Nick the Greek

Supermoderators
  • Content count

    8,021
  • Joined

  • Last visited

About Nick the Greek

  • Rank
    Φαιδρός Εγκάθετος

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.nfl.com

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Alpha Quadrant, Sector 001, Terran System.

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων
  1. Φρέσκο από την Tradewinds: MARINAKIS PAYS OVER $150M FOR FIVE EX-HANJIN BOXSHIPS "Evangelos Marinakis is in line to secure a series of five modern neo-panamax boxships from the Hanjin Shipping stable in a deal that sets a new price benchmark for such vessels. Marinakis' Capital Ship Management is understood to have been confirmed as the highest bidder for the 10,000-teu series, tabling an offer of more than $150m en bloc. Some sources put it as high as $160m. Market sources suggest the Greek owner comfortably outbid rivals for the Hanjin United Kingdom, Hanjin Spain, Hanjin Netherlands, Hanjin China (all built 2011) and Hanjin Korea (built 2010)." Άντε και κανονικό προπονητή, πρόεδρε! Σημείωση: Όσοι δεν έχετε ξαναδεί την ορολογία neo-panamax, πρόκειται για το όνομα που δίνει το Κανάλι του Παναμά στο μέγεθος πλοίων που δύνανται να διασχίσουν τα καινούρια locks. Με λίγα λόγια, τα άνω αναφερόμενα πλοία, μπορούν να περάσουν τον Παναμά.
  2. Και για να σε κουφάνω Παναγία μου , με πλοίαρχο τον Captain Archibald .
  3. Νομίζω πρόκειται για την υδροφόρο Μαράκι, την βλέπουμε εδώ στο Κερατσίνι, καλοκαίρι του 2006.
  4. Η υδροφόρος Μαράκι, δεμένη στο Κερατσίνι, Καλοκαίρι του 2006
  5. Χωρίς να έχω την παραμικρή γνώση για αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων και διακόσμηση, με το φτωχό μου το μυαλό σκέφτομαι το εξής: Το να πάρω το σαλόνι του σπιτιού μου και να το γεμίσω με οποιοδήποτε ναυτιλιακό αντικείμενο και με πίνακες με θέμα τη θάλασσα στους τοίχους, μην πω για την άγκυρα στο μπαλκόνι, δε συνιστά για μένα διακοσμητική άποψη ή καινοτομία. Απλά διαλέγεις να κάνεις το σπίτι σου "θεματικό" και αντίστοιχα θα μπορούσες να το διακοσμήσεις με θέμα το Star Trek ή τον Ευάγγελο Γιαννόπουλο. Αν για παράδειγμα απλά αρχίσουν να τοποθετούν αγαλματάκια και διακόσμηση του Batman και του Robin(δέστε εδώ το παράδειγμα της διακόσμησης του Moby Wonder), άνθρακες ο θησαυρός. Αν αντίθετα αλλάξουν την εσωτερική διαρρύθμιση, αλλάξουν τις καμπίνες και τον εξοπλισμό τους για να βολεύουν περισσότερο τις οικογένειες, ή για παράδειγμα κάνουν κυκλικά σε σχήμα όλα τα σαλόνια, αυτό είναι για μένα κάτι καινούριο, μια διαφορετική προσέγγιση. Όπως και να έχει το πράγμα, θα έχει ενδιαφέρον μια επίσκεψη. Και ειδικά όσον αφορά το κομμάτι του προσωπικού του ξενοδοχειακού. Από την Tirrenia θυμάμαι χαρακτηριστικά τον περισσότερο κόσμο σε bar και εστιατόριο να είναι ένα βήμα πρίν τη σύνταξη και με το ύφος του "χάρη σου κάνω που είμαι εδώ", σε αντίθεση με τη Moby που είναι πολύ καλύτερη σε αυτό το κομμάτι.
  6. Καλή παρατήρηση Μιλτιάδη, δεν ξέρουμε αν αναφέρεται και στα πλοία της ACL. Γιατί ας πούμε αν αναφέρεται στο Eurocargo Istanbul, που υποτίθεται πως είναι και μικρότερου μεγέθους, έχει ήδη 2,500 γραμμικά μέτρα. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα χτίσει κάτι με διπλάσια χωρητικότητα από αυτό. @ PetrosP: Νομίζω πως πρός το παρόν, μπορούμε να κάνουμε μόνο εικασίες.
  7. Εμένα αυτό που με εντυπωσίασε Μιλτιάδη, ήταν η αναφορά του περί διπλάσιας χωρητικότητας εμπορευμάτων "doppio delle merci". Ακόμα και τα πιο μικρά κομμάτια του στόλου να πάρεις, αν είναι ακριβές αυτό που είπε, τι θα δούμε?
  8. Mamma mia, ακριβώς η αντίδρασή μου. Δεν έκαναν καλύτερα συμφωνία με τη Victoria's Secret λέω εγώ? Κάπου πήρε το μάτι μου σε κάποιο ιταλικό κείμενο πως η κίνηση αυτή εντάσσεται στη διαδικασία μέσα από την οποία θέλουν να καταστήσουν την Tirrenia σαν ένα πιο νεανικό brand, όπως είναι και η Moby. Και αναφέρουν πως οι αλλαγές δεν πρόκειται να περιοριστούν στο απέξω αλλά θα πάνε και στο από μέσα. Σκοπός να γίνουν τα πλοία πιο φιλικά στις οικογένειες ειδικά αλλά και το επίπεδο υπηρεσιών a bordo να γίνει πιο σύγχρονο και το πλήρωμα πιο φιλικό στον επιβάτη. Γιατί η Tirrenia σαν εταιρεία του δημοσίου, σας αφήνω να φανταστείτε. Το ρεζουμέ είναι πως γενικά στη Μεσόγειο γίνονται πολλές και διάφορες αλλαγές και ανακατατάξεις. Είναι θέμα χρόνου να πάρει και εμάς η μπάλα.
  9. 22χρονη Ιταλίδα η κυρία από τη μεγάλη οικογένεια των Visentini, την έχουμε δεί και στη χώρα μας, σε Πάτρα και Κόρινθο. Από προχτές στη γραμμή Savona - Porto Torres, στη θέση του Eurocargo Istanbul. _______________________________ (1995, ex-Norse Mersey, Cetam Massilia)
  10. Από σήμερα στη γραμμή Livorno - Cagliari, έφυγε πρίν λίγο ακολουθώντας το Massimo Mura, της Tirrenia.
  11. Σε ευχαριστώ και πάλι, ούτε που το σκέφτηκα να ψάξω τον ορισμό. Οπότε σύμφωνα με τον ορισμό, είναι κάτι σε στύλ Ravenna - Brindisi ή Genova - Napoli για παράδειγμα. Μένει να δούμε αν και ο Grimaldi είχε αυτό στο μυαλό του.
  12. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Αυτό που παρέθεσες είναι με ημερομηνία 10 Μαρτίου, το αγγλικό κομμάτι που παρέθεσε ο .voyager έχει ημερομηνία 16 Μαρτίου. Και όπως περίμενα, υπάρχουν διαφορές, με τα φτωχά μου ιταλικά μπορώ να εντοπίσω 2 από αυτές. Η πρώτη είναι πως το ιταλικό κείμενο δεν αναφέρει συγκεκριμένο αριθμό πλοίων. Όπως και να έχει το πράγμα βέβαια, το 1 δισεκατομμύριο -όταν δε μιλάμε για τούρκικες λίρες- αντιστοιχεί σε πολλά βαπόρια. Η δεύτερη διαφορά η οποία δεν αναφέρεται καθόλου στο αγγλικό κείμενο, είναι πως ο Grimaldi αναφέρθηκε στις καινούριες προοπτικές της οικονομίας όσον αφορά τη ναυτιλία. Και εντοπίζει την ευκαιρία στο "cabotaggio continentale". Στο ηπειρωτικό καμποτάζ δηλαδή. Εδώ δε με βοηθάνε τα φτωχά ιταλικά μου σχετικά με το τι εννοεί ακριβώς ο ποιητής αλλά μήπως εννοεί ενδο-ιταλικές γραμμές? Μήπως εννοεί εγχώριες γραμμές άλλων χωρών(πχ Πειραιά - Ηράκλειο)? Κι αν ναι, επειδή το κείμενο αμέσως μετά ξεκινάει να μιλάει για τα νεότευκτα, μήπως αυτά συνδέονται? Απαντήσεις προφανώς δεν έχουμε, αλλά έχουμε τροφή για σκέψη . Αν χάνω κάτι στη μετάφραση, παρακαλώ διορθώστε με.
  13. Μετά από ένα ακόμη ταξίδι στο Mostaganem, επόμενη δουλειά BSea, το πλοίο πάει για τη Βάρνα.
  14. Τρομερά νέα αυτά, δε διευκρινίζει τι θα κάνει με τον υπάρχοντα στόλο. Αλλά βέβαια αν θυμηθώ παλιότερες δηλώσεις του σχετικά με την απελευθέρωση των σχετικών αγορών από τα κράτη της Βορείου Αφρικής, μάλλον το όραμά του είναι η Mare Grimaldum . Ξέρεις όμως τι μου κάνει εντύπωση? Έψαξα να βρώ το ιταλικό κείμενο του ρεπορτάζ, οι Ιταλοί είναι διάσημοι για τις μεταφραστικές τους ικανότητες σε γλώσσα άλλη πλήν της δικής τους. Αλλά δεν βρήκα να έχουν αναπαραχθεί πουθενά οι δηλώσεις αυτές, έστω κι αν έχουν γίνει 5-6 ημέρες πρίν. Θα περίμενε κανείς μια τέτοια ανακοίνωση να έχει γίνει πρωτοσέλιδο στα μέσα της Ιταλίας.