proud_ionian

Supermoderators
  • Content count

    25,740
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About proud_ionian

  • Rank
    watchman

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. ενα βοτσαλο στη λιμνη. επιστολη του εμπορικου συλλογου πατρων, στον κουρουμπλη, για επαναλειτουργια της γραμμης.
  2. το ιονις θα κροσαρει το Μυρτωο;
  3. καλα μην κανουμε live ποστ την ταχυτητα απο σαβουρωμα πως παει; οσο στο ιονιο ή κανουμε ζαβολιες;
  4. περσυνα ξινα σταφυλια. το οριο ηλκιας εχει καταργηθει απο το 2006 μη σας κανει εντυπωση. ειτε σε δευτερευουσες γραμμες εντος ελλαδας, ειτε σε δευτερευουσες διεθνεις, ολο και καπου θα χωθουν.
  5. κολλημενη βελονα το εν ανδρω. μονο ερανο δεν εχει διοργανωσει
  6. την τεταρτη 26/7, επιστρεφει στη θεση του, αλλα απο μεσα σεπτεμβριου θα ξαναανοιξει προς το κοινο. αυτα και αρκετες λεπτομερειες, στην ανακοινωση του ΠΝ.
  7. δεν υπαρχει λογος για κατι τετοιο. ισα ισα που δεν θα ειναι λειτουργικο. θα δυσκολεψει κατα πολυ τη φορτοεκφορτωση.
  8. το κερατο του ρινοκερου στην πλωρη και η επιμηκυνση των καταπελτων, ειναι πραγματα σχετικα ευκολα, που μπορουν να τακτοποιηθουν σε μια ολιγοημερη αναπαυλα, μετα το τελος της σαιζον. τωρα για να παει το deck των επιβατων πρυμα, το κοβω δυσκολο. και θα επιρρεασει τη συμπεριφορα του πλοιου στις μανουβρες, αλλα και πιθανον να προσθεσει βαρος πρυμα και να επιρρεαζει το κατα ποσο πιανει τους διαφορους δεικτες Amax κλπ, χωρις αλλες παρεμβασεις. θα ανοιξουν πολλες δουλειες αν κανουν κατι τετοιο. αν θελουν οι κυκλαδιτες να δουν θαλασσα, θα βγουν στο πλωριο deck
  9. ολος ο τροπος που ξεκινησε ο σολωμος, ειναι λιγο... καπως. ενα πλοιο που παει πρωτη φορα σε μια γραμμη, με αρκετους απο το πληρωμα και τον πλοιαρχο πρωτη φορα στο πλοιο και ισως και πρωτη φορα στα λιμανια. τι λεει η λογικη; στελνεις τον πλοιαρχο καμια βδομαδα στον κοραη, ως δευτερο πλοιαρχο, να δει λιμανια, σημαδια, κινησεις κλπ. κανεις και ενα δρομολογιο "γνωριμιας", χωρις επιβατες, με το πλοιο να πιανει σε ολα τα λιμανια του δρομολογιου, ενδεχομενως εχοντας μαζι να ταξιδευει και καποιος απο τους προηγουμενους πλοιαρχους του για καμια βδομαδα. δεν λεω κατι πρωτογνωρο. σε αλλες εταιρειες ειναι κανονας τα παραπανω. ετσι προστατευεις και το πλοιο και τον πλοιαρχο και αποφευγεις την αρνητικη δημοσιοτητα. δεν υπηρχε κανενας απολυτως λογος να γινει αυτο το ξεκινημα, με νυχτερινο δρομολογιο. ειχε χασει 5 μερες, ας εχανε αλλη μια. ο σολωμος μπορει να ειναι επιβλητικος, μπορει να ομορφυνε και να μην κοπαναει πλεον, με τη νεα πλωρη, αλλα δεν ειναι και οτι πιο ευκολο. περα απο τους κοντους καταπελτες, ειναι ενα πλοιο "ελαφρυ" στον καιρο και τη μανουβρα. πολλα εξαλα, μικρο βυθισμα (σκαρτα 4,5m) και καθολου stabilisers.
  10. δες μερικα ποστ παραπισω και θα καταλαβεις απο τις φωτο
  11. λιγα πραγματα, αν λαβουμε υπ'οψιν οτι εχουν ξεκινησει εργασιες απο τον απριλιο
  12. συμφωνα με τη Ναυτεμπορικη, ως προσωρινη λυςη, επελεγη η κατασκευη τσιμεντενιας ραμπας, για ναμπορουν να δενουν τα ferries, απο πειραια.
  13. ειναι απο την εκθεση της XRTC, που εχουμε ηδη αναφερει. ας κραταμε και μια πισινη. ο captain banker, αρεσκεται σε εντυπωσιασμους.