Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    29,921
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Nick the Greek

  1. Έχεις και στα δύο δίκιο νομίζω, χωρίς να είμαι ειδικός σε καμία περίπτωση.
  2. Έτσι για την ιστορία, δεξαμενόπλοιο 180 χιλιάδων τόνων δεν έχει περάσει/δεν περνάει, θα μπορούσε να περάσει όμως bulk carrier. Κι αυτό γιατί νομίζω πως χωράει στις εγκαταστάσεις του Μυτιληναίου από βυθίσματα. Σε heavy ballast condition, νομίζω περνάει από τη γέφυρα.
  3. Η αλήθεια είναι πως οι υποδομές τους στις ΗΠΑ είναι σε πολλές περιπτώσεις απαρχαιωμένες, ενώ και το νομικό τους πλαίσιο είναι περίεργο. Επί παραδείγματι, ο ποταμός Μισσισσιππής, που εξάγουν κολοσσιαίες ποσότητες σιτηρών και άλλων πριοόντων, δεν έχει κάποιο port authority. Είναι κάποιες δεκάδες terminals που λειτουργούν αυτόνομα. Οι πλοηγοί είναι μια περιορισμένη κλίκα που επανδρώνεται στη βάση κληρονομικού δικαιώματος(!!!!). Το καλύτερο είναι πως υπεύθυνο για τα βυθίσματα είναι το US Army Corps of Engineers, το μηχανικό του Στρατού δηλαδή. Η συντήρηση των βυθισμάτων είναι στο μίνιμουμ και απολύτως απαραίτητο, ενώ εδώ και καμιά 15ετία τουλάχιστον γίνεται κουβέντα για να αυξηθούν σε σταθερή βάση τα βυθίσματα αλλά είναι αδύνατον να υπάρξει συνεννόηση ανάμεσα σε US Army, μερικές δεκάδες αυτόνομα terminals, την Πολιτεία της Louisiana και την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Greece is paradise.
  4. Άλλες δύο εβδομάδες πίσω -τουλάχιστον- πρέπει να πηγαίνει το Superfast III, μια και για το ΣΚ 20-21 Απριλίου αλλά και το 27-28 Απριλίου φαίνεται στη θέση του το Hellenic Spirit στα δρομολόγια.
  5. Σε διάφορα μέσα αναφέρεται σήμερα πως η Carnival παρήγγειλε άλλο ένα Excel Class στο Meyer.
  6. Μια άλλη οπτική όσον αφορά το συμβάν. To ρεζουμέ είναι πως και στο παρελθόν είχε συμβεί ένα παρόμοιο και ιδιαιτέρως θανατηφόρο δυστύχημα, προιόν του οποίου ήταν μια εκτεταμμένη μελέτη για τα μέτρα προστασίας που πρέπει να έχουν οι γέφυρες. Και απ’ ότι φαίνεται, στη Βαλτιμόρη δεν είχαν πράξει τα δέοντα.
  7. Δεν είναι λίγο κουφό αυτό, γιατί να διασχίσει τον Ατλαντικό για δεξαμενισμό? Μήπως πουλήθηκε ή πάει σε κάποια άλλη γραμμή?
  8. Εμένα Παναγία μου, που δεν έχω σχέση με το νησί, με προβληματίζει το άλλο: Οι ίδιοι λένε στο παραπάνω κείμενο πως το μέρος αυτό είναι αλιευτικό καταφύγιο και όχι λιμάνι. Υπό αυτό το πρίσμα, είναι ασφαλές να δένει εκεί ένα ταχύπλοο? Δεν λέω πως δεν είναι αλλά το θέμα έχει ψαχτεί? Και δεν εννοώ από τη Seajets αλλά από τις αρχές. Έχει γίνει μελέτη ή είδαμε μια προβλήτα και μπήκαμε? Και σκέφτομαι επίσης και το γεγονός πως το μέρος αυτό φαντάζομαι το καλοκαίρι είναι γεμάτο βάρκες, σκάφη, τράτες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Αν μπαίνει ταχύπλοο με απόνερα και τα κάνει όλα λίμπα εκεί μέσα, ποιός θα φταίει? Ο Πλοίαρχος? Η Seajets? ¨Η αυτοί που επιτρέπουν τις προσεγγίσεις? Και τις ζημιές ποιός τις πληρώνει?
  9. Containerships Arctic (IMO 9818400) λέγεται το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που βλέπουμε στο Rotterdam. Ναυπηγήθηκε το 2018 σαν Containerships Balt και την επόμενη χρονιά πήρε το τωρινό του όνομα. Ναυπηγός του το Guangzhou Wenchong(H 5513) με μία κύρια μηχανή που καίει LNG η οποία είναι προιόν της WinGD. Δεν είναι dual fuel, μόνο LNG. Σημαία Κύπρου.
  10. The Containerships Arctic underway in Rotterdam

    © Giovanni Silva de Oliveira

  11. The Containerships Arctic underway in Rotterdam

    © Giovanni Silva de Oliveira

  12. Υπάρχει ακόμα η Nerissa και προσεγγίζει τον Πειραιά. Μια ακόμη άποψή του από το Ικόνιο λοιπόν.
  13. Container vessel MSC Nerissa in Piraeus

    © Γιώργος Μπένος

  14. Σήμερα περνάμε σε ένα μικρό τζενεραλάδικο των 6,796 τόνων dwt, που ανήκει στην Carisbrooke Shipping. Είναι το Karla C (IMO 9558012), που είναι χτισμένο στο Jiangsu Yangzijiang(2008-897) με μηχανή MaK. Σημαία Πορτογαλίας, κλάση BV.
  15. General cargo Karla C in Rotterdam

    © Σταύρος Νταιφάς (Θεός σχωρέστον)

  16. Τενερίφη η τοποθεσία, VB Tenerife (ΙΜΟ 9181429) λέγεται και το ρυμουλκό που βλέπουμε στις οθόνες μας, πάντα πλοιοκτήτρια η Boluda. Και πάντα ναυπηγούν τα Astilleros Zamakona(434), πίσω στο 1999. Οι δυό του κύριες μηχανές είναι MaK και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.
  17. Tug VB Tenerife in her namesake port.

    © Ο Σαμαλοπλημμύρας

  18. Το πλοίο που βλέπετε δεμένο στο Europoort του Rotterdam λέγεται Dorado (IMO 9801574) και ανήκει στο γνωστό οίκο εμπορίας σιτηρών αλλά και άλλων προιόντων όπως η ζάχαρη, που λέγεται Wilmar. Φρέσκο-φρέσκο είναι το πλοίο, χτισμένο το 2021 στο Daesun Shipbuilding(654) της Κορέας με μία μηχανή MAN B&W. Όνομα δεν έχει αλλάξει ακόμη, σημαία Hong Kong και κλάση LR.
  19. Ένα μικρό κοντεινεράδικο που λέγεται Duygu (IMO 9199787)στις οθόνες μας απόψε, η φωτογράφιση είναι πέρυσι στο Rotterdam. Ναυπήγηση του 2000 στο Daesun Shipbuilding(435), στο Busan της Νοτίου Κορέας. Η κύριά του μηχανή είναι ΜΑΝ και η χωρητικότητά του τα 411 TEU μόλις. Ως το 2015 λεγόταν Al Arish ενώ εκείνη τη χρονιά πήρε το τωρινό του όνομα, περνώντας στα χέρια Τούρκων πλοιοκτητών. Σημαία Vanuatu, νηολόγιο Port Vila και κλάση ΝΚΚ.
  20. Small container vessel Duygu in Rotterdam

    © Τάσος Μπακασέτας

  21. Μου έστειλε ένας φίλος και ένα λίνκ με τον πρώτο που ήδη βγήκε να πεί πως υπάρχει παρασκήνιο συνωμοσίας και το πλοίο έπεσε ηθελημένα επάνω στη γέφυρα.
  22. Πλοιοκτήτες από τη Σιγκαπούρη(Grace Ocean) και διαχειρίστρια εταιρεία η Synergy, ναυλωτής η Maersk. Σύμφωνα με την tradewinds το πλοίο ήδη 3 λεπτά πρίν από τη σύγκρουση είχε ειδοποιήσει τις αρχές πως έχει πάθει black out, ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως αποκλεισμένα από την πεσμένη γέφυρα είναι κάμποσα terminals για κάρβουνο, αυτοκίνητα, γύψο, ζάχαρη και φυσικά κοντέινερ. Πέντε μεγάλα πλοία είναι πια αποκλεισμένα εντός της Βαλτιμόρης σύν πάρα πολλά άλλα μικρότερα ενώ δεκάδες περιμένουν στο αγκυροβόλιο της Annapolis, μη αποκλεισμένα φυσικά. Τέλος πάντων το βασικό είναι πως δυστυχώς θα υπάρξει μεγάλος αριθμός αθώων θυμάτων. Και πάλι φυσικά εμπλέκεται ένα γιγαντιαίο κοντεινεράδικο. Δεν ξέρω κι εγώ τι πρέπει να γίνει έτσι ώστε ο ΙΜΟ και οι Κλάσεις να επανεξετάσουν την ασφάλεια και τον σχεδιασμό αυτών των γιγάντων, σε οποιοδήποτε τομέα της ναυτιλίας κι αν βρίσκονται.
  23. Μερσώ φίλε. Το πλοίο ναι, δεν έχει σχέση με τα Cruise κατά την ταπεινή μου άποψη, μου άρεσε αρκετά. Δεν έχει σχέση με τον Grimaldi της Μεσογείου. Ούτε σε ποιότητα πλοίου, ούτε σε service. Επί τη ευκαιρία, το πλήρωμα είναι Φινλανδοί απ' όσο μπόρεσα να καταλάβω, τα πλοία έχουν σημαία Åland Islands, νηολόγιο Mariehamn.
×
×
  • Create New...