Jump to content
Shipfriends

enas chiotis

eMembers
  • Content count

    5,677
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

2,708 profile views
  1. Απλά οι συγκεκριμένοι φαντάροι πρέπει να ήταν οι νεοσύλλεκτοι που πλέον παρουσιάζονται κατευθείαν στα νησιά.
  2. Ας γράψω κι εγώ τις δικές μου επιλογές. Ψήφος αναγκαστικά με βάση το αποτέλεσμα, μιας και δεν έτυχε να μπω σε καποιο πλοίο πριν τη μετασκευή του. 1. Αριάδνη (1996). Και μόνο το ότι μπαίνεις με πρωτόκολλο και έχεις το κάθισμά σου και την ψυχική σου υγεία είναι μεγάλο πράγμα. 2. Ευτυχία. Από επιβατηγό σε ΕΓ/ΟΓ δεν ήταν μικρή η διαδρομή. 3. Σαρωνικός. Παντόφλα κλειστή και με κέρατο για όλα τα γούστα. 4. Μυτιλήνη. Μπαλκόνια πλώρα, καταστρώματα πρύμα, και εξαιρετικοί χώροι μέσα. Το πρώτο βαπόρι της Χίου – Μυτιλήνης για πολλά χρόνια. Ίσως ήταν λίγο άβολο που έπρεπε μπαίνοντας από πρύμα να ανέβεις και μετά να κατέβεις για να βρεθείς στα σαλόνια πλώρα. 5. Έλυρος. Εντυπωσιακό και μοντέρνο το χτίσιμο, αν και μας τελείωσαν τα χρήματα στη μετασκευή της τσιμινιέρας, και έμεινε η παλιά από κάτω. 6. Superferry II. Έχοντας το Εξπρές Αθηνά να μας θυμίζει πως ήταν το βαπόρι εξωτερικά, έγινε υποδειγματική μετασκευή τόσο έξω όσο και μέσα στο πλοίο. Μεγάλο πρωτόκολλο και πολλά καταστρώματα για τον κόσμο. 7. Παναγία Σουμελά. Το βαπόρι όταν το είδαμε ψαχνόμασταν από πού και πως φόρτωνε τα ΙΧ, ήρθε στα χέρια του Mr Saos τις καλές εποχές και απέκτησε μοντέρνα πρύμη. Βέβαια αν το κοιτούσες από συγκεκριμένη γωνία, θεωρούσες ότι το πλοίο δεν επιπλέει, αλλά πετάει. 8. Νέαρχος (αν περνάει η ψήφος). Μετασκευή ήταν κι αυτή, λίγο ανάποδη βέβαια. Χαιρόμαστε να το βλέπουμε να ταξιδεύει.
  3. Ευαγγελίστρια

    Δεν την έχω πρόχειρη την αναζήτηση, αλλά πριν πολλά χρόνια είχε φέρει πάνω απο 100 επενδυτές από απέναντι. Deniz kusu 4 το όνομά του. Παρέμεινε για αρκετό καιρό παροπλισμένο-κατασχεμένο στο Θόλος της Χίου (έξω από το νερό), και σε καποιο πλειστηριασμό πέρασε στα χέρια της Χιώτικης κατασκευαστικής που το σουλούπωσε και του έδωσε το όνομα Ευαγγελίστρια.
  4. Από την ιστορική σειρά το μινόρε της αυγής, σε μια σκηνή που σίγουρα είναι στη Σαλαμίνα, εκεί που σήμερα βρίσκεται το ναυπηγείο Μπεκρή, διακρίνεται το επισυναπτόμενο πλεούμενο. Για μικρό φαίνεται να έχει αξιόλογο μέγεθος, και χαρακτηριστική γέφυρα. Προσωπικά δε μου θυμίζει κάτι, αν υπάρχει καποιος να του θυμίζει κάτι, ας το αναφέρει.
  5. Δηλώσεις δρομολόγησης

    Δηλώσεις 2010-2011, και τροποποιητικές. diloseis2010-2011.xls trop2010_2011.xls
  6. Δηλαδή το καλοκαίρι τα δυο από τα τέσσερα δρομολόγια του πλοίου θα είναι μέσω Ψαρών - Οινουσσών, και για Χίο θα κάνει 9.5 ώρες στα χαρτιά. Άλματα προς τα πίσω για τη βασική γραμμή.
  7. Saos Ferries

    Μα ο ίδιος ο πρόεδρος έλεγε το Σεπτέβρη ότι τέρμα η γραμμή του Λαυρίου, τι άλλαξε;
  8. Sweet Thirteen

    Χρόνια πολλά, να έχουμε να γράφουμε μίλια.
  9. Μακεδονία (IMO 8822052)

    Το δημοσίευμα της Καθημερινής επιβεβαιώνει και την παραπάνω εκτίμηση.
  10. Πειραιάς

    Για τους επιβάτες που ήταν μέσα στο πλοίο, βγήκε ανακοίνωση μετά την αναχώρηση από Χίο, ότι το πλοίο θα δέσει στην Ε1, για όσους είναι να ταξιδέψουν από Πειραιά, θα το δουν το πλοίο μπροστά τους. Το θέμα τελικά είναι γιατί έχει αλλεργία με του Αετείωνα το πλοίο.
  11. Μα η ίδια η ανακοινωση του υπουργείου για την επίσκεψη του πρωθυπουργού, κάνει λόγο για πολιτική και φυσική ηγεσία του ΛΣ. Δεν ειναι στρατιωτική δηλαδη.
  12. nissos chios

    Chios, 11/02/2018

    © enas chiotis

  13. nissos chios

    Chios, 11/02/2018

    © enas chiotis

  14. Μακεδονία (IMO 8822052)

    Σε φόντο φωτογραφίας της περιοχής, ίσα που διακρίνεται, πλαγιοδετημένο, με την πλώρη προς τις εγκαταστάσεις των ναυπηγείων.
  15. Όπως φαίνεται απο το irineossamothraki, κάθε φορά που πάμε βδομάδα με τη βδομάδα, το υπουργείο αργεί να υπογράψει έγκαιρα την έγκριση δρομολογίων, και η saos το ρίχνει στη γραφειοκρατία. Το ρεπορταζ και η αρχική είδηση από το evros24.gr
×