Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Content count

    9,703
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Nick the Greek

  • Rank
    Φαιδρός Εγκάθετος

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Green Bay, Wisconsin

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

3,898 profile views
  1. Copernicus (IMO 9031703)

    Ύψωσεν και την σημαίαν της Μαρτυρικής το πλοίο, έτοιμο για αναχώρηση και το AIS ήδη δίνει προορισμό το Szczecin της Πολωνίας όπου και θα μετασκευαστεί. Φαντάζομαι πως και το φουγάρο δε θα φέρει πια το logo της Moby όπως πρόλαβε το πλοίο να φέρει για λίγους μήνες. Εγώ τουλάχιστον το πρωτοείδα πορτοκαλί, χρώματα τα οποία όταν τα έβλεπε κανείς φρεσκοβαμμένα από τη δεξαμενή, όπως εδώ στη Γένοβα το Μάιο του 2015, ήταν πολύ ξεχωριστά κι εντυπωσιακά. Και το βαθύ, θαλασσινό μπλέ της Tirrenia Cargo όμως δεν πήγαινε πίσω, εδώ σε αναχώρηση από το Cagliari το καλοκαίρι του 2016 με τον ήλιο να δύει. Σαν αποχαιρετισμό, πάμε να το δούμε και με τα χρώματα της Moby Cargo τα οποία φόρεσε για λιγους μόνο μήνες το 2017. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες επάνω από το Moby Niki, με το δρομολόγιο να είναι επιλεγμένο έτσι ώστε ο ήλιος να φωτίζει το Puglia όσο το δυνατόν καλύτερα. Ελπίζω να αρέσουν και σε σας, όσο άρεσαν και σε μένα. Και ελπίζω πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι κάποια στιγμή να το ξαναδούμε, μετασκευασμένο χωρίς να χάσει την κομψότητά του.
  2. Puglia_21-06-17_Piombino_12

    The Puglia berthed in Piombino in full Moby Cargo livery
  3. Puglia_21-06-17_Piombino_06

    The Puglia berthed in Piombino in full Moby Cargo livery
  4. Puglia_31-05-15_Genova_4

    The Puglia fresh off the drydock, May 2015 in Genova
  5. Puglia_09-07-16_Cagliari_10

    The Puglia sailing from Cagliari, summer 2016
  6. Puglia_funnel_2

    The funnel of the Puglia in Moby colours
  7. Είδαμε τα ro-ro με το Eliana Marino τελικά μάλλον να διπλώνει το Pietro Manunta, πάμε να δούμε και τα ro-pax, τα οποία φυσικά θα ξαναδούμε όταν φύγουν τα Bonaria και Amsicora: Bastia - Nice το Moby Zaza Genova - Porto Torres τα Sharden και Nuraghes Genova - Olbia και Civitavecchia - Olbia το Janas Livorno - Olbia τα Moby Aki και Moby Wonder Livorno - Capraia το Liburna Civitavecchia - Olbia το Moby Tommy και το Athara Civitavecchia - (Arbatax) - Cagliari το Bonaria με το Bithia (οι δυο γραμμές της Civitvecchia εναλλάσσουν συχνά τα πλοία τους) Napoli - Cagliari και Cagliari - Palermo το Amsicora Piombino - Elba τα Marmorica, Moby Kiss, Giovanni Bellini, Rio Marina Bella, Stelio Montomoli και Schiopparello Jet Santa Teresa di Gallura - Bonifaccio το Bastia Porto Santo Stefano - Isola den Giglio το Giuseppe Rum Σε ακινησία τα Moby Corse, Moby Drea, Moby Otta, Moby Vincent, Moby Dada, Moby Niki, Moby Ale, Moby Baby Two, Oglasa, Giraglia
  8. Eliana Marino (IMO 9226360)

    Καλά το είπα, μετά το Livorno το πλοίο πήγε στην Olbia κι από εκεί χάνεται το στίγμα του. Επειδή όμως δε βλέπω να μένει το Olbia - Livorno μονοβάπορο, ίσως εκει να καταλήξει τελικά.
  9. Maior (IMO 8716966)

    Παραμένει στην Κίσσαμο το πλοίο, αυτά είναι τα ωραία όταν είσαι ναυλωμένος στο Κράτος και δεν υπάρχει εμπορική πίεση να κάνεις δρομολόγιο.
  10. Splendid (IMO 9015747)

    Λίγο κράτησε η παραμονή στη γραμμή της Ταγγέρης, πίσω στην Τυνησία από σήμερα το παπόρο.
  11. Euroferry Corfu (IMO 9138006)

    Όχι, οι σημερινοί από Brindisi μπήκαν στο Euroferry Egnazia, όπως και οι αυριανοί από Ηγουμενίτσα.
  12. Euroferry Corfu (IMO 9138006)

    Σοβαρά μιλάς, πρίν λίγο που κοίταξα εγώ ήταν το Corfu και το Egnazia ξεκίναγε από το Σάββατο. Και τελικά φεύγει το Egnazia. Εντάξει, χωρίς σχόλιο.
  13. Euroferry Corfu (IMO 9138006)

    Το πλοίο θα έπρεπε να έχει αποπλεύσει από τις 1400 ώρα Ελλάδος και μάλιστα βλέπω πως δεν είναι καν δεμένο σε θέση φόρτωσης. Βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά της carbonera, δίπλα στα πετρέλαια. Ώρα αναχώρησης του Euroferry Egnazia δεν υπάρχει στο σύστημα.
  14. Africa Moroccο Link

    Πολύ σωστά. Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση και με μια πρόχειρη αναζήτηση στο γαλλόφωνο και ισπανόφωνο web βρίσκει κανείς ορισμένα δημοσιεύματα. Όχι πολλά αλλά βρίσκει. Το ρεζουμέ εξ' όσων διάβασα είναι πως η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι η γραμμή εγκαταλείφθηκε προσωρινά και μέχρι τους καλοκαιρινούς μήνες, οπότε στη θεωρία τουλάχιστον, κάποιο πλοίο θα την εξυπηρετήσει από το καλοκαίρι. Εδώ όμως φαίνεται να υπάρχει και η διαπλοκή: σύμφωνα με τα γραφόμενα, για να κάνει κάποια εταιρεία γραμμή στο Μαρόκο, χρειάζεται την έγκριση του αντίστοιχου ΥΕΝ του Μαρόκου. Το οποίο όταν δίνει τέτοια έγκριση, τη δίνει με την προυπόθεση ετήσιας δρομολόγησης. Όταν όμως η AML βλέπει πως δεν βγαίνουν τα κουκιά κι αποσύρει πλοίο το χειμώνα, παραβαίνει τους κανόνες ανταγωνισμού που διέπουν τις άλλες εταιρείες οι οποίες τρώνε το ξύλο όλο το χειμώνα. Εάν λοιπόν η AML εμφανιστεί πάλι το καλοκαίρι με τις ζέστες για να ανταγωνιστεί τους άλλους μόνο στο φιλέτο, θα έχουμε αντιδράσεις, αν δεν έχουμε ήδη. Σύμφωνα με τα γραφόμενα, το Μαροκινό αρμόδιο Υπουργείο, τηρεί σιγή για το θέμα. Υπενθύμιση: Balearia και Trasmediterranea είναι Ισπανικές εταιρείες, η FRS είναι γερμανική, ενώ η AML είναι η μοναδική Μαροκινή μαζί με την Inter Lines.
  15. Βella Italia

    Η κακοκαιρία των τελευταίων εβδομάδων στη Δυτική Μεσόγειο συνεχίζεται χωρίς σταματημό επί της ουσίας. Για όσους έχουν περάσει από τον Κόλπο της Olbia, η φωτογραφία αυτή τα λέει όλα. Πέρα από τη θάλασσα, βλέπουμε και το Sardinia Regina που κανονικά πιάνει Golfo Aranci στην είσοδο του Κόλπου, πλήν όμως εκεί δεν μπόρεσε να πλησιάσει όπως και το Mega Express Two, και τα δύο κατέληξαν στην Olbia. Άνεμοι που φτάνουν και τα 100 χιλιόμετρα την ώρα στην περιοχή.
×