Jump to content
Shipfriends

Alcaeos

eMembers
  • Posts

    130
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Biography
    aiolikara!
  • Location
    Estadio Municipal de Mytilini - "Tarlas"

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 21/9/2014 @ Yokohama Port

    © alcaeos

  2. http://www.nel.gr/index.asp?a_id=87&news_id=909 Ταξιδέψτε με το υπερσύγχρονο φουσκωτό "Κωνσταντίνος Γ" (προσφάτως ανακαινισθέν με δίδυμες εξωλέμβιες Mariner) στη γραμμή Μυτιλήνη-Αιβαλί και Μυτιλήνη-Δικελί.... Το είδα το πρωί σε ενημερωτικό mail της εταιρείας και ακόμα γελάω. Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ο οποισδήποτε με στοιχειώδεις γνώσεις photoshop και λοιπών συναφών εργαλείων μπορεί να φτιάξει κάτι απείρως καλύτερο, σε ελάχιστο χρόνο και με ελάχιστο κόστος. Αδιαφορία? Ασχετοσύνη? Ωχαδερφισμός? Λίγο απ' όλα ίσως??? Την τελευταία φορά που είδα διαδικτυακό υλικό ακτοπλοικής εταιρείας (site, διαφήμιση, ανακοίνωση κλπ) και έμεινα με τέτοια αίσθηση ερασιτεχνισμού ήταν όταν έβλεπα το site της ΣΑΟΣ! Τυχαίο? Δε νομίζω.....
  3. Εντελώς απαράδεκτη κίνηση (αν τελικά επιβεβαιωθεί), ενδεικτική της νοοτροπίας που χαρακτηρίζει την εταιρεία και του μηδενικού σεβασμού στον επιβάτη. Το να επιστρέφει στον κορμό ένα πλοίο που υπήρχαν σκέψεις να βγει total loss μετά τις Οινούσσες, ένα πλοίο που δεν κατάφερνε πια ούτε στην άγονη να σταθεί με στοιχειώδη αξιοπρέπεια είναι πρόκληση. Προφανώς η διοίκηση της εταιρείας έχει αποφασίσει να ζήσει η να πεθάνει (το δεύτερο δίνει απόδοση κοντά στον άσσο... ) με τις μεταφορικές. Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε μεγαλύτερο γκαράζ για να χωράνε τα φορτηγά, να ναυλώσουμε δεν θέλουμε/μπορούμε, ε βάλε τον ΤΕΟ να αργοσέρνεται γεμάτος νταλίκες και στείλε το Μυτιλήνη για μια αρπαχτή Ικαροσαμία. Ούτως η άλλως το Χίος δε μπορεί να χωρέσει όλη την κίνηση του Αυγούστου οπότε όλο και κάποιοι μα@@@ες θα μπούνε και σε μας. Εδώ θα φάνε τα μούτρα τους. Ο κόσμος δε θα φάει το παραμύθι όπως με το "καινούριο" Γιουροπίαν... Είναι πολύς ο κόσμος (και στη Λέσβο) που ακόμα θυμάται τα 15ωρα και 17ωρα που έχει ρίξει μέσα στον ΤΕΟ με την χαλασμένη προπέλα. Καλά στερνά....
  4. Σχετικά με τη μειωμένη κίνηση σε φορτηγά του Χίος πιστεύω ότι παίζει ρόλο και η απογευματινή / βραδινή ώρα άφιξης στα νησιά. Τους επιβάτες μπορεί να τους εξυπηρετεί (σίγουρα τους Χιώτες αλλά και αρκετούς Μυτιληνιούς) αλλά για μια μεταφορική η μια εμπορική επιχείρηση γενικά, δεν ξέρω πόσο χρήσιμο είναι να έχει τα φορτηγά της να φτάνουν στις 6μιση το απόγευμα η στις 9 το βράδυ. Η εντύπωσή μου είναι ότι τέτοιες ώρες άφιξης προκαλούν αυξημένο λειτουργικό κόστος σε μια επιχείρηση π.χ. έξτρα βάρδια στην αποθήκη εκείνη την ώρα για να υποδεχθεί το φορτηγό. Τα Ro/Ro αλήθεια τι ώρες άφιξης έχουν? Νομίζω ότι στα τακτικά τους δρομολόγια τουλάχστον επιλέγουν και αυτά να φτάνουν στον προορισμό νωρίς το πρωί.
  5. Είναι ενδιαφέρον ότι προτίμησαν να το δώσουν για 2Μ για διάλυση παρά για 5Μ που το ζήταγε ο Κινέζος. Προφανώς φοβήθηκαν ότι θα είχε την τύχη του Varyag.
  6. Ποτέ μου δεν ταξίδεψα με αυτό, κυρίως λόγω της τιμολογιακής πολιτικής που ακολουθουσε κατά καιρούς η ΑΝΕΚ.... Όσοι γνωστοί μου ταξίδεψαν μου το περιέγραφαν σαν έναν "λίγο πιο αργό και πιο κακοτάξιδο Θεόφιλο". (όπως ήταν ο Θεόφιλος πριν τη στούκα και την άγονη....) Θεωρώ ότι με βάση τις τότε διαθέσιμες λύσεις για άμεση αντικατάσταση του Θεόφιλου, ήταν πολύ καλή επιλογή. Όπως λέει και ο Earl κάλυψε και με το παραπάνω τη χωρητικότητα του ΤΕΟ χωρίς να υστερεί ή να υπερτερεί συντριπτικά σε κάποιο χαρακτηριστικό. Όσο αργό και να ήταν, το γεγονός είναι ότι τη γραμμή την εξυπηρέτησε συνεπέστατα. Τα ωράρια που δήλωνε τα τηρούσε τουλάχιστον! Όταν έχουμε φάει στη μάπα τα κατορθώματα της ΝΕΛ στην άγονη, ας είμαστε λίγο πιο μετριοπαθείς στις κρίσεις μας.
  7. Δε νομίζω ότι θε τελειώσουμε ποτέ με αυτή τη συζήτηση.... Αν ψάξεις λίγο στο φόρουμ φίλε Earl θα δεις ότι είναι κοινή παραδοχή ακόμα και των ντόπιων της Μυτιλήνης ότι υπάρχει τοπικισμός και αυτός είναι ένας από τους λόγους που ταξιδεύουν με τα ΝΕΛΟβάπορα. Το θέμα είναι ότι εσύ θεωρείς ότι αυτός είναι ο μοναδικός λόγος. Αρκετοί από μας έχουμε επιχειρηματολογήσει κατά καιρούς για τους λόγους που μπορεί να κάνουν έναν επιβάτη να παραβλέψει το γεγονός ότι ένα πλοίο είναι νεώτερο, ταχύτερο, πολυτελέστερο και να μπει σε ένα άλλο, και δεν νομίζω ότι όλα τα επιχειρήματα είναι επιπέδου "τυρόπιτας". Δεν τα δέχεσαι? Τα θεωρείς "δικαιολογίες που προκαλούν γέλιο". Με γειά σου με χαρά σου. Αυτό όμως δεν είναι "κοινή παραδοχή" φίλε μου. Είναι η δική σου παραδοχή. Είναι αναφαίρετο δικαιωμά σου να πιστεύεις ότι αν ένα πλοίο είναι ένα χρόνο νεώτερο ή έχει μισό μίλι δρόμο παραπάνω τότε πρέπει όλοι να παίζουν ξύλο στον καταπέλτη για το ποιος θα πρωτομπεί σε αυτό και μόνο οι δυστυχείς (και δαρμένοι...) που θα μείνουν απέξω πρέπει με βαριά καρδιά να ταξιδέψουν με τα υπόλοιπα. ( ναι υπερβάλλω, η διαφορά δεν είναι ούτε ένας χρόνος ούτε μισό μίλι στη συγκεκριμένη γραμμή... ) Το λάθος που κάνεις είναι που τη δική σου (σεβαστή) άποψη την προβάλλεις σαν κοινά αποδεκτή, σαν εξ ορισμού σωστή και λογική και παράλληλα ο,τι αντίθετο σε αυτή το χλευάζεις σαν "αστείο που προκαλεί το γέλιο" και "επιπέδου καφενείου", απλά και μόνο επειδή διαφωνείς με αυτό. Στην τελική ακόμα και επιπέδου καφενείου να είναι, το παρόν φόρουμ (όπως και κάθε φόρουμ στο δίκτυο) έχει κάποια κοινά με ένα παραδοσιακό καφενείο. Στο καφενείο π.χ. ο καθένας μπορεί να λέει τη μ@@@κία του (ακόμα και θεωρώντας ότι είναι "κοινή παραδοχή" ) παίζοντας ταβλάκι. Ε εδώ απλά τη γραφει τη μ@@@κία του, έχοντας το τάβλι ανοιχτό στο διπλανό tab. Οπότε και τα επιχειρήματα καφενείου μια χαρά ταιριάζουν εδώ μέσα.... Εν πάσει περιπτώσει, για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα, και προς επίρρωση της ύπαρξης τοπικισμού σας μεταφέρω μια πραγματική συζήτηση μεταξύ δυο γνωστών μου στη Μυτιλήνη τον περσινό Αύγουστο. - Άσε έχω μεγάλο πρόβλημα, δεν έχει πλοίο να φύγω. - Σοβαρά? Το έψαξες καλά ρε? - Ναι σου λέω. Από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα δεν έχει τίποτα! - Τι λες ρε! Και τι θα κάνεις τώρα? - Ε, τι να κάνω? Θα φύγω με το "Χίος". ... Ντονγκκκκκ!!! Σχετικά με τις ώρες των δρομολογίων που συζητάτε τα 2 τελευταία χρόνια στα δικά μου ταξίδια (Aύγουστο μήνα) το "Χίος" πάντα κάνει το Πειραιάς - Μυτιλήνη 12:30-22:00 και το "Μυτιλήνη" το Μυτιλήνη-Πειραιάς" 18:00-7:00.
  8. Σε άλλα πλοία δίνουν κλειδιά στις 4κλινές που δεν κλείνονται ολόκληρες αλλά χωριστά τα κρεβάτια? Δηλαδή υπάρχουν 5 κλειδιά για κάθε τετράκλινη, 1 για κάθε κρεβάτι και ένα ακόμα να μένει στη reception?
  9. polmyt μην επιμένεις. Είμαστε τοπικιστές! ΤΕΛΟΣ! Έπρεπε τα ΚΤΕΛ Λέσβου να βάλουν δρομολόγια στις 22:30 τη νύχτα, τα οποία να φτάνουν Ερεσσό και Μόλυβο περασμένα μεσάνυχτα, για "να στηριχθεί" το βαπόρι. Έπρεπε ο ταξιτζής που κατεβαίνει από τα χωριά το απόγευμα, να αγνοήσει τις 2-3 πτήσεις από το αεροδρόμιο που φτάνουν στο ενδιάμεσο και να κάθεται να πίνει καφέ στην προκυμαία μέχρι να έρθει το καμάρι της HSW. Η τέλοσπάντων να πάει αεροδρόμιο να πάρει τον κόσμο, αλλά μετά να κατέβει πάλι άδειος απ' το χωριό και να περιμένει στο λιμάνι υπομονετικά για να εκδηλώσει τη στηριξή του. Επίσης όποιος κατεβαίνει από Μυτιλήνη για δουλειές έπρεπε να παίζει μπουνιές στις δημόσιες υπηρεσίες για να εξυπηρετηθεί πριν τις 12, για να προλάβει να στηρίξει το πλοίο. Και εάν τελοσπάντων δεν προλάβαινε αυθημερόν τη στήριξη, έπρεπε να διανυκτερεύσει Αθήνα και να περιμένει το άλλο πρωί για να στηρίξει...... Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που πιστεύουν ότι το πλοίο δρομολογήθηκε εξαρχής προσανατολισμένο στις ανάγκες των επιβατών της Χίου (και καλά έκαναν αφού εκεί υπήρχαν οι περισσότερες ελλείψεις στην εξυπηρέτηση της γραμμής ώς τότε). Κυρίως οι ώρες άφιξης/αναχώρησης είναι ιδανικές για τη Χίο και "ό,τι κάτσει" για τη Μυτιλήνη (ακριβώς το ανάποδο για τα ΝΕΛοπλοια). Οπότε είναι απολύτως λογικό και η κίνηση (και η στήριξη.... )να είναι ιδανική για τη Χίο και "ο,τι κάτσει" για τη Λέσβο. Αλλά αυτοί που τα πιστεύουν αυτά είναι τοπικιστές και δεν πρέπει να τους παίρνουμε στα σοβαρά, άσε που έχουν κατεβάσει και ένα σωρό καραφάκια Σαμαρά μπλε ( άντε και Πιτσιλαδή αν προτιμάτε... ) και δεν ξέρουν τι λένε.....
  10. Να κάνω μια ερώτηση εγώ ο καρα-στεριανός.... Η συμμετοχή στο πρόγραμμα AMVER είναι κάτι που επιδεινώνει ακόμα περισσότερο τα οικονομικά της εταιρείας? Έχει κάποιο δυσβάσταχτο κόστος και αν δεν συμμετείχε η ΝΕΛ θα μπορούσε να διαθέσει ο,τι κεφάλαια εξοικονομούσε σε πιο επείγουσες ανάγκες? Μήπως το θέμα δεν είναι αμιγώς οικονομικό αλλά έχει κάποιους άλλους περιοριστικούς όρους για τη συμμεχτοχή? Π.χ. πρέπει υποχρεωτικά να διατηρείς ταχύπλοα με τρελή κατανάλωση στο στόλο σου (για να πηγαίνουν γρήγορα στις διασώσεις), ή πλοία με ταχύτητα κάτω των 15μιλίων (για να μη σηκώνουν πολύ κύμα στις διασώσεις ) οπότε η συμμετοχή στο πρόγραμμα περιορίζει κατά κάποιο τρόπο τις στρατηγικές κινήσεις της εταιρείας? Γενικά προσπαθώ να καταλάβω γιατί έκανε άσχημα η ΝΕΛ που συμμετείχε σε ο,τι κι αν ήταν αυτό, ή γιατί κάκώς έβγαλε τη συγκεκριμένη ανακοίνωση που απλά αναφέρει ένα γεγονός.
  11. Νομίζω το "διαβάζετε" λάθος το δρομολόγιο. Με βάση τα ωράρια που αναφέρει ο polman: το δρομολόγιο δεν είναι Μυτιλήνη - Αϊβαλί αλλά Πειραιάς - Αϊβαλί, με ενδιάμεσες προσεγγίσεις σε Χίο Μυτιλήνη. Αναχώρηση 8 το πρωί από Μυτιλήνη = 1 ώρα μετά την άφιξη από Χίο-Πειραιά. Αναχώρηση 15:30 από Αϊβαλί = να μας μένει αρκετός χρόνος για φόρτωση και αναχώρηση στις 18:00 για Χίο-Πειραιά. Οπότε το ερώτημα δεν είναι αν υπάρχουν επιβάτες που θα προτιμούν τα NEΛοβάπορα (μια χαρά πας απέναντι με τους σκυλοπνίχτες της Jale και με 5Ε εισιτήριο...), αλλά το αν υπάρχουν μεταφορικές πρόθυμες να στείλουν τα φορτηγά τους στον Πειραιά με ένα τετοιο δρομολόγιο.
  12. Το βαπόρι πρέπει να ονομαστεί AIOLIKOS EXPRESS. Για την ακρίβεια πρέπει να είναι το πρώτο από μια σειρά βαποριών με το όνομα της ομαδάρας και να ακολουθήσουν τα AIOLIKOS PRIDE AIOLIKOS SPIRIT κλπ.... Έτσι για να σκάνε κάποιοι πρόεδροι των μικρομετόχων.....
  13. Πριν κανά μήνα που ταξίδεψα ήταν κλειστά και τα 2. Μάλιστα το duty free νομίζω ήταν το δωμάτιο με τα παρατημένα καδρόνια και πλαστικά που είχαν περισσέψει από τις εργασίες. Απλά έχουν μείνει ακόμα οι ταμπέλες στις πόρτες.
  14. Ας κάνουμε και μια βουτιά στο παρελθόν, 40 χρόνια πριν.... Διαφημιστικές καταχωρίσεις στο βιβλίο του Μ. Ελευθεριάδη: "Λέσβος. Ιστορία - Τουρισμός", Μυτιλήνη 1972 για τα "υπερωκεάνεια" (sic) του Ευθυμιάδη, το κλασσικό "Άδωνις" του Καβουνίδη και το ολοκαίνουριο (τότε) "Σαπφώ". Είναι ολοφάνερο το καινοτόμο και νεωτεριστικό (για την εποχή) look στη διαφήμιση της ΝΕΛ, δισέλιδη, σε έγχρωμο γαλάζιο χαρτί (έχει ξεθωριάσει με τον καιρό) και με φωτογραφία του πλοίου. Ακριβώς το αντίθετο σε σχέση με ο,τι συμβαίνει σήμερα...
  15. Δισέλιδη διαφημιστική καταχώριση στο βιβλίο του Μ. Ελευθεριάδη: "Λέσβος. Ιστορία - Τουρισμός", Μυτιλήνη 1972
×
×
  • Create New...