Neptune

Supermoderators
  • Content count

    7,103
  • Joined

  • Last visited

About Neptune

  • Rank
    Αμνημονευτος
  • Birthday November 21

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    planet earth
  • Interests
    shipfriends.gr
  1. Δηλαδη περασε το ρυμουλκο δεν επαθε τιποτα, αλλα μετα ξηλωσε το T-Foil... Μεγαλη γκαντεμια αν εγινε αυτο
  2. Τι διχτυα ηταν αυτα απο συρματοσχοινο ...................
  3. Εγινε ασπρο, βαφτηκαν τα σινιαλα, οποτε θα ερθει κουφετο στον Πειραια τη Δευτερα που ειναι να πεσει απο τη δεξαμενη.
  4. Και σου χω πει μην κανεις ρεπορταζ απο το ais. Δεν εχει κανει δρομολογιο. Πηγε στο Bari να περασει επιθεωρησεις
  5. Μαλλον επειδη βαρεσαν δυνατη υδροβολη και φανηκε η λαμαρινα θα θελει 2 χερια touch up (primer, ασταρι οπως το καταλαβαινει ο καθενας). Τωρα θα ακολουθησουν και 1-2 χερια antifouling και θα στρωσει. Πολλα λεφτα παντως για ενα βαπορι αυτης της ηλικιας που βγαινει ενα κανονισμος αυριο και σου ριχνει το πρωτοκολο στα 1000 ατομα το καλοκαιρι και ψαχνεσαι. Οπως και να χει αξιεπαινη προσπαθεια σε μια εποχη που αλλες εταιριες κανουν τα μισα απ οσα βλεπει η πεθερα.
  6. Για τη ζημια τη ρωτησες τιποτα?
  7. Δεν αποκλειεται. Απλα σκουριες κτλ ειναι και δειγμα ελειψης χρονου. Αν εκανε ΠΧ απογευματινο Παροναξιας δεν ειχε και πολυ χρονο το πληρωμα να κανει συντηρηση. Εγω το θυμαμαι το 1995 στις Δυτικες σε πολυ καλη κατασταση Νομιζω και γω οτι επι Αγαπητου συνολικα ισως ηταν τα καλυτερα χρονια της καριερας του
  8. Ηταν βαπορι που εφαγε πολλα λεφτα. Το πηρε ο Βεντουρης απο τον καπτα Μακη, το πληρωσε χρυσο, εδωσε λεφτα τοτε για βολβο, αμμοβολες, ανακαινισεις. Το πηρε ο Αγαπητος, εριξε λεφτα για μηχανες σαλονια, σωληνωσεις... Το πηρε η Hellas Ferries ξανα μανα τα ιδια. Σαλονια, χωροι, καθισματα. Το ξαναπηρε ο Βεντουρης, παμε απο την αρχη, σαλονια κτλ. Αν μερικα απο αυτα που ξοδεψε για τα σαλονια τα ειχε ριξει εκει που επρεπε τοτε ισως η ιστορια του βαποριου να ειχε γραφτει αλλιως.
  9. Last but not least απο μενα. Ενα βιντεακι το καλοκαιρι του 2006 μπαινοντας στη Σιφνο
  10. Δεν ξερω τι ακριβως ισχυει με τον αμιαντο και πως δουλευει στην Ιταλια και στις Αζορες θα ειχε προβλημα. Ισως στην Ιταλια που κανει εσωτερικη γραμμη να μη χρειαζεται το asbestos free certificate.
  11. Ας κανω και γω αυτο που σιχαινομαι και κοροιδευω. Αυτα τα βαπορια ποτε δεν ηταν τα αγαπημενα μου. Ωστοσο οφειλω να παραδεχτω πως τα τρια αυτα βαπορια, για την εποχη τους, και για την ακτοπλοια, ηταν οτι επρεπε οπως αλλωστε λεει ολος ο κοσμος, ας μην τα επαναλαβω ακομα μια φορα και κουρασω. Σαν Ρομιλντα δεν το θυμαμαι καθολου. Σαν Απολλων Εξπρες 2 το θυμαμαι στα απογευματινα της Παροναξιας, παντα στη σκια του πρωτου Απολλωνα. Το 1995 εκανε τη γραμμη των Δυτικων που επιτελους ειδαν λιγο φως, μετα τα Κιμωλος, Γεωργιος Εξπρες, Σιφνος Εξπρες. Πρωτη επαφη με το πλοιο σε ταξιδι με ασχημες αναμνησεις σε βραδυνη αναχωρηση. Θυμαμαι τοτε εφευγε 10 το βραδυ και εφτανε κατα τις 3:30 το πρωι. Καπετανιος ο Θοδωρης Μαθιουδακης. Μετα το βαπορι κατασχεθηκε μεχρι που αγοραστηκε απο τον Αγαπητο, επεσε αρκετο χρημα, μαζευτηκαν τα σαλονια του, οι μηχανες του και εφτασε ετσι μεχρι το 2000 που περασε κι αυτο στο σωρο. Εγινε το “ενα απο τα πολλα” Εξπρες Αρτεμις αλλα συντομα ξαναεγινε Παναγια Εκατονταπυλιανη. Δευτερη επαφη με το βαπορι πασχα του 2000 Μεγαλη Πεμπτη για Σιφνο, εκτακτως στη θεση του Πηγασος που αργησε να βγει απο επισκευη. Παντα σε καλη κατασταση εσωτερικα και ακομα γρηγορο. 2004 επιστροφη στην VSL, λεφτα στις μηχανες, λεφτα στα σαλονια, λεφτα απο δω λεφτα απο κει. Μετα τη Ραφηνα, κατηφορισε για Πειραια και τις Δυτικες. Τριτη επαφη με το βαπορι το 2005 παλι Μεγαλη Πεμπτη σε ενα απο τα ωραιοτερα ταξιδια προς τη Σιφνο. Ξεκινημα με πολυ καλες προυποθεσεις στη γραμμη, αλλα στο πρωτο ζορι, πονεσε το δοντακι σε κοντρα με το Εξπρες Αφροδιτη, η ζημια μπαλωθηκε, δεν επισκευαστηκε ποτε σωστα, η ταχυτητα επεσε απο τα 18,5 στα 16,5, τα προβληματα αυξανονταν, και το αποτελεσμα γνωστο. Το βαπορι απαξιωθηκε, αρχικα απο την εταιρια του και μοιραια ηρθε η φθορα με γεωμετρικη προοδο. Αναγκαστηκε να φυγει απο μια γραμμη που θα μπορουσε ακομα και σημερα να ειναι κυριαρχος, αλλαξε ονομα στο τελειως ασχετο με το βαπορι, την ιστορια του, τη γραμμη που πηγαινε, Παναγια Τηνου, και καπως ετσι ηρθε το τελος. Τα υπολοιπα λιγο πολυ γνωστα. Εκτος του Θοδωρη Μαθιουδακη, θυμαμαι το Νικο Τραμουντανη, τον Γιαννη Υψηλαντη, το Γιωργο Κολυδα, τον Δημητρη Παουρη, τον Κωστα Παπαδημητριου, τον Τασο Τρεσσο, το Νικο Σαρδη, το Σιδερη Μαμιδη, το Λευτερη Καρυστινο, τον Νικο Τρεσσο, το Βασιλη Γεροντακη που ηταν και ο τελευταιος του πλοιαρχος. Θα μας λειψει σιγουρα σαν φιγουρα, θα το θυμομαστε και θα το συζηταμε για πολυ καιρο, οπως και τα αλλα δυο.
  12. Εχουν αλλαξει πολλους τονους λαμαρινας. Τουλαχιστον ειχαν ξεκινησει και αλλαζαν. Δεν ξερω αν στην πορεια σταματησαν γιατι απογοητευτηκαν
  13. Ελα ντε. Αυτες με τα ψηλοτακουνα τοτε ρημαξαν τα ξυλινα καταστρωματα
  14. Εμαθα (απο ΠΝ μερια) οτι υπηρξε ατομο που προσφερθηκε να καλυψει τα εξοδα της επισκευης του Αβερωφ
  15. Λογικο. Το 97 βγηκε