Nick the Greek

Supermoderators
  • Content count

    8,791
  • Joined

  • Last visited

About Nick the Greek

  • Rank
    Φαιδρός Εγκάθετος

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.nfl.com

Profile Information

  • Gender
    Male

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων
  1. Μια και ο λόγος για τη δεξιά της Κρουιζάρας, να το δούμε και με καλύτερο ήλιο απ' ότι πρίν μερικές εβδομάδες. Βλέπετε πόσο πίσω έχει πάει το Grimaldi στη δεξιά πλευρά, όπως και να το κάνει κανείς, πολύ περίεργος σχεδιασμός. Η πλωράκλα όμως, πλωράκλα και μάλιστα προσέξτε τον κόσμο που είναι συνωστισμένος στις σκάλες, δεν ήξερα πως εκεί υπάρχει πρόσβαση. Το πλοίο έφτασε την περασμένη Κυριακή με 1 ώρα καθυστέρηση και το περίμενε αυτή η φόρτωση. Τα ΙΧ δεν είναι μόνο αυτά που είναι ντανιασμένα δίπλα στον καταπέλτη, είναι και αυτά πίσω από τον "επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας" που θυμίζει κάτι toll που χρησιμοποιούνται για ΠΑΠ στον Έβρο(Προκεχωρημένη Αποθήκη Πυρομαχικών). Νταλίκες και πούλμαντα(ο πληθυντικός της λέξης πούλμαν) τα βλέπετε, έρχονταν ασταμάτητα από την αναμονή και θεωρώ δεδομένο πως όσος χώρος δεν καλύφθηκε από ΙΧ και campers στο garage, κατελήφθη από τα φορτηγά.
  2. The Cruise Olympia arriving in Ancona, summer 2017
  3. The Cruise Olympia arriving in Ancona, summer 2017
  4. The Cruise Olympia arriving in Ancona, summer 2017
  5. The Cruise Olympia arriving in Ancona, summer 2017
  6. Και μια ενδιαφέρουσα άποψη για το μέλλον από τον Chartering Manager της PacBasin. Δε νομίζω πως οι δηλώσεις έχουν γίνει στο συγκεκριμένο site αλλά αυτό παραλείπει να μας αναφέρει την πηγή του.
  7. Και η ανακοίνωση για την απεργία της 1ης, 2ης και 3ης Αυγούστου στη Ραφήνα. Ένα πλοίο από την κάθε εταιρεία, για να μην μείνει κανείς παραπονεμένος.
  8. Από την Κρήτη, ως την Ιταλία, για την Ευρώπη. Κι αυτό το Grimaldi να κάθεται στο στομάχι, σα να έχεις φάει 3 κιλά σκορδαλιά .
  9. The Olympic Champion and the Cruise Europa, glorious in the afternoon sun of Ancona. Summer 2017.
  10. Από τη στιγμή που ανεστήθη ο Νέαρχος μετά από 10ετή παροπλισμό, δε νομίζω πως θα είναι έκπληξη το οτιδήποτε. Σημειωτέον είναι μόλις 2 χρόνια γηραιότερο από το Νέαρχο ενώ μέχρι πέρυσι ταξίδευε κανονικότατα σε μια γραμμή απαιτητική. Θέλω να πω πως από τη στιγμή που έγινε το ένα, δεν θα πρέπει να μας εκπλήξει το άλλο.
  11. Αλήθεια, γιατί στις ανακοινώσεις του ΥΕΝ διακρίνουν ανάμεσα σε ημεδαπούς και αλλοδαπούς?
  12. Αυτό δεν το έχω ξανακούσει ποτέ και μου φαίνεται περίεργο μια κρατική υπηρεσία να βάζει πρόστιμο στην άλλη. Κι όταν φτιαχνόταν η ράμπα, το ΛΣ που ήταν? Δεν την έβλεπε να χτίζεται μέσα στο χώρο ευθύνης του? Πιθανολογώ πως εδώ υπάρχει κι άλλο παρασκήνιο.
  13. Διάλειμμα από τη Ραφήνα και τις Δυτικές για να δώσουμε λίγο μια γεύση από Ανκόνα του Σαββατοκύριακου. Άφιξη Superfast XI το Σάββατο το πρωί στις 1130 στα φανάρια με προγραμματισμένη άφιξη στις 1100. Πλήθος κόσμου, που λέει και το δημοσιογραφικό κλισέ το περίμενε, με την πλήρη φορτο-εκφόρτωση να παίρνει περίπου 2.5 ώρες και το πλοίο να αναχωρεί στις 1430 με 1 ώρα καθυστέρηση και γεμάτο γκαράζ. Επόμενη άφιξη το Olympic Champion το οποίο έριξε καταπέλτη στις 1515 καθυστερημένο κατά 75 λεπτά σε σύγκριση με την προβλεπόμενη ώρα άφιξης των 1400. Γρήγορη και εντυπωσιακή μανούβρα κοντά στον ντόκο για τα δεδομένα της Ανκόνα και τρίωρη παραμονή με αναχώρηση τελικά στις 1810, δηλαδή 1 ώρα και 10 λεπτά πίσω από το πρόγραμμα. Παρ' όλ' αυτά, η φορτοεκφόρωτση ήταν ταχύτατη δεδομένου του ότι το πλοίο ήρθε κι έφυγε πίτα στον κόσμο και τα οχήματα, αφήνοντας μάλιστα έξω και 6-7 τούρκικες ως επί το πλείστον νταλίκες. Πολύ οργανωμένο το πλήρωμα, ένα μεγάλο κομμάτι της φορτοεκφόρτωσης έγινε με τις 2 δραστηριότητες να γίνονται ταυτόχρονα στους 2 καταπέλτες. Ένα ακόμη πρόσωπο στην κόλαση ήταν και το ναυλωμένο από την Adria Ferries, Bridge. Μπλέ βαμμένο και χωρίς σινιάλα, θυμίζει πλοίο-φάντασμα και έφτασε στις 1630 με προγραμματισμένη άφιξη στις 1300. Μοιραία, η αναχώρησή του πήγε στις 2000 αντί για τις 1500, συνολικά δηλαδή 5 ώρες καθυστέρηση, φεύγοντας γεμάτο για το Δυρράχιο. Another Adria Ferries classic! Μνεία πρέπει να γίνει και στο Κροάτικο Zadar που ήρθε στις 1800 και επέπλευσε στις 2200 για το ομώνυμό του λιμάνι στη Hrvatska, όντας το μοναδικό πλοίο της ημέρας που τήρησε απαρέκκλιτα τα ωράριά του. Και πάμε στην Κρουιζάρα Ευρώπη η οποία έφτασε μεγαλόπρεπη στις 1615, ρίχνοντας καταπέλτη 2 ώρες και 45 λεπτά αργότερα από την προγραμματισμένη άφιξη της, στις 1330. Όπως αναμενόταν, γενικότερα η φορτοεκφόρτωση έγινε πως περιέγραψα αυτήν του Olympic Champion? Ε, το ακριβώς αντίθετο. Mes animaux les lents, τα ζά μου τ΄αργά δηλαδή. Χωρίς ταυτόχρονη φορτο-εκφόρτωση παρά μόνον για λίγα λεπτά στο τέλος, γενικότερο πήξιμο και αγανάκτηση από τους επιβάτες και τα ΙΧ, ειδικά της Ηγουμενίτσας που ενώ πολλά από αυτά ήταν στο λιμάνι ήδη από τις 1200 το μεσημέρι, κατέληξαν να φορτωθούν στις 2000, Το πλοίο ανεχώρησε με 5 σχεδόν ώρες καθυστέρηση κατά τις 2015. Νταλιάνα 1989, ζείς, εσύ μας οδηγείς . Γενικά, τα καλοκαιρινά δρομολόγια της Αδριατικής, πρέπει νομίζω να επαναπροσδιοριστούν με πραγματικά ωράρια, κι όχι με φαντασιώσεις. Σήμερα πουρνό, άφιξη του Aurelia του ατελείωτου στις 1000 με καθυστέρηση περίπου μιας ώρας από το Stari Grad(Hvar) της Κροατίας, και εν συνεχεία αναχώρηση στις 1130(αντί για την προγραμματισμένη στις 1100) για το Split ή Spalato της Κροατίας, όπως το λένε εδώ στην bella Italia. Με μόλις 15 λεπτα καθυστέρηση και πολύ πιο αργή μανούβρα στη μέση της λεκάνης το Hellenic Spirit, γεμάτο ήρθε και γεμάτο θα φύγει αλλά μάλλον όχι στις 1330 όπως λέει το πρόγραμμα. Μεγάλο γεγονός της ημέρας η άφιξη του AF Marina του πολύτροπου από το Δυρράχιο με το γκαράζ πίτα πάνω-κάτω και μάλιστα 30 λεπτά πρό της προκαθορισμένης ώρας, με τον βάπορα να πιάνει 17.4 μίλια στο ταξίδι του. Αναρωτιέμαι βλέποντας την κίνηση του AF Marina σήμερα, εκεί στη Ventouris Ferries το Δυρράχιο - Ανκόνα το έχουν σκεφτεί καθόλου?
  14. Πάντως όπως είπα και παραπάνω, δε νομίζω πως ταξιδεύει για την AML. Αυτήν τη στιγμή τουλάχιστον, δε φαίνεται ούτε στο στόλο, ούτε στο online τους, ούτε και σε αυτά της FRS και Inter.
  15. Στην Ελλάδα ζούμε, μπορεί να έγινε και τον περασμένο μήνα . Αλλά συνήθως για να υιοθετηθεί ένας κανονισμός επίσημα από τον ΙΜΟ, πρέπει ένα μίνιμουμ χωρών και ταυτόχρονα ποσοστό του παγκοσμίου τοννάζ ανά σημαία, να το υιοθετήσει. Οπότε πιθανολογώ πως εφ' όσον υιοθετήθηκε τότε, κάποια στιγμή κι εμείς τότε το προχωρήσαμε.