Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Content count

    11,125
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Nick the Greek

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Green Bay, Wisconsin

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

5,189 profile views
  1. Ark Forwarder (IMO 9138783)

    Κάνει ένα δρομολόγιο την εβδομάδα μόνο, συνήθως Τρίτη από Gioia Tauro και Παρασκευή από Rades για πίσω.
  2. Pauline Russ (IMO 9198989)

    Και φυσικά με το που το είπα πως κάνει μόνο Olbia - Civitavecchia, έφυγε σήμερα το πρωί από την Olbia και πήγε στο Cagliari .
  3. Norwegian Bliss (IMO 9751509)

    @magwa http://www.shipfriends.gr/forum/gallery/category/2617-norwegian-bliss/
  4. Ιταλία - Σικελία

    Κάτι άλλο αξιοσημείωτο ως πρός τις κινήσεις της Grimaldi, στις γραμμές της Σικελίας αυτήν τη φορά, είναι πως το Euroferry Olympia τελικά δεν αντικατέστησε τα Florencia και Cartour Gamma στη γραμμή Napoli - Catania. Η τελευταία αυτή γραμμή τη δεδομένη χρονική στιγμή απλά δεν εκτελείται, δεν φαίνεται καν στο σύστημα κρατήσεων. Αντίθετα το Euroferry Olympia βρέθηκε στο Salerno - Catania παρέα με τα Euroferry Malta και Eurocargo Napoli(που είναι roro). Είναι η πρώτη φορά που αυτή η γραμμή έχει στοιχείο επιβατικό αν θυμάμαι καλά και οι πλεύσιμες ώρες υπολογίζονται σε 13 με το Euroferry Olympia. Φαίνεται λοιπόν πως η Grimaldi εγκαταλείπει εντελώς τη Napoli πρός όφελος του Salerno(σκάρτη μια ώρα οδήγηση νοτίως της Napoli). Όσον αφορά την ΤΤΤ Lines, αυτή με ανακοίνωσή της στο web site της επιβεβαιώνει το κλείσιμο της γραμμής και δηλώνει πως για τα ήδη εκδοθέντα εισιτήρια θα αποζημειωθούν οι κάτοχοι, ενώ εναλλακτικά μπορούν να μεταφερθούν στη γραμμή Messina - Salerno ή Milazzo - Napoli. Αξιοσημείωτο πως η κίνηση δεν πηγαίνει στο Catania - Salerno με το Euroferry Olympia. Πρός το παρόν η γραμμή Messina - Salerno με το Cartour Delta, παραμένει ανέπαφη. Εννοείται πως στο site της Grimaldi, πέραν της δυνατότητας κλεισίματος εισιτηρίων δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά σε οτιδήποτε. Το επιβατικό κοινό είναι on a "need to know" basis
  5. Αν μπορεί να πιστέψει κανείς τον Καμμένο, επί της ουσίας βγάζει στη σέντρα τον κυρ-Φώτη και υποννοεί πως δεν ξέρει τι λέει, μια και τέτοιο θέμα δεν συζητήθηκε καν στην επίσκεψη Μακρόν. Αυτό βέβαια είναι ελεγχόμενο όσον αφορά την ακρίβειά του. Όπως και να έχει το πράγμα, φαίνεται πως κάτι θα πάρουμε. Αλλά δεν θα είναι σε μορφή φρεγάτας ..
  6. Eλλάδα - Brindisi

    Πάντως Νίκο μια και η πληροφόρησή σου ήταν τελικά σχεδόν 100% μέσα, πιστεύω πως και η αρχική σου πληροφόρηση όσον αφορά το timing ήταν και αυτή σωστή. Εικάζω πως κάτι συνέβη στο μεσοδιάστημα που έκανε την Grimaldi να τραβήξει τη σκανδάλη νωρίτερα. Ίσως αυτό να είχε να κάνει με την επίσχεση και την ΤΤΤ Lines? Δεν ξέρω.
  7. Euroferry Olympia (IMO 9010175)

    Και έκανε ήδη τη Δευτέρα το βράδυ το πρώτο του δρομολόγιο από Catania για Salerno.
  8. Ο παραλογισμός των Αρχών και της ναυτιλίας συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα του Mer et Marine, ο πλοίαρχος του Azura αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης εώς και 2 έτη με πρόστιμο εώς και EUR 200,000 σαν αποτέλεσμα της παράβασης από το πλοίο του κανονισμού για την περιεκτικότητα σε Θείο στα καύσιμα. Με όριο το 1,5%, το πλοίο μετά από έλεγχο βρέθηκε να έχει 1.68%. Και φυσικά η δίωξη εκτελείται εναντίον του πλοιάρχου in personam. Λογικό. Πολύ λογικό. Αυτός αγόρασε τα καύσιμα, όχι η πλοιοκτήτρια εταιρεία. Αυτός έκανε τη μίξη του προιόντος στο δυιλιστήριο, κι όχι η πετρελαική εταιρεία. Αυτός φόρτωσε τη μπάρτζα με το προιόν και πιθανώς το ανέμειξε με μη συμβατό κάυσιμο. Αυτός διάλεξε το τάνκι που αποθήκευσε το προιόν το πλοίο και πιθανώς να είχαμε ανάμειξη με μη συμβατό καύσιμο, κι όχι ο πρώτος μηχανικός. Και για να μην ξεχνιόμαστε, από όλους αυτούς τους κανονισμούς για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, εξαιρούνται πάντα τα κρατικά πλοία. Οι άλλοι λοιπόν χαρακτηρίζονται σαν εγκληματίες για λίγα εκατοστά απόκλισης, και το ίδιο το Κράτος μπορεί να μολύνει όσο θέλει χωρίς καμιά συνέπεια. Είναι πραγματικά αηδιαστικό αυτό που συμβαίνει.
  9. Cartour Gamma (IMO 9349758)

    Έφυγε όντως το πλοίο απόψε, αύριο στο Brindisi και μεθαύριο φαντάζομαι στην Ηγουμενίτσα?
  10. Gruppo Grendi

    Αν καταλαβαίνω καλά από αυτό, η εταιρεία προτίθεται να επεκταθεί στη γραμμή της Τυνησίας μαζί με συνεταίρους που εξειδικεύονται σε άλλα κομμάτια της επιχείρησης. Η ιδέα είναι πως το φορτίο θα φορτώνεται στη γραμμή της εταιρείας Marina di Carrara - Cagliari και από εκεί θα έχουμε μεταφόρτωση στο roro Altinia που θα κάνει την προέκταση για Τυνησία. Το service θα είναι εβδομαδιαίο και θα ξεκινήσει στις 8 Μαίου από το Cagliari με την πρώτη αναχώρηση του Altinia. Τα λιμάνια προσέγγισης στην Τυνησία το Sfax, το Sousse και το Zarzis. Η εμπορική ονομασία της καινούριας εταιρείας θα είναι ProCargo Line. Και για όσους αναρωτιούνται ποιό είναι αυτό το Altinia:
  11. Νέο πρόσωπο στην κόλαση της Μεσογείου τις τελευταίες ημέρες, με το όνομα Capucine, όνομα που σε εμένα τουλάχιστον φέρνει στο μυαλό καλόγριες . Η μοναχή Καπουτσίνη λοιπόν είναι χτισμένη το 2011 στο Kyokuyo Shipyard του Shimonoseki, κομμάτι μιας παραγγελίας τεσσάρων πλοίων της Cobelfret. Φόρεσε τα σινιάλα της πλοιοκτήτριάς της εταιρείας μόλις για ένα χρόνο και εκτέλεσε δρομολόγια ανάμεσα σε Rotterdam και Ipswich, με αυτά τα σινιάλα την βλέπουμε εδώ να πλησιάζει το Britanniehaven το καλοκαίρι του 2012. Ακολούθως ναυλώθηκε στη Stena Line και για τα επόμενα 5 χρόνια απασχολήθηκε στη γραμμή Harwich - Rotterdam Europoort σαν υποστήριξη στο επιβατικό κομμάτι(Stena Britannica και Stena Hollanica), της ίδιας γραμμής. Με τα σινιάλα της Stena Line την βλέπουμε εδώ δεμένη στη συνήθη της θέση στο Europoort. Αδιάφορο design, 152 μέτρα μήκος, 1760 lane metres και 1 μηχανή Wartsila των 7,000 ίππων. Στη Μεσόγειο μπήκε την περασμένη εβδομάδα και βρέθηκε Τετάρτη στο Livorno, Σάββατο στο Bari, χθές και σήμερα στο Arbatax της ανατολικής Σαρδηνίας, ενώ τώρα βρίσκεται καθ' οδόν για το Sant' Antioco της νοτιοδυτικής Σαρδηνίας. Σε όσους λέει κάτι το συγκεκριμένο όνομα λιμανιού, είναι γιατί εκεί έχουμε δεί το πρώην Maior, τωρινό Indigo 1. Η προσέγγιση λοιπόν αυτή, με κάνει να πιστεύω ότι πρόκειται για κάποια ναύλωση του Ιταλικού Υπουργείου Αμύνης ή του ΝΑΤΟ, τέλος πάντων κάτι τέτοιο, σαν αντικατάσταση του Maior. Για να δούμε που αλλού θα το δούμε. Το πλοίο μέχρι και πέρυσι που το φωτογράφισα τελευταία φορά, είχε σινιάλα Stena, αναρωτιέμαι με τι να έχει έρθει στη Μεσόγειο.
  12. Capucine_30-06-12_Rotterdam_5

    The Capucine approaching her berth in Cobelfret colours
  13. Capucine_27-04-13_Rotterdam

    The Capucine in Rotterdam, in Stena colours.
  14. Aknoul (IMO 8917883)

    Από τις 7 Απριλίου το πλοίο βρίσκεται στη Bizerta της Τυνησίας όπου και δεξαμενίζεται στα ναυπηγεία CMR.
  15. Bore Bay (IMO 9122007)

    Και τον τελευταίο καιρό απασχολείται μεταξύ Gdynia(Πολωνία) και Nynashamn(Σουηδία).
×