Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    30,133
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Nick the Greek

  1. 40 minutes ago, SuperRunner said:

    Όσο για την επιδότηση με τα λεφτά μας, τι να κάνουμε..μόνοι μας πάμε στις κάλπες, δε μας σπρώχνει κανένας με το ζόρι. Ορθά λοιπόν επιδοτούνται κάποιες γραμμές που σύμφωνα με πολλούς από εδώ μέσα δε θα έπρεπε να επιδοτούνται. Πετάξτε αυτή τη καραμέλα, έχει παλαιώσει. Υπουργείο και ναυτιλιακές κάνουν τη δουλειά τους κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!

     

    Το ότι ψηφίζουμε τον ΧΥΖ δε σημαίνει πως πρέπει να είναι υπεράνω κριτικής, αλλά ούτε και το ότι οφείλουμε να δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα αποφάσεις του που πιθανόν να είναι είτε λανθασμένες, είτε υποκινούμενες από συμφέροντα που σίγουρα δεν είναι δημόσια. Με την κατάργηση της 35ετίας βλέπουμε ιστορικά αύξηση και των επιδοτήσεων σε ποσό(κάτι λογικό ως ένα σημείο) αλλά κυρίως αύξηση και των επιδοτούμενων γραμμών. Και κάπου πρέπει να μπεί ένα φρένο διότι ένα καλό ποσοστό δεν θα έπρεπε να υπάρχει ή να υπάρχει με διαφορετική μορφή.

     

    Δε νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος εκεί έξω που δεν βλέπει πως ο τρόπος με τον οποίο επιλέγονται οι γραμμές, γίνεται η ανάθεσή τους και κατόπιν η διαχείρισή τους, είναι διάτρητος. Οι πρακτικές της τελευταίας 20ετίας(για να πιάσω από την κατάργηση και μετά) είναι από εγχειρίδιο διαφθοράς. Τι να θυμηθώ, το Κύμη - Σκύρο - Μουδανιά? Τέλος πάντων. Δεν χρειαζόμαστε μια ακόμη επιδοτούμενη γραμμή για να πούμε πως υπάρχει, χρειαζόμαστε ριζική ανανέωση των υπαρχόντων και του νομικού πλαισίου. Φυσικά και της εφαρμογής του.

  2. On 5/27/2019 at 7:21 PM, Nick the Greek said:

    Εδώ έχουμε μια γνώριμη σιλουέτα στον Πειραιά, επισκεπτόταν το μεγάλο λιμάνι σαν Gracechurch Comet από το 2002 οπότε και χτίστηκε αλλά και αργότερα στο σύντομο χρονικό διάστημα που πήρε το όνομα Susan Borchard. Μετά έγινε Magellan Comet αλλά από το 2012 ονομάζεται Star Comet(IMO 9242586). Γνώριμο design του ιστορικού ναυπηγείου Sietas(1197) με μηχανή Caterpillar. Οι πλοιοκτήτες του λέγονται Reederei Foroohari.

     

    Ιδού το Star Comet και στη Σύρο από τον @Giannis P

  3. 4 hours ago, SuperRunner said:

    Η Κρήτη και οι Κυκλάδες το θέλουν αυτό το δρομολόγιο. Υπάρχει μεγάλη κίνηση φορτηγών και εμπορευμάτων. Η Κρήτη τροφοδοτεί όλη τη Βόρειο Ελλάδα χειμώνα καλοκαίρι.

     

    Νομίζω είναι λιγάκι παρατραβηγμένο να μιλάς εκ μέρους όλης της Κρήτης και όλων των Κυκλάδων. Όπως και να έχει η Σύρος και η Μύκονος έχουν τέτοια σύνδεση και με Θεσσαλονίκη και με Καβάλα όλο το έτος, οπότε όλες οι υπόλοιπες Κυκλάδες μπορούν να συνδεθούν μέσω των δύο αυτών νησιών, στην χειρότερη περίπτωση. Δεν χρειάζεται να έχουν όλα τα νησιά απ' ευθείας σύνδεση με όλα τα μέρη της Ελλάδας. Πέραν τούτου, αν ήταν τέτοιο χρυσωρυχείο η γραμμή αυτή, κάτι μου λέει πως δε θα την είχαν σταματήσει ποτέ και θα έβαζαν πλοία έστω και για δυό μήνες το καλοκαίρι, όσοι κατά καιρούς την έχουν εξυπηρετήσει.

     

    Τέλος πάντων, ας βάλει όποιος θέλει πλοίο αλλά χωρίς τα χρήματα του κράτους και κατ' επέκτασιν τα δικά μας.

     

    ΥΓ: Σχεδόν όλες οι αγορές, ανεξαρτήτως προιόντος και υπηρεσίας είναι κάτι το δυναμικό. Αλλάζουν τα δεδομένα, οι άνθρωποι, το νομικό πλαίσιο, η τεχνολογία, όλο το οικοσύστημα γύρω από αυτές. Το ότι κάτι δούλευε πρίν 2-5-10-20 χρόνια, δε σημαίνει πως θα δουλέψει και τη σήμερον ημέρα.

  4. Το περσινό Ιρλανδέζικο "καλοκαίρι" δεν βοήθησε φωτογραφικά. Είναι που είναι ένα από τα πιο απαίσια μέρη που έχω επισκεφτεί ποτέ αυτό το Belfast, με την βρόχα να πέφτει ράι θρού(που έλεγε κι ο αρχαίος ημών Ζαμπέτας), δεν τρώγεται με τίποτα. Υπό αυτές τις συνθήκες λοιπόν, προσθέτουμε ένα ακόμη E-Flexer στην gallerie της τιμίας ιστοσελιδας τούτης. Πρόκειται φυσικά για το Stena Embla που αναχωρεί πρωί από το Belfast για το Liverpool. Δύο δρομολόγια την ημέρα κάνει, πρωί από την Βόρειο Ιρλανδία και βράδυ από το Merseyside.

  5. Πάμε να το δούμε και με την τελευταία εκδοχή - από τις πολλές- των σινιάλων της Trasmediterranea. Δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι εσωτερικά, πάντως είναι πια κάμποσα χρόνια που υπηρετεί την εταιρεία στα δρομολόγια κυρίως από την Almeria. Η πρυμνιά άποψη ενώ το πλοίο γυρίζει για την θέση του.

  6. Η παραπάνω μετακόμισή του στη γραμμή Vuosaari - Muuga ήταν προσωρινή, ζευγαράκι με το Sailor υπηρετεί την γραμμή Kapellskar - Paldiski. Στο Kapellskar το βλέπουμε κι εμείς δεμένο ενώ αυτό είναι έτοιμο να ξεκινήσει φόρτωση για την αναχώρηση των 2100. Σε αντίθεση με το ομόσταυλό του στην ίδια γραμμή, σε αυτό έχουν βάψει τα σινιάλα της Tallink στο φουγάρο. 

  7. Ήρθε και η ώρα να δούμε το Stena Transporter και με την τελευταία εκδοχή των σινιάλων της Stena Line, αλλά και με βαμμένο μπλέ το καπέλο της τσιμινιέρας. Παρά το γεγονός πως οι καιρικές συνθήκες παραπέμπουν σε Ιανουάριο, είμαστε στον περασμένο Ιούλιο. Γρανίτης το πλοίο και το αδελφό του στη γραμμή Rotterdam(Hoek van Holland) - Killingholme.

  8. Έχει χτιστεί ο χώρος ανάμεσα στα φουγάρα του Suecia Seaways, ένα πλοίο χωρίς αισθητική έγινε ακόμη χειρότερο. Εμείς αφού το είδαμε να αναχωρεί τον Οκτώβριο, το βλέπουμε και το περασμένο καλοκαίρι στην ίδια διαδικασία, πάντα με προορισμό το Felixstowe.

  9. Το Sailor δεμένο στο Kapellskar, πρίν από λίγες εβδομάδες. Ενώ το logo της Tallink έχει λάβει θέση στις πλευρές του πλοίου, το φουγάρο έχει ένα πολύ μικρότερο logo. Προσέξτε στην πλώρη την στριφογυριστή ράμπα για πρόσβαση των ΙΧ στο εξωτερικό γκαράζ. Το πλοίο έχει αναχωρήσεις στις 2100 από κάθε λιμάνι και εκτελεί τους πλόες του με 13-14 κόμβους.

  10. Ξαναπετυχαίνουμε το Viking Grace στο Φινλανδικό αρχιπέλαγος, ενώ αυτό πλέει πρός το Turku. Αν συγκρίνετε τις φωτογραφίες του με τις προηγούμενες που έχουν ανέβει στο θέμα, θα διαπιστώσετε πως το κέρατο του τάρανδου έχει αφαιρεθεί από το πλοίο. Προφανώς δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, και αποφάσισαν να ξεφορτωθούν το περιττό βάρος.

  11. Η γραμμή Genova - Porto Torres - Cagliari είναι η πιο σταθερή του αυτόν τον καιρό, με περιστασιακές προσεγγίσεις σε Salerno και Palermo. Εμείς το πετυχαίνουμε σε αναχώρησή του Κυριακή πρωί από το Livorno, περνά σε απόσταση αναπνοής και όπως μπορεί εύκολα να παρατηρήσει κανείς, είναι γεμάτο ως επάνω.  

×
×
  • Create New...