχώς από τις λίγες πληροφορίες που Κατάφερα να Δω, το Δυστύχημα έχει αρΚετές ομοιώτητες με το "ΔιΚό μας" στη σαντορίνη το 2007 Και ευτυχώς μπορώ να πω έγινε πολύ Κοντά στη στεριά. εύχομαι να μην αυξηθούν οι αγνοούμενοι Και να μην ξαναγίνει Κάτι τέτοιο. πρέπει να είναι το πρώτο τέτοιο μεγέθους πλοίο που βυθίζεται Και θα φανεί πώς πρέπει να οργανώνεται η εΚΚένωση ενός τόσο μεγάλου αριθμού επιβατών.
  9. Τα αυτιά μου πήραν ότι το πλοίο αν χρειαστεί μεγάλης κλίμακας επισκευές θα πάει Τουρκία. Βέβαια οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι το πλοίο ίσως συνεχίσει το ταξίδι του μετά από μικρής κλίμακας επισκευές αμέσως μετά την αποκόλληση (χωρίς να είμαι τεχνικός, αυτό μου φαίνεται δύσκολο).
  10. Σύμφωνα με άρθρο στη σημερινή Tradewinds, οι αμερικανικές αρχές προχώρησαν σε αύξηση του μέσου βάρους κάθε επιβάτη από 73kg περίπου σε 84kg περίπου. Αυτό αφορά φυσικά στα πλοία σημαίας H.Π.Α. αλλά κατά τη γνώμη μου δεν έχουν παχύνει μόνο οι αμερικάνοι εδώ που τα λέμε. Τώρα, γιατί μας απασχολεί αυτό? Μα φυσικά, αύξηση στο θεωρητικό μέσο βάρος του επιβάτη σημαίνει μειωμένο πρωτόκολλο και ο ρεπόρτερ σημειώνει ότι η αύξηση στα ναύλα θα είναι λογικό επακόλουθο. Επισυνάπτω και το άρθρο για να υπάρχει: "Passengers pile on pounds American passengers' increasing girth has forced the US Coast Guard (USCG) to increase its average weight rating for the first time since the 1960s. From December, its estimate of passenger weight will now be 185 pounds (84 kg), up from 160 pounds. The rating is used to decide how many people ferries can safely carry. "People have just gotten heavier," USCG spokeswoman Lisa Novak told the Los Angeles Times. A 100-passenger capacity vessel will be limited to 86 people under the new estimate. Fares may rise as a result. The USCG used statistics from the Centers for Disease Control and Prevention to reach their weight standards. According to the CDC, for people over age 20, the average weight for men is 194.7 pounds and for women 164.7 pounds. By Gary Dixon in London Published: 10:21 GMT, 28 Apr 11 | updated: 10:21 GMT, 28 Apr 11"
  11. Οι γείτονές μας υπόσχονται μεγάλο έργο στη περιοχή του Βοσπόρου, ώστε να αποσυμφορηθεί η υπάρχουσα δίοδος από την κίνηση των πλοίων. Προεκλογική η ανακοίνωση και δε μένει παρά να δούμε πώς θα εξελιχθεί. Τα τεχνικά χαρακτηριστηκά του έργου το θέλουν 40-50km μήκος, 150m πλάτος και 25m βάθος. Περισσότερα από τη Ναυτεμπορική: "Την κατασκευή διώρυγας πλάτους 150 μέτρων για την αποσυμφόρηση του Βοσπόρου, η οποία θα συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα με τη Θάλασσα του Μαρμαρά, ανακοίνωσε την Τετάρτη ο Τούρκος πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. «Σηκώνουμε τα μανίκια μας για τη Διώρυγα Κωνσταντινούπολη, ένα από τα μεγαλύτερα σχέδια του αιώνα που θα επισκιάσει τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ», δήλωσε ο Ερντογάν κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής ομιλίας του. Οι προκαταρκτικές μελέτες για το σχέδιο, που πρόκειται να διαρκέσουν δύο χρόνια, θα αρχίσουν μετά τις βουλευτικές εκλογές του Ιουνίου, πρόσθεσε ο Τούρκος πρωθυπουργός χωρίς να αναφερθεί στις οικονομικές πλευρές του σχεδίου. Όπως διευκρίνισε, η διώρυγα θα έχει μήκος από 40 ως 50 χιλιόμετρα και βάθος 25 μέτρα."
  12. Χαζή ερώτηση, αλλά θα την κάνω. Γιατί να ζητάνε απο τη Louis ανελκυση και τα λοιπα, το πλοίο δεν έχει περάσει στην ασφαλιστική?
  13. giorgosz

    Τιμόνια

    Υποθέτω βέβαια ότι θα υπάρχει κάποιου είδους "ασφάλεια" ώστε να μη συμβεί εν πλω αυτό που περιγράφει ο Hastaroth. Μήπως το σφραγίζουμε γιατί "αφού γίνεται η δουλειά χωρίς αυτό, ας το καταργήσουμε", να μειώσουμε και τα έξοδα που συνεπάγεται η συντήρησή του κτλ.
  14. Και όμως το καπελάκι του το φοράει από την αρχή της καρίερας του. Ίσως είναι η γωνία λήψης των φωτογραφιών που το κάνει να φαίνεται περισσότερο...
  15. Έχει περάσει αρκετός καιρός από την πώληση του πλοίου για σκραπ. Τη στιγμή που μιλάμε το πλοίο πρέπει να έχει μείνει μισό και αν….Το 2007, κάπου τον Μάιο, είχα την ευκαιρία όπως θα θυμάστε μερικοί από εδώ να ταξιδέψω για 3 ημέρες με το τότε Aegean Two στο Αιγαίο. Σε ποστ μου στις “Αναφορές ταξιδιών” σας είχα δώσει μία περιγραφή του πλοίου και της κρουαζιέρας. Αυτή τη φορά θα προσπαθήσω να σας δώσω και μια εικόνα από το εσωτερικό του πλοίου. Για να δούμε λοιπόν… Η πλάκα της ανακαίνισης από τα ναυπηγεία Fincantieri το 1986 Η καμπίνα μας, μεγάλη, με κανονικό μπάνιο και πολύ ξύλο (και κακή ποιότητα φωτογραφίας όμως) Ο καθρέφτης του πλοίου, με φόντο τη Σαντορίνη Το jacuzzi και η πισίνα του πλοίου Η δεξιά βαρδιόλα και η θέα από εκεί προς την πλώρη με το μπαλκόνι Τα έργα τέχνης στη πλωριά σκάλα και στο εστιατόριο Pharaoh (μπορείτε να τα βρείτε και να διακοσμήσουν και τον δικό σας χώρο από γνωστό έμπορο καναπέδων κτλ ) Ελπίζω να πήρατε μια μικρή εικόνα από ένα πλοίο που δεν ταξιδεύει πια...
×