George

eMembers
  • Content count

    4,540
  • Joined

  • Last visited

About George

  • Birthday June 19

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Στο πρώτο σύννεφο, τρίτη στροφή

Recent Profile Visitors

1,368 profile views
  1. The lounge of the Skane
  2. The approach to the Skane's main lounge
  3. Μόλις, αλλά κυριολεκτικά την ώρα που έγραφα το ποστ, είχα μια κουβέντα και έμαθα ότι το γεγονός παρουσιάστηκε λίγο πιο "ουάου" από ότι πραγματικά συνέβη πάνω στο πλοίο. Σταματώ εδώ γιατί ούτε μηχανικός είμαι, ούτε πλοίαρχος και προφανώς δεν ήμουν πάνω. Απλά ας το κρατήσουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Για να απαντήσω όμως στο υστερόγραφο του Nick the Greek, από τις 27 Μαρτίου του 2009 που δρομολογήθηκε στην Κασοκαρπαθία, στο φόρουμ αλλά και επίσημα από το ΥΕΝ/ΛΣ έχουν αναφερθεί 11 προσκρούσεις (1 στο Δεσποτικό της Καρπάθου, 2 στη Ρόδο, 4 στην Κάσο, 2 στη Σαντορίνη, 1 στη Σητεία και 1 στην Ανάφη) και μία προσάραξη στη νησίδα Άσπρο ή Ασπρονήσι στη Σαντορίνη. Είχε κάτσει άλλη μία φορά το 2006 σε αμμώδη αβαθή στην έξοδο του λιμανιού του Ρεθύμνου. Θυμάμαι τότε που θα πρωτοξεκίναγε τη γραμμή, υπήρχαν πολλοί που εξέφραζαν τις επιφυλάξεις τους για το κατά πόσο το πλοίο είναι το κατάλληλο για τα εν λόγω λιμάνια. 8 σχεδόν χρόνια μετά αν έκανα ένα σχόλιο, θα έλεγα πως τελικά το ΠΡΕΒΕΛΗΣ μπορεί να αναβάθμισε τη γραμμή αλλά υποβαθμίστηκε σαν πλοίο.
  4. Δεν υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ του Swinoujscie και την Κοπεγχάγης. Είναι η γραμμή προς Ystad και το υπόλοιπο πραγματοποιείται με λεωφορείο.
  5. Έτσι είναι! Τόσο αυτό όσο και το αδερφό του, NAPOLES, ανήκουν στη Stena και είναι bareboat charter στη Balearia. Σωστά τα είχε γράψει ο Miltiadis. Υ.Γ.: Το equasis παντού δείχνει Balearia αλλά δεν είναι έτσι.
  6. Έχει μεταφερθεί στη Napoli και είναι δεμένο στην πλώρη του MOBY ZAZA χωρίς να έχει αλλάξει κάτι ιδιαίτερο εξωτερικά.
  7. Από το Linked μαθαίνουμε το εξής Άντε και το PUGLIA που έμεινε, να το ονομάσει Wolfgang Schäuble
  8. Μιας και πήραμε φόρα, και τούτο μετονομάστηκε σε HARTMUT PUSCHMANN. Ελπίζω μόνο να μην μας τρολάρει το marinetraffic.
  9. Με το όνομα HABIB NECCAR και σημαία Παναμά, έχει αφήσει το Piombino με προορισμό την Tuzla.
  10. Χρόνια πολλά! Καλά Χριστούγεννα!
  11. Ταλαντεύτηκα ανάμεσα σε ΝΕΑΡΧΟΣ και SUPERFERRY, όμως το όλο project του ΝΕΑΡΧΟΣ θεωρώ πως είναι το γεγονός της χρονιάς. Το πλοίο σίγουρα είναι το SUPERFERRY.
  12. 14. Η κριση της ναυπηγοεπισκευης. Ήρθε η ανάπτυξη. 19. Ελα Menhir στον τοπο σου. Νομίζω πως για τα ακτοπλοϊκά δρώμενα της χώρας, αυτό ήταν το γεγονός της χρονιάς. 24. Το Hengist βουλιαζει, υπο αδιευκρινιστες συνθηκες, μεσα στο κεντρικο λιμανι του Πειραια, ως Παναγια Τηνου. Διότι θα απομακρυνόταν πριν αρχίσει η θερινή σεζόν. 48. Νεες ναυπηγησεις μεγαλων κρουαζιεροπλοιων, για τη διεθνη κρουαζιερα. Να έχουμε να ασχολούμαστε κι εμείς με κάτι.
  13. 4. Το αλκυονη στην portucalence και τις αζορες. Γιατί αντί να αγοραστεί το ΑΛΚΥΟΝΗ, στο τέλος πουλήθηκε το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ. 9. Το Blue Star Ithaki στο... Μαροκο. Δεν θυμάμαι πότε ειπώθηκε, αλλά ΕΛΕΟΣ! 10. Το Express Skiathos στην 2way. Πάλι καλά που δεν αγόρασε και το ΑΡΙΑΔΝΗ. Αλήθεια, με τόσα βαπόρια από την HSW, το Bonus Miles ισχύει και στην 2way;;
  14. Με τυχαία σειρά: ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ: Δεν καταλαβαίνω γιατί πχ το ΡΟΔΑΝΘΗ ή το ΜΑΡΙΝΑ όταν ακόμα ταξίδευαν ήταν προσβολή για τον επιβάτη ενώ ο τούτο δω προσφέρει ακόμα πηγαίνοντας με ταχύτητες ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ;; ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ: Γιατί κατά τη γνώμη μου το κρατάνε μόνο οι επιδοτήσεις. Ναι ναι ωραίο σκαρί, ΟΚ αλλά μπαίνουμε στο 2017 πλέον. MASTER JET: Θεωρώ πως η μη επαναδραστηριοποίηση του συγκεκριμένου σκάφους, μόνο καλό θα κάνει στην εταιρία του. ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι: Προσέφερε τόσα χρόνια αλλά νομίζω πως η ώρα είναι περασμένη και γι' αυτό. Ειδικά όταν πλέον έχει να ανταγωνιστεί βαπόρια επιπέδου FIOR DI LEVANTE.
  15. Attica! Διότι σε όλα τα επίπεδα είναι σε σημείο που αμφιβάλω αν όλοι οι υπόλοιποι θα είναι σε 10 χρόνια από τώρα.